Dat ging dus verkeerd bij mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent héél gevoelig voor peerpressure als kind, het is dus zaak je kind op te voeden tot een evenwichtig weldenkende jongvolwassene, in staat zijn eigen keuzes te maken. Dat begint al bij de geboorte, niet wachten tot ze 12 zijn.
en een koptelefoon bij de hand...quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:34 schreef ArTiC het volgende:
mental note..altijd je creditcard uit de buurt van MNR houden...
Sowieso bij elke vrouw natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:34 schreef ArTiC het volgende:
Hahahaha!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:34 schreef ArTiC het volgende:
Ik snap m niet!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en een koptelefoon bij de hand...
Blond he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik krijg sterk de indruk dat je erg goed in staat bent iemand de oren van de kop te lullenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blond he!ik ben te lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik ben gezellig! Maar van dat lullen vast best mee hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik krijg sterk de indruk dat je erg goed in staat bent iemand de oren van de kop te lullen![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blond he!Nee, buiten mijn referentiekader, Sherlock!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
Zo een hebben we hier ook, echt elke zin is wel voorzien van meerdere uitroeptekens!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:43 schreef L-E het volgende:
Je komt wel druk over MNR. Dat komt volgens mij door de uitroeptekens.
Zo een collega heb ik ook!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo een hebben we hier ook, echt elke zin is wel voorzien van meerdere uitroeptekens!!!
En de hele wereld heeft het dr al verteld, maar ze doet het nog steeds!!!!
Dom mormel!!!!
Like /care?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo een collega heb ik ook!
Ik vind het zó vervelend!
Ze lijkt altijd boos!
En ze laat altijd een regel open tussen elke zin!
En ze schrijft mijn naam altijd verkeerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |