Mijn baas schrijft mijn naam na 5 jaar nog steeds verkeerdquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo een collega heb ik ook!
Ik vind het zó vervelend!
Ze lijkt altijd boos!
En ze laat altijd een regel open tussen elke zin!
En ze schrijft mijn naam altijd verkeerd!
Ik ben een aanwezige persoonlijkheid, true. Dat is eerder vanwege mijn gelach en ik schrijf graag met uitroeptekensquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:43 schreef L-E het volgende:
Je komt wel druk over MNR. Dat komt volgens mij door de uitroeptekens.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Like /care?
Waar een mens zich al niet druk over kan maken
Dat kleine stukkie!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:44 schreef Cue_ het volgende:
@MNR.. alleen als het niets is, mag je t zelf weer terugbrengen naar t postkantoorWaarom heeft niet gewoon iedereen een gratis ophaalservice
Whehe. Dat is ook echt wel godsgruwelijk irritant!!!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo een hebben we hier ook, echt elke zin is wel voorzien van meerdere uitroeptekens!!!
En de hele wereld heeft het dr al verteld, maar ze doet het nog steeds!!!!
Dom mormel!!!!
Jezus, wat ben jij luiquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:44 schreef Cue_ het volgende:
@MNR.. alleen als het niets is, mag je t zelf weer terugbrengen naar t postkantoorWaarom heeft niet gewoon iedereen een gratis ophaalservice
Jij hebt dan ook wel een heul moeilijke naam he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn baas schrijft mijn naam na 5 jaar nog steeds verkeerd
Ja, ik maak me echt vreselijk druk. Je kent me toch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Over die collega he. Niet over die opmerking
Omdat je post gespeend is van enig uitroepteken/verontwaardigd kijkende smilie geloof ik er niks van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik maak me echt vreselijk druk. Je kent me toch.
Okee!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je post gespeend is van enig uitroepteken/verontwaardigd kijkende smilie geloof ik er niks van.
In welke uithoek woon jij dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Er zit hier geen postkantooragentschap
EN VERGEET DE CAPSLOCK NIET!!!!!quote:
Ha, maar slechts 4 minuten fietsen hier danquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten er twee op een kwartier fietsen
Het is aan je post af te lezen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik maak me echt vreselijk druk. Je kent me toch.
Vroegah zat ie op 2 minuten lopen als je langzaam wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ha, maar slechts 4 minuten fietsen hier dan
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook wel een heul moeilijke naam he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |