quote:Op donderdag 24 november 2011 00:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kijk 1 aflevering GTST, zet gewone TV op waar herhaling Pauw & Witteman op bezig is... Is blijkbaar Martine Hafkamp, zakenvrouw te gast

Ze spelen een beetje met de verhaallijnen.. in een aflev. komen nu slechts twee grote verhaallijnen aan bod.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat er wel maar weinig verhaallijnen per aflevering langskomen, een aflevering gaat de laatste tijd vaak overwegend over één verhaal. Dat was vroeger niet het geval toch? Ik kan me dat tenminste niet herinneren.

Misschien is Maxime stiekem wel een man.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:26 schreef Regnarts het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat Janine tijdens het ontbijt tegen Ludo zegt (wanneer ze het erover hebben om hun duvelse plan aan Nina te vertellen): "wat zal ze wel niet denken als ze krijgt te weten dat de broer van haar vader haar moeder probeerde te vermoorden". Verspreking?

Ik denk dat ze bedoelde dat als ze het NIET aan Nina vertellen, zij zal denken dat Nick Janine probeerde te vermoorden. Maar het kwam een beetje raar over ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:26 schreef Regnarts het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat Janine tijdens het ontbijt tegen Ludo zegt (wanneer ze het erover hebben om hun duvelse plan aan Nina te vertellen): "wat zal ze wel niet denken als ze krijgt te weten dat de broer van haar vader haar moeder probeerde te vermoorden". Verspreking?

arme jongen! Speelde hij echt goed.
  arme jongen! Speelde hij echt goed.  

op Bing, gatverdamme wat een egotrippende asociale lul zeg
  op Bing, gatverdamme wat een egotrippende asociale lul zeg  

Weer opnieuw die verhaallijnen waarbij de politie agente bevriend (of meer) is met de verdachtequote:Op donderdag 24 november 2011 10:42 schreef PeterKelder het volgende:
Dus de ene wordt politieagente en de andere kapster... Oftewel; een opvolgster voor Charlie en een collega (en mogelijke nieuwe liefde) voor Jack.

Mwah eerste filmpje en ik vind ze nog wel leuk.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:42 schreef PeterKelder het volgende:
Dus de ene wordt politieagente en de andere kapster... Oftewel; een opvolgster voor Charlie en een collega (en mogelijke nieuwe liefde) voor Jack.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Volgens mij zei ze: "dat dr broer dr moeder wat aan wilde doen."quote:Op donderdag 24 november 2011 02:26 schreef Regnarts het volgende:

Ik kijk u terugquote:Op donderdag 24 november 2011 11:06 schreef vencodark het volgende:
Wat stond er nu zo snel in Rikki's dagboek? Stond daar: Ik wilde je zien, waarom heb ik je niet gezien?

.
 . , Sjors
 , Sjors   , Ludo & Nick
 , Ludo & Nick   , Hugo
 , Hugo   , Lorena
 , Lorena   en arme Rikki
  en arme Rikki   .
 . .
 . .
 .

O, zou goed kunnen..quote:Op donderdag 24 november 2011 11:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze: "dat dr broer dr moeder wat aan wilde doen."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |