abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104736418
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Welke zoal?
Hib-meninggitis is toegenomen, maar dat zegt het rivm niet

Bof en mazelen vaccin is niet dekkend, kinderen kunnen het toch nog krijgen..
  woensdag 23 november 2011 @ 21:17:36 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104736447
Ik laat wel enten, al was het alleen al omdat we de helft van de tijd in het epicentrum van de biblebelt wonen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 november 2011 @ 21:20:23 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104736650
Ik heb trouwens al 2 keer meegemaakt dat er op de school van m'n oudste (een keer lagere school en een keer middelbare school) een kind aan hersenvliesontsteking overleed, en beide keren niet tijdig als zodanig herkend en voor een griepje aangezien.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 23 november 2011 @ 21:21:26 #104
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104736723
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef Nirak het volgende:

[..]

Bof en mazelen vaccin is niet dekkend, kinderen kunnen het toch nog krijgen..
Maar áls ze het dan krijgen is het met een veel milder verloop. Ik heb kinderen gezien die een kinkhoestbesmetting hebben doorgemaakt en die waren ook geent. Dat was dus mild vergeleken bij ongeent maar jeetje!! Blauw aangelopen boven de wasbak staan kwijlkotshoesten. Heel erg. Zou ik mijzelf niet vergeven dat ik mijn kind dat ongeent zou laten doormaken. Ik ben een beetje sceptisch over die autismeverhalen enzo
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104736822
Kinkhoest komt in heel NL voor tegenwoordig. Is onlangs nog in het nieuws geweest, heeft niets te maken met de "staphorst" hoek ;)
Dat komt simpelweg omdat het kinkhoest vaccin niet "dekkend" is. De "dosis" is in '98 verdubbeld maar dat mocht ook niet baten. Dus ook al is je kind geent tegen dktp, dan is het advies nog steeds om het weg te houden bij hoestende mensen..
pi_104737057
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik ben een beetje sceptisch over die autismeverhalen enzo
Dat bleek ook broodje aap. De onderzoeker die deze conclusie trok bleek enkele tienduizenden euro's ontvangen hebben van een groep ouders die ervan overtuigd waren dat hun kind er wat aan over gehouden zou hebben. Hij had dan ook resultaten vervalst en "aangepast". Daar is dus niets van waar.
  woensdag 23 november 2011 @ 21:29:18 #107
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104737335
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef Nirak het volgende:
Kinkhoest komt in heel NL voor tegenwoordig. Is onlangs nog in het nieuws geweest, heeft niets te maken met de "staphorst" hoek ;)
Dat komt simpelweg omdat het kinkhoest vaccin niet "dekkend" is. De "dosis" is in '98 verdubbeld maar dat mocht ook niet baten. Dus ook al is je kind geent tegen dktp, dan is het advies nog steeds om het weg te houden bij hoestende mensen..
Klopt. Maar het geeft wel iets meer zekerheid én milder verloop. Want niet helemaal dekkend is wel gedeeltelijk dekkend en dus altijd beter dan niet dekkend.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104741056
Oké beetje late reactie maar er kwam wat tussen.
Ik begrijp het verhaal, maar twijfel er zelf niet aan of ik laat enten of niet. Eva wordt gewoon ingeënt.

Hier net een gillend, krijsend kind. Zo zielig, ik moest er zelf ook van :'(
Dit was twee weken geleden ook en toen had ze dus de beginnende dubbele oorontsteking in combi met buikpijn.
Dat was helemaal weg, zeker nadat we gestopt zijn met sperziebonen.
Maar omdat ze toch moet wennen aan vast voedsel (en de dienstdoende weekendarts aangaf dat het heel vervelend is 'maar dat ze er even doorheen moet'), toch maar iets nieuws aangeboden.
Helaas wilde ze vandaag helemaal niets van bijvoeding weten, dus meer dan een halve hap is het niet geweest.
Nou was ze al humeurig vandaag en heeft ze al een extra 100 cc gehad, dus ik geloof niet dat de situatie van daarnet pure honger was.
Ze wilde zo hard gillen dat er geen geluid meer uit d'r kwam en alleen maar bij mij zijn. Ik hoorde ook al toen ik naar haar toeliep, haar buikje rommelen.

Ik vraag me echt af wat er toch aan de hand is, ik heb nog nooit een kindje gezien die zo heftig op bijvoeding reageerde en vraag me dus af of dat het probleem is (wellicht dat het het wel verergert). Ik was geneigd om d'r een paracetamol te geven, maar ik vind het eigenlijk belachelijk dat ik haar pcm moet geven om geen last te hebben van bijvoeding.

Hebben jullie een idee wat het zou kunnen zijn?
Ze heeft geen hogere temperatuur, geen uitslag en geen last meer van haar oortjes.

Ik ben echt een beetje :'( -O- ervan.
pi_104741154
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef Nirak het volgende:

[..]

Wie zegt het dan wel?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 22:23:58 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104741362
@Danic: kan er een tandje dwarszitten? Of een kiesje?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104741489
Kinkhoest heerst ook weer behoorlijk omdat ze de K een tijdje uit de prik gehaald hebben. Toen nam het in zo'n mate weer toe dat ze hem weer toegevoegd hebben.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104741717
DJMO, ik weet het niet. Ik voel niets. En een kies? Dat zou wel heel snel zijn, ze is 6,5 maand en heeft haar 2 ondertandjes.

Ze heeft trouwens ook steeds oprispingen en schraapt daarna vaak haar keel. En als ze in haar wipstoel zit voor een hapje dan overstrekt ze vaak, maar ik heb niet het idee dat dat van pijn is, maar meer omdat ze dan de lepel ontwijkt en ze dus niet wil. Ik forceer uiteraard dan niets en dan maar geen bijvoeding, Ik probeer het later dan nog eens.
  woensdag 23 november 2011 @ 22:32:31 #113
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104741931
@Danic, ik zou ook niet weten wat het is, rot he als er iets is met je kindje en je weet niet wat, laat staan wat je kan doen om het te verhelpen..... -O-

Lientje heeft twee nare dagen achter de rug. Veel huilbuien, soms wel/ soms niet willen slapen in bed. Huilend wakker worden, niet willen spelen, veel bij mama hangen, veel aan de borst, veel eten. Oortjes of ziek ofzo is het volgens mij niet....vermoeiend is het wel. Ik geniet maar van de lachjes tussendoor en ben ook moeder geworden om er voor haar te zijn als ze zich niet prettig voelt. O+

Ik gok een 'sprong' of een reactie op het weekend weg....
pi_104742035
Het is wel heel herkenbaar wat je schrijft, qua gedrag komt het aardig overeen met Eva. Alleen kwam er dan net nog die pijn bij. Kijk, een sacherijnige dag, daar kan ik mee leven.
Dan denk ik wel eens pffff, maar goed, die hebben we allemaal wel eens.
Maar als ze pijn heeft en het uitgilt en ik kan er niet mijn vinger op leggen wat er aan de hand is, dan voel ik me zo machteloos -O-
En ja, dan komen de :'( vanzelf
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 22:35:31 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104742098
Danic: Ik zat laatst met Geert bij de huisarts op verdenking van toch weer een oorontsteking. Hij bleef naar z'n oortjes grijpen en ik voelde geen tandjes (hij heeft er nu vier boven en twee onder, mafketel). Voelt die huisarts één keer, maar meteen ook achterin, bingo. Kies dwars. Ze hoeven nog niet door te komen, maar het zijn krengen en ze kunnen er al maanden eerder last van hebben, en die pijn kan ook doorstralen naar de oortjes helaas.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 23 november 2011 @ 22:35:32 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104742100
Het zou best kunnen dat zo'n weekend uit de eigen omgeving meer impact heeft dan bijv. 2 weken...
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 23 november 2011 @ 22:37:13 #117
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104742208
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wie zegt het dan wel?
Dat zeggen de cijfers Vanyel:
http://www.post-vaccinaal-syndroom.nl/3909/hib.aspx

En daar staat nog meer informatie. Geen pro of con website btw. Kritisch dat wel.

En ik snap dat jij helemaal voor enten bent maar je hoeft niet zo in te hakken op mensen die daar kritisch op zijn. Waarom moet elk woord wat kritisch is op vaccineren bewezen worden en hoeven andere meningen niet onderbouwd te worden? Omdat het RIVM het zegt? Datzelfde RIVM raadt sommige mensen hier ook de griepprik aan en daar vertrouwen we dan weer niet op en dat kunnen we ook niet goed onderbouwen. Terwijl de griepprik wat mij betreft een stuk minder impact heeft dan de entingen voor je baby.
Trotse mamma :)
pi_104742243
Ik ga morgen nog wel eens voelen. Ze zit wel vaak op haar vingers te kauwen en dan vaak achterin inderdaad, dus ik voel wel eens, maar kan niets ontdekken.
Zou ook wel een rare volgorde zijn, maar ja, die van mij is ook lekker gek natuurlijk ;)
  woensdag 23 november 2011 @ 22:37:51 #119
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104742256
Bij Lientje had ik gisteren ook het idee van pijn, ze huilde alsof ze pijn had, echt gillen/krijsen. Maar dat doet ze ook als ze boos is of driftig. Ook als ze moest liggen ging ze huilen, maar een uurtje later weer niet....

Ik zou even met bijvoeding stoppen of haar zelf laten eten. In de kinderstoel en dan een stukje gekookte groente in haar handje geven. Zo geef je haar weer de regie terug, wellicht vind ze dat prettig en voelt ze zich goed dat ze dat kan.
pi_104742372
Ja dat was ik inderdaad van plan Juud, haar gewoon ff zelf laten kauwen/sabbelen op een stuk.

Het is tenslotte bijvoeding, dus geen must.
We moeten woensdag naar het cb, dus dan ga ik het daar ook eens aankaarten.
pi_104742484
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef Faithz het volgende:

[..]

En daar staat nog meer informatie. Geen pro of con website btw. Kritisch dat wel.

En ik snap dat jij helemaal voor enten bent maar je hoeft niet zo in te hakken op mensen die daar kritisch op zijn. Waarom moet elk woord wat kritisch is op vaccineren bewezen worden en hoeven andere meningen niet onderbouwd te worden? Omdat het RIVM het zegt? Datzelfde RIVM raadt sommige mensen hier ook de griepprik aan en daar vertrouwen we dan weer niet op en dat kunnen we ook niet goed onderbouwen. Terwijl de griepprik wat mij betreft een stuk minder impact heeft dan de entingen voor je baby.
Ze vraagt toch gewoon om een bron en geeft haar mening?
Ik ze haar verder niet echt in hakken?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 22:43:26 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104742569
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef danic het volgende:
Ja dat was ik inderdaad van plan Juud, haar gewoon ff zelf laten kauwen/sabbelen op een stuk.

geef dan een gekookte wortel ;) daar kunnen ze zich moeilijk in verslikken en 't is goed om (achterin) op te kauwen. Daarnaast is wortel wel een van de veiligste dingen om als eerste te geven qua bijvoeding :)

woensdag 23 november 2011 @ 22:43:32 #123
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104742573
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef danic het volgende:

Psies en je wil vooral voorkomen dat ze er weerstand tegen krijgt. Geef je haar ook nog steeds pap trouwens? Daar ben ik niet van op de hoogte. Dat wil ook wel eens werken op haar buikje, wellicht wat minderen of pure rijstebloem?
pi_104742825
Ze krijgt in haar laatste fles pap inderdaad, alleen rijstebloem.
We wisselden wel eens af met de vanille, maar daar sliep ze onrustig van (suikers!!), dus die is in de prullenbak gegaan.

Ik ga slapen trouwens, ze slaapt nog niet door, dus ik pak de uurtjes die ik pakken kan.
Tips zijn heel erg welkom, maar die lees en reageer ik dan morgen op.
pi_104742892
Wat vervelend Danic!
Als ze zo hard huilen dat ze geen geluid meer maken wil het nog wel eens helpen om eventjes (zachtjes) in het gezichtje te blazen. Ze schrikken dan een soort van van de plotselinge lucht en vergeten heel even waar ze mee bezig waren. Ik vond het niks dat zo huilen zonder geluid, heel naar.

Over enten, ik heb er ook lang en goed over nagedacht, gesprekken over gehad met huisarts en cb en uiteindelijk besloten om het wel te doen.

Inmiddels zelfs op het punt om mezelf opnieuw te laten enten ivm beroep. En ik baal een tikje dat kinderen nu straks wel tegen hepatitis B ingeënt worden en dat mijnesen daar net buiten vallen, ik overweeg om het CB te vragen of mn meisjes nog mogen meedraaien met de hep. B vaccins.
Ik vind hep. B namelijk ook een behoorlijk nare ziekte met flinke gevolgen en het risico op besmetting is heel aanzienlijk.

Overigens lees ik ook geen gehak van Vanyel eigenlijk.
:)
pi_104742930
quote:

[..]

Ik zie nergens mensen op Nirak inhakken hoor.
En ik heb wel degelijk mijn mening onderbouwd. Ik vind het risico groter met niet inenten dan met wel enten. Tevens zoals gezegd. Dan kan ik mijn kind niet naar het kdv brengen en die opvang heb ik wel nodig.
The way you rock'n'roll
pi_104742984
quote:

[..]

:?
Waar hak ik?

edit: wat zij zeggen dus.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 23 november 2011 @ 22:52:12 #128
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104743088
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:41 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ze vraagt toch gewoon om een bron en geeft haar mening?
Ik ze haar verder niet echt in hakken?
Misschien vat ik het te hakkerig op maar mede ook omdat eerder opgemerkt werd dat het aso zou zijn. Of dat mensen die anders willen zijn maar felgekleurde jassen aan moeten trekken.. Of omdat ik ook een wijf ben ;) :P

Maar ik vind net als Nirak dat er te makkelijk overheen gestapt wordt. Het zal wel uitdraaien op enten maar er mag best eens kritisch naar gekeken worden zonder dat we maar aan moeten nemen dat dit het beste voor je kind is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 22:52:40 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104743119
oeh .. een hormonale bitchfight? :P Come on ladies er word niet gehakt, maar gewoon normaal gediscussieerd! en tevens heb ik geen zin om m'n nominaties voor de awards te moeten editen ja!

woensdag 23 november 2011 @ 22:52:45 #130
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104743127
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:?
Waar hak ik?

edit: wat zij zeggen dus.
Sorry :)

Selectief kritisch zijn dan :)
pi_104743278
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:52 schreef Faithz het volgende:

[..]

Misschien vat ik het te hakkerig op maar mede ook omdat eerder opgemerkt werd dat het aso zou zijn. Of dat mensen die anders willen zijn maar felgekleurde jassen aan moeten trekken.. Of omdat ik ook een wijf ben ;) :P
Kraamvrouwenhormonen van je vrouw :)
  woensdag 23 november 2011 @ 22:55:36 #132
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104743294
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:52 schreef DJMO het volgende:
oeh .. een hormonale bitchfight? :P Come on ladies er word niet gehakt, maar gewoon normaal gediscussieerd! en tevens heb ik geen zin om m'n nominaties voor de awards te moeten editen ja!
Ik heb niet eens een kind gebaard :') ben wel in mijn 'maan' :r zou dat het zijn.

Ennn nominaties staan, die mensen hebben hun sporen al verdiend :D
  woensdag 23 november 2011 @ 22:56:25 #133
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104743336
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Kraamvrouwenhormonen van je vrouw :)
Maar serieus, check die link eens. Stof tot nadenken hoor.
pi_104743484
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:52 schreef Faithz het volgende:

[..]

Sorry :)

Selectief kritisch zijn dan :)
Je wijkt af (of overweegt dat) van het gebruikelijke. Dan kun je meestal wel vragen verwachten. Zeker als het gaat om nare ziektes waar je, ook bij niet enten, minder kans op hebt omdat anderen dat wel doen.
En dat kdv-argument. Bij ons had een ouder, niet geënt kind iets (weet niet meer wat, volgens mij mazelen?) waar de babietjes nog niet tegen geënt waren. Iedereen dikke stress omdat het voor die kleintjes behoorlijk gevaarlijk kon zijn (gelukkig voor onze tijd). Dat vind ik zacht gezegd geen toffe gedachte.
  woensdag 23 november 2011 @ 23:04:39 #135
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104743791
Nee, geen toffe gedachte. Uiteindelijk wil je het beste voor je kind en wil je dat niet in gevaar (laten) brengen.

Ik had er nooit over nagedacht totdat Nirak er vanmiddag over begon en dan ga je eens lezen, googlen.. En twijfelen.

Ik denk dat vaccineren heel goed is. Maar ik denk ook dat het beter kan dan nu gedaan wordt. En dat de voorlichting beter kan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 23:09:11 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104743991
Met dat stukje voorlichting heb je een goed punt te pakken Faithz, dat is dramatisch slecht vind ik. Zeker over de (hulp) stoffen die gebruikt worden bij 't enten .. 't zal vast ergens te vinden zijn, maar ik ben er niet van op de hoogte. Ik heb dus wel gewoon bijna blind besloten ze te laten enten omdat ik NIET enten te gevaarlijk vond.

pi_104744389
Maar op zich betekent dat je uiteindelijk besluit om wél te enten volgens het RIVM schema nog niet per se dat je er niet (heel) kritisch over na hebt gedacht. De voorlichting kan wel beter op dat vlak, maar ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat mensen die het RIVM schema volgen daar niet kritisch over nagedacht hebben.

En wellicht ter overweging voor jullie dan, je kunt alle entingen los van elkaar ook laten toedienen door de huisarts, dan heb je de keuze of je tetanus wel of niet dan al toedient en of je dat op een bepaalde leeftijd wilt doen. De kosten zijn dan alleen wel geheel voor eigen rekening en das niet echt misselijk.
  woensdag 23 november 2011 @ 23:58:39 #138
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104746099
Djmo wortel is behoorlijk allergeen hoor.. Ik weet dat je t lief bedoelt en denk ansich goed mee , maar t klopt niet ;)

Danic hoop dat het CB advies voor je
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 november 2011 @ 00:02:37 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104746275
oh eh, ik was echt serieus van mening dat wortel redelijk veilig was om mee te starten omdat het zacht van smaak is en makkelijk te verteren. Wellicht op 't verkeerde been gezet omdat de potjes voor vier maanden ook standaard wortel bevatten. nu vraag ik me alleen wel af wat er voor allergenen in zitten dan?

donderdag 24 november 2011 @ 00:12:30 #140
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104746638
De allergeen van een product is een bepaalde stofje zeg maar waarop iemand reageert.
Hoe "makkelijk" iets verteert zegt ook niets over hoe allergeen iets is.

Wortel is juist heel bekend als kruisallergie net zoals Appel bijv. T stomme is dat in veel potjes Appel zit ( althans jaren terug) Dan had je potje wortel of banaan en zat er toch Appel bij in 8)7
pi_104746710
er zit zelfs appel in tomatenketchup!
[/wijsneus]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 november 2011 @ 00:16:12 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104746769
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:14 schreef Kleurdoos het volgende:
er zit zelfs appel in tomatenketchup!
[/wijsneus]
jij solliciteert ergens naar! >:) :P

Weet je wat 't is Evenstart: als je niet thuis bent in die materie, verdiep je je er ook niet in natuurlijk. thnx :)

donderdag 24 november 2011 @ 00:47:42 #143
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104747683
Dat snap Ik, maar dan moet je er ook geen uitspraak over doen ;)
pi_104749346
Om half 11 Danne in bed gelegd en hij is nog niet wakker... Dat is nu al 7 uur slaap achter elkaar, maar hij is pas 4 weken.. Ben benieuwd of hij vandaag gaat inhalen...
pi_104749361
Waarom ben jij dan wakker? Ga slapen joh!

Jelte heeft om 00:00 nog gehad nadat hij elk uur wilde drinken. Hij ligt nu ingebakerd in een hydrofiel en slaapt nu veel beter. Hij in ingeslapen met een speen ik had rauwe tepels inmiddels en wist wel dat hij moe was, dus dat kon wel.
En hij meldde zich om 5:00 weer. En net met verschonen poepte hij! Gelukkig lag er een hydrofiel onder, maar wegens verdwaalde spetters kan ik morgen alsnog verschonen. Nu geen zin in. Manlief slaapt en je ligt er niet op of onder. (tzit op het dekbedovertrek aan mijn kant)

Ah. Klaar! Trusten :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_104749425
Hier even een *O* Voor poepluier! Na 4 dg weer een luier vol! Ben benieuwd hoe het verder gaat of ie nu weinig poepluiers blijft houden door bv.

Hier kwam J. om 23u, 2.15u en 6u.

Zometeen nog ff verder slapen denk :O maar eerst ff discussie over enten teruglezen.
pi_104749438
*O* voor de poepluier met spetters :')

Mijn borst wordt hier letterlijk aangevallen na 8 uur zonder :')
En ik sliep even niet nee, na 6 uur slaap achter elkaar was ik ineens heel uitgerust. Maar wil me zo nog wel even omdraaien :)
pi_104749527
Heeft er hier trouwens iemand ervaring met de minipil, cerazette, die je tijdens bv kan slikken?
pi_104750620
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 05:30 schreef Vlindur het volgende:
Waarom ben jij dan wakker? Ga slapen joh!

Jelte heeft om 00:00 nog gehad nadat hij elk uur wilde drinken. Hij ligt nu ingebakerd in een hydrofiel en slaapt nu veel beter. Hij in ingeslapen met een speen ik had rauwe tepels inmiddels en wist wel dat hij moe was, dus dat kon wel.
En hij meldde zich om 5:00 weer. En net met verschonen poepte hij! Gelukkig lag er een hydrofiel onder, maar wegens verdwaalde spetters kan ik morgen alsnog verschonen. Nu geen zin in. Manlief slaapt en je ligt er niet op of onder. (tzit op het dekbedovertrek aan mijn kant)

Ah. Klaar! Trusten :D
:o

Ik verschoon altijd op zijn kamer en met dezelfde reden bibs naar mij toe gedraaid en niet naar de gordijnen :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 november 2011 @ 08:57:05 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104750716
's nachts verschoon ik niet, tenzij een doorgelekte of overduidelijke poepluier. Zelfs in 't begin (of juist in 't begin) had ik zoiets van : ik ga echt niet voor elke scheetvlek (drie duppels bv-poep) een luier verschonen. :N

pi_104750755
lex is mijn kleine pissebed dus die heb ik tot vorige week elke nacht wel een schone broek gedaan.. maar vanaf afgelopen week ben ik ermee gestopt omdat ie er zo wakker van werd. Ik vind het wel bijzonder hoeveel pis dat menneke produceert, ik zou bijna een gat in de deur kunnen gooien met zo'n volle luier en ik verschoon m gewoon elke 3 uur.
pi_104750978
Cas heeft ook zulke enorme plasluiers, misschien plassen jongens wel meer dan meiden?

Hier een goede nacht gehad,meneer had net geen zin in de fles dus die doet nu lekker even een dutje. Ondertussen heb ik ons, half lege, huis gepoetst. Straks weer een fles proberen en dan even de stad in. Wat spullen shoppen voor a.s. weekend, gaan dan naar Julianadorp O+
pi_104751028
ah zwaai je even als je langs komt rijden? :+

en mijn roze wolk is nog steeds verschrikkelijk O+ Ik heb mijn vriend al op de hoogte gebracht dat er ook een derde komt. Komt goed O+
pi_104751123
Ik ben ook nog lang niet van mijn roze wolk af, Cas is zo'n super ventje. Ik zou zo weer een 2e willen maar daar wachten we nog maar even mee.

Waar mag ik beginnen met zwaaien en waar moet ik ongeveer stoppen? Vanaf Kampen tot Julianadorp is ietwat lang :+
  donderdag 24 november 2011 @ 09:23:01 #155
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104751196
nee hoor Cyntiaa, mijn meid plast ook mega veel! Iedere 3 -3,5 uur wel een volle luier en vannacht dus helaas buiten de luier, kon ik dus met mijn duffe hoofd ook nog eens schone kleertjes aan doen.

Anouk had vanmorgen trouwens haar deken helemaal weggetrapt en zichzelf ook naar boven getrappeld? Ze lag in ieder geval hoger dan ik haar had neergelegd. Is dat normaal voor baby's van een maand? Ze slaapt nog niet in een slaapzak, trappelzak of hoe heet zo'n ding, wordt dat tijd dan?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104751221
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 09:23 schreef Susie het volgende:
nee hoor Cyntiaa, mijn meid plast ook mega veel! Iedere 3 -3,5 uur wel een volle luier en vannacht dus helaas buiten de luier, kon ik dus met mijn duffe hoofd ook nog eens schone kleertjes aan doen.

Anouk had vanmorgen trouwens haar deken helemaal weggetrapt en zichzelf ook naar boven getrappeld? Ze lag in ieder geval hoger dan ik haar had neergelegd. Is dat normaal voor baby's van een maand? Ze slaapt nog niet in een slaapzak, trappelzak of hoe heet zo'n ding, wordt dat tijd dan?
Kan Sarah lag al heel snel ik geloof 2,5 week in een slaapzak puur omdat ze de dekens wegtrapte ;) Doet ze nu nog steeds trouwens :)

En wij hebben weer een goede nacht gehad, 8 uur werd ze uiteindelijk wakker, na wat nachtelijke onderbrekingen maar die waren kort dus daarna weer makkelijk ingeslapen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104751224
Ik dacht al dat Cas een uniek kindje was qua plassen ;)

Ik zou lekker een slaapzakje aan doen susie! Cas slaapt sinds hij 3 weken oud is al in een slaapzakje, nu ligt hij toevallig even onder een dekentje maar durf te wedden dat hij straks zonder in bed ligt. Ga zo even bij hem spieken ;) (Ik heb er nog wel 1 te koop, wit met een streepje)
pi_104751229
*O* Voor de goede nacht *O*
  donderdag 24 november 2011 @ 09:34:36 #159
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104751390
ok! Dan gaan we voor een slaapzakje... Ik heb er al diverse Cyntiaa, bedankt voor het aanbod ;)
pi_104751700
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
lex is mijn kleine pissebed dus die heb ik tot vorige week elke nacht wel een schone broek gedaan.. maar vanaf afgelopen week ben ik ermee gestopt omdat ie er zo wakker van werd. Ik vind het wel bijzonder hoeveel pis dat menneke produceert, ik zou bijna een gat in de deur kunnen gooien met zo'n volle luier en ik verschoon m gewoon elke 3 uur.
Hier ook, zulke zware plasluiers. We verschonen hem ook 's nachts iedere keer, maar nu inderdaad ook een keer overgeslagen wegens errug wakker worden van verschonen..
pi_104751754
Jelte valt na een borst in slaap. Die moet ik wel verschonen om hem wakker te houden. Overdag verschoon ik minder hoor. Maar snachts dus wel.

Hij drinkt nu pas weer! (9:40) wat een super nacht! McLaura belde me wakker om 9:30 en daarvoor sliepen we allemaal nog. Zelfs Rienk :D mijn man lag naast me te laptoppen. Wat een heerlijkheid O+ We liggen nu met ons allen in bed O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_104751774
nou we zijn wakker en Eva is het zonnetje in huis. Ze heeft geslapen tot 03.30 en daarna was het weer huilen. Wat niet zomaar over ging, dus weet een fles gemaakt, van 150. Die ging nagenoeg leeg. Daarna heeft ze verder geslapen tot 08.30!!
Zou ze één of andere groeispurt hebben dat ze gisteren 100 cc extra dronk en vannacht weer 150? Normaal houdt ze zich braaf aan haar 4 flessen.
Rijst daarom gelijk bij mij de vraag of ze last heeft van de bijvoeding, of dat ze gewoon schreeuwende honger had.
Ik vind het wel erg dat ik dat niet gelijk zo zie. Je zou toch denken dat je na 6,5 maand je kindje een beetje kent...
Vanmorgen ook een luier die door mag gaan voor een spuitluier denk ik, poehee, dat heeft ze nooit, dus ergens zat er toch wat dwars.

DJMO, ik heb gevoeld, maar niks aan nieuwe tandjes of kiesjes kunnen voelen, dus ik denk niet dat dat het was.
pi_104752020
Hier ook een slaapzak omdat we meneer vorige week (3 weken jong) aan het hoofdeinde van het bed overdwars terugvonden in plaats van helemaal aan het voeteneind.. Maar het bleek dat hij achter zijn fiep aan getijgerd was en die steeds voor zich uit schoof :') En toen die uit bed viel heeft hij het maar opgegeven.. God weet hoe lang hij met z'n hoofd tegen de rand van het bed aangelegen heeft.. acherum... Hij had natuurlijk ook kunnen gaan huilen, dan hadden wij hem de fiep wel weer gegeven :')
Maar met slaapzak verplaatst hij zich nog wel, maar niet meer zo ver gelukkig :)
pi_104752058
Jipster ik slik de cerazette, wat wilde je weten?

Ooooh Evenstar! Er valt hier ineens een kwartje... :')
ik word er zo moedeloos van, we waren gestopt met alles, en toen ging het goed, maar nu we weer begonnen zijn heb ik het gevoel dat we weer terug bij af zijn. Onrustig slapen, veel huilen enz enz. Gister pompoen gegeven, ze vrat het potje uit je handen, maarja, 's nachts wel weer ontzettend aan het piepen en huilen. Ik hou dat maar op gevoelige darmen ofzo, maar het wordt er niet makkelijker op om de allergieën eruit te pikken op die manier
en dan ga ik ook nog vanmiddag naar de huisarts omdat ik vermoedelijk voor veel meer allergisch ben dan ik zelf dacht. Ik ben nog niet dood dus zo dramatisch is t allemaal niet, maar ik voel me wel een drol dat zo'n kwartje er 27 jaar over doet om te vallen :')
pi_104753989
Helluwww

Mignonne, het blijft verschrikkelijk naar al die reacties op voedsel en dat je meiden, en jijzelf dus ook, zoveel last hebben... het lijkt me hatverscheurend, met name die poepproblemen, klysma,s, pijn enzoo...diep respect hoe je er mee omgaat.

Goede nachten lees ik!! Jipppie!!

Hier van8 niet zo fantastisch, maar mw is nu wel zomaar uit het niets een dutje aan het doen in de wipstoel... ongelofelijk,Liene is nog nooit ergens anders in slaap gevallen dan in bed, maxicosi of mijn arm...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 24 november 2011 @ 11:44:58 #166
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104754683
Wat vervelend die allergieen. Mijn broer is voor alles en nog wat allergisch, heel vervelend, maar die is inmiddels natuurlijk ouder. Voor die kleintjes vind ik het zielig.

Hier is het weer 'ik wil alleen bij mama in de armen liggen' ochtend. Lief hoor, maar ze moet toch eens slapen? En ze is wel moe hoor! En dan uit het niets in ene een grote keel opzetten.... Zit wat dwars denk ik.
Ben er wel al beter in om mij eraan over te geven. Trots op mijzelf!
pi_104755044
Trots op Susie!!

Trots op Liene!!

Mignonne wat lastig al die allergieën, maar kan nog erger, mijn vader is er vorig jaar na 51 jaar achter gekomen dat hij allergisch is voor tarwe... Geen gluten maar echt tarwe en dat zit overal in bijna.. Hij ging steeds onverklaarbare heftige reacties krijgen, zwol helemaal op bij weersveranderingen bijvoorbeeld, best eng hoor. Hopelijk komt er snel duidelijkheid over waarvoor jullie allergisch zijn zodat je er rekening mee kan gaan houden :*
pi_104755049
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:44 schreef Susie het volgende:
Wat vervelend die allergieen. Mijn broer is voor alles en nog wat allergisch, heel vervelend, maar die is inmiddels natuurlijk ouder. Voor die kleintjes vind ik het zielig.

Hier is het weer 'ik wil alleen bij mama in de armen liggen' ochtend. Lief hoor, maar ze moet toch eens slapen? En ze is wel moe hoor! En dan uit het niets in ene een grote keel opzetten.... Zit wat dwars denk ik.
Ben er wel al beter in om mij eraan over te geven. Trots op mijzelf!
had ik hier gisterenmiddag, zo'n ik wil alleen maar vastgehouden worden moment. En dat vond mijn moeder helemaaaaaaal niet erg ;) Dus dan geven we ons daar gewoon aan over. Nu ligt hij te dutten in de box, want slapen kun je het niet noemen, en ik denk dat zometeen iemand honger heeft,kijken of hij daarna even in bed wil slapen, want hij is wel moe..
pi_104755117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:04 schreef mignonne het volgende:
Jipster ik slik de cerazette, wat wilde je weten?

Ooooh Evenstar! Er valt hier ineens een kwartje... :')
ik word er zo moedeloos van, we waren gestopt met alles, en toen ging het goed, maar nu we weer begonnen zijn heb ik het gevoel dat we weer terug bij af zijn. Onrustig slapen, veel huilen enz enz. Gister pompoen gegeven, ze vrat het potje uit je handen, maarja, 's nachts wel weer ontzettend aan het piepen en huilen. Ik hou dat maar op gevoelige darmen ofzo, maar het wordt er niet makkelijker op om de allergieën eruit te pikken op die manier
en dan ga ik ook nog vanmiddag naar de huisarts omdat ik vermoedelijk voor veel meer allergisch ben dan ik zelf dacht. Ik ben nog niet dood dus zo dramatisch is t allemaal niet, maar ik voel me wel een drol dat zo'n kwartje er 27 jaar over doet om te vallen :')
Maar jij geeft ook borstvoeding toch? Want een van de redenen waarom ik dat doe is omdat me verteld is dat kids dan minder allergien ontwikkelen.. maar daar kun je dus ook gewoon pech mee hebben dus... Arme meid.. :*
pi_104755739
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:00 schreef Nirak het volgende:

[..]

Maar jij geeft ook borstvoeding toch? Want een van de redenen waarom ik dat doe is omdat me verteld is dat kids dan minder allergien ontwikkelen.. maar daar kun je dus ook gewoon pech mee hebben dus... Arme meid.. :*
hehe ja pech, zo kun je het ook noemen :P

Mijn kind had aan de minimale hoeveelheden eiwitten in mijn melk voldoende om daar op te gaan reageren. Nou heeft ze genetisch ook wel een hoop tegen wat allergieën betreft hoor. Ik geloof dat we eerder verbaasd mogen zijn dat oudste níet allergisch is, dan dat jongste wél allergisch is. hoewel ik ook weer niet verbaasd zou zijn als oudste uiteindelijk wel allergisch blijkt te zijn gezien de problemen

Jeetje mp das ook wat! Tarwe en gluten zijn van die moeilijke gevallen, zit inderdaad in zo verschrikkelijk veel. Cas van mous heeft ook een tarwe-allergie geloof ik, toch?
Mijnesen zijn getest op coeliakie allebei en dat is het gelukkig niet. Maar ik hoor wel vaker dat die dingen zich later kunnen openbaren. Een klasgenootje van de universiteit had het ook, die ging na haar twintigste ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Uiteindelijk ging ze een jaar op uitwisseling in China en is daar de diagnose coeliakie gesteld. "grappig" genoeg is ze zelf arts maar had ze de symptomen bij zichzelf helemaal niet als zodanig herkend.
pi_104755906
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Jeetje mp das ook wat! Tarwe en gluten zijn van die moeilijke gevallen, zit inderdaad in zo verschrikkelijk veel. Cas van mous heeft ook een tarwe-allergie geloof ik, toch?
Mijnesen zijn getest op coeliakie allebei en dat is het gelukkig niet. Maar ik hoor wel vaker dat die dingen zich later kunnen openbaren. Een klasgenootje van de universiteit had het ook, die ging na haar twintigste ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Uiteindelijk ging ze een jaar op uitwisseling in China en is daar de diagnose coeliakie gesteld. "grappig" genoeg is ze zelf arts maar had ze de symptomen bij zichzelf helemaal niet als zodanig herkend.
Zo ken ik er nog eentje mijn oma heeft op haar 72ste of zo de stempel Coeliakie gekregen ;) Er zit bij ons dus wel een en ander in de familie dus ben wel allert. Maar tot nu toe lijkt het hier allemaal goed te gaan gelukkig.

Sarah heeft nu trouwens wel af en toe wel rode vlekken/pukkeltjes op har wangen waarvan ik denk dat het een reactie zou kunnen zijn, maar heb geen idee waarop.. Het is vooral erg als ze zich opwind ;) Ik gooi het voor nu evne op misschien komen er wel tanden en reageert ze daarop maar ik hou he twel in de gaten.
pi_104755960
je zou een familie-onderzoek aan kunnen vragen voor jezelf. :)
coeliakie is gebonden aan een bepaald gen geloof ik, heb je dat gen niet dan ontwikkel je ook geen coeliakie. Heb je dat gen wel, dan heb je in ieder geval de aanleg om het te kunnen ontwikkelen. Ik geloof niet dat het dan ook per se tot uiting zal komen.
pi_104756004
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:29 schreef mignonne het volgende:
je zou een familie-onderzoek aan kunnen vragen voor jezelf. :)
coeliakie is gebonden aan een bepaald gen geloof ik, heb je dat gen niet dan ontwikkel je ook geen coeliakie. Heb je dat gen wel, dan heb je in ieder geval de aanleg om het te kunnen ontwikkelen. Ik geloof niet dat het dan ook per se tot uiting zal komen.
Nou ik merk het wel als ik nergens last van heb hoe ik ook geen onderzoek ;) iets met kop en in het zand :P

[ Bericht 0% gewijzigd door MamaPurk op 24-11-2011 12:41:07 ]
pi_104757995
J. is weer terug van zijn wen-ochtend op het kdv.
Hij had het supergoed gedaan en ook nog de leidsters getrakteerd op een mooie poepbroek! (gelukkig had ik extra kleertjes meegenomen, het was nodig)
Hij heeft mooi z'n flesje gedronken en lief gelachen naar de leidsters. Hij heeft z'n ogen uitgekeken. Grote broer vond het ook erg interessant dat hij er was.

Leidsters van zijn groep zijn ook superlief (naja, dat wist ik al), [zucht] wat hebben wij toch een fijn kdv...
pi_104758249
Ik heb net toch de ha maar even gebeld voor mijn kleine man. Hij is gewoon niet zichzelf na de inenting. Hij is heel onrustig steeds. Hij zit al aan de max van de zetpillen wat ie mag hebben en toch heeft ie af en toe pijn ergens. Heel vervelend want lief en ik gaan morgen een weekend weg met zijn tweeen (afgelopend weekend met zijn allen al weekend weg geweest :P )
Maar de ha kon verder ook niks. Alleen een tip dat we misschien idd de volgende inenting maar uitstellen tot een maand of 6 en vanaf daar de rest van het schema volgen. Sommige kinderen reageren nu eenmaal slecht erop. Ben dat helemaal niet gewend want Mikael en Leander hebben er nooit last van gehad. Enige wat mocht was extra zetpil als het echt nodig was!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 24 november 2011 @ 14:46:14 #176
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104760725
Mignonne vallen en opstaan :*

Pompoen gaat hier niet , gepuzzel is het toch ook hè.
Appel geeft ansich hier geen sterke reactie, maar hij versterkt wel t reageren op andere dingen.

Ik vind je stoer :*
( en vriendin van me kwam er via bv allergeenvrij ( koemelk ei etc) dieet ook achter dat bepaalde klachten had, maar niet typische klachten en nu voor zichzelf t ook weg laat en echt opgeknapt is )
pi_104761212
Ik zat daarstraks Z&G te lezen en ik zie hier Evenstar en ik denk, nou ja meld die zich nu al met baby _O- Maar nee jij ligt bijna te bevallen en komt nog even met nuttige info :)
pi_104761404
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 14:46 schreef _evenstar_ het volgende:

Appel geeft ansich hier geen sterke reactie, maar hij versterkt wel t reageren op andere dingen.

Ik vind je stoer :*
( en vriendin van me kwam er via bv allergeenvrij ( koemelk ei etc) dieet ook achter dat bepaalde klachten had, maar niet typische klachten en nu voor zichzelf t ook weg laat en echt opgeknapt is )
lief :*
ik voel me niet stoer, ik voel me een ongeleid projectiel dat maar wat aanmoddert :') maar dat geeft niet. Doe jij eens je stoere truuk! net als wat MP zegt :D

en ik zie wel een klein beetje op tegen strakjes na het dieet hoor. Ik ben lactose-intolerant, maar net als het gros van de l.i. mensen kan ik gewoon kaas en yoghurt en dingen als knoflooksaus enzo eten zonder last te hebben. Nu koemelk geschrapt is krijg ik ook helemaal niets aan lactose binnen. Ik hoop dat de dreun voor mezelf niet te hard is als ik strakjes weer met zuivel begin.
Qua allergieën bij mezelf, ik had er nooit bij stil gestaan dat die jeuk in mn keel en in mn oren (weet je hoe ontzettend irritant! :X) van eten kwamen. Zo leer je nog eens wat van je kind :D
  donderdag 24 november 2011 @ 15:08:57 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104761430
Moet toch wat tussen de activiteiten door :+ beetje inlezen gaat best tussen de krampen door ;)
pi_104761464
bikkel :D
  donderdag 24 november 2011 @ 15:10:42 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104761497
Helpen kerutabs voor je? Kun je op die manier opbouwen :)
pi_104761533
ik wil die dingen eigenlijk vermijden, maar misschien is t een idee tzt.
pi_104761667
Kerutabs??
En moet je daar dan toch niet voor uitkijken als je toch dingen eet?! Bij mijn vader was het bijvoorbeeld doordat hij het gewoon at bouwde zijn lichaam dat op ofzo iets en dan kreeg hij echt opeens een mega reactie (en sinds hij tarwevrij eet een stuk minder overgewicht ed. daar had die warwe allemaal invloed!)

En wat Mignonne zegt Evenstar, Bikkel
pi_104761988
kerutabs zijn een soort pillen die het enzym bevatten wat je nodig hebt om lactose af te breken. Als je zo'n pil inneemt kun je gewoon een glas melk drinken terwijl je dat normaal niet kunt zeg maar, even heel kort door de bocht.

MP waar ik "bang" (groot woord...) voor ben is dat mijn lichaam een bepaalde gewenning tegen lactose had opgebouwd, een grens die goed was voor mij, en doordat ik nu helemaal geen lactose meer binnen krijg, dat mn lichaam een beetje 'lui' is geworden en strakjes een opdonder krijgt als het ineens wel weer lactose moet gaan verwerken. Dat gebeurde bij mn zusje wel toen ze een soort eliminatie-provocatie ging doen, heeft ze mn vader uit bed gebeld omdat ze kolieken had :X achja we zien het allemaal wel, ik weet nu in ieder geval dat ik prima zonder kan!

/offtopic verder hier :+

mn kleine dame is nu bij de gastouder en ze ging gelijk lief spelen met al het moois daar, fijn om te zien, helemaal omdat ze toch niet echt de makkelijkste is op het moment. Ze is behoorlijk eenkennig en das niet altijd handig. Als ze ook maar dénkt dat je weggaat zet ze haar volumeknop open.

Aoraki fijn dat het wennen goed ging! En fijn dat jullie zo'n prettig kdv hebben :)
pi_104762358
Ik snap het Mignonne en ik hoop dat je er niet heftig op gaat reageren want wat is nou een leven zonder knoflooksaus :+

Fijn Aoraki dat jullie zo een fijn kdv hebben.

Ik heb een lief filmpje van mijn meiden die ik graag wil delen. Sarah zit zo lekker in haar velletje en ze zijn samen zo leuk!
pi_104762444
Ze houden elkaar in elk geval heel erg leuk bezig mammapurk :D _O-
pi_104762446
Aaaah wat lief *;
  donderdag 24 november 2011 @ 16:11:16 #188
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104763639
Wat lachen MP! En wat heeft Sarah lekker spekarmpjes! O+
En ook zo'n lief armbandje! Wij hebben een zilveren en gouden gekregen, ben benieuwd wanneer ik ze om kan doen. De zilveren is een stuk kleiner, maar wanneer is dat nou handig om om te doen? Nu in ieder geval niet, dan heeft ze nog meer om haar gezicht mee open te halen }:|
pi_104763947
dank voor jullie lieve reacties O+
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 16:11 schreef Susie het volgende:
Wat lachen MP! En wat heeft Sarah lekker spekarmpjes! O+
En ook zo'n lief armbandje! Wij hebben een zilveren en gouden gekregen, ben benieuwd wanneer ik ze om kan doen. De zilveren is een stuk kleiner, maar wanneer is dat nou handig om om te doen? Nu in ieder geval niet, dan heeft ze nog meer om haar gezicht mee open te halen }:|
Sarah heeft haar armbandje al van een week of 4 om. Die hebben we tussendoor 1x laten verlengen nu :) En Jaël heeft er ook eentje maar die had hem pas met een half jaar om. (met je eerste kindje is dat toch anders qua idee enzo...)
pi_104764124
Eva heeft er ook eentje, dacht er van de week ineens weer aan, zo van 'oh ja, die moet ze wel eens gaan dragen'.
Binnenkort eens kijken wat ze ervan vindt.

MP wat een héérlijk filmpje. Wat is Sarah toch een heerlijke blijerd.
  donderdag 24 november 2011 @ 16:46:44 #191
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104764892
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 16:18 schreef MamaPurk het volgende:
dank voor jullie lieve reacties O+

[..]

Sarah heeft haar armbandje al van een week of 4 om. Die hebben we tussendoor 1x laten verlengen nu :) En Jaël heeft er ook eentje maar die had hem pas met een half jaar om. (met je eerste kindje is dat toch anders qua idee enzo...)
Misschien volgende week dan maar proberen. Ik wil volgende week met Anouk naar mijn werk... ff showen natuurlijk O+ En dan staat dat natuurlijk superschattig!

Vandaag trouwens alweer 1 maand! *O*
ernstig, dat bedenk ik me net, aangezien mijn salaris gestort is :@
  donderdag 24 november 2011 @ 16:48:33 #192
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104764948
Een vraag; ik heb ergens in OUD wel eens gelezen over een geboortekist. Weet alleen niet meer wie het was, maar vroeg mij af waar dat besteld was? Ik wil er graag ook eentje, maar via google kom ik wel op diverse sites, maar heb liever een site van iemand die al eens zo'n kist heeft laten maken.
Dus wie?
pi_104765067
Fannetje was dat bij opeenrozewolk.nl

Waarom weet ik dit vraag je je af. Omdat mijn moeder er eentje voor Puck in bestelling heeft staan voor zijn verjaardag :P
The way you rock'n'roll
  donderdag 24 november 2011 @ 17:02:08 #194
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104765485
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fannetje was dat bij opeenrozewolk.nl

Waarom weet ik dit vraag je je af. Omdat mijn moeder er eentje voor Puck in bestelling heeft staan voor zijn verjaardag :P
Thanks! Ga ik es even neuzen, lijkt me gewoon zo leuk!
pi_104765607
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 14:46 schreef _evenstar_ het volgende:

Pompoen gaat hier juist goed en appel (nu) niet. Op t kdv hadden ze haar maandag weer gewoon met de groep laten meeeten :(
"Ja ze heeft zo'n jeuk vandaag"... duh

Daarvan hadden wij weer 2 dagen zielig kind. En nu is ze ziek.
Bah.
pi_104765809
Nou ja Vanyel, ik zou dat bijna onprofessioneel willen noemen, zij zijn daar toch voor het kind en de ouders beslissen over het kind en als die zeggen dit of dat willen we niet zullen ze zich daar toch aan moeten houden. Kun je niet een klacht ofzo indienen?? (ik ben helemaal niet thuis hoor in het KDV wezen en regeltjes en dingetjes)
pi_104765901
Niks bijna hoor. Ik vind het echt slecht. Waren ook boos. Ze hebben erover gehad van hun baas, uitgebreid excuus aangeboden en proberen nu een andere manier om het wel te onthouden. En ze moeten dagelijks alles opschrijven wat ze eet, dan zijn ze er hopelijk bewuster mee bezig.
pi_104765966
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 17:12 schreef Vanyel het volgende:
Niks bijna hoor. Ik vind het echt slecht. Waren ook boos. Ze hebben erover gehad van hun baas, uitgebreid excuus aangeboden en proberen nu een andere manier om het wel te onthouden. En ze moeten dagelijks alles opschrijven wat ze eet, dan zijn ze er hopelijk bewuster mee bezig.
okeej nou hopelijk komt het niet meer voor arme Dottir (en mama's natuurlijk ook)
pi_104766242
Susie, ik heb er eentje voor mijn zusje besteld op www.ateliernanda.com (of .nl, maar volgens mij .com) die is echt heel gaaf geworden. Ik zit nu op mijn telefoon, maar ik kan wel een foto uploaden als je wilt.
pi_104766311
Vanyel, echt belachelijk sorry hoor! Kan me voorstellen dat je pissig bent! Hoe moeilijk kan het zijn om een schemaatje te maken waar de bijzonderheden per kind op staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')