quote:
Dat is toch heul niet leukquote:
Oh, nou dan weet ik het ook niet hoorquote:Op maandag 21 november 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch heul niet leuk
Geeft niks hoor. Stiekem wil ik helemaal niet gehosseld wordenquote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dan weet ik het ook niet hoor
Oh.. waarom niet?quote:Op maandag 21 november 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Stiekem wil ik helemaal niet gehosseld worden
Omdat mannen lastig zijn.quote:
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrouwen ook dus dat matcht opzich wel
Echte fokkers worden gehosseld.quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK!kers falen sowieso al in hosselen.
Behalve Mono
Wat lul je vrouwmens?quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK!kers falen sowieso al in hosselen.
Behalve Mono
datquote:
Dan ben je geen echte fokker. Echte fokkers zijn onzeker als de pest en compenseren dat door een grote e-penis op te bouwen en die kunnen niet hosselen.quote:
generalisaties alomquote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte fokker. Echte fokkers zijn onzeker als de pest en compenseren dat door een grote e-penis op te bouwen en die kunnen niet hosselen.
Oh, nou...ik ben wel een eckte eckte!quote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte fokker. Echte fokkers zijn onzeker als de pest en compenseren dat door een grote e-penis op te bouwen en die kunnen niet hosselen.
Ik niet!quote:Op maandag 21 november 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echte FOK!kers bestaan niet. Iedereen verlaat zijn zolderkamer af en toe ok gr.
Heb ik ook een e-penis?quote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
12.5 jaar , hij was oud jaquote:Op maandag 21 november 2011 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, sterkte enzulks..Was het een oude hond?
Ik ben er één.quote:Op maandag 21 november 2011 19:54 schreef Tchock het volgende:
Wat een onzin. Dan zijn er geen echte FOK!kers.
Ik zei dat dus al voordat ik ook maar enig idee had wie socios was, en nu roept iedereen de hele tijd socios als ik dat zegquote:
walgelijke insinuatiequote:
Liever nietquote:Op maandag 21 november 2011 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zei dat dus al voordat ik ook maar enig idee had wie socios was, en nu roept iedereen de hele tijd socios als ik dat zeg![]()
Maar,euh, gewoon. Jij komt ook van je zolderkamer af.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:07 schreef LompeHork het volgende:
Your musical compatibility with Rosdorff is Super
weet ik nietquote:Op maandag 21 november 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
leeell jammer van je hont
Nemen jullie een nieuwe pup nu?
Zandquote:Op maandag 21 november 2011 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, zo kun je het ook brengen ja. Ik prefereer zelf "last van zand in je gleuf?"
quote:Op maandag 21 november 2011 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
Your musical compatibility with MetalInquisitor is VERY LOW
Music you have in common includes Steen, Nneka, Supertramp, Datsik and Iron Maiden.![]()
Sex op het strand!quote:Op maandag 21 november 2011 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zand. Ja nee, hoe moet dat daar dan komen?
jaaquote:
Jij gebruikt geen interpunctie, dus mogen wij wel hont zeggen ter compensatie.quote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik vind het echt stom
Dat doe ik wel, alleen de punt laat ik achterwege.quote:Op maandag 21 november 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij gebruikt geen interpunctie, dus mogen wij wel hont zeggen ter compensatie.
Je gebruikte geen komma net. Die punt laat ik ook wel eens achterwege.quote:Op maandag 21 november 2011 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, alleen de punt laat ik achterwege.
Soms.. wtf ik weet het zelf ook niet
Wat weet je het toch weer poëtisch te brengen naat.quote:Op maandag 21 november 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit, dan kruipt je lange jan terug in het schelpje, met die kou, dat is niet fijn.
ok.. nouja een keertje mag welquote:Op maandag 21 november 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je gebruikte geen komma net. Die punt laat ik ook wel eens achterwege.
Dan hou je toch meer dan genoeg over? Ik bedoel, ik heb dan nog minstens 35 inch puur genot over!quote:Op maandag 21 november 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit, dan kruipt je lange jan terug in het schelpje, met die kou, dat is niet fijn.
Ik reken niet in inches, dan wordt het een te groot getalquote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan hou je toch meer dan genoeg over? Ik bedoel, ik heb dan nog minstens 35 inch puur genot over!
Als we even de FOK!bluf er ook nog af doen, houd je maar 3 inch over.quote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan hou je toch meer dan genoeg over? Ik bedoel, ik heb dan nog minstens 35 inch puur genot over!
Och, ik kan wel in meters of kilometers gaan posten, maar de essentie blijft hetzelfdequote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik reken niet in inches, dan wordt het een te groot getal
Ik was geen echte FOK!ker, ik kon wel hosselen. Hoe kan ik dan in godesnaam nog wel FOK!bluf hebben?quote:Op maandag 21 november 2011 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als we even de FOK!bluf er ook nog af doen, houd je maar 3 inch over.
Je mist wat spaties vriend, onder andere.quote:
FOK!kers bluffen altijd, echt of niet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Och, ik kan wel in meters of kilometers gaan posten, maar de essentie blijft hetzelfde
[..]
Ik was geen echte FOK!ker, ik kon wel hosselen. Hoe kan ik dan in godesnaam nog wel FOK!bluf hebben?Daarnaast is het geen bluf!
quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FOK!kers bluffen altijd, echt of niet.
Bluf dit.quote:Op maandag 21 november 2011 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ik bluf nooit, niet meer nodig.
Ah, wie dan?quote:Op maandag 21 november 2011 20:25 schreef Crack_ het volgende:
Iemand vindt mij een klein kindje, bedankt he
Dat je jong wordt geschat, dat begrijp ik nog wel, maar een klein kindje?quote:Op maandag 21 november 2011 20:25 schreef Crack_ het volgende:
Huh, hoezo?quote:Op maandag 21 november 2011 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je jong wordt geschat, dat begrijp ik nog wel, maar een klein kindje?
Oja, ik weet waarom ik dacht dat jij een bitch bent, komt door je UI.
Gewoon kapotslaan, hop hop. Ik zou je, gezien je foto, ergens begin twintig schatten trouwens.quote:Op maandag 21 november 2011 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, een of andere sukkel weet ook niet
Ok maar het is een zanger die echt super tof isquote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet niet, die UI zou ik niet zo snel bij lieve vrouwen plaatsen.
Ja op die foto lijk ik echt veel ouder hehehehehequote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon kapotslaan, hop hop. Ik zou je, gezien je foto, ergens begin twintig schatten trouwens.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:25 schreef Crack_ het volgende:
Vandaar, dan vind ik je waarschijnlijk ook gewoon jongquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja op die foto lijk ik echt veel ouder hehehehehe![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, een of andere sukkel weet ook niet
Nouja ik weet dat ik er gewoon jong uit zie want iedreen schat me jong. Thats okayquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vandaar, dan vind ik je waarschijnlijk ook gewoon jong
Als het nou een fleurige UI was met kleurtjes oidquote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok maar het is een zanger die echt super tof is.
30 valt toch wel mee? Roep dan liever 40 ofzo!quote:Op maandag 21 november 2011 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja ik weet dat ik er gewoon jong uit zie want iedreen schat me jong. Thats okay. Nu is het irritant maar als ik 30 ben dan vind ik het wss kei fijn :p
Ik ken hetquote:Op maandag 21 november 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, die is er al, nu nog maken dat het vervelend is ofzo, want Forever Cute is niet fijn
Neuh IKSDEE.quote:
Dan moet je PIs gebruiken, anders komt sarcasme via het internet niet over.quote:Op maandag 21 november 2011 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sarcasme niet herkennenIk roep eigenlijk: LEEF!
Maar ik wil NUquote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh IKSDEE.
Trouwens, over tien jaar heb je geen babyface meer hoor, als je dat bedoelde met "forever cute"
Klopt, mensen die PI's niet gebruiken zijn hinderlijk!quote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je PIs gebruiken, anders komt sarcasme via het internet niet over.
Kweek een baard!quote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik wil NUGeduld, ik heb het niet.
Hihi kus op je neus maarrr euh tchock als jij zegt LEEF.. dan ben ik dus dood of hoe moet ik dat opvattenquote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik wil NUGeduld, ik heb het niet.
Donzig vlassnorretje, olee olee.quote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, mensen die PI's niet gebruiken zijn hinderlijk!
[..]
Kweek een baard!
Deze vrouwquote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihi kus op je neus maarrr euh tchock als jij zegt LEEF.. dan ben ik dus dood of hoe moet ik dat opvatten
Correct. Dan wens ik je dood.quote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihi kus op je neus maarrr euh tchock als jij zegt LEEF.. dan ben ik dus dood of hoe moet ik dat opvatten
quote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Donzig vlassnorretje, olee olee.
Donzig vlasbaardjequote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Donzig vlassnorretje, olee olee.
Niet overal.quote:Op maandag 21 november 2011 20:40 schreef LompeHork het volgende:
Al die mensen met donsbedekking hier!
Sorry daarvoor.quote:Op maandag 21 november 2011 20:41 schreef Tchock het volgende:
Naatje zet mij aan tot veel te openhartig zijn
Hoofdhaar vind ik niet zo spannend.quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik laat het aan je wildige fantasie over.
Wimpersquote:Op maandag 21 november 2011 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoofdhaar vind ik niet zo spannend.
Mijne ookquote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn wimpers zijn langer dan m'n hoofdhaar
quote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn wimpers zijn langer dan m'n hoofdhaar
Tc is tchock? Tchock is niet zo snel, die houdt het allemaal niet bijquote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niewaar, Tc en LH kunnen meelezen.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tc is tchock? Tchock is niet zo snel, die houdt het allemaal niet bij.
En LH.. die kun je vertrouwen.
Dan alsnog in DM ofzo hoor, mevrouw.quote:Op maandag 21 november 2011 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tc is tchock? Tchock is niet zo snel, die houdt het allemaal niet bij.
En LH.. die kun je vertrouwen.
Baasquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Het zou wel baas en hipster zijn als je gewoon 1 haartje op je hoofd liet staan met gel en de rest afscheerde.
Zeeman!quote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef Crack_ het volgende:
HOe heet die grote kleding winkel ook al weer waar ze alle stylen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |