Ik had het vanmorgen nog getikt maar uiteindelijk weer weggehaald. Wilde net te betweterig overkomenquote:Op vrijdag 25 november 2011 07:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Je kan bij babies het makkelijker testen door de beentjes naar het hoofdje te brengen, als bij verschonen als ze daar van gaan jammeren ( omdat het niet gaat) gelijk alarm slaan. ( en is in feite hetzelfde als kin op de borst)
Het dochtertje van mijn neef is overleden aan meningitis. Die kwamen er achter dat er iets niet goed was door verschonen.
Ik heb dus geen seconde getwijfeld over de Hib vaccinantie.
noem je me nou betweterig?!1!quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik had het vanmorgen nog getikt maar uiteindelijk weer weggehaald. Wilde net te betweterig overkomen
Bij baby's is die luierpijn idd een betere graadmeter dan kin-op-de-borst, omdat die laatste gewoon nauwelijks te testen is bij een baby zoals bij een volwassene.
En idd dat is echt direct alarm, niet nog even aankijken dan, ook niet als ze nog geen vlekjes hebben of geen koorts hebben. Bij baby's verlopen een hoop dingen a-typisch.
mn award is nog openquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
noem je me nou betweterig?!1!
Ik moet even wat editten verderop. momentje.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet even wat editten verderop. momentje.
Die spelfout?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet even wat editten verderop. momentje.
als ik die allemaal bij langs moet ben ik de hele dag bezig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die spelfout?![]()
Betweter is my middle name...
Ik edit ze alleen als ze binnen de 5 minuten vallen, tenzij het echt een hele ernstige fout is, dan neem ik die editregel onder het bericht maar op de koop toequote:Op vrijdag 25 november 2011 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ik die allemaal bij langs moet ben ik de hele dag bezig.
Nou... ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:41 schreef mrien het volgende:
Pvoesss en Leandra, jullie zonen zijn alweer bijna 1! Waar is dat jaar gebleven zeg! Al een beetje klaar met de voorbereidingen? En wat gaan ze krijgen?
Houten speelgoed koop je voor de ouders, plastic voor de kinderenquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:36 schreef Juud79 het volgende:
Als Lientje 1 jaar wordt, dan krijgt ze wellicht deze voor haar verjaardag.....
Er is wel plastic speelgoed in ons huis, maar ons hart ligt bij houten speelgoed.
[ afbeelding ]
Te koop bij puurspeelgoed.nl en das een mooie site voor van alles...
Ik moest zelfs even goed kijken (zit mobiel) om door te hebben dat het geen collage van eigen foto's was, want die rechtsonder viel gelijk op en ik dacht even dat het V wasquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:29 schreef Pvoesss het volgende:
Hij is echt een muziek fan, maakt overal muziekjes mee dus dit was ideaal.
En die bilibo is zo super, ze kunnen er echt alles mee.
Die linksonder en rechtsonder zie ik hem al helemaal doen
Deze heb ik ook voor Floris, zo'n gaaf ding. Ik weet niet meer waar ik hem vandaan had maar wel met flinke korting. Grimms speelgoed is zo tofquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:36 schreef Juud79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ostheimer...quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:32 schreef LiedjeBackstage het volgende:
[..]
Deze heb ik ook voor Floris, zo'n gaaf ding. Ik weet niet meer waar ik hem vandaan had maar wel met flinke korting. Grimms speelgoed is zo tof. Nu nog even geduld voordat hij er daadwerkelijk iets mee kan. Maar papa vind het ook leuk
Ik vind dat ook een tof ding, ik hou van speelgoed waarmee ze hun fantasie leren gebruiken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:41 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou dan gaan voor de billibo. Echt een groot succes, ze kunnen er echt vanalles mee.
Je kan het echt zo gek niet bedenken. http://www.mama-i.com/ www.greenjump.nl
Ik heb ook zo'n foto van mij, mijn moeder, oma en overgrootoma. Heel bijzonder. We hebben er al een aantal gemaakt met zowel Thomas als Jasper met mij, mijn moeder en mijn oma. Toch is het effect niet hetzelfde omdat het jochies zijn. Speciaal blijft het wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:45 schreef Juud79 het volgende:
Morgen gaan we een foto maken van ondergetekende, dochterlief, mijn moeder en mijn oma.
Een zelfde 4 generatiefoto heb ik van mij, met mijn moeder, oma en overgrootmoeder.
Wel heel bijzonder dat dat nog een keer mogelijk is....
Euhh.. Anouk is hier al sinds vanmorgen 8:00 wakker met hazeslaapjes van een kwartier er tussen. Ik krijg haar niet in slaap. Als ze een flesje op heeft (valt tijdens het geven al in slaap bijna!), dan blijf ik nog even met haar zitten tot ogen dicht zijn... ik leg haar neer en hupsa, ogen weer open.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:45 schreef Juud79 het volgende:
Mijn baby heeft haar gil/kraai stem weer ontdekt. Ze ligt hele concerten te zingen in haar bed, maar slapen....![]()
Al heeft ze van 10.15 tot 11.30 al een dutje gedaan, dus gelukkig heeft ze al wat rust gehad.
Ik vind dit een prachtig ding, maar ik vraag me af of (mijn) kinderen daar echt mee gaan spelen. Mijn zoon (bijna 3) speelt sowieso heel weinig met speelgoed, die doet al vanaf dat 'ie kan praten de hele dag 'net alsof', en dochterlief loopt, kruipt en klimt het liefst rond met een hamertje in d'r hand om overal mee tegenaan te timmeren (favoriet: de radiator, die galmt zo leukquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:36 schreef Juud79 het volgende:
Als Lientje 1 jaar wordt, dan krijgt ze wellicht deze voor haar verjaardag.....
Er is wel plastic speelgoed in ons huis, maar ons hart ligt bij houten speelgoed.
[ afbeelding ]
Het werd uiteindelijk 3 kwartier slapen, dus dat worden 3 dutjes vandaag, soms ook twee lange.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:03 schreef Susie het volgende:
[..]
Euhh.. Anouk is hier al sinds vanmorgen 8:00 wakker met hazeslaapjes van een kwartier er tussen. Ik krijg haar niet in slaap. Als ze een flesje op heeft (valt tijdens het geven al in slaap bijna!), dan blijf ik nog even met haar zitten tot ogen dicht zijn... ik leg haar neer en hupsa, ogen weer open.
Hier dus weer een dag nog niet gedoucht, maar ben helemaal 'zen', doet me niets, papa komt straks thuis en ga ik maar es douchen
Heb je een draagdoek? Dat wil wel eens helpen, of haar in een omslagdoek wikkelen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef Susie het volgende:
Snap niet dat ze zelf niet ontzettend moe is, wel gapen als ze bij mij ligt of in de box, maar niet in slaap vallen... of ze is nu al goed in powernaps
Jawel, maar als ik haar neer leg, dan is ze er dus weer na 10 a 15 minuten.quote:
Ze is nu ook weer wakker! Echt hoor, ze doet aan powernaps!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Leandra het volgende:
Dan blijf je toch lekker met je slapende baby bankhangen?!
Soneal heeft het eerste halfjaar bijna niet anders gedaan dan overdag op mij slapen.
Dat is ook zo!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:14 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou dat niet goed zijn?
Ik denk dat je je daar helemaal niet druk om moet maken, ook niet als allerlei oma's gaan beweren dat je haar dan verwent, want dat doe je echt niet.
Je kindje wil bij jou zijn en er is niets mis mee daar gewoon aan toe te geven.
Juist nu je het (nog) kunt doen omdat je nog niet aan het werk hoeft en er geen peuter rondscharrelt die ook aandacht wil heb je de kans om haar lekker haar mamahonger te laten stillen.
Hier slaapt Danne overdag waar hij wil slapen.. We hebben ook steeds bedje geprobeerd maar dat was draamaa. Ook omdat we dachten dat het zo hoorde. Maar we lazen hier dat we ook gewoon mochten 'verwennen'quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef Susie het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik haar neer leg, dan is ze er dus weer na 10 a 15 minuten.
Maar 3 uur met een baby op je arm? Dat red ik echt niet hoor, wel qua knufflgehalte, maar niet qua gewicht!quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:58 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah slaapt soms nog steeds bij mij op de arm en die is al bijna 9 maanden![]()
Maar ja als ze dan wel slaapt dan vind ik het best, maar het heeft bij mij ook lang geduurt hoor voordat ik er vrede mee had, ik vond ook dat slapen in een bed moest en aangeszien de oudste altijd netjes in haar bed sliep, dacht ik dat gaat bij de tweede precies zo en niet anders
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |