SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedereen die bij de bevalling aanwezig was kan aangifte doen. hij dus niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik hoop dat bing de baby wil gaan aangevenHoewel dat waarschijnlijk niet kan als pleegouder.
Serieus? Ik dacht dat alleen de biologische ouders dat in principe konden doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
iedereen die bij de bevalling aanwezig was kan aangifte doen. hij dus niet.
nee hoor, ook familieleden, de kraamhulp of de buurvrouw die toevallig erbij was.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat alleen de biologische ouders dat in principe konden doen.
ja ik ben hem officieel nu ook zat.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Hup Lucas.![]()
Edwin is het niet waard.
En die dan de verkeerde naam doorgeeft zoals mijn oom is overkomen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:11 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
of de buurvrouw die toevallig erbij was.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
En die dan de verkeerde naam doorgeeft zoals mijn oom is overkomen.
andere voornaam ja.quote:
Om dit soort dingen te voorkomen dacht ik dus dat anderen dat niet mochten doenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
En die dan de verkeerde naam doorgeeft zoals mijn oom is overkomen.
Mijn oom is 70-80 jaar ofzo. In een dorp waar vroeger net 10 mensen woonden. Zo ging dat dan. Vaders ging de koeien melken. Moeder lag te bed en de buuf ging aangifte doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om dit soort dingen te voorkomen dacht ik dus dat anderen dat niet mochten doen
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
andere voornaam ja.
Mijn oom dacht dat hij Fernando heette. En dat dachten zijn ouders ook.
Maar de buurvrouw had Bernardo doorgegeven.
Mijn oom kwam er achter toen hij werd opgeroepen voor militaire dienst.
Iedereen noemt hem dus Fernando, maar op papier heet hij Bernardo.
Je vrouw is net bevallen en je gaat koeien melken?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn oom is 70-80 jaar ofzo. In een dorp waar vroeger net 10 mensen woonden. Zo ging dat dan. Vaders ging de koeien melken. Moeder lag te bed en de buuf ging aangifte doen.
Ah op die manier.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn oom is 70-80 jaar ofzo. In een dorp waar vroeger net 10 mensen woonden. Zo ging dat dan. Vaders ging de koeien melken. Moeder lag te bed en de buuf ging aangifte doen.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Zo ken ik iemand die 7 voornamen heeft omdat de vader dronken aangifte is gaan doen met een deel van z'n basketbalteam
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Zo ken ik iemand die 7 voornamen heeft omdat de vader dronken aangifte is gaan doen met een deel van z'n basketbalteam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |