nog nieuws over f?(heb ik wss gemist?)quote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
loopt het goed af?
(ben atwt aan het kijken)
Spotify Premiumquote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
iPhonetje syncen zodat ik morgen op de fiets lekker nieuwe CD's kan luisteren en dan naar bed! Volgend weekend vegetarisch italiaans koken dus ff in de recepten duiken
Helaas niet. Ik heb zojuist zijn zus gevraagd mij te bellen; we zitten allebei met vragen. Geen idee wat zijn verblijfplaats is en nog steeds niet bereikbaar. Ondertussen had hij allang terug moeten zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nog nieuws over f?(heb ik wss gemist?)
Yoga? Ademhalingsoefeningen? Glas whiskyquote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog ontspanningsoefeningen? Ik slaap echt slecht de laatste tijd. Zaterdag overigens heel goed na een dag op het strand, maar daar heb ik niet elke dag tijd voor
Niet na dat geweldige nieuws dat 270 labels weggaan bij Spotifyquote:
Whiskyquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Yoga? Ademhalingsoefeningen? Glas whisky
Whisky zou aardig wat effect kunnen hebben jaquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook goed gewoon een spannend boek te gaan lezen.. even total afleiding. Net zo lang tot ik in slaap val. Maar ja, of het zo verstandig is raad aan te nemen van iemand met een slaapstoornis..quote:Op maandag 21 november 2011 22:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Whisky zou aardig wat effect kunnen hebben ja
quote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook goed gewoon een spannend boek te gaan lezen.. even total afleiding. Net zo lang tot ik in slaap val. Maar ja, of het zo verstandig is raad aan te nemen van iemand met een slaapstoornis..
Hij is een plaatselijke schoonheid tegen het lijf gelopen en flink aan het oefenen op een toekomstig vaderschap of...hij kwam op straat iemand tegen die met hem over het geloof wilde praten en hij zit nu in een sekte.quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Helaas niet. Ik heb zojuist zijn zus gevraagd mij te bellen; we zitten allebei met vragen. Geen idee wat zijn verblijfplaats is en nog steeds niet bereikbaar. Ondertussen had hij allang terug moeten zijn.
Spijkermatquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
weet ik niet, ik ga t vragen als ze belt. ze zijn wel gek van ongerustheid. en voorbereiden op vaderschap hoeft niet meer want hij is daarin al 3x geslaagd.quote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is een plaatselijke schoonheid tegen het lijf gelopen en flink aan het oefenen op een toekomstig vaderschap of...hij kwam op straat iemand tegen die met hem over het geloof wilde praten en hij zit nu in een sekte.
Heeft de familie al de autoriteiten (Ambassade/consul) ingeschakeld of zijn ze nog niet zo ongerust?
Januari: verkiezingen 2e kamerquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef borisz het volgende:
Ademshalingoefeningen willen ook nog wel eens werken ja. Whisky nog beter
![]()
Zo politieke kalender 2012 staat in de agenda
Meer de lokale dingenquote:Op maandag 21 november 2011 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Januari: verkiezingen 2e kamer
Februari: begin formatie
December: regering zit eindelijk
Zoiets?
Ik heb het opgenomen en kijk het morgen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Was leuk om de reactie te zien van het personeel van Parkheuvel toen ze hoorden dat ze 2 sterren kregen.
Valt best mee hoor. Ik ga nog later.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Lieve hemel, wat een stel! wooehhaahaha
Ik weet nog niet, pas over een paar uur. Maar gister ging al best lekker. Ik ben van plan vandaag weer een stukje te lopen.quote:
ja, hoi. heb je nog wat aan m'n antwoord gehad?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Meer de lokale dingen. Wanneer er een raadsvergadering, fractievergadering etc is
.
Landelijk zal het kabinet 2013 wel halen denk ik.
Ik had uiteindelijk een functie met een %∆kosten = 0 + 0,33*%∆urenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, hoi. heb je nog wat aan m'n antwoord gehad?
Bij regressie kun je naar de R-squared waarde kijken om te zien welke fit het beste is. Zaak is om de beste logische fit bij je model te zoeken, en niet zomaar de fit met de beste R-squared waarde.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk een functie met een %∆kosten = 0 + 0,33*%∆uren
Als ik de sheets zo bekijk had ik een soort van Ln functie moeten gebruiken zie ik nu. Nou ben benieuwd naar de uitleg.
Op naar de VU
He wat akelig!quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef FutureFairytale het volgende:
net een half uur aan de tel gehangen met zus van F. ze is al dagen bezig met allerlei instanties (ambassades/politiebureaus) en het is een heel verhaal maar ze weten niet precies waar hij zich nu bevindt. hij is officieel vermist, zou vorige week maandag al landen op Brussel maar is niet gebeurd. ze moest net ophangen want ze werd door de politie gebeld maar ze zou me zo weer bellen.
klinkt wel errug lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:14 schreef freecell het volgende:
't ruikt hier fantastisch, chocolade-sinaasappel cupcakes net uit de oven gehaald.
Straks nog even botercreme maken.
Iemand lid worden van mijn kleine groep?
Oh lekker!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:14 schreef freecell het volgende:
't ruikt hier fantastisch, chocolade-sinaasappel cupcakes net uit de oven gehaald.
Ja en je moet aan de voorwaarden doen qua normale verdeling etc etc etc. Maar goed het gaat niet om het resultaat van de opdracht maar of je een serieuze poging hebt ondernemenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij regressie kun je naar de R-squared waarde kijken om te zien welke fit het beste is. Zaak is om de beste logische fit bij je model te zoeken, en niet zomaar de fit met de beste R-squared waarde.Je moet namelijk wel kunnen beredeneren waarom een bepaalde fit zou passen.
Je lokt de ongelovigen met lekker eten!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:14 schreef freecell het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je lokt de ongelovigen met lekker eten!
[..]
Leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:06 schreef freecell het volgende:
Zometeen een fotoshoot voor de kinderen, gratis
Leuk, kennissen die fotograaf zijn en verder willen met kinderfotografie
op de zuid-as nu ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
in de buurt van Sloterdijk zichtbaar
ze had net weer gebeld en weer een uur gepraat. even spoileren:quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:08 schreef Isabeau het volgende:
FFT, had jij niet kort voor zijn verdwijning met F gesproken? Heeft hij toen niets over zijn plannen voor de komende dagen gezegd? Wat een nare situatie, vorige week maandag is best lang geleden en je mist natuurlijk niet zomaar je vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
[..]
en koudquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:02 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb alles eens lekker open om te luchten, daar word ik altijd gelukkig van!
Zou hier op kantoor ook wel mogen, alles zit hier pot dicht en begint steesd muffer te ruiken naar mate de dag vordertquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:02 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb alles eens lekker open om te luchten, daar word ik altijd gelukkig van!
Mijn ideequote:
ja dat komt niet vaak voor volgens mij, hele dagen en nachten mist achter elkaar. en gisteren in een kwartiertje rijden telde ik 15 auto's zonder lichten aan! sukkels!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ideeIk zit hier met een dikke trui aan en moet er niet aan denken ramen open te zetten!
Nederland is de afgelopen week wel in een mysterieuze mood zeg, met die constante mist.
Moderne auto's vaak onverlicht in mistquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat komt niet vaak voor volgens mij, hele dagen en nachten mist achter elkaar. en gisteren in een kwartiertje rijden telde ik 15 auto's zonder lichten aan! sukkels!
Dat merkte ik ook bij de auto van mijn vriendquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moderne auto's vaak onverlicht in mist
Nederland heeft nu lang achter elkaar mist door een weerblokkade, eigenlijk is die dichte mist meer normaal voor een landklimaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat komt niet vaak voor volgens mij, hele dagen en nachten mist achter elkaar. en gisteren in een kwartiertje rijden telde ik 15 auto's zonder lichten aan! sukkels!
ooohquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moderne auto's vaak onverlicht in mist
van mij mag het weg, zorgt alleen maar voor kou en kilheid. niemand wil naar buiten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederland heeft nu lang achter elkaar mist door een weerblokkade, eigenlijk is die dichte mist meer normaal voor een landklimaat.
Je hebt dus echt heel veel geleerd!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Mn werk had alweer mn gewone tel en mn mobiel gebeld en ik kijk net in mijn werkmail, allerlei vragen daar![]()
Kort geantwoord en of een oplossing bedacht, of gedelegeerd, dat heb ik echt moeten leren deze afgelopen maanden, maar ik ben daar nu erg goed in geworden
Als ik terugkijk, ja eigenlijk heel veelquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt dus echt heel veel geleerd!
Beide net zo irritant. Zeker omdat het ene lampje ineens als een groot licht gaat gedragenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef krakkemieke het volgende:
Er zijn trouwens ook heel veel auto's met maar 1 licht!
Nou ja zeg! Dan ligt dat dus niet aan mij of Drenthe. De afgelopen 2 weken of zo begon het me op te vallen hoe ongelofelijk veel auto's er momenteel maar 1 licht aan hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef krakkemieke het volgende:
Er zijn trouwens ook heel veel auto's met maar 1 licht!
Vandaag heb ik wat minder energie dan gisteren, maar het belangrijkste is dat ik me weer 'normaal' voel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik terugkijk, ja eigenlijk heel veel
Is het bij jou nog steeds een klein stijgend lijntje?
top Bluezz want je bent niet voor niks vrij maar ik snap ook wel dat er nu veel vragen zijn in de beginfase van het nieuwe systeem.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Die onzekerheid van die F. ik kan me daar alles bij voorstellen. Echt heel heel naar.
En ik weet ook dat de politie niet altijd veel kan, zitten aan protocollen en restricties gebonden, zal ook wel te maken hebben met het soort land waar hij zat? Is er niet een speciaal team voor die buitenlandse opsporingen? Ambassade proberen?
Mn werk had alweer mn gewone tel en mn mobiel gebeld en ik kijk net in mijn werkmail, allerlei vragen daar![]()
Kort geantwoord en of een oplossing bedacht, of gedelegeerd, dat heb ik echt moeten leren deze afgelopen maanden, maar ik ben daar nu erg goed in geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik heb altijd wel de neiging om uit te stappen en ze ervan op de hoogte te brengen, je hebt het zelf gewoon vaak niet door!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Dan ligt dat dus niet aan mij of Drenthe. De afgelopen 2 weken of zo begon het me op te vallen hoe ongelofelijk veel auto's er momenteel maar 1 licht aan hebben
dat is top Krak, houden zo evenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vandaag heb ik wat minder energie dan gisteren, maar het belangrijkste is dat ik me weer 'normaal' voel.
ik ook haha of flink seinenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel de neiging om uit te stappen en ze ervan op de hoogte te brengen, je hebt het zelf gewoon vaak niet door!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Zijn jullie bang voor een 'dubbelleven' ? En waarom was ie daar alleen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onmisbaar!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef Bluezz het volgende:
Hoppa dat was weer een telefoontje van mijn werk
Ik weet echt niet wat me overkomt, ik ben ineens belangrijk
Dit had ik trouwens ook nog nooit gehoord, dat van dat hectometerpaaltje, ik las het gisteravondquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beide net zo irritant. Zeker omdat het ene lampje ineens als een groot licht gaat gedragen.
Net zo irritant is het onnodig voeren van mistlampen. Het is niet dat de regels zo onduidelijk zijn daarover. < 50 m zicht (dus als je het volgende hectometer paaltje niet meer ziet) achtermistlamp(en) aan. < 200 m zicht mag je voor ook al voeren (dat is dus als je het 2de hectometer paaltje ongeveer niet meer kan zien).
Dat kan ookquote:
Zo, dáár ben je snel achterquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze met dit weer ook sneller stuk oid, het zijn er altijd meer in de herfstquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Dan ligt dat dus niet aan mij of Drenthe. De afgelopen 2 weken of zo begon het me op te vallen hoe ongelofelijk veel auto's er momenteel maar 1 licht aan hebben
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze had net weer gebeld en weer een uur gepraat. even spoileren:heb je gelezen dat er een NLer in Peru is aangehouden met drugs? hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet om je verder ongerust te maken..
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:16 schreef Jagärtrut het volgende:
heb je gelezen dat er een NLer in Peru is aangehouden met drugs? hier
Ik neem aan dat de ambassade dan daarvan af weet en die naam kent. Als het F. zou zijn geweest hadden ze dat dus wel geweten en gezegd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Kan altijd even duren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de ambassade dan daarvan af weet en die naam kent. Als het F. zou zijn geweest hadden ze dat dus wel geweten en gezegd.
ja hebben zus en ik het nog over gehad, dat de ambassade dat had verteld maar dat dat em niet is. die jongen die is aangehouden is ook 25 en die leeftijd heeft F. al een tijdje geleden gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
inderdaad want zoals ik al zei; als er iemand is aangehouden of in het ziekenhuis ligt wordt de ambassade als een van de eerste op de hoogte gebracht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de ambassade dan daarvan af weet en die naam kent. Als het F. zou zijn geweest hadden ze dat dus wel geweten en gezegd.
Zoek een doosje met platte glaasjes in de aircoquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; idd een dubbelleven ja, hij houdt dingen achter.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zoek een doosje met platte glaasjes in de airco
Gaat over Dexter (serie) waarin de hoofdrolspeler ook een dubbelleven (als seriemoordenaar) leidt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; ik snap em niet.
wat ben ik trouwens blij dat ik de lucht weer kan zien!
Zet je beste beentjes voor!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
en dan naar uzb, gaan we weer.
Nog steeds niks gehoord over de WW-uitkering?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
bedankt, ik hoop dat ik voor 2012 een baan krijg anders moet ik mn spaarpotje aanvallen. maar ik hou de moed er nog in.
ja eindelijk is het eerste gestort. zou 75% zijn maar netto berekend is het veel minder. het wordt vast niet netto berekend maar bruto zou je toch juist meer over moeten houden als je minder krijgt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog steeds niks gehoord over de WW-uitkering?
meer netto, bij minder bruto.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja eindelijk is het eerste gestort. zou 75% zijn maar netto berekend is het veel minder. het wordt vast niet netto berekend maar bruto zou je toch juist meer over moeten houden als je minder krijgt?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zoek een doosje met platte glaasjes in de airco
dat bedoel ik ja, kleiner bedrag gaat eraf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:41 schreef TAV74 het volgende:
Relatief meer netto zal ze bedoelen idd![]()
Maar ook dat is niet per definitie waar.
Klopt, maar netto blijft het natuurlijk wel minder dan wat je gewend was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
dat bedoel ik ja, kleiner bedrag gaat eraf.
belasting schijven. Het is niet zo dat als je minder krijgt je gelijk over het hele bedrag een lager percentage gaat betalen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat bedoel ik ja, kleiner bedrag gaat eraf.
dat zal het zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:59 schreef TAV74 het volgende:
heb je ook gekeken naar de periode waarover betaald is? WW uitkering is op basis van (4) weken, geen kalendermaanden. Ik gok dat het verschil daar zit.
Oeh! Goeie!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt een stuk chocoladeletter verdiend!
Da's een goeie reden!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:13 schreef Bluezz het volgende:
dat vier ik met een gebakken coquille met een glaasje witte wijn omdat het dinsdag is
Goed bezigquote:
Bovendien is in deze periode afleiding en lekker even dansen heel goed voor je!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig
Nu lekker een avondje ontspannen?
Vriendlief is net weg om zijn moeder in het ziekenhuis op te zoeken, ik kan helaas niet mee want het is echt tijd dat ik weer eens ga dansen
Anders gaat het optreden over 2 maanden sowieso niet door voor mij
Dat is helemaal waar maar meestal sluit ik mezelf dan juist thuis op en heb ik geen zin in dat soort afleidingquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bovendien is in deze periode afleiding en lekker even dansen heel goed voor je!
Als je gaat, krijg je ook een 10 voor gym!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar maar meestal sluit ik mezelf dan juist thuis op en heb ik geen zin in dat soort afleiding
Heel slecht, I know
Dus vanavond ga ik gewoon lekker dansen
(heb nog 3 uur om zin te maken hahaha)
oja er waren er op de middelbare school heel veel ongesteld tijdens gymquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:08 schreef Bluezz het volgende:
whOOt krakke
Ik ben met gym altijd ziek
een maar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:13 schreef Bluezz het volgende:
dat vier ik met een gebakken coquille met een glaasje witte wijn omdat het dinsdag is
afleiding is fijn en na het dansen voel je je weer ff lekker en is je hoofd leegquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig
Vriendlief is net weg om zijn moeder in het ziekenhuis op te zoeken, ik kan helaas niet mee want het is echt tijd dat ik weer eens ga dansen
Anders gaat het optreden over 2 maanden sowieso niet door voor mij
Dat is niet slecht, dat is een soort natuurlijk reactie van de mens denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar maar meestal sluit ik mezelf dan juist thuis op en heb ik geen zin in dat soort afleiding
Heel slecht, I know
Dus vanavond ga ik gewoon lekker dansen
(heb nog 3 uur om zin te maken hahaha)
Ik was met gym of andere beweging gewoon chronisch ongesteld (heb gewoon de pest aan bewegen eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
oja er waren er op de middelbare school heel veel ongesteld tijdens gym
een maar?
afleiding is fijn en na het dansen voel je je weer ff lekker en is je hoofd leeg
dat ertoe zetten als ik me niet fijn voel heb ik ook nog wel moeite mee en soms vaak wint het thuis zitten het dan..quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is niet slecht, dat is een soort natuurlijk reactie van de mens denk ik.
Ervaring leert alleen dat je je beter voelt als je toch gegaan bent.
Je gaat gewoon
Herkenbaar, waardoor ik vroegah zovaak klupjes afspraken en dingetjes alweer dagen van te voren afgezegd hebquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ertoe zetten als ik me niet fijn voel heb ik ook nog wel moeite mee en soms vaak wint het thuis zitten het dan..
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig
Dat zou ook voor het eerst zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je gaat, krijg je ook een 10 voor gym!
heb dan eigenlijk gewoon een schop onder mn hol nodig, dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Herkenbaar, waardoor ik vroegah zovaak klupjes afspraken en dingetjes alweer dagen van te voren afgezegd heb
De neiging zit er nog diep van binnen om gewoon allerlei leuks en afspraakjes af te zeggen
Zo leuk zelfs dat ik naar de Academie voor Lichamelijke Opvoeding zou gaan en er dus op het laatste moment bij inschrijving achter kwam dat mijn mentor mij een verkeerd vakkenpakket had laten kiezen.quote:
rondje meer had ik een schijthekel aan. ieder jaar weer een rondje meer rennen (van 5 km) en dan een goeie tijd behalen. daarvoor natuurlijk trainen met rondjes park rennen....quote:
oh mentors, daar heb ik ook nog wel wat verhalen overquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo leuk zelfs dat ik naar de Academie voor Lichamelijke Opvoeding zou gaan en er dus op het laatste moment bij inschrijving achter kwam dat mijn mentor mij een verkeerd vakkenpakket had laten kiezen.
nee niet echt he haha maar toch heb ik een opgelucht gevoel in mn buik. weet niet hoe lang dat gaat duren (vanwege het feit waar hij zit) maar ik ga straks wat lekkers eten denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:18 schreef freecell het volgende:
Nou..uhm... dat is fijn wilde ik zeggen, maar het klinkt niet ideaal....
En gym... tja... bij ons op school was ongesteld geen reden om niet mee te doen.
mars is toch niet lekker.. als je snickers zou weggeven...quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff, net een Marsreep dat in het welkomstpakketje van de training zat aan m'n huisgenootje weggegeven.
Nouja, morgen weer vergeten.
Toch drugsquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
hij zou via Rome naar Brussel vliegen.
geen idee? kan ook het goedkoopste ticket geweest zijn.quote:
Daarvoor kom je over het algemeen niet in de gevangenis. Dan zou elke passagier van Ryan-air in de bak zitten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
kan ook het goedkoopste ticket geweest zijn.
ik wil niet gelijk met een beschuldigende vinger wijzen zonder dat ik iets weet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor kom je over het algemeen niet in de gevangenis. Dan zou elke passagier van Ryan-air in de bak zitten.
Het zal vast een goeie jongen zijn hoor, maar een dubbelleven, nu in de bak, wat is precies datgene waarom hij jou nog steeds zo aangrijpt eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wil niet gelijk met een beschuldigende vinger wijzen zonder dat ik iets weet.
Ik ook niet. Zit alleen te bedenken dat Peru bekend staat om de illegale drugshandel en dat dat meestal de reden is waarom passagiers uit dat land eruit gepikt worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wil niet gelijk met een beschuldigende vinger wijzen zonder dat ik iets weet.
was ik ook bang voor, geef ik toe. maar als die mevrouw vind dat hij onschuldig zit en een advocaat voor hem wil regelen dan ga ik niet schreeuwen dat hij een smokkelaar is. misschien is het wel een geheel andere reden dat ze em hebben opgepakt. ik weet gewoon nog niks. ik was bang dat hij vermoord was dus dit is al een gehele opluchting...quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zit alleen te bedenken dat Peru bekend staat om de illegale drugshandel en dat dat meestal de reden is waarom passagiers uit dat land eruit gepikt worden.
Had ik het maar leuk gevondenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:00 schreef Isabeau het volgende:
En FFT wat een bizarre wending van het verhaalEn vaag dat de Italiaanse politie hem niet even contact met het thuisfront liet opnemen
ik weet nog niks, word hopelijk vnv nog gebeld door zn zus. geen idee hoe lang hij in de gevangenis zit. geen idee wat er is gebeurd. ik denk dat het afwachten is totdat hij zijn zus gaat mailen. en dat dubbelleven pakken jullie denk anders op dan ik bedoel, veel zwaarder. waarom zou hij een valse naam nemen als op zijn paspoort zijn volledige naam staat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
Wel raar dat als ie al een week in de bak zit de ambassade van Nederland in Italië dat niet wist en zijn familie niet hebben ingelicht. Of gaat dat dubbelleven zover dat ie ook nog een valse naam zou hebben?
ATWT is ontspannende drama, was dit maar ontspannend!quote:
Ik kreeg een zes. Voor mijn inzet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef AnneX het volgende:
Zie je wel, jullie kijken te veel naar krimi'sal die complottheorieën .
In ieder geval weet je dat hij op dit continent is.
Gym was leuk : moeiteloos zweefde ik aan de ringen al kopje duikelend en raakte het plafond. Zó hoog.
Buiten stonden de jongere kinderen te kijken.
Ook bijna - net als g. - naar de ALO gegeaan.
Het enige stabiele cijfer op het rapport een negen. Zó.
volleybalquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Volleybal: 9
rest van de sporten: tussen de 6 en 7
Mijn ouders hebben een abbo op de volkskrant, ik zal papa even bellen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn dat hij terecht is FFT!
En ik vond gym ook leuk!
Ik heb een vraag voor de volkskrant lezers onder jullie:
Bewaren jullie toevallig de magazines? Mijn moeder bewaart die altijd voor me, en stuurt ze dan op. Nu heeft ze een hele boel opgestuurd, maar naar het verkeerde adres en nu zijn ze weg.Als jullie ze bewaren (de laatste die ik heb is van het eerste oktober weekend), zouden jullie ze op willen sturen naar mijn ouders (natuurlijk betaal ik porto kosten!) Dat zou zo tof zijn, dan kan ik weer een tijd vooruit...Zo heerlijk vind ik dat, magazines lezen!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een abbo op de volkskrant, ik zal papa even bellen.
Hij heeft waarschijnlijk de meeste nog liggen. Hij gaat ze opzoeken voor me, mama kan ze zaterdag meenemen. Alleen die ene over borstvoeding van 3 weken geleden ongeveer zit er niet bij.quote:
ehm ehm,quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, ik heb ook een hemd van suitsupply. 60 EUR. Inclusief verstellen 90 EUR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naaimachine makkelijk vast niet![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ehm ehm,Zijn die van 160 EUR beter dan die van 60 EUR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Wel het leuke van gym, alle sporten kwamen langs. Van voetbal, handbal, volley, korf maar ook zwemmen, schaatsen, golf en en pijl en boog schietenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Volleybal: 9
rest van de sporten: tussen de 6 en 7
een een smoking shirt met van die zwart metalen shizzle (kost wat extra), op maat gemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn die van 160 EUR beter dan die van 60 EUR?
Wat ontzettend lief, dank je wel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk de meeste nog liggen. Hij gaat ze opzoeken voor me, mama kan ze zaterdag meenemen. Alleen die ene over borstvoeding van 3 weken geleden ongeveer zit er niet bij.
pakken etc is ook beetje hobby, jij hebt weer een giga geurren collectie (ik wil nog steeds aqus di parma (ik denk de ham er altijd bijquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt goed, altijd leuk als je wat meer te spenderen hebt
Hoe ging het zwemmen nou?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:42 schreef z80 het volgende:
ook weer thuis. 2 dagen op de hei gezeten in de middel of nowhere met overnachting in een hotel.
het eten was goed maar slecht voor de lijn. en de workshops vreten energie. vandaag maar een beetje op tijd naar bed.
Ja dat klopt wel, al ruil ik vaak 3 ml atomizers met mensen op internet, omdat ik nooit van m'n leven 50 liter parfum ga op maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
pakken etc is ook beetje hobby, jij hebt weer een giga geurren collectie (ik wil nog steeds aqus di parma (ik denk de ham er altijd bij)
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
oh en Trudie was echt een enorm konijn! En heel mooi grijs en zacht
Jeejquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
we have a match
Miko en Polly is een feit
zowel positieve als wat minder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe ging het zwemmen nou?
Je had onlangs toch een bedrijfscomp?
Heb ik dat gemist?
En ze lijken op elkaarquote:
ik kan me niet voorstellen dat dat kastje lekker ruikt. zoveel geuren door elkaar heen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, al ruil ik vaak 3 ml atomizers met mensen op internet, omdat ik nooit van m'n leven 50 liter parfum ga op maken.
[ afbeelding ]
gefeliciteerd met Bronsquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
zowel positieve als wat minder.
de 50 meters gingen 1 seconde sneller tov vorig jaar. de 100 meter vrij ging zoals verwacht niet en de 100 meter school 1 seconden te langzaam. maar wel een 3e plek.
Je moet ook niet aan het kassie gaan ruikuh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:10 schreef z80 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat dat kastje lekker ruikt. zoveel geuren door elkaar heen.
ja, je moet ze wel een beetje aankunnen, die enorme Trudies.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Onwijs mooi beesie! Alleen een beetje groot voor ons
Daarom had Polly ook mijn voorkeur, vond ze meteen op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
En ze lijken op elkaarzelfde soort vachtje, zelfde kleuren. Alleen heeft Miko hangoren en ontploft haar op zijn koppie en Polly d'r oortjes staan recht op, heeft wat minder zwart en alleen maar wat plukjes tussen de oren. Maar verder lijken ze echt
![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Goedzo Zetquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef z80 het volgende:
de 50 meters gingen 1 seconde sneller tov vorig jaar. de 100 meter vrij ging zoals verwacht niet en de 100 meter school 1 seconden te langzaam. maar wel een 3e plek.
Ja dat hadden wij ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom had Polly ook mijn voorkeur, vond ze meteen op elkaar lijken
Dubbelvouwenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. voetbal...![]()
Ik ga maar eens wat Sintcadeautjes inpakken geloof ik.. Even bedenken hoe ik een hoepel handig ingepakt krijg
We kunnen het eindelijk weer over voetbal hebben ipv de randzakenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. voetbal...![]()
Ik ga maar eens wat Sintcadeautjes inpakken geloof ik.. Even bedenken hoe ik een hoepel handig ingepakt krijg
nou! joepiequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
We kunnen het eindelijk weer over voetbal hebben ipv de randzaken.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
DubbelvouwenIk ken nog wel iemand bij een postagentschap in Overveen die hier heel goed in is
Oh en ik ga tijdens voetbal even een big prob fixen via de server v/h werk!
Nee, maar ik wil niet te veel piekeren hierover, dit is echt een nogal groot dingetje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Enneh.. niet te veel werken hoor
Dan mag hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil niet te veel piekeren hierover, dit is echt een nogal groot dingetje.
Als ik het vanavond op kan lossen is het voor mij ook beter
Jij bent ook al gauw tevreden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
SINTERKLAAS KAPOENTJE, GEEF MIJ EÉN MILJOENTJE
STORT HET OP MIJN REKENING, KRIJGT U VAN MIJ EEN TEKENING...!
Ach als het secondenwerk is... heb je het toch goed gedaan!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Kom jij maar eens bij Sintergolfer op schoot.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
staat op een briefje in mijn schoen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus er wonen weer twee konijnen bij Sam.![]()
Klinkt als een goede keus.
We krijgen vast wel een foto....?
als het sap is.... succes! leg je dwangbuisje maar klaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik lig al lekker in bedBeetje op tijd slapen hoop ik. Morgen belooft een spannende dag te worden. Ik word projectleider van een ERP-implementatie
pfffffff!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom jij maar eens bij Sintergolfer op schoot.
Nou dat was van korte duur.quote:
Stoer!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik lig al lekker in bedBeetje op tijd slapen hoop ik. Morgen belooft een spannende dag te worden. Ik word projectleider van een ERP-implementatie
Wat heb jij een spannend leven daar in Skyrimquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ben in Skyrim met een Hangover-Questline bezig. Net asl in de filmHeb een drinkwedstrijd gewonnen; wakker geworden in een tempel waarbij ik het beeld van de godin onzedelijk heb betast en dingen kapot heb gemaakt. En een geit ontvoerd en verkocht aan een giant, ben ook getrouwd etc etc etc
Iedereen is boos op me en ik herinner me dus niets
Ehm.. nou eigenlijk gebeurde er gewoon nietsquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
voor Miko en Polly
Hoe ging het nou? Je zet ze bij elkaar en Miko was direct nieuwsgierig en Polly probeerde hem de ogen niet uit te krabbelen?
Maar je zou toch denken dat je dat op een gegeven moment door hebt en van te voren ook gewoon zin hebt om te gaan, maar daar wacht ik nu al 4 jaar op.....quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Mooi SarabiIk had dat altijd met de sportschool
Nooit zin om heen te gaan en achteraf heel blij dat ik gegaan was omdat het stiekem ook echt leuk was!
Weet ik tochquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz; ik hou gewoon veel van roleplaygames en fantasyEn dit is zo'n mooie mix! Daarbij is de hele atmosfeer in het spel echt onwerkelijk mooi
Met heel veel mist en zo! * Isabeau kijkt naar buiten...erm...
Morrowindquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
En voor Polly is het natuurlijk ook allemaal wat stressig in een nieuw huisKomt wel goed als ik het zo lees! Leuk voor Miko
![]()
Bluezz; ik hou gewoon veel van roleplaygames en fantasyEn dit is zo'n mooie mix! Daarbij is de hele atmosfeer in het spel echt onwerkelijk mooi
Met heel veel mist en zo! * Isabeau kijkt naar buiten...erm...
Dat was precies wat ik dacht toen ik bovenstaande aan het typen wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Maar je zou toch denken dat je dat op een gegeven moment door hebt en van te voren ook gewoon zin hebt om te gaan, maar daar wacht ik nu al 4 jaar op.....
Ze hebben de hele wereld van Morrowind als een soort Easter Egg in de Skyrim gestopt!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef borisz het volgende:
Morrowind. Oblivion
Skyrim komt nog wel eens als ik een goede PC heb.
Hersens zijn cool, maar begrijpen doe ik ze ook nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik dacht toen ik bovenstaande aan het typen was
Op de één of andere manier is die klik in mijn hersens nou nooit gemaakt. Ik snap hersens nooit!
Had ik hier al verteld dat ik in zeer korte tijd een wel heel erg vervelende tic had ontwikkeld? Aangezien ik toch naar de neuroloog moest heb ik haar gevraagd of ze een tip had om er vanaf te komen. Nee, had ze niet, alleen medicatie hielp soms een beetje en verder hielp niets. Ze zag het somber in en ik kwam er waarschijnlijk nooit meer af. Nou, lekker dan! Toen ben ik gaan speuren naar wetenschappelijke artikelen over het probleem (interessante materie) en vond een methode uit 1973 die binnen 24 uur totale extinctie van de tic gaf. Ik dacht dus: zal wel niet werken, anders was dat toch wel bekend (op zijn minst bij de neuroloog).
Twee weken geleden artikel gevonden, methode opgezocht, opgevolgd en na een paar uur standvastig toepassen heb ik het nooit meer gedaanMisschien moet ik die neuroloog van me eens e-mailen
Oh ja, wat ik zeggen wilde: ik snap hersens niet
watvoor tic en wat moest je er tegen doen dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik dacht toen ik bovenstaande aan het typen was
Op de één of andere manier is die klik in mijn hersens nou nooit gemaakt. Ik snap hersens nooit!
Had ik hier al verteld dat ik in zeer korte tijd een wel heel erg vervelende tic had ontwikkeld? Aangezien ik toch naar de neuroloog moest heb ik haar gevraagd of ze een tip had om er vanaf te komen. Nee, had ze niet, alleen medicatie hielp soms een beetje en verder hielp niets. Ze zag het somber in en ik kwam er waarschijnlijk nooit meer af. Nou, lekker dan! Toen ben ik gaan speuren naar wetenschappelijke artikelen over het probleem (interessante materie) en vond een methode uit 1973 die binnen 24 uur totale extinctie van de tic gaf. Ik dacht dus: zal wel niet werken, anders was dat toch wel bekend (op zijn minst bij de neuroloog).
Twee weken geleden artikel gevonden, methode opgezocht, opgevolgd en na een paar uur standvastig toepassen heb ik het nooit meer gedaanMisschien moet ik die neuroloog van me eens e-mailen
Oh ja, wat ik zeggen wilde: ik snap hersens niet
VET!quote:
ben ook nieuwsgierig wat de tic was!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
watvoor tic en wat moest je er tegen doen dan?*nieuwsgierig is*
Ik had een head-jerking ticquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
watvoor tic en wat moest je er tegen doen dan?*nieuwsgierig is*
SPOILER: De idiote oplossingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een head-jerking ticBewoog steeds mijn hoofd met een schokje naar links, echt tè irritant! En kon er weinig tegen doen
Deed het wel 20x (!!!) per minuut op sommige momenten
Kreeg er hoofdpijn van
zusje van een goede vriendin had die tic ook. na gesprekken met een psycholoog kwamen ze erachter dat het kwam omdat ze zich thuis niet fijn voelde. ze ging op haar zelf wonen en de tic was weg.SPOILER: De idiote oplossingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb nog steeds een tic (tijdens tennis) maar niemand weet het. lijkt een beetje op die van Nadalik zet mn fles drinken na een slok altijd neer met de titel schuin naar rechts. geen idee waarom, misschien is het een gewoonte ipv een tic (hoop ik!).
en jouw oplossing klinkt heel logisch hoor!Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
dat is geen tic hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zusje van een goede vriendin had die tic ook. na gesprekken met een psycholoog kwamen ze erachter dat het kwam omdat ze zich thuis niet fijn voelde. ze ging op haar zelf wonen en de tic was weg.
ik heb nog steeds een tic (tijdens tennis) maar niemand weet het. lijkt een beetje op die van Nadalik zet mn fles drinken na een slok altijd neer met de titel schuin naar rechts. geen idee waarom, misschien is het een gewoonte ipv een tic (hoop ik!).
en jouw oplossing klinkt heel logisch hoor!
Nee, dat is idd een gewoontequote:
pfoehquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat is idd een gewoonteBij een tic krijg je een onvrijwillige spiertrekking.
Ja, dat is wel herkenbaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
Pff Iedereen heeft een leven en dan moet je opeens gaan plannen.![]()
Zullen we een borrel doen?
A Kan dan niet
B. Ik ben daar
C. Werk
D. ...
Vroegah besloot je de middag/avond ervoor of gewoon op de dag zelf dat we gingen borrelen.
Dat is routine of bijgeloof, maar geen tic.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
en jouw oplossing klinkt heel logisch hoor!
Kan er nog lang gewacht worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Wacht maar totdat je kinderen hebt, Boor
nou dan moet ik ondertussen paars zijn. ik ga lekker slapen, vannacht maar weinig gehad omdat ik nogal vroeg wakker gebeld werd maar morgen mag ik lekker blijven liggen. hoef alleen was te daaien, boodschappenlijst te maken en boodschappen te doen voor het etentje donderdag. ze vonden mn menu erg lekker klinken dus nu hopen dat het allemaal lukt want veel heb ik nog nooit gemaakt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is routine of bijgeloof, maar geen tic.
En als je het nog1x doet krijg je een tik!
Slaap lekker!quote:Op woensdag 23 november 2011 01:04 schreef FutureFairytale het volgende:
nou dan moet ik ondertussen paars zijn. ik ga lekker slapen, vannacht maar weinig gehad omdat ik nogal vroeg wakker gebeld werd maar morgen mag ik lekker blijven liggen. hoef alleen was te daaien, boodschappenlijst te maken en boodschappen te doen voor het etentje donderdag. ze vonden mn menu erg lekker klinken dus nu hopen dat het allemaal lukt want veel heb ik nog nooit gemaakt.
welterusten
Nee johquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
als het sap is.... succes! leg je dwangbuisje maar klaar
Hihi, toen viel ik ook in slaap!quote:Op woensdag 23 november 2011 05:21 schreef PdeHoog het volgende:
Goed....leuk dat vroeg slapen (half 10 dus) maar ik ben nu klaar wakkerDat wordt lekker vroeg beginnen op kantoor
Coolquote:Op woensdag 23 november 2011 05:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hihi, toen viel ik ook in slaap!
Gaaf! Dat schept een band!quote:Op woensdag 23 november 2011 05:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolHebben we net zoveel slaap dus
Oh yeahquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 04:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johDaar zijn we veeeeel te klein voor.
Dat niet. Ik ben allergisch voor katten.quote:Op woensdag 23 november 2011 06:51 schreef flying-dutchman het volgende:
tegelijk gaan slapen
tegelijk wakker
samen geslapen ?
120+ manquote:Op woensdag 23 november 2011 06:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]hoe groot/klein zijn jullie dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |