quote:
Dat is toch heul niet leukquote:
Oh, nou dan weet ik het ook niet hoorquote:Op maandag 21 november 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch heul niet leuk
Geeft niks hoor. Stiekem wil ik helemaal niet gehosseld wordenquote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dan weet ik het ook niet hoor
Oh.. waarom niet?quote:Op maandag 21 november 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Stiekem wil ik helemaal niet gehosseld worden
Omdat mannen lastig zijn.quote:
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrouwen ook dus dat matcht opzich wel
Echte fokkers worden gehosseld.quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK!kers falen sowieso al in hosselen.
Behalve Mono
Wat lul je vrouwmens?quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK!kers falen sowieso al in hosselen.
Behalve Mono
datquote:
Dan ben je geen echte fokker. Echte fokkers zijn onzeker als de pest en compenseren dat door een grote e-penis op te bouwen en die kunnen niet hosselen.quote:
generalisaties alomquote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte fokker. Echte fokkers zijn onzeker als de pest en compenseren dat door een grote e-penis op te bouwen en die kunnen niet hosselen.
Oh, nou...ik ben wel een eckte eckte!quote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte fokker. Echte fokkers zijn onzeker als de pest en compenseren dat door een grote e-penis op te bouwen en die kunnen niet hosselen.
Ik niet!quote:Op maandag 21 november 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echte FOK!kers bestaan niet. Iedereen verlaat zijn zolderkamer af en toe ok gr.
Heb ik ook een e-penis?quote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |