Done. En nu?quote:
Daarin ga je niet op een racefiets zittenquote:
Oh, dus wel op een normale herenfiets?quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarin ga je niet op een racefiets zittenIs ook niet aan te bevelen voor je spieren
om naar de supermarkt te gaan wel jaquote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus we op een normale herenfiets?
Ja, twee straten verder hebben sommigen de kerstlampjes al voor het raam hangen.quote:
Is er geen wet dat dat soort zaken pas na 6 december geplaatst mag worden?quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb de eerste kunstbomen ook al gespot
Da's een gewenste allochtoon. Geen enkel probleem dus.quote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geert is vast voor, of is Sinterklaas een buitenlander die niet welkom is voor hem?
Wat TM ook zegt, het weer is niet echt fijn op het momentquote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk op een hometrainer en niet op een echte fiets de omgeving in?
Alleen als ze moslim zijn, niet katholiekquote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar Geert is toch tegen Turken
Tientje op het station toch?quote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat TM ook zegt, het weer is niet echt fijn op het momentBovendien heb ik (nog) geen goede fiets om een flink stuk op te fietsen.
in de zomer mag je de mijne wel eens lenenquote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat TM ook zegt, het weer is niet echt fijn op het momentBovendien heb ik (nog) geen goede fiets om een flink stuk op te fietsen.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb sinds vandaag een televisie (geleend) en die staat aan. Komt Extreme Home Makeover op moet ik meteen aan jullie denken
Ik doe niet aan gestolen fietsenquote:
En in de lente te nat, in de zomer te warm en in de herfst te veel wind?quote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan gestolen fietsenIk heb een redelijk goede fiets bij mijn ouders staan maar die moet ik nog steeds een keer hierheen fietsen, alleen is het daar nu te koud voor
Maar toch tekenend voor de VS?quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de hoeveelheid reclames van law firms die aanbieden pharmaceutische bedrijven voor je aan te klagen (als je bijvoorbeeld blaas kanker hebt na het gebruik van een bepaald diabetes medicijn, of pelvis klachen na het hebben van een bepaalde chirurgische ingreep) is schandalig
En is het je al opgevallen dat reclames van pharma produkten als volgt zijn opgebouwd?quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de hoeveelheid reclames van law firms die aanbieden pharmaceutische bedrijven voor je aan te klagen (als je bijvoorbeeld blaas kanker hebt na het gebruik van een bepaald diabetes medicijn, of pelvis klachen na het hebben van een bepaalde chirurgische ingreep) is schandalig
voor zover ik weet welquote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef MaJo het volgende:
Is het normaal dat een kat veel ruften laat?In de 19 jaar dat we Kitty hebben heeft ze volgens mij 1x geruft maar Noa die gaat helemaal los
Is toch een teken dat iemand zich thuis en vertrouwd voelt?quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef MaJo het volgende:
Is het normaal dat een kat veel ruften laat?In de 19 jaar dat we Kitty hebben heeft ze volgens mij 1x geruft maar Noa die gaat helemaal los
Nee, daar is ruften een fuctie eis.quote:
Vandaar de gasmaskers. Check.quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, daar is ruften een fuctie eis.
Jij snapt het!quote:
Zekers.quote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zitten er nog steeds zoveel bonen in de rantsoenen ja?
Hier, een poll: http://www.dierenforum.nl/forum/viewtopic.php?f=32&t=23596quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef MaJo het volgende:
Het is dus gewoon een gereincarneerde man.quote:
Haha fantastischquote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier, een poll: http://www.dierenforum.nl/forum/viewtopic.php?f=32&t=23596
Hehe eigenlijk wel ja. Ze ligt graag op mijn borstenquote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dus gewoon een gereincarneerde man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe eigenlijk wel ja. Ze ligt graag op mijn borstenEn kijkt sport met G. Ik heb haar alleen nog niet kunnen betrappen op het drinken van een biertje
Zit ze ook met d'r hand in haar broek TV te kijken?quote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe eigenlijk wel ja. Ze ligt graag op mijn borstenEn kijkt sport met G. Ik heb haar alleen nog niet kunnen betrappen op het drinken van een biertje
Ze strekt haar been juist uitquote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit ze ook met d'r hand in haar broek TV te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |