nog nieuws over f?(heb ik wss gemist?)quote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
loopt het goed af?
(ben atwt aan het kijken)
Spotify Premiumquote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
iPhonetje syncen zodat ik morgen op de fiets lekker nieuwe CD's kan luisteren en dan naar bed! Volgend weekend vegetarisch italiaans koken dus ff in de recepten duiken
Helaas niet. Ik heb zojuist zijn zus gevraagd mij te bellen; we zitten allebei met vragen. Geen idee wat zijn verblijfplaats is en nog steeds niet bereikbaar. Ondertussen had hij allang terug moeten zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nog nieuws over f?(heb ik wss gemist?)
Yoga? Ademhalingsoefeningen? Glas whiskyquote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog ontspanningsoefeningen? Ik slaap echt slecht de laatste tijd. Zaterdag overigens heel goed na een dag op het strand, maar daar heb ik niet elke dag tijd voor
Niet na dat geweldige nieuws dat 270 labels weggaan bij Spotifyquote:
Whiskyquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Yoga? Ademhalingsoefeningen? Glas whisky
Whisky zou aardig wat effect kunnen hebben jaquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook goed gewoon een spannend boek te gaan lezen.. even total afleiding. Net zo lang tot ik in slaap val. Maar ja, of het zo verstandig is raad aan te nemen van iemand met een slaapstoornis..quote:Op maandag 21 november 2011 22:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Whisky zou aardig wat effect kunnen hebben ja
quote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook goed gewoon een spannend boek te gaan lezen.. even total afleiding. Net zo lang tot ik in slaap val. Maar ja, of het zo verstandig is raad aan te nemen van iemand met een slaapstoornis..
Hij is een plaatselijke schoonheid tegen het lijf gelopen en flink aan het oefenen op een toekomstig vaderschap of...hij kwam op straat iemand tegen die met hem over het geloof wilde praten en hij zit nu in een sekte.quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Helaas niet. Ik heb zojuist zijn zus gevraagd mij te bellen; we zitten allebei met vragen. Geen idee wat zijn verblijfplaats is en nog steeds niet bereikbaar. Ondertussen had hij allang terug moeten zijn.
Spijkermatquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
weet ik niet, ik ga t vragen als ze belt. ze zijn wel gek van ongerustheid. en voorbereiden op vaderschap hoeft niet meer want hij is daarin al 3x geslaagd.quote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is een plaatselijke schoonheid tegen het lijf gelopen en flink aan het oefenen op een toekomstig vaderschap of...hij kwam op straat iemand tegen die met hem over het geloof wilde praten en hij zit nu in een sekte.
Heeft de familie al de autoriteiten (Ambassade/consul) ingeschakeld of zijn ze nog niet zo ongerust?
Januari: verkiezingen 2e kamerquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef borisz het volgende:
Ademshalingoefeningen willen ook nog wel eens werken ja. Whisky nog beter
![]()
Zo politieke kalender 2012 staat in de agenda
Meer de lokale dingenquote:Op maandag 21 november 2011 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Januari: verkiezingen 2e kamer
Februari: begin formatie
December: regering zit eindelijk
Zoiets?
Ik heb het opgenomen en kijk het morgen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Was leuk om de reactie te zien van het personeel van Parkheuvel toen ze hoorden dat ze 2 sterren kregen.
Valt best mee hoor. Ik ga nog later.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Lieve hemel, wat een stel! wooehhaahaha
Ik weet nog niet, pas over een paar uur. Maar gister ging al best lekker. Ik ben van plan vandaag weer een stukje te lopen.quote:
ja, hoi. heb je nog wat aan m'n antwoord gehad?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Meer de lokale dingen. Wanneer er een raadsvergadering, fractievergadering etc is
.
Landelijk zal het kabinet 2013 wel halen denk ik.
Ik had uiteindelijk een functie met een %∆kosten = 0 + 0,33*%∆urenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, hoi. heb je nog wat aan m'n antwoord gehad?
Bij regressie kun je naar de R-squared waarde kijken om te zien welke fit het beste is. Zaak is om de beste logische fit bij je model te zoeken, en niet zomaar de fit met de beste R-squared waarde.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk een functie met een %∆kosten = 0 + 0,33*%∆uren
Als ik de sheets zo bekijk had ik een soort van Ln functie moeten gebruiken zie ik nu. Nou ben benieuwd naar de uitleg.
Op naar de VU
He wat akelig!quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef FutureFairytale het volgende:
net een half uur aan de tel gehangen met zus van F. ze is al dagen bezig met allerlei instanties (ambassades/politiebureaus) en het is een heel verhaal maar ze weten niet precies waar hij zich nu bevindt. hij is officieel vermist, zou vorige week maandag al landen op Brussel maar is niet gebeurd. ze moest net ophangen want ze werd door de politie gebeld maar ze zou me zo weer bellen.
klinkt wel errug lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:14 schreef freecell het volgende:
't ruikt hier fantastisch, chocolade-sinaasappel cupcakes net uit de oven gehaald.
Straks nog even botercreme maken.
Iemand lid worden van mijn kleine groep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |