Ik had het vanmorgen nog getikt maar uiteindelijk weer weggehaald. Wilde net te betweterig overkomenquote:Op vrijdag 25 november 2011 07:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Je kan bij babies het makkelijker testen door de beentjes naar het hoofdje te brengen, als bij verschonen als ze daar van gaan jammeren ( omdat het niet gaat) gelijk alarm slaan. ( en is in feite hetzelfde als kin op de borst)
Het dochtertje van mijn neef is overleden aan meningitis. Die kwamen er achter dat er iets niet goed was door verschonen.
Ik heb dus geen seconde getwijfeld over de Hib vaccinantie.
noem je me nou betweterig?!1!quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik had het vanmorgen nog getikt maar uiteindelijk weer weggehaald. Wilde net te betweterig overkomen
Bij baby's is die luierpijn idd een betere graadmeter dan kin-op-de-borst, omdat die laatste gewoon nauwelijks te testen is bij een baby zoals bij een volwassene.
En idd dat is echt direct alarm, niet nog even aankijken dan, ook niet als ze nog geen vlekjes hebben of geen koorts hebben. Bij baby's verlopen een hoop dingen a-typisch.
mn award is nog openquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
noem je me nou betweterig?!1!
Ik moet even wat editten verderop. momentje.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet even wat editten verderop. momentje.
Die spelfout?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet even wat editten verderop. momentje.
als ik die allemaal bij langs moet ben ik de hele dag bezig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die spelfout?![]()
Betweter is my middle name...
Ik edit ze alleen als ze binnen de 5 minuten vallen, tenzij het echt een hele ernstige fout is, dan neem ik die editregel onder het bericht maar op de koop toequote:Op vrijdag 25 november 2011 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ik die allemaal bij langs moet ben ik de hele dag bezig.
Nou... ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:41 schreef mrien het volgende:
Pvoesss en Leandra, jullie zonen zijn alweer bijna 1! Waar is dat jaar gebleven zeg! Al een beetje klaar met de voorbereidingen? En wat gaan ze krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |