SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Telefoonmaatschappij seal of approvement:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Godvergeil!quote:
Nopequote:
Ja he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Wist niet dat ik dit ooit zou zeggen maar DG begint steeds meet op Tux te lijken.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
En ik vond mezelf al zo badass
EN JE HAD OOK NOG EENS GELIJK OMG DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
IK ZEI HET ALS EERSTE
Goed gezegd kutquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
IK ZEI HET ALS EERSTE
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Wel grappig dat we nu niet weten of ST een man of een vrouw is.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
EN JE HAD OOK NOG EENS GELIJK OMG DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
ja bahbahquote:
Vind het kut voor je dat hij je zo de kast uit trekt.quote:
Nee niemand. Waarschijnlijk in een ander topic.quote:
Je loop 31 levels achterquote:Op woensdag 23 november 2011 12:29 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.Wat een gruwelijk spel. Doei sociaal leven.
Daarom speel ik het nog nietquote:Op woensdag 23 november 2011 12:29 schreef Kutstudent het volgende:
quote:
Verstandig inderdaad, als ik dit zo hoor.quote:
Niks gewoon saaiquote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef Muisraket het volgende:
Verstandig inderdaad, als ik dit zo hoor.Maar wat was er op school?
Geen leven, forever alone etc..quote:
Yeah, ben ook wel blij met de meet want anders kom ik nooit meer ergens!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Btw, Shifto, je bent terug! Vroeg me al af waar je was.
Dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:29 schreef Kutstudent het volgende:
Dat is mijn normale tijd om te gaan tukken tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
tot 3 uur snachts opgebleven omdat ik de tijd niet doorhad.
Zó jong zijn we nou ook weer niet hè.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Nog een paar dagen dan is het weer sinterklaas.
Tofquote:
Scheelt niet veelquote:Op woensdag 23 november 2011 20:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zó jong zijn we nou ook weer niet hè.
Wat vervelend al die vrije dagenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef shifto het volgende:
Ach, vrijdag weer vrijdus een hele zware week was dit niet aangezien ik maandag ook al vrij was
En ik moet nog ergens een weekje in december pakken om mijn dagen een beetje op te krijgen..
Goed geregeld dan. Beter dan dagen te kort komen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef shifto het volgende:
Ja soms welIk spaar ze altijd 'voor als ik ze nodig heb' maar er komt door het jaar heen alleen maar meer vrij bij en ik neem best vaak vrij
Kan je ze niet beter opsparen en dan uit laten betalen?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef shifto het volgende:
Ja dat zekerals het moet kan ik altijd ook wel vrij krijgen
Dat van die belasting wist ik niet, maar groot gelijk danquote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef shifto het volgende:
Kan ook maar uit laten betalen is niet zo voordelig ivm dat je er dan super veel belasting over betaald en uiteindelijk dus maar veel minder geld krijgt voor die uren dan als je ze gewoon zou werken, dus dan wil ik die uren ook gebruiken voor vrij ook!
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb er zojuist voor gezorgd dat een collega is ontslagen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |