Dat was ik inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2011 16:48 schreef Susie het volgende:
Een vraag; ik heb ergens in OUD wel eens gelezen over een geboortekist. Weet alleen niet meer wie het was, maar vroeg mij af waar dat besteld was? Ik wil er graag ook eentje, maar via google kom ik wel op diverse sites, maar heb liever een site van iemand die al eens zo'n kist heeft laten maken.
Dus wie?
Ja, dit is een speelgoedkist. Ik dacht dat dat ook bedoeld werd. Wat is een geboortekistje dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:54 schreef danic het volgende:
Fannetje, die van jou is toch een speelgoedkist? Das toch geen geboortekistje, of wel? Hij lijkt zo groot.
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn Vig heeft een hersenvliesontsteking gehad (viraal).
was hij 6 maandjes en dat was echt al hee; heavy..
Je wilt niet weten hoe het eruit ziet en hoe een kind gilt bij het zetten van de ruggenprik om vocht te drainen
ik zou eerstvolgende keer een briefje aan een ketting om haar hals doen met de opmerking: IK BEN ALLERGISCH ! of een shirtje laten bedrukken met die tekst, speciaal voor dat soort domme lui die zeer onproffesioneel bezig zijn op deze manier. wat een k*t kdv als je 't mij vraagtquote:Op donderdag 24 november 2011 17:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pompoen gaat hier juist goed en appel (nu) niet. Op t kdv hadden ze haar maandag weer gewoon met de groep laten meeeten
"Ja ze heeft zo'n jeuk vandaag"... duh
Daarvan hadden wij weer 2 dagen zielig kind. En nu is ze ziek.
Bah.
Op een of andere manier denk ik dat onze aanpak voor de toekomst een iets aangenamer effect heeftquote:Op donderdag 24 november 2011 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zou eerstvolgende keer een briefje aan een ketting om haar hals doen met de opmerking: IK BEN ALLERGISCH ! of een shirtje laten bedrukken met die tekst, speciaal voor dat soort domme lui die zeer onproffesioneel bezig zijn op deze manier. wat een k*t kdv als je 't mij vraagt
Nee, behalve dan enorm last van zijn oortjes maar ook dat schijnt normaal te zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Hersenvliesontsteking lijkt mij echt een van de ergste ziektes. heeft V er niets aan overgehouden?
Ik had het vanmorgen nog getikt maar uiteindelijk weer weggehaald. Wilde net te betweterig overkomenquote:Op vrijdag 25 november 2011 07:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Je kan bij babies het makkelijker testen door de beentjes naar het hoofdje te brengen, als bij verschonen als ze daar van gaan jammeren ( omdat het niet gaat) gelijk alarm slaan. ( en is in feite hetzelfde als kin op de borst)
Het dochtertje van mijn neef is overleden aan meningitis. Die kwamen er achter dat er iets niet goed was door verschonen.
Ik heb dus geen seconde getwijfeld over de Hib vaccinantie.
noem je me nou betweterig?!1!quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik had het vanmorgen nog getikt maar uiteindelijk weer weggehaald. Wilde net te betweterig overkomen
Bij baby's is die luierpijn idd een betere graadmeter dan kin-op-de-borst, omdat die laatste gewoon nauwelijks te testen is bij een baby zoals bij een volwassene.
En idd dat is echt direct alarm, niet nog even aankijken dan, ook niet als ze nog geen vlekjes hebben of geen koorts hebben. Bij baby's verlopen een hoop dingen a-typisch.
mn award is nog openquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
noem je me nou betweterig?!1!
Ik moet even wat editten verderop. momentje.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet even wat editten verderop. momentje.
Die spelfout?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet even wat editten verderop. momentje.
als ik die allemaal bij langs moet ben ik de hele dag bezig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die spelfout?![]()
Betweter is my middle name...
Ik edit ze alleen als ze binnen de 5 minuten vallen, tenzij het echt een hele ernstige fout is, dan neem ik die editregel onder het bericht maar op de koop toequote:Op vrijdag 25 november 2011 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ik die allemaal bij langs moet ben ik de hele dag bezig.
Nou... ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:41 schreef mrien het volgende:
Pvoesss en Leandra, jullie zonen zijn alweer bijna 1! Waar is dat jaar gebleven zeg! Al een beetje klaar met de voorbereidingen? En wat gaan ze krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |