Spijtigquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:38 schreef shiznuts het volgende:
Oh lol, FOK! neemt afscheid van shiznuts .
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:38 schreef shiznuts het volgende:
Opgeruimd staat netjes, geen verleiding meer qua oordoppen kopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:38 schreef shiznuts het volgende:
Is dat een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Even heel suf misschien, maar is dat een betaalde baan modje zijn?
Als ik zie hoe Shiz tekeer gaat lijkt het wel een betaalde baanquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag?![]()
![]()
Nee, iedereen mod vrijwillig op Fok.
Er zitten 300-350 crewleden hier. Stel dat elk crewlid 10 uur per week aan FOK! besteed (ik denk dat het nog wel hoger ligt). Dan ben je per maand 30.000 tot 40.000 euro kwijt. Zoveel wordt er ook weer niet aan FOK! verdient.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als ik zie hoe Shiz tekeer gaat lijkt het wel een betaalde baan![]()
Iemand verdient toch geld met deze website, waarom gratis werken voor iemand
Dat heeft de eigenaar jou wijsgemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zitten 300-350 crewleden hier. Stel dat elk crewlid 10 uur per week aan FOK! besteed (ik denk dat het nog wel hoger ligt). Dan ben je per maand 30.000 tot 40.000 euro kwijt. Zoveel wordt er ook weer niet aan FOK! verdient.
Prima. Zullen we nu weer OT verder?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat heeft de eigenaar jou wijsgemaakt![]()
[ afbeelding ]
Dan is dat ook weer duidelijk voor mij
Omdat je dan directe invloed kan uitoefenen op iets waar je dagelijks te vinden bent en daarmee je dus jezelf, maar indirect ook anderen helpt, misschien?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als ik zie hoe Shiz tekeer gaat lijkt het wel een betaalde baan![]()
Iemand verdient toch geld met deze website, waarom gratis werken voor iemand
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef Koen. het volgende:
Mijn HM3 is 19 november 2011 in Nederland aangekomen. Ik ga er vanuit dat ze allemaal in hetzelfde vliegtuig zaten. Vanavond of morgen in huis?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef mits het volgende:
Mijn HM3 ook, hopelijk snel binnen.
Bij PostNL zeiden ze dat hij bij de inklaring ligt, en ze wachten totdat hij vrijgegeven wordt
Hij moet daar hoe dan ook langsquote:
Wiki geeft aan dat ie composite video, S-Video, component video, SCART heeft, geen digitale video uitgang dus. HDMI gaat dus ook niet werken. Sluit je Xbox aan op je tv d.m.v. component videoquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef Bankpasje het volgende:
Morgen koop ik een xbox 360 de allereerste, deze ondersteunt helaas geen hdmi.
Ben dus op zoek naar een hdmi converter, iemand die me op weg kan helpen?
Picsquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:25 schreef J.D.Morrison het volgende:
Mijn gitaar is binnen!![]()
Hij ziet er geweldig uit, de Bigsby tremolo werkt heel goed, alleen het merk is er een beetje lelijk opgezet (maar dat wist ik van tevoren). Hij klinkt prachtig!
Als ik tijd heb stuur ik wel een filmpje
Nice, we wachten afquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:25 schreef J.D.Morrison het volgende:
Mijn gitaar is binnen!![]()
Hij ziet er geweldig uit, de Bigsby tremolo werkt heel goed, alleen het merk is er een beetje lelijk opgezet (maar dat wist ik van tevoren). Hij klinkt prachtig!
Als ik tijd heb stuur ik wel een filmpje
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:15 schreef monkeybrain het volgende:
De Nederlander speelt nu ook mee in duffe filmpjes, wat een binnensmonds gemompel![]()
Laat zich gewoon wegduwen door de Franse kabouter![]()
SPOILER: :') :') :') :') :') :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Je beseft je wel dat het merendeel van de content die je op die site kan krijgen iligaal is in Nederland.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:41 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.yourlasers.com/
Ik wist dat helemaal niet, volgens mij heb ik onder een steen gelegen
Met wie denk je dat je te maken hebt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:50 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je beseft je wel dat het merendeel van de content die je op die site kan krijgen iligaal is in Nederland.
Tót 5 Mw is 'legaal'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |