Straks gebeurt het helemaal niet, dat zou pas een anticlimax zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 08:42 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind de hele verhaallijn zo tenenkrommend dat ik er eigenlijk niet naar moet kijken.
ik erger me dood.
ik zit de hele tijd te wachten tot rikki en sjoerd de aanval openen om het kind terug te krijgen.
Komt hopelijk als ie in de gaten krijgt waar bing mee bezig is, want dat weet ie nu natuurlijk nog niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:34 schreef loezzzje het volgende:
Sjoerd is altijd zo 'agressief'. En nou zegt hij ja en amen tegen Bing, hij moet een flink dwars gaan liggen, maar misschien komt dat nog wel.
Die lijken weer van de aardbodem verdwenen te zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ze nou i.p.v. al die scènes met Bing en Sjors gewoon scènes met Jef en Laura doen ...
Helaas niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Komt Ludo er in seizoen 5 ook in?
Inderdaad ik heb ook google gecheckt maar ze zijn totaal onbekend.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou die nieuwe meisjes moeten herkennen adhv waar ze in hebben gespeeld, maar ik herken ze niet.
Dat is toch wel vaker met GTST? Ik vind het wel prima, onbekend talent een kans geven.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb ook google gecheckt maar ze zijn totaal onbekend.
Ze waren net bij Boulevard.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb ook google gecheckt maar ze zijn totaal onbekend.
quote:Voor de Turkse mensen hoeften de schrijvers ze niet toe te voegen die kijken toch via de schotel naar turkse zenders. Persoonlijk kijk ik zelf liever naar mensen van mijn eigen afkomst bovendien is het losbollerige wispelturige gedrag van de mensen in gtst toch echt heel taboe in hun cultuur ik heb zo’n gevoel dat we met hun van die eerwraak en ik mag niet zoenen voor het huwelijk verhaallijnen krijgen zit ik niet niet op te wachten
Aldus
Stefano?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Breaking.... ik kan een comeback bekend maken in gtst...
Er komt een Sanders terug.!!...
Zeker, het is ook steeds meer het GTST zoals ik het leerde kennen.quote:
Vrouw...quote:
En ik ben Sinterklaas.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Breaking.... ik kan een comeback bekend maken in gtst...
Er komt een Sanders terug.!!...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |