quote:
Dat is toch heul niet leukquote:
Oh, nou dan weet ik het ook niet hoorquote:Op maandag 21 november 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch heul niet leuk
Geeft niks hoor. Stiekem wil ik helemaal niet gehosseld wordenquote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dan weet ik het ook niet hoor
Oh.. waarom niet?quote:Op maandag 21 november 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Stiekem wil ik helemaal niet gehosseld worden
Omdat mannen lastig zijn.quote:
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrouwen ook dus dat matcht opzich wel
Echte fokkers worden gehosseld.quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK!kers falen sowieso al in hosselen.
Behalve Mono
Wat lul je vrouwmens?quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK!kers falen sowieso al in hosselen.
Behalve Mono
datquote:
Dan ben je geen echte fokker. Echte fokkers zijn onzeker als de pest en compenseren dat door een grote e-penis op te bouwen en die kunnen niet hosselen.quote:
generalisaties alomquote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte fokker. Echte fokkers zijn onzeker als de pest en compenseren dat door een grote e-penis op te bouwen en die kunnen niet hosselen.
Oh, nou...ik ben wel een eckte eckte!quote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte fokker. Echte fokkers zijn onzeker als de pest en compenseren dat door een grote e-penis op te bouwen en die kunnen niet hosselen.
Ik niet!quote:Op maandag 21 november 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echte FOK!kers bestaan niet. Iedereen verlaat zijn zolderkamer af en toe ok gr.
Heb ik ook een e-penis?quote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
12.5 jaar , hij was oud jaquote:Op maandag 21 november 2011 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, sterkte enzulks..Was het een oude hond?
Ik ben er één.quote:Op maandag 21 november 2011 19:54 schreef Tchock het volgende:
Wat een onzin. Dan zijn er geen echte FOK!kers.
Ik zei dat dus al voordat ik ook maar enig idee had wie socios was, en nu roept iedereen de hele tijd socios als ik dat zegquote:
walgelijke insinuatiequote:
Liever nietquote:Op maandag 21 november 2011 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zei dat dus al voordat ik ook maar enig idee had wie socios was, en nu roept iedereen de hele tijd socios als ik dat zeg![]()
Maar,euh, gewoon. Jij komt ook van je zolderkamer af.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:07 schreef LompeHork het volgende:
Your musical compatibility with Rosdorff is Super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |