Doet 'ie toch ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lapo maakt niet topic Dolan
Welke bootquote:Op maandag 21 november 2011 23:53 schreef Specularium het volgende:
Kan niet meer niet aan South Park denken als het over die boot gaat.
Had ik ook. Ik dacht dat die kapitein dood was.quote:Op maandag 21 november 2011 23:53 schreef Specularium het volgende:
Kan niet meer niet aan South Park denken als het over die boot gaat.
Helaas.quote:Op maandag 21 november 2011 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lapo maakt niet topic Dolan
Bij het begin ging het er wel over hoor, tijdens dat ajax gedoe.quote:Op maandag 21 november 2011 23:54 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Helaas.
Toch raar dat bijna niemand het heeft over de twee lekkerste gasten van het hele seizoen.
Twee comments of zo. Mw Beugel heeft nog meer positieven comments gekregen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij het begin ging het er wel over hoor, tijdens dat ajax gedoe.
Wat?! Jij bent niet lekker.quote:Op maandag 21 november 2011 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Ze waren niet zo lekker
Trouwens, Pauw moet echt ff wat breder worden man tering.,
duurt niet lang meer, er worden snipers ingevlogenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Puik
Was het boeiend? Is de RvC al dood?
USMC recon snipers?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
duurt niet lang meer, er worden snipers ingevlogen
yep en daarna een kruisverhoor met waterquote:
quote:Schrijfster en cabaretière komische wonderturk Nilgün Yerli heeft een nieuwe theatervoorstelling. Het stuk gaat over waarheid, conflicten en liefde. In Pauw & Witteman komt ze vanavond praten over 'Weer met Henk'.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga wel de sjempiuns league liek kijken.
De religie van de liefde.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef Specularium het volgende:
Wat een prachtig ideaalwereldje leeft ze in.
Ideaalwereldje? Volgens mij is de wereld die ze omschrijft helemaal niet ideaal. Als een kind niet op kan gaan in de massa omdat van zowel op school als thuis benadrukt wordt dat het een turk is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef Specularium het volgende:
Wat een prachtig ideaalwereldje leeft ze in.
Ik ben net weggezapt. Wat een vreselijk mens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef golfer het volgende:
Complete line-up:
Nilgün Yerli
Cabaretière en schrijfster komt met een nieuwe theatervoorstelling.
Dan kun je voortaan ook wel zelf de wc-bril omlaag doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Inderdaad, allemaal de geemancipeerde Turkse uithangen, maar ondertussen nog gewoon uit het stenen tijdperk komen. Ik kan heus zelf wel naar mijn auto lopen hoor.
Mjah. Was eind jaren negentig 2 gulden 50 geweest als je in een wat luxere toko stond.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
in 2000 was een biertje 2 gulden.. maar volgens andere weer 3.50Ik weet het niet meer... zo lang geleden...
dat we worden bedrogen met die inflatiecijfers lijkt me wel als een paal boven water staan, dat sowieso
2,75 betaalde ik toen vlak voor de euro. Duurdere kroegen waren wel ongeveer 3,50.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
in 2000 was een biertje 2 gulden.. maar volgens andere weer 3.50Ik weet het niet meer... zo lang geleden...
dat we worden bedrogen met die inflatiecijfers lijkt me wel als een paal boven water staan, dat sowieso
Nou tweequote:Op woensdag 23 november 2011 23:24 schreef Confetti het volgende:
3 goede economen aan tafel en dan kwartiertje over de crisis praten.
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:14 schreef Specularium het volgende:
Die Valentijn is echt zo'n seriemoordenaar. Met een bijl.
Hem ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Moet altijd aan die gozer van American psycho denken als ik hem zie![]()
[ afbeelding ]
Nee. Hij was haar 'best gay-friend'.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Shaffy was homo?
Ik dacht dat hij getrouwd was met Liesbeth List.
dat is hem ook ?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Moet altijd aan die gozer van American psycho denken als ik hem zie![]()
[ afbeelding ]
Nou! Hij heeft Michael Jackson en Elvis Presley in ieder geval al vér achter zich gelaten. Om over een Jacques Brel maar niet te spreken.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:43 schreef OProg het volgende:
Shaffy is hier nu al de grootste artiest van na de tweede wereldoorlog.
Je kon aan alles zien dat-ie met een stálen gezicht de tonnetjes uit de zakken van zijn klantjes schudt. Meedogenloze man.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:14 schreef Specularium het volgende:
Die Valentijn is echt zo'n seriemoordenaar. Met een bijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |