En morgen weer precies hetzelfde.quote:Op maandag 21 november 2011 22:28 schreef BGTes het volgende:
Kut wat is het koudgelukkig ben ik over een uur al thuis
hahahahahaa!quote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik lig al in m'n nest, maar dit wil ik nog even delen.
Mijn ouders spelen allebei wordfeud (denk dat ik ze voor kerstmis analoog scrabble ga geven) en gisteren was ik bij hen en tegelijk aan het spelen. Mijn broer speelt ook en ik was ook met hem aan het spelen. Mijn moeder zat te klagen dat hij aan de beurt was en maar niet speelde. Dus ik stuur mijn broer een chatbericht dat moeders wacht op een nieuw woord. Stuurt mijn broer terug "dan kan ze lang wachten, want ik speel niet met haar".
Het blijkt dus dat mijn moeder al een hele tijd speelt met een wildvreemde waarvan de nick 1 teken verschilt met die van m'n broer. En ze heeft al hele gesprekken via de chat met dat figuur gehad, in de veronderstelling dat het mijn broer was
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ze belde me net helemaal flabbergasted op en ik kon alleen maar heel hard lachen![]()
Morgen ben ik vrijquote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En morgen weer precies hetzelfde.
Leukquote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga morgen naar Breaking Dawn yaaaay!
Morgen gewoon dat boek lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:09 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ik kom er net achter dat ik woensdagmorgen theorie-examen heb. Ik heb dat boek nog niet eens open gehad
Ik voelde me aangesprokenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
goedesmorgens!
[..]
Ik voelde me aangesproken
mwaaaaaa, kan, kan. Hele dag trainen. En probeer alle proefexamens te maken.quote:
Het vergeten vind ik ook wel knap inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwaaaaaa, kan, kan. Hele dag trainen. En probeer alle proefexamens te maken.
Hoe vergeet je zoiets trouwens?
Tof.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:22 schreef Dwyn het volgende:
En daar zit je dan. In je eentje in een hotel in Londen.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik lig al in m'n nest, maar dit wil ik nog even delen.
Mijn ouders spelen allebei wordfeud (denk dat ik ze voor kerstmis analoog scrabble ga geven) en gisteren was ik bij hen en tegelijk aan het spelen. Mijn broer speelt ook en ik was ook met hem aan het spelen. Mijn moeder zat te klagen dat hij aan de beurt was en maar niet speelde. Dus ik stuur mijn broer een chatbericht dat moeders wacht op een nieuw woord. Stuurt mijn broer terug "dan kan ze lang wachten, want ik speel niet met haar".
Het blijkt dus dat mijn moeder al een hele tijd speelt met een wildvreemde waarvan de nick 1 teken verschilt met die van m'n broer. En ze heeft al hele gesprekken via de chat met dat figuur gehad, in de veronderstelling dat het mijn broer was
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ze belde me net helemaal flabbergasted op en ik kon alleen maar heel hard lachen![]()
is een hotmail snelkoppeling op het bureaublad maken niet handiger?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben benieuwd of mijn stap-voor-stap tutorial "inloggen op hotmail via internet explorer" inclusief screenshots duidelijk genoeg is voor mijn ouders.
Ik vrees het ergste
nee ze heeft de instellingen op d'r mobiel verprutst en dat kan ik pas dit weekend fixen, dus heeft ze een noodoplossing nodigquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is een hotmail snelkoppeling op het bureaublad maken niet handiger?of in een email programmatje importeren?
of is het voor op vakantie? oudersmijn mams is ook altijd zo'n heerlijke kluns met de computer
Ik vind jou stoerquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:22 schreef Dwyn het volgende:
En daar zit je dan. In je eentje in een hotel in Londen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ze heeft de instellingen op d'r mobiel verprutst en dat kan ik pas dit weekend fixen, dus heeft ze een noodoplossing nodig
Te laat in mijn agenda kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwaaaaaa, kan, kan. Hele dag trainen. En probeer alle proefexamens te maken.
Hoe vergeet je zoiets trouwens?
oooh op die manierquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ze heeft de instellingen op d'r mobiel verprutst en dat kan ik pas dit weekend fixen, dus heeft ze een noodoplossing nodig
quote:Dear SQ,
Thank you for your email.
We have tracked your order and can see that it was too big to send via normal mail so has been sent back to us to send via FedEx. As this was not your fault or issue, we will pay the extra charges and have it delivered via Fed Ex for you - which will mean it will be with you within the week.
We appreciate your patience and co-operation.
Kind regards.
Thank you,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |