En morgen weer precies hetzelfde.quote:Op maandag 21 november 2011 22:28 schreef BGTes het volgende:
Kut wat is het koudgelukkig ben ik over een uur al thuis
hahahahahaa!quote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik lig al in m'n nest, maar dit wil ik nog even delen.
Mijn ouders spelen allebei wordfeud (denk dat ik ze voor kerstmis analoog scrabble ga geven) en gisteren was ik bij hen en tegelijk aan het spelen. Mijn broer speelt ook en ik was ook met hem aan het spelen. Mijn moeder zat te klagen dat hij aan de beurt was en maar niet speelde. Dus ik stuur mijn broer een chatbericht dat moeders wacht op een nieuw woord. Stuurt mijn broer terug "dan kan ze lang wachten, want ik speel niet met haar".
Het blijkt dus dat mijn moeder al een hele tijd speelt met een wildvreemde waarvan de nick 1 teken verschilt met die van m'n broer. En ze heeft al hele gesprekken via de chat met dat figuur gehad, in de veronderstelling dat het mijn broer was
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ze belde me net helemaal flabbergasted op en ik kon alleen maar heel hard lachen![]()
Morgen ben ik vrijquote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En morgen weer precies hetzelfde.
Leukquote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga morgen naar Breaking Dawn yaaaay!
Morgen gewoon dat boek lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:09 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ik kom er net achter dat ik woensdagmorgen theorie-examen heb. Ik heb dat boek nog niet eens open gehad
Ik voelde me aangesprokenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
goedesmorgens!
[..]
Ik voelde me aangesproken
mwaaaaaa, kan, kan. Hele dag trainen. En probeer alle proefexamens te maken.quote:
Het vergeten vind ik ook wel knap inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwaaaaaa, kan, kan. Hele dag trainen. En probeer alle proefexamens te maken.
Hoe vergeet je zoiets trouwens?
Tof.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:22 schreef Dwyn het volgende:
En daar zit je dan. In je eentje in een hotel in Londen.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik lig al in m'n nest, maar dit wil ik nog even delen.
Mijn ouders spelen allebei wordfeud (denk dat ik ze voor kerstmis analoog scrabble ga geven) en gisteren was ik bij hen en tegelijk aan het spelen. Mijn broer speelt ook en ik was ook met hem aan het spelen. Mijn moeder zat te klagen dat hij aan de beurt was en maar niet speelde. Dus ik stuur mijn broer een chatbericht dat moeders wacht op een nieuw woord. Stuurt mijn broer terug "dan kan ze lang wachten, want ik speel niet met haar".
Het blijkt dus dat mijn moeder al een hele tijd speelt met een wildvreemde waarvan de nick 1 teken verschilt met die van m'n broer. En ze heeft al hele gesprekken via de chat met dat figuur gehad, in de veronderstelling dat het mijn broer was
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ze belde me net helemaal flabbergasted op en ik kon alleen maar heel hard lachen![]()
is een hotmail snelkoppeling op het bureaublad maken niet handiger?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben benieuwd of mijn stap-voor-stap tutorial "inloggen op hotmail via internet explorer" inclusief screenshots duidelijk genoeg is voor mijn ouders.
Ik vrees het ergste
nee ze heeft de instellingen op d'r mobiel verprutst en dat kan ik pas dit weekend fixen, dus heeft ze een noodoplossing nodigquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is een hotmail snelkoppeling op het bureaublad maken niet handiger?of in een email programmatje importeren?
of is het voor op vakantie? oudersmijn mams is ook altijd zo'n heerlijke kluns met de computer
Ik vind jou stoerquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:22 schreef Dwyn het volgende:
En daar zit je dan. In je eentje in een hotel in Londen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ze heeft de instellingen op d'r mobiel verprutst en dat kan ik pas dit weekend fixen, dus heeft ze een noodoplossing nodig
Te laat in mijn agenda kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwaaaaaa, kan, kan. Hele dag trainen. En probeer alle proefexamens te maken.
Hoe vergeet je zoiets trouwens?
oooh op die manierquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ze heeft de instellingen op d'r mobiel verprutst en dat kan ik pas dit weekend fixen, dus heeft ze een noodoplossing nodig
quote:Dear SQ,
Thank you for your email.
We have tracked your order and can see that it was too big to send via normal mail so has been sent back to us to send via FedEx. As this was not your fault or issue, we will pay the extra charges and have it delivered via Fed Ex for you - which will mean it will be with you within the week.
We appreciate your patience and co-operation.
Kind regards.
Thank you,
Bwhehehehequote:Op dinsdag 22 november 2011 12:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ze zijn in ieder geval niet in Maassluis
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:29 schreef megamandy het volgende:
Middag![]()
Moet eigenlijk leren, maar vanavond is ook bijeenkomst op de uni, dus dat betekent dat ik nu 2u minder mag leren toch?
Lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
Hier staan pannenkoeken op het menu voor vanavond
Hoezo niet te doen in je eentje??quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:31 schreef BGTes het volgende:
[..]
LekkerMaar is niet te doen in mijn eentje!
En ja MM, dat telt gewoon! Net als reistijd en de tijd die je besteed aan het opruimen van je bureau om te gaan leren
Meer dat mijn vriend dan boos wordt omdat hij niets lekkerder vindt dan pannenkoekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:34 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hoezo niet te doen in je eentje??
Gewoon een stapel bakken, opeten wat je op krijgt en de rest bewaren voor morgen bij de lunch
Doe mij de jouwe, mijne vindt het geen avond etenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Meer dat mijn vriend dan boos wordt omdat hij niets lekkerder vindt dan pannenkoekenDus als ik het dan eens eet, dan toch in het weekend als hij er is
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doe mij de jouwe, mijne vindt het geen avond eten
Wheheheh flauwquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Meer dat mijn vriend dan boos wordt omdat hij niets lekkerder vindt dan pannenkoekenDus als ik het dan eens eet, dan toch in het weekend als hij er is
Donderdag = Chinees-dag. Ze kennen me daar alquote:
Aah jouw lichaam is supermooi!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:41 schreef megamandy het volgende:
Oja iemand had hier gevraagd voor een foto als ik naar het bedrijfsfeest zou gaan, ik ben totaal niet fotogeniek en weet mij nooit een houding te geven maar het gaat om het idee
outfit:
[ afbeelding ]
crappy-webcam (foto is ook na het feest pas genomen):
[ afbeelding ]
Dat heb ik met de vietnamese-loempia-kraam bij mijn werk in de buurtquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:41 schreef BGTes het volgende:
[..]
Donderdag = Chinees-dag. Ze kennen me daar al
Ik ga voor hele goedkope pasta vandaag.
Nog maar 2 dagen totdat ik stufi krijg (en daarmee zwarte lettertjes op mijn bankrekening)
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:41 schreef megamandy het volgende:
Oja iemand had hier gevraagd voor een foto als ik naar het bedrijfsfeest zou gaan, ik ben totaal niet fotogeniek en weet mij nooit een houding te geven maar het gaat om het idee
outfit:
[ afbeelding ]
crappy-webcam (foto is ook na het feest pas genomen):
[ afbeelding ]
Maar loempia's zijn echt mjamquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik met de vietnamese-loempia-kraam bij mijn werk in de buurtBeginnen steeds meer met mij te praten en weten ook nog precies wanneer het rustig bij ons is geweest enzo. Kom er misschien toch iets te vaak
Dankjequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Aah jouw lichaam is supermooi!
(en de outfit ook, maar hey)
Dat moet haalbaar zijn toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef BGTes het volgende:
3.65 per dag deze maand om van te levenEn wedden dat ik toch nagellak ga falen?
Maar helaas moet ik ook ontbijten, drinken, lunchen etcquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat moet haalbaar zijn toch?
En als je voor 2 euro pasta kan maken, heb je al 1,65 over voor een nagellakje
Ojaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar helaas moet ik ook ontbijten, drinken, lunchen etc
Je kunt toch eten voor meerdere dagen makenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar helaas moet ik ook ontbijten, drinken, lunchen etc
Doe ik, doe ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oja
Uuuh... Lunchen met kliekjes.. Ontbijten met pap? Drinken... Water, thee, koffie?
Ja doe ik regelmatig, maar het blijft duur en vaak smakeloos. Binnenkort koop ik van het overige geld een ijskastje, dat gaat een topinvestering wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt toch eten voor meerdere dagen maken
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt toch eten voor meerdere dagen maken
Als je nasi oid maakt kun je dat makkelijk twee dagen eten zonder dat het niet meer smaakt hoor. Je hebt toch wel een koelkastquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef BGTes het volgende:
[..]
Doe ik, doe ikMijn luxedrankje is nu een pak ijsthee van 45 cent
[..]
Ja doe ik regelmatig, maar het blijft duur en vaak smakeloos. Binnenkort koop ik van het overige geld een ijskastje, dat gaat een topinvestering worden
Dan in de koelkast, binnen een dag verlies je echt geen smaak hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef BGTes het volgende:
Ik heb wel een koelkastmaar geen vriezer!
Hoezo, nog een?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF kan ik nog een taaltoets gaan maken
Maar ik heb nooit beweerd dat dat zo was en ik zei al dat ik regelmatig voor meer dagen koopquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan in de koelkast, binnen een dag verlies je echt geen smaak hoor
Je zegt duur en vaak smakeloosquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit beweerd dat dat zo was en ik zei al dat ik regelmatig voor meer dagen koop
Een zakje mix van conimex voor nasi of van honig voor macaroni is max 80cent.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef BGTes het volgende:
Over dat smakeloos: Kruiden etc zijn vaak het dure en ik koop voedsel dus vaak 'kaal'
Dat is dan dus al de helft van mijn budget!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een zakje mix van conimex voor nasi of van honig voor macaroni is max 80cent.
Als je er 2 of 3 avonden van kunt eten wel, of ligt dat aan mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef BGTes het volgende:
Zo verwarrend
Maar als je voor 2 euro aan avondeten koopt kun je geen lekker gekruide nasi maken zeg maar
Dat idee had ik ook ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je er 2 of 3 avonden van kunt eten wel, of ligt dat aan mij
Dan nog wordt het krapquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je er 2 of 3 avonden van kunt eten wel, of ligt dat aan mij
Ja dat is wel superlekker!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook ja.
En je kan natuurlijk satésaus maken van pindakaas.
*of een keer investeren in de 'basis'kruiden*
Als je maar 2 euro per avondmaaltijd hebt moet je niet echt zeuren dat je niet een paar keer hetzelfde wilt eten, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dan nog wordt het krapEn 3 avonden hetzelfde eten vind ik echt niet lekker
Ja heb ik alquote:
Jij zeurt ook altijd over allesquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je maar 2 euro per avondmaaltijd hebt moet je niet echt zeuren dat je niet een paar keer hetzelfde wilt eten, maar dat kan aan mij liggen.
Dan doe je om en om... 2 maaltijden maken waar je de hele week mee vooruit kan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dan nog wordt het krapEn 3 avonden hetzelfde eten vind ik echt niet lekker
satéquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoef dan ook niet voor 2 euro per dag te eten of wel?
Mja dan eet ik in een week nog steeds maar 2 verschillende maaltijden :/ blijft gewoon niet chill en niet lekker..quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan doe je om en om... 2 maaltijden maken waar je de hele week mee vooruit kan?
Vooral dat ongezonde. Het enige wat ik dan kan eten is pasta of bijvoorbeeld speklappenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Da's mooi, want van 100 euro een maand moeten leven kan niet gezond zijn
Goeden tip!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou elke dag 2 euroknallers bij de mac gaan halen. Zit zelf groente op, AUGURK!
Als je geluk hebt word je er ook misselijk van, dan hoef je 's avonds niets te snacken![]()
Ik ben soms gewoon niet lievv, daar kan ik niks aan doenquote:
gooooooooooooosfrabaaaaaaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben soms gewoon niet lievv, daar kan ik niks aan doenTenzij je een anger management cursus voor me betaalt
Ja maar vleesquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je kunt ook vlees weglaten. Scheelt een heel stuk op je budget.
Maar vlees is inderdaad wel het duurste aan je maaltijd...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja maar vlees![]()
Aardappels vind ik niet lekker, van groente moet ik een shitload eten voordat ik vol zit en pasta's zitten zo vol met koolhydraten![]()
Vlees, altijd vlees!
2 euro hebben maar toch per se vlees moeten etenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja maar vlees![]()
Aardappels vind ik niet lekker, van groente moet ik een shitload eten voordat ik vol zit en pasta's zitten zo vol met koolhydraten![]()
Vlees, altijd vlees!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
nog een tip: leren om niet te willen eten tot je vol zit, maar tot je lichaam voldoende binnen heeft. Dubbel prijs: het is goedkoper en je valt af!
He spees, ga eens iemand anders vervelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 euro hebben maar toch per se vlees moeten eten
Wat, ik verbaas me alleenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
He spees, ga eens iemand anders vervelen
Whahaha ik heb het zelf nog nooit geprobeerd hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
IEW NASI MET KETCHUP.
Ik zou er zoveel ketchup in doen dat je er een bal van kan maken en dan bakken![]()
![]()
Dan is ketchup wel een goede oplossing ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahaha ik heb het zelf nog nooit geprobeerd hoor
Maar zij wil niet elke dag hetzelfde proeven
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is ketchup wel een goede oplossing ja.![]()
Je kunt ook je eigen lintworm opeten, dat is ook vleesch
Afgelopen zondag taco's gegeten, 650 gram gehakt met 3 personen, en helemaal opquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
een mensenlichaam heeft maar 75 gram vlees per dag "nodig" ook
Dat is maar 1SQ balquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Whahaha dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zei toch niet wat voor vlees, god weet wat er in die kiloknallers van de Lidl zit
Zo weinig maar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, mits je ook wel kaas en zuivel nuttigt trouwens. Maar ook dat met mate.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:34 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahaha dat is ook weer zo.
[..]
Zo weinig maar?![]()
Dan denk ik dat we daar hier in huis ook maar eens op gaan besparen.
Hmm... Dat moet lukkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mits je ook wel kaas en zuivel nuttigt trouwens. Maar ook dat met mate.
Yoghurt als ontbijt, nog beterquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmm... Dat moet lukken
Een boterham met kaas, na het eten een bakkie yoghurt en dan maar een klein beetje vleesch...
Ik heb nacho chipsquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Healthy food, ik doe weer eens een poging
ik mis groenten, vezels en vitaminen op je menuquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bruine bonen met aardappels en spek is goedkoop en lekkor.
En pannekoeken
blik erwtensoep van de aldi is het lekkerstmet stokbrood
Worstenbroodjes kunnen hendig als avondeten
Pizza
Tada hele week eten
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mis groenten, vezels en vitaminen op je menu
doe niet zo raar , pizza is groentequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mis groenten, vezels en vitaminen op je menu
Erwtensoep = erwtenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bruine bonen als enige groenten in een week?
"De overeenkomst erkent de aanzienlijke hoeveelheden kalium, vezels en vitamine A en C die in tomatenpuree zitten en zorgt ervoor dat scholieren kunnen blijven genieten van gezonde maaltijden zoals pizza en pasta."quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
doe niet zo raar , pizza is groente
Amerikaans Congres: Pizza is groente
Doe niet zo slimquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
een boon is overigens geen groente maar een peulvrucht.
Dat het plantaardig is wil niet zeggen dat het allemaal dezelfde eigenschappen heeft
Of valt een bord cashewnoten ook onder groente?
Heul wel iets dat er op lijkt en af en toe een verdwaalde erwt en een stukje wortelquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
alsof er in erwtensoep uit blik echte erwten zitten
En knolselderijquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heul wel iets dat er op lijkt en af en toe een verdwaalde erwt en een stukje wortel
da's zetmeel met kleurstofquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heul wel iets dat er op lijkt en af en toe een verdwaalde erwt en een stukje wortel
FedEx is wel relaxed. Niet schrikken als er op je briefje staat dat het terug naar de afzender gaat, dan kun je gewoon een afspraak makenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Reetsjel van Moddols own stuurde me om 12:35 die mail.
Ik antwoordde om 12:37 met het verzoek om een T&T code.
Geen antwoord.
Gaat lekker in den wepshopsquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
en die janussen van LEGO met hun "Neem binnen 24 uur contact met ons op anders cancellen we uw bestelling![]()
![]()
" vinden het ook niet nodig om te reageren op mijn mail van gisterochtend
Dat weet niemandquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
ja ik snap dat niet. Als je er toch klaarblijkelijk geen haast mee hebt, waarom zit je mij dan wel op te jagen?
Het is een complot tegen jequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
ja ik snap dat niet. Als je er toch klaarblijkelijk geen haast mee hebt, waarom zit je mij dan wel op te jagen?
Ja!!! Snel!! Zet hem op!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Complot? Is het tijd voor mijn aluhoedje???
Allemachtig, ze gaan het vrijdag pas verzendenquote:Hi SQ,
Thank you for your understanding.
This will have arrived with you by next week but if you would like to track this – we will be able to provide a tracking number/reference on Friday.
Thanks,
Reetsjel
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Allemachtig, ze gaan het vrijdag pas verzenden
Sjesus, kan dat echt niet sneller??quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Allemachtig, ze gaan het vrijdag pas verzenden
Ze zijn makkelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef Joysa het volgende:
Waarom wou ik ook alweer lenzen, 20min later zitten ze er eindelijk in
Ja nou, als ik er handig in wordt misschien jaquote:
Couscous, een van de weinige dingen die echt niet te vreten zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:47 schreef Mss het volgende:
Je kunt ook een pak couscous kopen, kost geen hol en kun je VEEL van eten. En dan gewoon een komkommer en/of tomaat erbij. Als je wil een stukje vlees, maar een gebakken eitje kan ook. El cheapo!
Je hebt zachte? Die zijn irritant met inzetten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja nou, als ik er handig in wordt misschien ja
Datquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
kip, ik zie mogelijkheden voor gratis verkansie
Komt inderdaad niet heel vriendelijk overquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ, wat een kneuzen zeg, ik vind de mails naar jou toe nou ook niet echt klantgericht in de zin van excuses aanbieden of compensatie geven voor het ongemak...
Je schijnt heel ziek te worden van de antibiotica kuur... Jammer, anders leek het me wel watquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
kip, ik zie mogelijkheden voor gratis verkansie
Ja zacht, en bij bril kon ik er nog altijd stiekem naast kijken enzo, en dat gaat nu niet, kei raarquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt zachte? Die zijn irritant met inzetten.
Oh dan vallen mijn 20min nog meequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:57 schreef BGTes het volgende:
Eerste keer dat ik zachte lenzen in deed was ik 45 minuten kwijt, maar nu lukt het me binnen 4 seconden!
Ja is nog best 'snel'quote:
Ik heb -0,25 dus ik zie zatquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het twee keer gedaan en duurde hoogstens 2 minuuts![]()
maar goed, ik ben niet slechtziend, waren funlenzen. Zal wel een hoop schelen
Oh dat in mn oog porren maakt me niet uit, maar ze wilden gewoon niet van mn vinger afquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:01 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja is nog best 'snel'
En vergeet niet het herhaaldelijk in je oog porren met je nagel! mmm!
maak je ze wel goed nat met lenzenspul?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat in mn oog porren maakt me niet uit, maar ze wilden gewoon niet van mn vinger af
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maak je ze wel goed nat met lenzenspul?
Oooh dat valt meequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb -0,25 dus ik zie zat
Maar het zal vast wennen
Da's niet veel zicht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oooh dat valt mee
Ik heb -12.5 en -13.25
wowquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oooh dat valt mee
Ik heb -12.5 en -13.25
jampotjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oooh dat valt mee
Ik heb -12.5 en -13.25
Kan, prettig is anders.quote:
maar dan heb je toch geen lenzen nodig?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb -0,25 dus ik zie zat
Maar het zal vast wennen
Veel te vaak koppijn 's avonds, en werd gek van brilquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dan heb je toch geen lenzen nodig?
hmmmz okquote:
Ik doe het welquote:
Maar jij hebt ook best grote ogen toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe het welMaar goed; ik vind zachte lenzen niet moeilijk... Toen ik eerste keer bij oogarts ging voor lenzen; zette ze mij apart zodat ik kon 'oefenen'.. Toen ik na een minuut al klaar zat; moest ik nog maar even een boekje gaan lezen want ze hadden verwacht dat ik minimaal een half uur nodig had en er waren dus andere patiënten
Ik vind het ook niet eng om in mijn oog te porren; wellicht dat dat helpt
Ben geen chinees iddquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook best grote ogen toch?
Geen water erbij is hendig ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ik doe mijn ogen ook niet open onder water... Ik euh.. douch nogal raar
Aangezien mijn gezicht niet nat mag worden door de waterstraal (gevoel dat ik verdrink)![]()
Had ik vandaag al geklaagd dat het druk is op het werk??Ik mag vanavond weer overwerken ow yay
![]()
Klagen like a boss
I feel your painquote:
vandaag nog niet inderdaad! Wel irritant dat het zo druk is!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ik doe mijn ogen ook niet open onder water... Ik euh.. douch nogal raar
Aangezien mijn gezicht niet nat mag worden door de waterstraal (gevoel dat ik verdrink)![]()
Had ik vandaag al geklaagd dat het druk is op het werk??Ik mag vanavond weer overwerken ow yay
![]()
Klagen like a boss
In mijn sterkte zijn lenzen (vaak) duurder. Ik heb alleen een goedkoop paar van -9 voor als ik naar een pretpark ga, want zonder bril in een achtbaan is dus echt verrekte saaiquote:
Naja, het helpt wel enorm, ik krijg mijn ogen gewoon niet ver genoeg open.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ben geen chinees idd
Maar heb ik grote ogen dan?![]()
Nice. Doe ik morgen nog eens klagen danquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vandaag nog niet inderdaad! Wel irritant dat het zo druk is!
De zwaartekracht is erg goed op mijn wimpers, die prikte telkens in mn ogen als ik bovenste ooglid omhoog douwdequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het helpt wel enorm, ik krijg mijn ogen gewoon niet ver genoeg open.
Maar je hebt dan toch ook gewoon vrij !!!!1!11!11zwEINZquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil morgen thuis werken, dus dat tegen de collega's gezegd. Zei ik later op de middag:"ik heb vanavond nog een vergadering van half acht tot tienKrijg ik als reactie: moet je daar vrij voor hebben dan, de volgende dag
Klacht: collega's die thuis werken als een vrije dag zien
Awwwwquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
nee, 'k ga wel naar kantoor, de zin is er nu toch wel af.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:21 schreef Diconnected het volgende:
Ohhh heb net Hugo Boss - Orange luchtje gekocht, wat een goddelijk luchtje
Die is lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:21 schreef Diconnected het volgende:
Ohhh heb net Hugo Boss - Orange luchtje gekocht, wat een goddelijk luchtje
Zou ik me ook aan ergeren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
@ priem valt wel mee hoor, ik klaag natuurlijk enkel over de stomme dingen, meestal gaat het prima!Enige waar we over vallen is de generatiekloof, en die is best breed tussen ons
Ik ga de mijne nou net afdrogen, kutklusquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef Lindytje het volgende:
40 freaking minuten aan het wassen, en dan heb ik mijn visagie-set nog niet gedaan
Oh en het scheelt ook nog in de stookkosten...PWOAAAP!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
BEANS ON TOAST!!! EINZ!!! Keilekker, bomvol slechte maar ohzo lekkere en vooral vullende dingen en kost geen drol
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh en het scheelt ook nog in de stookkosten...PWOAAAP!!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh en het scheelt ook nog in de stookkosten...PWOAAAP!!
Ja, echt he...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:59 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ga de mijne nou net afdrogen, kutklus
Sigma heeft hele goede kwasten voor een redelijke prijsquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:48 schreef milka82 het volgende:
Btw over kwasten,welke set kan ik nu het beste hebben (net weer een Sleekje binnen heeft)? En liefst niet 1 waarvoor ik mezelf achter het station moet verkopen
Daar zouden ze iets op moeten verzinnen he??quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:02 schreef BGTes het volgende:
Sigma is fijn!
En grrr ik word gek van broeken waar het snel slijt op het plekje waar je benen tegen elkaar aan schuren
(Door schuren zit er een gat tussen mijn benen)
Inderdaad! Daar een soort versteviging ofzo..quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Daar zouden ze iets op moeten verzinnen he??
Dat is misschien nog wel de beste oplossingquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:08 schreef Joysa het volgende:
Ik had dat eerst ook altijd, maar nu raken mn benen elkaar niet meer zo erg
Netjes toch, beter dan 3 kilo per weekquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:09 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel de beste oplossing![]()
Maar ik ga gestaag.. 300 gram per week eraf ofzo
Ja dat zou niet gezond zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Netjes toch, beter dan 3 kilo per week
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:09 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel de beste oplossing![]()
Maar ik ga gestaag.. 300 gram per week eraf ofzo
Dank jequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:16 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]Netjes hoor! Hopen dat het zo doorgaat. Is een mooi tempo volgens mij
Goed bezig!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dank je
Het is overigens wel makkelijker om af te vallen als je snel aangekomen bent, dan om perma-vet eraf te krijgen! Maar als ik op mijn oude gewicht van 83kg zit (bij een lengte van 1.57) ben ik allang blij
Idem, dan gaat het te langzaam en heb ik geen zin meerquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn streven is altijd een kilo per week. Voor minder doe ik het niet
En dan denk ik zo van wat de fuck maakt het ook uit en dan ga ik friet eten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem, dan gaat het te langzaam en heb ik geen zin meer
Dat, en bier drinkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan denk ik zo van wat de fuck maakt het ook uit en dan ga ik friet eten.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan denk ik zo van wat de fuck maakt het ook uit en dan ga ik friet eten.
Friet is vies, baas over eigen buik, pondje op het kontje, etcquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, jij bent juist zo goed bezig
BUY ALL THE THINGS !!quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die worden vrijdag opnieuw geshipped....![]()
![]()
![]()
![]()
JOAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:57 schreef BGTes het volgende:
Blijkbaar komt er in Breda ook een MAC Counter btw
Dan neem jij priem een keer mee naar bredaquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Dan hoef ik niet meer naar Rotterdam voor Sephora en MAC in 1 stad
Okequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan neem jij priem een keer mee naar breda![]()
![]()
Met de auto valt dat toch best wel mee?quote:
Ja maar die auto komt in februari pas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met de auto valt dat toch best wel mee?
Dan is heel die counter er waarschijnlijk nog niet eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar die auto komt in februari pas.
Het gaat om het principe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan is heel die counter er waarschijnlijk nog niet eens![]()
Truequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat om het principe.![]()
En ook met auto duurt het nog wel even voor ik er ben.
kun je beter in amsterdam gaan, dichterbij!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar die auto komt in februari pas.
Maar Amsterdam heeft geen sephora, EINZ!!11!!1!!!!111quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kun je beter in amsterdam gaan, dichterbij!
Gelukkig staat m'n school in Amstelveen. EINZ!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar Amsterdam heeft geen sephora, EINZ!!11!!1!!!!111
amstelveen heeft een sephora en mac counterquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar Amsterdam heeft geen sephora, EINZ!!11!!1!!!!111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |