Houten speelgoed koop je voor de ouders, plastic voor de kinderenquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:36 schreef Juud79 het volgende:
Als Lientje 1 jaar wordt, dan krijgt ze wellicht deze voor haar verjaardag.....
Er is wel plastic speelgoed in ons huis, maar ons hart ligt bij houten speelgoed.
[ afbeelding ]
Te koop bij puurspeelgoed.nl en das een mooie site voor van alles...
Ik moest zelfs even goed kijken (zit mobiel) om door te hebben dat het geen collage van eigen foto's was, want die rechtsonder viel gelijk op en ik dacht even dat het V wasquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:29 schreef Pvoesss het volgende:
Hij is echt een muziek fan, maakt overal muziekjes mee dus dit was ideaal.
En die bilibo is zo super, ze kunnen er echt alles mee.
Die linksonder en rechtsonder zie ik hem al helemaal doen
Deze heb ik ook voor Floris, zo'n gaaf ding. Ik weet niet meer waar ik hem vandaan had maar wel met flinke korting. Grimms speelgoed is zo tofquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:36 schreef Juud79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ostheimer...quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:32 schreef LiedjeBackstage het volgende:
[..]
Deze heb ik ook voor Floris, zo'n gaaf ding. Ik weet niet meer waar ik hem vandaan had maar wel met flinke korting. Grimms speelgoed is zo tof. Nu nog even geduld voordat hij er daadwerkelijk iets mee kan. Maar papa vind het ook leuk
Ik vind dat ook een tof ding, ik hou van speelgoed waarmee ze hun fantasie leren gebruiken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:41 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou dan gaan voor de billibo. Echt een groot succes, ze kunnen er echt vanalles mee.
Je kan het echt zo gek niet bedenken. http://www.mama-i.com/ www.greenjump.nl
Ik heb ook zo'n foto van mij, mijn moeder, oma en overgrootoma. Heel bijzonder. We hebben er al een aantal gemaakt met zowel Thomas als Jasper met mij, mijn moeder en mijn oma. Toch is het effect niet hetzelfde omdat het jochies zijn. Speciaal blijft het wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:45 schreef Juud79 het volgende:
Morgen gaan we een foto maken van ondergetekende, dochterlief, mijn moeder en mijn oma.
Een zelfde 4 generatiefoto heb ik van mij, met mijn moeder, oma en overgrootmoeder.
Wel heel bijzonder dat dat nog een keer mogelijk is....
Euhh.. Anouk is hier al sinds vanmorgen 8:00 wakker met hazeslaapjes van een kwartier er tussen. Ik krijg haar niet in slaap. Als ze een flesje op heeft (valt tijdens het geven al in slaap bijna!), dan blijf ik nog even met haar zitten tot ogen dicht zijn... ik leg haar neer en hupsa, ogen weer open.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:45 schreef Juud79 het volgende:
Mijn baby heeft haar gil/kraai stem weer ontdekt. Ze ligt hele concerten te zingen in haar bed, maar slapen....![]()
Al heeft ze van 10.15 tot 11.30 al een dutje gedaan, dus gelukkig heeft ze al wat rust gehad.
Ik vind dit een prachtig ding, maar ik vraag me af of (mijn) kinderen daar echt mee gaan spelen. Mijn zoon (bijna 3) speelt sowieso heel weinig met speelgoed, die doet al vanaf dat 'ie kan praten de hele dag 'net alsof', en dochterlief loopt, kruipt en klimt het liefst rond met een hamertje in d'r hand om overal mee tegenaan te timmeren (favoriet: de radiator, die galmt zo leukquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:36 schreef Juud79 het volgende:
Als Lientje 1 jaar wordt, dan krijgt ze wellicht deze voor haar verjaardag.....
Er is wel plastic speelgoed in ons huis, maar ons hart ligt bij houten speelgoed.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |