Dan is het voor jou kinders dus de normaalste zaak van de wereld. Ik hoop dat onze jongen uit logeren ook leuk gaat vinden, want opa en oma roepen nu al: breng hem maar (maar wil hem nog even voor onszelf houdenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:15 schreef MamaPurk het volgende:
@nirak Sarah gaat bijna standaard 1x per week logeren samen met haar zus. Toen Jaël voor het eerst ging enzo vond ik het heel spannend met Sarah vind ik het heel vanzelfsprekend. Ze gaan ook altijd samen omdat ik dan slaapdienst heb en mijn man al om 7 uur weg moet, we vinden het zielig ze dan wakker te maken dus is dit de beste oplossing en opa en oma vinden het superleuk!
maak t nog erger yoquote:Op woensdag 23 november 2011 18:02 schreef Nirak het volgende:
tja, als je nagaat dat het ongeveer 9 maanden in een vochtige luchtdichte ruimte z'n "werk" heeft kunnen doen
kun je daar een paintje bij maken?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:00 schreef Kleurdoos het volgende:
Flugeltje zei laatst nog iets van dat ze zich niet verheugde op de geur van kraamzuivering.. en idd het is een hele speciale nare geur
Weet je wat het is... Een kind van 2 maanden inenten tegen tetanus.. Straatvuil dus... Dat kan ook later, bijvoorbeeld als ze gaan kruipen... Maarja, ze stoppen het in een cocktail, geen keuze meer dus..quote:Op woensdag 23 november 2011 18:27 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind niet enten eng en een beetje aso.
Okeeee.... ik denk er nu dus ook bijna af te zijn, maar er komt nog een scheutje smerige stinkende bende?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik dacht ongesteld te zijn geworden na 6 weken, maar het bleek ook weer helderrode kraamzuivering (kutwoord) te zijn.. daarvoor alleen bruinig verlies na t rode was t ook opeens helemaal over
Welke zoal?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:49 schreef Nirak het volgende:
Niet vaccineren "tegen" bepaalde ziektes is niet perse aso, vooral niet als je weet dat sinds sommige vaccinaties die ziektes juist meer voorkomen dan daarvoor
Hib-meninggitis is toegenomen, maar dat zegt het rivm nietquote:
Maar áls ze het dan krijgen is het met een veel milder verloop. Ik heb kinderen gezien die een kinkhoestbesmetting hebben doorgemaakt en die waren ook geent. Dat was dus mild vergeleken bij ongeent maar jeetje!! Blauw aangelopen boven de wasbak staan kwijlkotshoesten. Heel erg. Zou ik mijzelf niet vergeven dat ik mijn kind dat ongeent zou laten doormaken. Ik ben een beetje sceptisch over die autismeverhalen enzoquote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hib-meninggitis is toegenomen, maar dat zegt het rivm niet
Bof en mazelen vaccin is niet dekkend, kinderen kunnen het toch nog krijgen..
Dat bleek ook broodje aap. De onderzoeker die deze conclusie trok bleek enkele tienduizenden euro's ontvangen hebben van een groep ouders die ervan overtuigd waren dat hun kind er wat aan over gehouden zou hebben. Hij had dan ook resultaten vervalst en "aangepast". Daar is dus niets van waar.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben een beetje sceptisch over die autismeverhalen enzo
Klopt. Maar het geeft wel iets meer zekerheid én milder verloop. Want niet helemaal dekkend is wel gedeeltelijk dekkend en dus altijd beter dan niet dekkend.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef Nirak het volgende:
Kinkhoest komt in heel NL voor tegenwoordig. Is onlangs nog in het nieuws geweest, heeft niets te maken met de "staphorst" hoek
Dat komt simpelweg omdat het kinkhoest vaccin niet "dekkend" is. De "dosis" is in '98 verdubbeld maar dat mocht ook niet baten. Dus ook al is je kind geent tegen dktp, dan is het advies nog steeds om het weg te houden bij hoestende mensen..
Wie zegt het dan wel?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hib-meninggitis is toegenomen, maar dat zegt het rivm niet
Dat zeggen de cijfers Vanyel:quote:
Ze vraagt toch gewoon om een bron en geeft haar mening?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat zeggen de cijfers Vanyel:
http://www.post-vaccinaal-syndroom.nl/3909/hib.aspx
En daar staat nog meer informatie. Geen pro of con website btw. Kritisch dat wel.
En ik snap dat jij helemaal voor enten bent maar je hoeft niet zo in te hakken op mensen die daar kritisch op zijn. Waarom moet elk woord wat kritisch is op vaccineren bewezen worden en hoeven andere meningen niet onderbouwd te worden? Omdat het RIVM het zegt? Datzelfde RIVM raadt sommige mensen hier ook de griepprik aan en daar vertrouwen we dan weer niet op en dat kunnen we ook niet goed onderbouwen. Terwijl de griepprik wat mij betreft een stuk minder impact heeft dan de entingen voor je baby.
geef dan een gekookte wortelquote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef danic het volgende:
Ja dat was ik inderdaad van plan Juud, haar gewoon ff zelf laten kauwen/sabbelen op een stuk.
Het is tenslotte bijvoeding, dus geen must.
We moeten woensdag naar het cb, dus dan ga ik het daar ook eens aankaarten.
Psies en je wil vooral voorkomen dat ze er weerstand tegen krijgt. Geef je haar ook nog steeds pap trouwens? Daar ben ik niet van op de hoogte. Dat wil ook wel eens werken op haar buikje, wellicht wat minderen of pure rijstebloem?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef danic het volgende:
Ja dat was ik inderdaad van plan Juud, haar gewoon ff zelf laten kauwen/sabbelen op een stuk.
Het is tenslotte bijvoeding, dus geen must.
We moeten woensdag naar het cb, dus dan ga ik het daar ook eens aankaarten.
Ik zie nergens mensen op Nirak inhakken hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef Faithz het volgende:
[..]
En daar staat nog meer informatie. Geen pro of con website btw. Kritisch dat wel.
En ik snap dat jij helemaal voor enten bent maar je hoeft niet zo in te hakken op mensen die daar kritisch op zijn. Waarom moet elk woord wat kritisch is op vaccineren bewezen worden en hoeven andere meningen niet onderbouwd te worden? Omdat het RIVM het zegt? Datzelfde RIVM raadt sommige mensen hier ook de griepprik aan en daar vertrouwen we dan weer niet op en dat kunnen we ook niet goed onderbouwen. Terwijl de griepprik wat mij betreft een stuk minder impact heeft dan de entingen voor je baby.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef Faithz het volgende:
[..]
Misschien vat ik het te hakkerig op maar mede ook omdat eerder opgemerkt werd dat het aso zou zijn. Of dat mensen die anders willen zijn maar felgekleurde jassen aan moeten trekken.. Of omdat ik ook een wijf benquote:Op woensdag 23 november 2011 22:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ze vraagt toch gewoon om een bron en geeft haar mening?
Ik ze haar verder niet echt in hakken?
Sorryquote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar hak ik?
edit: wat zij zeggen dus.
Kraamvrouwenhormonen van je vrouwquote:Op woensdag 23 november 2011 22:52 schreef Faithz het volgende:
[..]
Misschien vat ik het te hakkerig op maar mede ook omdat eerder opgemerkt werd dat het aso zou zijn. Of dat mensen die anders willen zijn maar felgekleurde jassen aan moeten trekken.. Of omdat ik ook een wijf ben![]()
Ik heb niet eens een kind gebaardquote:Op woensdag 23 november 2011 22:52 schreef DJMO het volgende:
oeh .. een hormonale bitchfight?Come on ladies er word niet gehakt, maar gewoon normaal gediscussieerd! en tevens heb ik geen zin om m'n nominaties voor de awards te moeten editen ja!
Maar serieus, check die link eens. Stof tot nadenken hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kraamvrouwenhormonen van je vrouw
Je wijkt af (of overweegt dat) van het gebruikelijke. Dan kun je meestal wel vragen verwachten. Zeker als het gaat om nare ziektes waar je, ook bij niet enten, minder kans op hebt omdat anderen dat wel doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:52 schreef Faithz het volgende:
[..]
Sorry
Selectief kritisch zijn dan
jij solliciteert ergens naar!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:14 schreef Kleurdoos het volgende:
er zit zelfs appel in tomatenketchup!
[/wijsneus]
quote:Op donderdag 24 november 2011 05:30 schreef Vlindur het volgende:
Waarom ben jij dan wakker? Ga slapen joh!
Jelte heeft om 00:00 nog gehad nadat hij elk uur wilde drinken. Hij ligt nu ingebakerd in een hydrofiel en slaapt nu veel beter. Hij in ingeslapen met een speen ik had rauwe tepels inmiddels en wist wel dat hij moe was, dus dat kon wel.
En hij meldde zich om 5:00 weer. En net met verschonen poepte hij! Gelukkig lag er een hydrofiel onder, maar wegens verdwaalde spetters kan ik morgen alsnog verschonen. Nu geen zin in. Manlief slaapt en je ligt er niet op of onder. (tzit op het dekbedovertrek aan mijn kant)
Ah. Klaar! Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |