Done. En nu?quote:
Daarin ga je niet op een racefiets zittenquote:
Oh, dus wel op een normale herenfiets?quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarin ga je niet op een racefiets zittenIs ook niet aan te bevelen voor je spieren
om naar de supermarkt te gaan wel jaquote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus we op een normale herenfiets?
Ja, twee straten verder hebben sommigen de kerstlampjes al voor het raam hangen.quote:
Is er geen wet dat dat soort zaken pas na 6 december geplaatst mag worden?quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb de eerste kunstbomen ook al gespot
Da's een gewenste allochtoon. Geen enkel probleem dus.quote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geert is vast voor, of is Sinterklaas een buitenlander die niet welkom is voor hem?
Wat TM ook zegt, het weer is niet echt fijn op het momentquote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk op een hometrainer en niet op een echte fiets de omgeving in?
Alleen als ze moslim zijn, niet katholiekquote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar Geert is toch tegen Turken
Tientje op het station toch?quote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat TM ook zegt, het weer is niet echt fijn op het momentBovendien heb ik (nog) geen goede fiets om een flink stuk op te fietsen.
in de zomer mag je de mijne wel eens lenenquote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat TM ook zegt, het weer is niet echt fijn op het momentBovendien heb ik (nog) geen goede fiets om een flink stuk op te fietsen.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb sinds vandaag een televisie (geleend) en die staat aan. Komt Extreme Home Makeover op moet ik meteen aan jullie denken
Ik doe niet aan gestolen fietsenquote:
En in de lente te nat, in de zomer te warm en in de herfst te veel wind?quote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan gestolen fietsenIk heb een redelijk goede fiets bij mijn ouders staan maar die moet ik nog steeds een keer hierheen fietsen, alleen is het daar nu te koud voor
Maar toch tekenend voor de VS?quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de hoeveelheid reclames van law firms die aanbieden pharmaceutische bedrijven voor je aan te klagen (als je bijvoorbeeld blaas kanker hebt na het gebruik van een bepaald diabetes medicijn, of pelvis klachen na het hebben van een bepaalde chirurgische ingreep) is schandalig
En is het je al opgevallen dat reclames van pharma produkten als volgt zijn opgebouwd?quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de hoeveelheid reclames van law firms die aanbieden pharmaceutische bedrijven voor je aan te klagen (als je bijvoorbeeld blaas kanker hebt na het gebruik van een bepaald diabetes medicijn, of pelvis klachen na het hebben van een bepaalde chirurgische ingreep) is schandalig
voor zover ik weet welquote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef MaJo het volgende:
Is het normaal dat een kat veel ruften laat?In de 19 jaar dat we Kitty hebben heeft ze volgens mij 1x geruft maar Noa die gaat helemaal los
Is toch een teken dat iemand zich thuis en vertrouwd voelt?quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef MaJo het volgende:
Is het normaal dat een kat veel ruften laat?In de 19 jaar dat we Kitty hebben heeft ze volgens mij 1x geruft maar Noa die gaat helemaal los
Nee, daar is ruften een fuctie eis.quote:
Vandaar de gasmaskers. Check.quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, daar is ruften een fuctie eis.
Jij snapt het!quote:
Zekers.quote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zitten er nog steeds zoveel bonen in de rantsoenen ja?
Hier, een poll: http://www.dierenforum.nl/forum/viewtopic.php?f=32&t=23596quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef MaJo het volgende:
Het is dus gewoon een gereincarneerde man.quote:
Haha fantastischquote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier, een poll: http://www.dierenforum.nl/forum/viewtopic.php?f=32&t=23596
Hehe eigenlijk wel ja. Ze ligt graag op mijn borstenquote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dus gewoon een gereincarneerde man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe eigenlijk wel ja. Ze ligt graag op mijn borstenEn kijkt sport met G. Ik heb haar alleen nog niet kunnen betrappen op het drinken van een biertje
Zit ze ook met d'r hand in haar broek TV te kijken?quote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe eigenlijk wel ja. Ze ligt graag op mijn borstenEn kijkt sport met G. Ik heb haar alleen nog niet kunnen betrappen op het drinken van een biertje
Ze strekt haar been juist uitquote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit ze ook met d'r hand in haar broek TV te kijken?
Vast veel plezier morgen in Den Haag dan.quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze strekt haar been juist uit
Ik ga ook zo slapen, probeer een nieuw ritme aan te wennen
Het één sluit het ander niet uitquote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze strekt haar been juist uit
Ik ga ook zo slapen, probeer een nieuw ritme aan te wennen
quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
Boe!http://sarahjessicaparkerlookslikeahorse.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Gaat hem niet worden helaas, werk nu vier dagen bij mijn ouders. Ik ga woensdag proberen om te gaanquote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast veel plezier morgen in Den Haag dan.
Ik zal haar eens een broek aandoen en kijken wat er gebeurdquote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit
quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zag een poster van een giraffe en nu heb ik dikkerdje dap in mijn hoofd
Ik zeg:quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:22 schreef lubje25 het volgende:
Zo weekend![]()
Morgen naar de Brand brouwerij, vervolgens Maastricht in
Wat een kuttijdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:44 schreef lubje25 het volgende:
Maandag: 16:00 tot 02:00
Dinsdag: gesloten
Woensdag: gesloten
Donderdag: 16:00 tot 02:00
Vrijdag: 16:00 tot 02:00
Zaterdag: 16:00 tot 02:00
Zondag: 16:00 tot 02:00
toch niet
Ja ongetwijfeld. En zijn vrouw werkt er ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:49 schreef lubje25 het volgende:
toch 50 openingsuren. half uur ervoor en erna aanwezig. Beetje administratie, inkopen doen, schoonmaken. Uurtje of 70 maakt de beste man dan wel
vertelquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld. En zijn vrouw werkt er ook.
Ik had ooit...eh...woorden met 'm
We hadden met een groepje bier besteld aan het barretje en dat werd daarna op tafel gezet, op een dienblad. Dus hij komt aanlopen en ik denk: "Ik deel het even rond"quote:
Dat kan ik snappenquote:Op dinsdag 22 november 2011 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hadden met een groepje bier besteld aan het barretje en dat werd daarna op tafel gezet, op een dienblad. Dus hij komt aanlopen en ik denk: "Ik deel het even rond"
Nou, toen kreeg ik een tik op mijn vingers met de vraag of ik de manieren van een varken had.
Dat was namelijk zijn nobele taak, dat uitdelen(hij schijnt de eerste afgestudeerde bieroloog te zijn, dus trots)
Vervolgens kwam hij doppinda's brengen. Het was dus al een zeikerd en ik moest toch die lege doppen kwijt. Dus die legde ik netjes in het bakje terug(net als wat anderen trouwens). Nou, toen kwam 'ie weer langsstormen dat ik echt geen manieren had enzovoorts. Het moest en het zou op de grond
Dus dan denk je: "ik doe het netjes", moet het juist niet netjes. Nou, toen had ik het wel even met 'm gehad
Ik ben 'm daarna nog eens tegengekomen bij het kampioenschap blindproeven van het ABT en toen konden we wel weer door één deur hoorquote:
ik ook niet, over 2 jaar is dat allemaal weer uit en moet het weer andersquote:Op dinsdag 22 november 2011 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
Goed idee, ik hou ook niet zo van die hippe shit.
Juistem. Les 1: je verkoopt geen drank en eten maar een goed gevoelquote:Op dinsdag 22 november 2011 02:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ik ook niet, over 2 jaar is dat allemaal weer uit en moet het weer anders![]()
Geef mij maar een bruin cafe zonder al te veel opsmuk. Met historie, dat dan weer wel, een goede waard(in) en ik ben dik tevreden
Ja dat lijkt me ook wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Als ik hoor over al die files dan waardeer ik weer extra dat ik boven mijn zaak woonquote:Op dinsdag 22 november 2011 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
En goed filenieuws: http://www.nu.nl/politiek(...)anpak-snelwegen.html
Wat doe je nu eigenlijk qua werk? Wel ambities in de richting van een eigen café?quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel ja
Zou zomaar kunnen zijn dat ik ook ooit achter mijn eigen bar sta
Nee, er was een spoorstaaf oid kapot..quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
staat er een kudde koeien op het spoor?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, er was een spoorstaaf oid kapot..
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kedeng, kedeng...
Ik ga het even in de groep gooien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had het er net met een collega over en kon er niet op komen.
Weet iemand een goede vertaling naar het Engels van op de kast krijgen/ op de kast jagen?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
Deze suggesties heb ik gekregen:
to wind someone up ?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:36 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren wezen eten in een restaurant dat bij een brouwerij hoorde: het Anker. En na 3 cola hebben ze me een biertje aan weten te smeren, dat ik daadwerkelijk lust2 gehad
Boscoulis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |