SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Telefoonmaatschappij seal of approvement:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Godvergeil!quote:
Nopequote:
Ja he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Wist niet dat ik dit ooit zou zeggen maar DG begint steeds meet op Tux te lijken.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
En ik vond mezelf al zo badass
EN JE HAD OOK NOG EENS GELIJK OMG DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
IK ZEI HET ALS EERSTE
Goed gezegd kutquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
IK ZEI HET ALS EERSTE
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Wel grappig dat we nu niet weten of ST een man of een vrouw is.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
EN JE HAD OOK NOG EENS GELIJK OMG DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
ja bahbahquote:
Vind het kut voor je dat hij je zo de kast uit trekt.quote:
Nee niemand. Waarschijnlijk in een ander topic.quote:
Je loop 31 levels achterquote:Op woensdag 23 november 2011 12:29 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.Wat een gruwelijk spel. Doei sociaal leven.
Daarom speel ik het nog nietquote:Op woensdag 23 november 2011 12:29 schreef Kutstudent het volgende:
quote:
Verstandig inderdaad, als ik dit zo hoor.quote:
Niks gewoon saaiquote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef Muisraket het volgende:
Verstandig inderdaad, als ik dit zo hoor.Maar wat was er op school?
Geen leven, forever alone etc..quote:
Yeah, ben ook wel blij met de meet want anders kom ik nooit meer ergens!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Btw, Shifto, je bent terug! Vroeg me al af waar je was.
Dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:29 schreef Kutstudent het volgende:
Dat is mijn normale tijd om te gaan tukken tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
tot 3 uur snachts opgebleven omdat ik de tijd niet doorhad.
Zó jong zijn we nou ook weer niet hè.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Nog een paar dagen dan is het weer sinterklaas.
Tofquote:
Scheelt niet veelquote:Op woensdag 23 november 2011 20:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zó jong zijn we nou ook weer niet hè.
Wat vervelend al die vrije dagenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef shifto het volgende:
Ach, vrijdag weer vrijdus een hele zware week was dit niet aangezien ik maandag ook al vrij was
En ik moet nog ergens een weekje in december pakken om mijn dagen een beetje op te krijgen..
Goed geregeld dan. Beter dan dagen te kort komen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef shifto het volgende:
Ja soms welIk spaar ze altijd 'voor als ik ze nodig heb' maar er komt door het jaar heen alleen maar meer vrij bij en ik neem best vaak vrij
Kan je ze niet beter opsparen en dan uit laten betalen?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef shifto het volgende:
Ja dat zekerals het moet kan ik altijd ook wel vrij krijgen
Dat van die belasting wist ik niet, maar groot gelijk danquote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef shifto het volgende:
Kan ook maar uit laten betalen is niet zo voordelig ivm dat je er dan super veel belasting over betaald en uiteindelijk dus maar veel minder geld krijgt voor die uren dan als je ze gewoon zou werken, dus dan wil ik die uren ook gebruiken voor vrij ook!
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb er zojuist voor gezorgd dat een collega is ontslagen.
[ afbeelding ]
I lol'd.quote:
Hallo muisraketjequote:Op woensdag 23 november 2011 23:03 schreef Muisraket het volgende:
Hoi gameverslaafden, nachtbrakers en mensen die nog lang niet gaan slapen.
Geen piemels willen tekenen deze keer?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:04 schreef Muisraket het volgende:
En dat is volgens mij een teken dat ik moet gaan slapen.
Nee, die behoefte heb ik eigenlijk nooit, die had ik toen alleen omdat KK zei dat hij dat blonde meisje op zijn piemel wilde. Ik krijg altijd een aanval van niet-leuke 'humor' 's avonds laat.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen piemels willen tekenen deze keer?
He, en je leek nog wel zo'n pervquote:Op woensdag 23 november 2011 23:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, die behoefte heb ik eigenlijk nooit,
magicquote:Op donderdag 24 november 2011 00:33 schreef Kutstudent het volgende:
Whadddduppp school of magic gejoined #nolifeSkyrim.
jij zit op Hogwarts?!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:33 schreef Kutstudent het volgende:
Whadddduppp school of magic gejoined #nolifeSkyrim.
Gozer echt kksterk man.quote:
DAT IS IE OOK KUTquote:Op donderdag 24 november 2011 12:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat die game wel heel tof moet zijn.
Challenge Accepted.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:01 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga maar eens slapen, zo'n 12 uur Skyrim gedaan vandaag.
In die periode zit ik al plusminus 5 jaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Overigens zit ik nu midden in de periode dat mijn hormonen om elk redelijk aantrekkelijk wijf helemaal over de zeik raken![]()
Boks!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In die periode zit ik al plusminus 5 jaar.
Je bent een man op het moment dat je je elke dag moet scherenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:34 schreef shifto het volgende:
Jongetjes toch!dat word nooit meer minder! Nu ben je een man
Ik ken hetquote:Op donderdag 24 november 2011 18:44 schreef shifto het volgende:
Bij het bedrijf naast ons werken focking mooie dames!Bij ons niet, want IT bedrijf
maar we staan ook wel een aantal keer per week voor het raam
met 5 man ofzo....
Kutzooi waar blijft mn piemelquote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bent een man op het moment dat je je elke dag moet scheren
Pssst, je baard begint weer op te vallenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kutzooi waar blijft mn piemel![]()
Die lelijke wijven die je dan zo aankijken zijn meestal de vrouwen die zeggen 'wij zijn geen stukken vlees!' terwijl je niet eens naar hun wil kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik ken het
Met zijn allen heel 'onverdacht' omkijken naar een meisje dat door de aula loopt, en de tafel naast ons (vol met vrouwen) die ons spiechtig aankijken
Maar wij hebben lekker schijt
Hij zit nog in mijn broek.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kutzooi waar blijft mn piemel![]()
Waarheid!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die lelijke wijven die je dan zo aankijken zijn meestal de vrouwen die zeggen 'wij zijn geen stukken vlees!' terwijl je niet eens naar hun wil kijken
Niet lelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 19:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Waarheid!
Gelukkig kunnen jij en ik zeggen dat wij iig niet lelijk zijn.
Dat kan ik van jouw ook zeggen want ik heb je op facebook, zo mannelijk zijn wij.
Heb niet voor niets een foto van m'n achterhoofd op facebookquote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen mijn vriend, zelfvertrouwen.
Als tie iets niet heeftquote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen mijn vriend, zelfvertrouwen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BDH waarom geen zelfvertrouwen?
Ja had ik eigenlijk, maar deed het nietquote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
http://images.cheezburger(...)e63-c53724e598eb.jpg
Deze is leuker.
Maar ging fout sorry
Sowiesoquote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Altijd swag blijven hebben
Nee dat komt volgende week pandemonium denkquote:
ST ga weg nu je zet jezelf belachelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Is dat nu wat populair is onder de jeugd?
Ja vraag het Ivo Opstelten.quote:
Hier hedde een tientjequote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
VRACHTWAGEN CHAUFFEUR TOEEEET TOEEETT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dank,
Maar ik ben hangen op de straten, doei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ST ga weg nu je zet jezelf belachelijk
Ben je nou nogsteeds zo dom bezig, vies flikkertje.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ST ga weg nu je zet jezelf belachelijk
Heyquote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben je nou nogsteeds zo dom bezig, vies flikkertje.
ST, je komt uiteraard naar de meet?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben je nou nogsteeds zo dom bezig, vies flikkertje.
Wie gaan er morgen allemaal?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef shifto het volgende:
[..]
ST, je komt uiteraard naar de meet?Bier in Terminus
Maar dat is ook alweer een week geledenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef shifto het volgende:
Volgens de laatste lijst een stuk of 5?
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja:
Ik
Nee:
---
Heel misschien:
BB
Dan kom ik wel naar de volgende meetingquote:
Doet 't nietquote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef shifto het volgende:
http://poststuff5.entensity.net/112311/gamer.jpg dan toch zo jonge kut forum
Omgquote:Op donderdag 24 november 2011 20:22 schreef shifto het volgende:
http://poststuff5.entensity.net/112311/image.php?pic=gamer.jpg zo dan?
Neequote:
Zo snel al?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee
Speel max 2 uur achter elkaar ofzo anders krijg ik vierkante ogen
Ja, plus ik heb nog iets meer 'een leven' dan ik hier probeer door te laten schemerenquote:
NIETquote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, plus ik heb nog iets meer 'een leven' dan ik hier probeer door te laten schemeren
Zelfs dan niet hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef shifto het volgende:
Den Bosch, thuis, waar je de medemens nog kan vertrouwen als je ze via een forum kent
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja:
Shifto
A_T (als tenminste duidelijk is hoelaat)
Nee:
---
Heel misschien:
BB
Stufi zeker binnen?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef Kutstudent het volgende:
[ ]afbeelding[/url] ]
Vandaag gekocht, die rechter is m'n laptop van 17 inch. Links m'n nieuwe monitor van 24.
Ja, echt kenserveel dit keer want de duo heeft eindelijk toegegeven dat ze incapabel zijn en mij gegeven wat rechtmatig van mij was.quote:
Beterquote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, echt kenserveel dit keer want de duo heeft eindelijk toegegeven dat ze incapabel zijn en mij gegeven wat rechtmatig van mij was.
Subwayquote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef bijdehand het volgende:
Maar hoe laat willen jullie morgen meeten?? En waar? Of moet ik teruglezen
Moet jij ook wat eten anders voel ik me viesquote:
Vies?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet jij ook wat eten anders voel ik me vies
Ja maar stel je eens voor dat je een echt heel dik persoon ziet die in de mac allemaal aan het eten is en jij zit daar niet te eten terwijl hij alles naar binnen schrokt.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vies?En daar hebben ze allemaal broodjes met groente erop
Zo erg was het niet maar in je eentje eten terwijl er iemand bij zit is ook zo raarquote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
dan ben je zon vieze dikzak die perse moet eten ookal heeft hij een vriendin bij zeg maar.
Zo'n image heb je dan
Ja ik snap ook wat je bedoeld maar dat is altijd wel grappig om te zien en uit te lachen voel ik me weer beter over mezelfquote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo erg was het niet maar in je eentje eten terwijl er iemand bij zit is ook zo raar
Normaal ben ik diegene die altijd loopt te vreten dus valt het me niet eens opquote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja maar stel je eens voor dat je een echt heel dik persoon ziet die in de mac allemaal aan het eten is en jij zit daar niet te eten terwijl hij alles naar binnen schrokt.
Dat heb ik bij van die vrouwen die 150 kg wegen en dan een vol dienblad hebben terwijl hun anorexiavriendin alleen frietjes heeftquote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja ik snap ook wat je bedoeld maar dat is altijd wel grappig om te zien en uit te lachen voel ik me weer beter over mezelf
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Normaal ben ik diegene die altijd loopt te vreten dus valt het me niet eens op
Hahaha ja datquote:Op donderdag 24 november 2011 22:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik bij van die vrouwen die 150 kg wegen en dan een vol dienblad hebben terwijl hun anorexiavriendin alleen frietjes heeft
Of crackertjes van huis meegenomen.quote:
Omg neequote:Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of crackertjes van huis meegenomen.
Nee dat is alleen de geurquote:Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Vergeet de vis niet, een klein beetje vis
Nee digitalgirlquote:
Ik ben nergens voor uitgenodigdquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hey jongens we maken een whatsapp groepsgesprek kunnen we 24/7 met elkaar praten kei leuk jottum
Ik ook niet, laat staan jullie nummersquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben nergens voor uitgenodigd
Maar dat is een man dus dan moet jij homo zijnquote:
Nee das Tuxxxquote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar dat is een man dus dan moet jij homo zijn
Lekker makkelijk, een ander de schuld gevenquote:
Ja, dat doen wel meer vrouwenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dus gaat ze de vrouwentechniek gebruiken van JE BENT HOMO.
Truequote:Op donderdag 24 november 2011 22:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nee bdh, barrie snapt er geen kut van.
Ik lik niet zo makkelijk kutjesquote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijdehand zuig jij net zo makkelijk piemels als dat je kutjes likt?
Of wat nog erger is.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat doen wel meer vrouwen
Moeilijk?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik lik niet zo makkelijk kutjes
Herkenbaar dit. Zelfs lelijke wijven krijgen dan kapsones.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Of wat nog erger is.
vriend 1: haha tfm vind vriendin 1 leuk
tfm: nee
vriendin 1: haha mocht ie willen.
tfm: nee lelijke kut hoer je bent fakt up lelijk
Je moet er van houdenquote:
What the fuckquote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Butsers, ga niet haten
10 TIEN 10 TIEN 10quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Of staat er tien?Dan faal ik nu hard.
Dat is het enige dat niet lijkt?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh en bijdehand je hebt toch geen zwarte haren?
+ 404347390quote:
Nee en je hebt langere shirtjes. Nouja aan de voorkant zegmaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is het enige dat niet lijkt?![]()
![]()
Da's compensatiequote:
Je hebt nog een aantal jaar te gaanquote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik wil het grappigste zijn
Houdoequote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ben even een hoekje opzoeken om te huilen
(en skyrim spelen doei doei)
Waarom denk je dat Hans Teeuwen grappig is?quote:
Gewoon grof, grote bek, alles durven zeggen etc.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Hans Teeuwen grappig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |