abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104750755
lex is mijn kleine pissebed dus die heb ik tot vorige week elke nacht wel een schone broek gedaan.. maar vanaf afgelopen week ben ik ermee gestopt omdat ie er zo wakker van werd. Ik vind het wel bijzonder hoeveel pis dat menneke produceert, ik zou bijna een gat in de deur kunnen gooien met zo'n volle luier en ik verschoon m gewoon elke 3 uur.
pi_104750978
Cas heeft ook zulke enorme plasluiers, misschien plassen jongens wel meer dan meiden?

Hier een goede nacht gehad,meneer had net geen zin in de fles dus die doet nu lekker even een dutje. Ondertussen heb ik ons, half lege, huis gepoetst. Straks weer een fles proberen en dan even de stad in. Wat spullen shoppen voor a.s. weekend, gaan dan naar Julianadorp O+
pi_104751028
ah zwaai je even als je langs komt rijden? :+

en mijn roze wolk is nog steeds verschrikkelijk O+ Ik heb mijn vriend al op de hoogte gebracht dat er ook een derde komt. Komt goed O+
pi_104751123
Ik ben ook nog lang niet van mijn roze wolk af, Cas is zo'n super ventje. Ik zou zo weer een 2e willen maar daar wachten we nog maar even mee.

Waar mag ik beginnen met zwaaien en waar moet ik ongeveer stoppen? Vanaf Kampen tot Julianadorp is ietwat lang :+
  donderdag 24 november 2011 @ 09:23:01 #155
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104751196
nee hoor Cyntiaa, mijn meid plast ook mega veel! Iedere 3 -3,5 uur wel een volle luier en vannacht dus helaas buiten de luier, kon ik dus met mijn duffe hoofd ook nog eens schone kleertjes aan doen.

Anouk had vanmorgen trouwens haar deken helemaal weggetrapt en zichzelf ook naar boven getrappeld? Ze lag in ieder geval hoger dan ik haar had neergelegd. Is dat normaal voor baby's van een maand? Ze slaapt nog niet in een slaapzak, trappelzak of hoe heet zo'n ding, wordt dat tijd dan?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104751221
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 09:23 schreef Susie het volgende:
nee hoor Cyntiaa, mijn meid plast ook mega veel! Iedere 3 -3,5 uur wel een volle luier en vannacht dus helaas buiten de luier, kon ik dus met mijn duffe hoofd ook nog eens schone kleertjes aan doen.

Anouk had vanmorgen trouwens haar deken helemaal weggetrapt en zichzelf ook naar boven getrappeld? Ze lag in ieder geval hoger dan ik haar had neergelegd. Is dat normaal voor baby's van een maand? Ze slaapt nog niet in een slaapzak, trappelzak of hoe heet zo'n ding, wordt dat tijd dan?
Kan Sarah lag al heel snel ik geloof 2,5 week in een slaapzak puur omdat ze de dekens wegtrapte ;) Doet ze nu nog steeds trouwens :)

En wij hebben weer een goede nacht gehad, 8 uur werd ze uiteindelijk wakker, na wat nachtelijke onderbrekingen maar die waren kort dus daarna weer makkelijk ingeslapen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104751224
Ik dacht al dat Cas een uniek kindje was qua plassen ;)

Ik zou lekker een slaapzakje aan doen susie! Cas slaapt sinds hij 3 weken oud is al in een slaapzakje, nu ligt hij toevallig even onder een dekentje maar durf te wedden dat hij straks zonder in bed ligt. Ga zo even bij hem spieken ;) (Ik heb er nog wel 1 te koop, wit met een streepje)
pi_104751229
*O* Voor de goede nacht *O*
  donderdag 24 november 2011 @ 09:34:36 #159
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104751390
ok! Dan gaan we voor een slaapzakje... Ik heb er al diverse Cyntiaa, bedankt voor het aanbod ;)
pi_104751700
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
lex is mijn kleine pissebed dus die heb ik tot vorige week elke nacht wel een schone broek gedaan.. maar vanaf afgelopen week ben ik ermee gestopt omdat ie er zo wakker van werd. Ik vind het wel bijzonder hoeveel pis dat menneke produceert, ik zou bijna een gat in de deur kunnen gooien met zo'n volle luier en ik verschoon m gewoon elke 3 uur.
Hier ook, zulke zware plasluiers. We verschonen hem ook 's nachts iedere keer, maar nu inderdaad ook een keer overgeslagen wegens errug wakker worden van verschonen..
pi_104751754
Jelte valt na een borst in slaap. Die moet ik wel verschonen om hem wakker te houden. Overdag verschoon ik minder hoor. Maar snachts dus wel.

Hij drinkt nu pas weer! (9:40) wat een super nacht! McLaura belde me wakker om 9:30 en daarvoor sliepen we allemaal nog. Zelfs Rienk :D mijn man lag naast me te laptoppen. Wat een heerlijkheid O+ We liggen nu met ons allen in bed O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_104751774
nou we zijn wakker en Eva is het zonnetje in huis. Ze heeft geslapen tot 03.30 en daarna was het weer huilen. Wat niet zomaar over ging, dus weet een fles gemaakt, van 150. Die ging nagenoeg leeg. Daarna heeft ze verder geslapen tot 08.30!!
Zou ze één of andere groeispurt hebben dat ze gisteren 100 cc extra dronk en vannacht weer 150? Normaal houdt ze zich braaf aan haar 4 flessen.
Rijst daarom gelijk bij mij de vraag of ze last heeft van de bijvoeding, of dat ze gewoon schreeuwende honger had.
Ik vind het wel erg dat ik dat niet gelijk zo zie. Je zou toch denken dat je na 6,5 maand je kindje een beetje kent...
Vanmorgen ook een luier die door mag gaan voor een spuitluier denk ik, poehee, dat heeft ze nooit, dus ergens zat er toch wat dwars.

DJMO, ik heb gevoeld, maar niks aan nieuwe tandjes of kiesjes kunnen voelen, dus ik denk niet dat dat het was.
pi_104752020
Hier ook een slaapzak omdat we meneer vorige week (3 weken jong) aan het hoofdeinde van het bed overdwars terugvonden in plaats van helemaal aan het voeteneind.. Maar het bleek dat hij achter zijn fiep aan getijgerd was en die steeds voor zich uit schoof :') En toen die uit bed viel heeft hij het maar opgegeven.. God weet hoe lang hij met z'n hoofd tegen de rand van het bed aangelegen heeft.. acherum... Hij had natuurlijk ook kunnen gaan huilen, dan hadden wij hem de fiep wel weer gegeven :')
Maar met slaapzak verplaatst hij zich nog wel, maar niet meer zo ver gelukkig :)
pi_104752058
Jipster ik slik de cerazette, wat wilde je weten?

Ooooh Evenstar! Er valt hier ineens een kwartje... :')
ik word er zo moedeloos van, we waren gestopt met alles, en toen ging het goed, maar nu we weer begonnen zijn heb ik het gevoel dat we weer terug bij af zijn. Onrustig slapen, veel huilen enz enz. Gister pompoen gegeven, ze vrat het potje uit je handen, maarja, 's nachts wel weer ontzettend aan het piepen en huilen. Ik hou dat maar op gevoelige darmen ofzo, maar het wordt er niet makkelijker op om de allergieën eruit te pikken op die manier
en dan ga ik ook nog vanmiddag naar de huisarts omdat ik vermoedelijk voor veel meer allergisch ben dan ik zelf dacht. Ik ben nog niet dood dus zo dramatisch is t allemaal niet, maar ik voel me wel een drol dat zo'n kwartje er 27 jaar over doet om te vallen :')
:)
pi_104753989
Helluwww

Mignonne, het blijft verschrikkelijk naar al die reacties op voedsel en dat je meiden, en jijzelf dus ook, zoveel last hebben... het lijkt me hatverscheurend, met name die poepproblemen, klysma,s, pijn enzoo...diep respect hoe je er mee omgaat.

Goede nachten lees ik!! Jipppie!!

Hier van8 niet zo fantastisch, maar mw is nu wel zomaar uit het niets een dutje aan het doen in de wipstoel... ongelofelijk,Liene is nog nooit ergens anders in slaap gevallen dan in bed, maxicosi of mijn arm...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 24 november 2011 @ 11:44:58 #166
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104754683
Wat vervelend die allergieen. Mijn broer is voor alles en nog wat allergisch, heel vervelend, maar die is inmiddels natuurlijk ouder. Voor die kleintjes vind ik het zielig.

Hier is het weer 'ik wil alleen bij mama in de armen liggen' ochtend. Lief hoor, maar ze moet toch eens slapen? En ze is wel moe hoor! En dan uit het niets in ene een grote keel opzetten.... Zit wat dwars denk ik.
Ben er wel al beter in om mij eraan over te geven. Trots op mijzelf!
pi_104755044
Trots op Susie!!

Trots op Liene!!

Mignonne wat lastig al die allergieën, maar kan nog erger, mijn vader is er vorig jaar na 51 jaar achter gekomen dat hij allergisch is voor tarwe... Geen gluten maar echt tarwe en dat zit overal in bijna.. Hij ging steeds onverklaarbare heftige reacties krijgen, zwol helemaal op bij weersveranderingen bijvoorbeeld, best eng hoor. Hopelijk komt er snel duidelijkheid over waarvoor jullie allergisch zijn zodat je er rekening mee kan gaan houden :*
pi_104755049
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:44 schreef Susie het volgende:
Wat vervelend die allergieen. Mijn broer is voor alles en nog wat allergisch, heel vervelend, maar die is inmiddels natuurlijk ouder. Voor die kleintjes vind ik het zielig.

Hier is het weer 'ik wil alleen bij mama in de armen liggen' ochtend. Lief hoor, maar ze moet toch eens slapen? En ze is wel moe hoor! En dan uit het niets in ene een grote keel opzetten.... Zit wat dwars denk ik.
Ben er wel al beter in om mij eraan over te geven. Trots op mijzelf!
had ik hier gisterenmiddag, zo'n ik wil alleen maar vastgehouden worden moment. En dat vond mijn moeder helemaaaaaaal niet erg ;) Dus dan geven we ons daar gewoon aan over. Nu ligt hij te dutten in de box, want slapen kun je het niet noemen, en ik denk dat zometeen iemand honger heeft,kijken of hij daarna even in bed wil slapen, want hij is wel moe..
pi_104755117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:04 schreef mignonne het volgende:
Jipster ik slik de cerazette, wat wilde je weten?

Ooooh Evenstar! Er valt hier ineens een kwartje... :')
ik word er zo moedeloos van, we waren gestopt met alles, en toen ging het goed, maar nu we weer begonnen zijn heb ik het gevoel dat we weer terug bij af zijn. Onrustig slapen, veel huilen enz enz. Gister pompoen gegeven, ze vrat het potje uit je handen, maarja, 's nachts wel weer ontzettend aan het piepen en huilen. Ik hou dat maar op gevoelige darmen ofzo, maar het wordt er niet makkelijker op om de allergieën eruit te pikken op die manier
en dan ga ik ook nog vanmiddag naar de huisarts omdat ik vermoedelijk voor veel meer allergisch ben dan ik zelf dacht. Ik ben nog niet dood dus zo dramatisch is t allemaal niet, maar ik voel me wel een drol dat zo'n kwartje er 27 jaar over doet om te vallen :')
Maar jij geeft ook borstvoeding toch? Want een van de redenen waarom ik dat doe is omdat me verteld is dat kids dan minder allergien ontwikkelen.. maar daar kun je dus ook gewoon pech mee hebben dus... Arme meid.. :*
pi_104755739
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:00 schreef Nirak het volgende:

[..]

Maar jij geeft ook borstvoeding toch? Want een van de redenen waarom ik dat doe is omdat me verteld is dat kids dan minder allergien ontwikkelen.. maar daar kun je dus ook gewoon pech mee hebben dus... Arme meid.. :*
hehe ja pech, zo kun je het ook noemen :P

Mijn kind had aan de minimale hoeveelheden eiwitten in mijn melk voldoende om daar op te gaan reageren. Nou heeft ze genetisch ook wel een hoop tegen wat allergieën betreft hoor. Ik geloof dat we eerder verbaasd mogen zijn dat oudste níet allergisch is, dan dat jongste wél allergisch is. hoewel ik ook weer niet verbaasd zou zijn als oudste uiteindelijk wel allergisch blijkt te zijn gezien de problemen

Jeetje mp das ook wat! Tarwe en gluten zijn van die moeilijke gevallen, zit inderdaad in zo verschrikkelijk veel. Cas van mous heeft ook een tarwe-allergie geloof ik, toch?
Mijnesen zijn getest op coeliakie allebei en dat is het gelukkig niet. Maar ik hoor wel vaker dat die dingen zich later kunnen openbaren. Een klasgenootje van de universiteit had het ook, die ging na haar twintigste ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Uiteindelijk ging ze een jaar op uitwisseling in China en is daar de diagnose coeliakie gesteld. "grappig" genoeg is ze zelf arts maar had ze de symptomen bij zichzelf helemaal niet als zodanig herkend.
pi_104755906
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Jeetje mp das ook wat! Tarwe en gluten zijn van die moeilijke gevallen, zit inderdaad in zo verschrikkelijk veel. Cas van mous heeft ook een tarwe-allergie geloof ik, toch?
Mijnesen zijn getest op coeliakie allebei en dat is het gelukkig niet. Maar ik hoor wel vaker dat die dingen zich later kunnen openbaren. Een klasgenootje van de universiteit had het ook, die ging na haar twintigste ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Uiteindelijk ging ze een jaar op uitwisseling in China en is daar de diagnose coeliakie gesteld. "grappig" genoeg is ze zelf arts maar had ze de symptomen bij zichzelf helemaal niet als zodanig herkend.
Zo ken ik er nog eentje mijn oma heeft op haar 72ste of zo de stempel Coeliakie gekregen ;) Er zit bij ons dus wel een en ander in de familie dus ben wel allert. Maar tot nu toe lijkt het hier allemaal goed te gaan gelukkig.

Sarah heeft nu trouwens wel af en toe wel rode vlekken/pukkeltjes op har wangen waarvan ik denk dat het een reactie zou kunnen zijn, maar heb geen idee waarop.. Het is vooral erg als ze zich opwind ;) Ik gooi het voor nu evne op misschien komen er wel tanden en reageert ze daarop maar ik hou he twel in de gaten.
pi_104755960
je zou een familie-onderzoek aan kunnen vragen voor jezelf. :)
coeliakie is gebonden aan een bepaald gen geloof ik, heb je dat gen niet dan ontwikkel je ook geen coeliakie. Heb je dat gen wel, dan heb je in ieder geval de aanleg om het te kunnen ontwikkelen. Ik geloof niet dat het dan ook per se tot uiting zal komen.
pi_104756004
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:29 schreef mignonne het volgende:
je zou een familie-onderzoek aan kunnen vragen voor jezelf. :)
coeliakie is gebonden aan een bepaald gen geloof ik, heb je dat gen niet dan ontwikkel je ook geen coeliakie. Heb je dat gen wel, dan heb je in ieder geval de aanleg om het te kunnen ontwikkelen. Ik geloof niet dat het dan ook per se tot uiting zal komen.
Nou ik merk het wel als ik nergens last van heb hoe ik ook geen onderzoek ;) iets met kop en in het zand :P

[ Bericht 0% gewijzigd door MamaPurk op 24-11-2011 12:41:07 ]
pi_104757995
J. is weer terug van zijn wen-ochtend op het kdv.
Hij had het supergoed gedaan en ook nog de leidsters getrakteerd op een mooie poepbroek! (gelukkig had ik extra kleertjes meegenomen, het was nodig)
Hij heeft mooi z'n flesje gedronken en lief gelachen naar de leidsters. Hij heeft z'n ogen uitgekeken. Grote broer vond het ook erg interessant dat hij er was.

Leidsters van zijn groep zijn ook superlief (naja, dat wist ik al), [zucht] wat hebben wij toch een fijn kdv...
pi_104758249
Ik heb net toch de ha maar even gebeld voor mijn kleine man. Hij is gewoon niet zichzelf na de inenting. Hij is heel onrustig steeds. Hij zit al aan de max van de zetpillen wat ie mag hebben en toch heeft ie af en toe pijn ergens. Heel vervelend want lief en ik gaan morgen een weekend weg met zijn tweeen (afgelopend weekend met zijn allen al weekend weg geweest :P )
Maar de ha kon verder ook niks. Alleen een tip dat we misschien idd de volgende inenting maar uitstellen tot een maand of 6 en vanaf daar de rest van het schema volgen. Sommige kinderen reageren nu eenmaal slecht erop. Ben dat helemaal niet gewend want Mikael en Leander hebben er nooit last van gehad. Enige wat mocht was extra zetpil als het echt nodig was!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')