En morgen weer precies hetzelfde.quote:Op maandag 21 november 2011 22:28 schreef BGTes het volgende:
Kut wat is het koudgelukkig ben ik over een uur al thuis
hahahahahaa!quote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik lig al in m'n nest, maar dit wil ik nog even delen.
Mijn ouders spelen allebei wordfeud (denk dat ik ze voor kerstmis analoog scrabble ga geven) en gisteren was ik bij hen en tegelijk aan het spelen. Mijn broer speelt ook en ik was ook met hem aan het spelen. Mijn moeder zat te klagen dat hij aan de beurt was en maar niet speelde. Dus ik stuur mijn broer een chatbericht dat moeders wacht op een nieuw woord. Stuurt mijn broer terug "dan kan ze lang wachten, want ik speel niet met haar".
Het blijkt dus dat mijn moeder al een hele tijd speelt met een wildvreemde waarvan de nick 1 teken verschilt met die van m'n broer. En ze heeft al hele gesprekken via de chat met dat figuur gehad, in de veronderstelling dat het mijn broer was
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ze belde me net helemaal flabbergasted op en ik kon alleen maar heel hard lachen![]()
Morgen ben ik vrijquote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En morgen weer precies hetzelfde.
Leukquote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga morgen naar Breaking Dawn yaaaay!
Morgen gewoon dat boek lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:09 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ik kom er net achter dat ik woensdagmorgen theorie-examen heb. Ik heb dat boek nog niet eens open gehad
Ik voelde me aangesprokenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
goedesmorgens!
[..]
Ik voelde me aangesproken
mwaaaaaa, kan, kan. Hele dag trainen. En probeer alle proefexamens te maken.quote:
Het vergeten vind ik ook wel knap inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwaaaaaa, kan, kan. Hele dag trainen. En probeer alle proefexamens te maken.
Hoe vergeet je zoiets trouwens?
Tof.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:22 schreef Dwyn het volgende:
En daar zit je dan. In je eentje in een hotel in Londen.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik lig al in m'n nest, maar dit wil ik nog even delen.
Mijn ouders spelen allebei wordfeud (denk dat ik ze voor kerstmis analoog scrabble ga geven) en gisteren was ik bij hen en tegelijk aan het spelen. Mijn broer speelt ook en ik was ook met hem aan het spelen. Mijn moeder zat te klagen dat hij aan de beurt was en maar niet speelde. Dus ik stuur mijn broer een chatbericht dat moeders wacht op een nieuw woord. Stuurt mijn broer terug "dan kan ze lang wachten, want ik speel niet met haar".
Het blijkt dus dat mijn moeder al een hele tijd speelt met een wildvreemde waarvan de nick 1 teken verschilt met die van m'n broer. En ze heeft al hele gesprekken via de chat met dat figuur gehad, in de veronderstelling dat het mijn broer was
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ze belde me net helemaal flabbergasted op en ik kon alleen maar heel hard lachen![]()
is een hotmail snelkoppeling op het bureaublad maken niet handiger?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben benieuwd of mijn stap-voor-stap tutorial "inloggen op hotmail via internet explorer" inclusief screenshots duidelijk genoeg is voor mijn ouders.
Ik vrees het ergste
nee ze heeft de instellingen op d'r mobiel verprutst en dat kan ik pas dit weekend fixen, dus heeft ze een noodoplossing nodigquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is een hotmail snelkoppeling op het bureaublad maken niet handiger?of in een email programmatje importeren?
of is het voor op vakantie? oudersmijn mams is ook altijd zo'n heerlijke kluns met de computer
Ik vind jou stoerquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:22 schreef Dwyn het volgende:
En daar zit je dan. In je eentje in een hotel in Londen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ze heeft de instellingen op d'r mobiel verprutst en dat kan ik pas dit weekend fixen, dus heeft ze een noodoplossing nodig
Te laat in mijn agenda kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwaaaaaa, kan, kan. Hele dag trainen. En probeer alle proefexamens te maken.
Hoe vergeet je zoiets trouwens?
oooh op die manierquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ze heeft de instellingen op d'r mobiel verprutst en dat kan ik pas dit weekend fixen, dus heeft ze een noodoplossing nodig
quote:Dear SQ,
Thank you for your email.
We have tracked your order and can see that it was too big to send via normal mail so has been sent back to us to send via FedEx. As this was not your fault or issue, we will pay the extra charges and have it delivered via Fed Ex for you - which will mean it will be with you within the week.
We appreciate your patience and co-operation.
Kind regards.
Thank you,
Bwhehehehequote:Op dinsdag 22 november 2011 12:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ze zijn in ieder geval niet in Maassluis
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:29 schreef megamandy het volgende:
Middag![]()
Moet eigenlijk leren, maar vanavond is ook bijeenkomst op de uni, dus dat betekent dat ik nu 2u minder mag leren toch?
Lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
Hier staan pannenkoeken op het menu voor vanavond
Hoezo niet te doen in je eentje??quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:31 schreef BGTes het volgende:
[..]
LekkerMaar is niet te doen in mijn eentje!
En ja MM, dat telt gewoon! Net als reistijd en de tijd die je besteed aan het opruimen van je bureau om te gaan leren
Meer dat mijn vriend dan boos wordt omdat hij niets lekkerder vindt dan pannenkoekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:34 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hoezo niet te doen in je eentje??
Gewoon een stapel bakken, opeten wat je op krijgt en de rest bewaren voor morgen bij de lunch
Doe mij de jouwe, mijne vindt het geen avond etenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Meer dat mijn vriend dan boos wordt omdat hij niets lekkerder vindt dan pannenkoekenDus als ik het dan eens eet, dan toch in het weekend als hij er is
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doe mij de jouwe, mijne vindt het geen avond eten
Wheheheh flauwquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Meer dat mijn vriend dan boos wordt omdat hij niets lekkerder vindt dan pannenkoekenDus als ik het dan eens eet, dan toch in het weekend als hij er is
Donderdag = Chinees-dag. Ze kennen me daar alquote:
Aah jouw lichaam is supermooi!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:41 schreef megamandy het volgende:
Oja iemand had hier gevraagd voor een foto als ik naar het bedrijfsfeest zou gaan, ik ben totaal niet fotogeniek en weet mij nooit een houding te geven maar het gaat om het idee
outfit:
[ afbeelding ]
crappy-webcam (foto is ook na het feest pas genomen):
[ afbeelding ]
Dat heb ik met de vietnamese-loempia-kraam bij mijn werk in de buurtquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:41 schreef BGTes het volgende:
[..]
Donderdag = Chinees-dag. Ze kennen me daar al
Ik ga voor hele goedkope pasta vandaag.
Nog maar 2 dagen totdat ik stufi krijg (en daarmee zwarte lettertjes op mijn bankrekening)
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:41 schreef megamandy het volgende:
Oja iemand had hier gevraagd voor een foto als ik naar het bedrijfsfeest zou gaan, ik ben totaal niet fotogeniek en weet mij nooit een houding te geven maar het gaat om het idee
outfit:
[ afbeelding ]
crappy-webcam (foto is ook na het feest pas genomen):
[ afbeelding ]
Maar loempia's zijn echt mjamquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik met de vietnamese-loempia-kraam bij mijn werk in de buurtBeginnen steeds meer met mij te praten en weten ook nog precies wanneer het rustig bij ons is geweest enzo. Kom er misschien toch iets te vaak
Dankjequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Aah jouw lichaam is supermooi!
(en de outfit ook, maar hey)
Dat moet haalbaar zijn toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef BGTes het volgende:
3.65 per dag deze maand om van te levenEn wedden dat ik toch nagellak ga falen?
Maar helaas moet ik ook ontbijten, drinken, lunchen etcquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat moet haalbaar zijn toch?
En als je voor 2 euro pasta kan maken, heb je al 1,65 over voor een nagellakje
Ojaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar helaas moet ik ook ontbijten, drinken, lunchen etc
Je kunt toch eten voor meerdere dagen makenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar helaas moet ik ook ontbijten, drinken, lunchen etc
Doe ik, doe ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oja
Uuuh... Lunchen met kliekjes.. Ontbijten met pap? Drinken... Water, thee, koffie?
Ja doe ik regelmatig, maar het blijft duur en vaak smakeloos. Binnenkort koop ik van het overige geld een ijskastje, dat gaat een topinvestering wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt toch eten voor meerdere dagen maken
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt toch eten voor meerdere dagen maken
Als je nasi oid maakt kun je dat makkelijk twee dagen eten zonder dat het niet meer smaakt hoor. Je hebt toch wel een koelkastquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef BGTes het volgende:
[..]
Doe ik, doe ikMijn luxedrankje is nu een pak ijsthee van 45 cent
[..]
Ja doe ik regelmatig, maar het blijft duur en vaak smakeloos. Binnenkort koop ik van het overige geld een ijskastje, dat gaat een topinvestering worden
Dan in de koelkast, binnen een dag verlies je echt geen smaak hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef BGTes het volgende:
Ik heb wel een koelkastmaar geen vriezer!
Hoezo, nog een?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF kan ik nog een taaltoets gaan maken
Maar ik heb nooit beweerd dat dat zo was en ik zei al dat ik regelmatig voor meer dagen koopquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan in de koelkast, binnen een dag verlies je echt geen smaak hoor
Je zegt duur en vaak smakeloosquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit beweerd dat dat zo was en ik zei al dat ik regelmatig voor meer dagen koop
Een zakje mix van conimex voor nasi of van honig voor macaroni is max 80cent.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef BGTes het volgende:
Over dat smakeloos: Kruiden etc zijn vaak het dure en ik koop voedsel dus vaak 'kaal'
Dat is dan dus al de helft van mijn budget!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een zakje mix van conimex voor nasi of van honig voor macaroni is max 80cent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |