Die lijken weer van de aardbodem verdwenen te zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ze nou i.p.v. al die scènes met Bing en Sjors gewoon scènes met Jef en Laura doen ...
Helaas niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Komt Ludo er in seizoen 5 ook in?
Inderdaad ik heb ook google gecheckt maar ze zijn totaal onbekend.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou die nieuwe meisjes moeten herkennen adhv waar ze in hebben gespeeld, maar ik herken ze niet.
Dat is toch wel vaker met GTST? Ik vind het wel prima, onbekend talent een kans geven.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb ook google gecheckt maar ze zijn totaal onbekend.
Ze waren net bij Boulevard.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb ook google gecheckt maar ze zijn totaal onbekend.
quote:Voor de Turkse mensen hoeften de schrijvers ze niet toe te voegen die kijken toch via de schotel naar turkse zenders. Persoonlijk kijk ik zelf liever naar mensen van mijn eigen afkomst bovendien is het losbollerige wispelturige gedrag van de mensen in gtst toch echt heel taboe in hun cultuur ik heb zo’n gevoel dat we met hun van die eerwraak en ik mag niet zoenen voor het huwelijk verhaallijnen krijgen zit ik niet niet op te wachten
Aldus
Stefano?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Breaking.... ik kan een comeback bekend maken in gtst...
Er komt een Sanders terug.!!...
Zeker, het is ook steeds meer het GTST zoals ik het leerde kennen.quote:
Vrouw...quote:
En ik ben Sinterklaas.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Breaking.... ik kan een comeback bekend maken in gtst...
Er komt een Sanders terug.!!...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedereen die bij de bevalling aanwezig was kan aangifte doen. hij dus niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik hoop dat bing de baby wil gaan aangevenHoewel dat waarschijnlijk niet kan als pleegouder.
Serieus? Ik dacht dat alleen de biologische ouders dat in principe konden doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
iedereen die bij de bevalling aanwezig was kan aangifte doen. hij dus niet.
nee hoor, ook familieleden, de kraamhulp of de buurvrouw die toevallig erbij was.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat alleen de biologische ouders dat in principe konden doen.
ja ik ben hem officieel nu ook zat.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Hup Lucas.![]()
Edwin is het niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |