abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2011 @ 14:02:57 #51
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_104717531
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

blablabla opgebaarde is een goeden doelen lover blablabla
Heb ik geen gelijk dan? Wil je beweren dat dit net vandaag nieuw is?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2011 @ 14:03:53 #52
341203 3-voud
pi_104717569
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het punt is dat TS vooral met een heel ander doel alles en iedereen afkraakt dan dat hij nou zo begaan is met het lot van anderen.
Oh, je vind hem persoonlijk een egoļst en dan zet je je hakken in het zand. Ongeacht het gewicht van het nieuws.
Lekker discussiėren is dat...
pi_104717618
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Heb ik geen gelijk dan? Wil je beweren dat dit net vandaag nieuw is?
Wat lul je nu allemaal dwaas?
En neen, ik ben een behoorlijke hater. Laat maar, veel plezier in jouw wereld
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2011 @ 14:07:36 #54
341203 3-voud
pi_104717713
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat lul je nu allemaal dwaas?
En neen, ik ben een behoorlijke hater. Laat maar, veel plezier in jouw wereld
Tut-tut... wil je ons vertellen dat je niet goed met je eigen ongelijk overweg kunt?
pi_104718600
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Tut-tut... wil je ons vertellen dat je niet goed met je eigen ongelijk overweg kunt?
Dat hij ongelijk heeft wil niet zeggen dat jij gelijk hebt he? Met je opmerking dat banken er nog een puntje aan kunnen zuigen :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2011 @ 14:36:16 #56
341203 3-voud
pi_104718796
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat hij ongelijk heeft wil niet zeggen dat jij gelijk hebt he? Met je opmerking dat banken er nog een puntje aan kunnen zuigen :')
Daar sloeg dat ook niet op. Dit is geen nieuws.
Prima dat je me hekelt om die andere discussie en me wilt "pakken". Maar schiet dan niet zo wild om je heen met losse flodders.
pi_104718921
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Daar sloeg dat ook niet op. Dit is geen nieuws.
Prima dat je me hekelt om die andere discussie en me wilt "pakken". Maar schiet dan niet zo wild om je heen met losse flodders.
Maar ik vind je ongefundeerde denigrerende toontje zo lief O+

Je kunt natuurlijk ook inhoudelijk reageren, maar dat heb ik je nog niet zien doen. Dus pas ik me aan aan je. :)
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_104718944
ik zal ook nooit meer een euro doneren aan goede doelen,
was ik sowieso al niet van plan,
achterlijke commerciele bedrijven stuk voor stuk.
  woensdag 23 november 2011 @ 14:41:33 #59
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_104719016
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef kovenant het volgende:
ik zal ook nooit meer een euro doneren aan goede doelen,
was ik sowieso al niet van plan,
achterlijke commerciele bedrijven stuk voor stuk.
Maar als een commercieel bedrijf geen goede doel bedrijf is, dus enkel geld maken voor de eigenaren als doel heeft is het wel goed?

hmmmm.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  woensdag 23 november 2011 @ 14:42:26 #60
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_104719063
Goede doelen :') Meer dan 80% schijnt nog geneens voor het daadwerkelijke doel gebruikt worden. En die managers hebben allemaal een 3 ton salaris en een dikke vette wagen, rara.

Ik ga ook een goede doel starten :P
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2011 @ 14:42:40 #61
341203 3-voud
pi_104719076
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Je kunt natuurlijk ook inhoudelijk reageren...
Je lijkt Stapel wel. Die verzint zijn eigen feiten ook.
Verder nog wat toe te voegen buiten je persoonlijke hetze?
pi_104719100
quote:
15s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef t-8one het volgende:

[..]

Maar als een commercieel bedrijf geen goede doel bedrijf is, dus enkel geld maken voor de eigenaren als doel heeft is het wel goed?

hmmmm.
deze houden tenminste geen zielige puppy ogen voor je neus en smeken om je geld, als je wat bij hun aanschaft weet je waardoor de grote auto betaald word
pi_104719102
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb namelijk nog nergens een stelling ingenomen of een mening gegeven mbt de OP. Zal ik jou anders maar mijn inloggegevens geven?
Ow en vertel je dan meteen ook hoe ik omga met mijn ongelijk?
  woensdag 23 november 2011 @ 14:46:17 #64
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_104719227
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:43 schreef kovenant het volgende:

[..]

deze houden tenminste geen zielige puppy ogen voor je neus en smeken om je geld, als je wat bij hun aanschaft weet je waardoor de grote auto betaald word
Neuy, daar betaal je tig keer de productieprijs omdat die toffe sporter die schoenen ook heeft :')

of puppy ogen VS dikke tieten die iets aanprijzen.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_104719313
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je lijkt Stapel wel. Die verzint zijn eigen feiten ook.
Verder nog wat toe te voegen buiten je persoonlijke hetze?
Nee, ik hou het voorlopig even bij dezelfde kleinzerige opmerkingen als jij.
pi_104719515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef t-8one het volgende:

[..]

Neuy, daar betaal je tig keer de productieprijs omdat die toffe sporter die schoenen ook heeft :')

of puppy ogen VS dikke tieten die iets aanprijzen.
je gaat ervanuit dat ik hip persoon ben die mee gaat met de mode.
ik hoef geen dure kleding , ik loop rustig 5 jaar in zelfde spijkerbroek als die nog goed is en lekker van c&a , en kistjes zijn onverwoestbaar ^O^

owja en ik heb liever sloggi reclame ipv doodgeknuppeld zeehondje ^O^

olie verversen doe je toch ook boven de kolk toch ? :P
  woensdag 23 november 2011 @ 15:00:37 #67
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_104719842
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef kovenant het volgende:

[..]

je gaat ervanuit dat ik hip persoon ben die mee gaat met de mode.
ik hoef geen dure kleding , ik loop rustig 5 jaar in zelfde spijkerbroek als die nog goed is en lekker van c&a , en kistjes zijn onverwoestbaar ^O^

owja en ik heb liever sloggi reclame ipv doodgeknuppeld zeehondje ^O^

olie verversen doe je toch ook boven de kolk toch ? :P
Maar waarom is een goede doel bedrijf dat geld probeert te verdienen slechter dan een niet goede doel bedrijf dat geld probeert te verdienen?
Ik zou zeggen, dat goede doelen bedrijf doet tenminste nog iets goeds met een deel van z'n geld.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_104719984
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 15:00 schreef t-8one het volgende:

[..]

Maar waarom is een goede doel bedrijf dat geld probeert te verdienen slechter dan een niet goede doel bedrijf dat geld probeert te verdienen?
Ik zou zeggen, dat goede doelen bedrijf doet tenminste nog iets goeds met een deel van z'n geld.
en goed doel , houd meer in ( voor de gewone nederlander ) dat een groot deel vna de inkomsten worden gebruikt voor daadwerkelijke verbetering van situatie waarvoor het goede doel geld inzamelt.
en dat er dus ook geen extreem hoge beloningen worden betaald of dat er miss maar paar procenten of zelfs procent punten worden gebruikt voor goede doelen.

en normaal commercieel bedrijf zal zichzelf niet snel in negatief daglicht zetten omdat ze anders gewoon de deuren kunnen sluiten.
een "goed doel" koopt schijnbaar gewoon militanten om en komt ermee weg , onder het mom van dan kunnen we toch mensen wat helpen . ( uiteraard is niet elk doel zo , maar ik brand liever mn vingers aan geen enkel "goed doel" ik heb geen behoefte de dure BMW / Boot / kantoor pand / vlieg reisjes / omkoperijen / reclame campagne's te betalen.
  woensdag 23 november 2011 @ 15:46:33 #69
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_104721558
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2011 15:04 schreef kovenant het volgende:

en normaal commercieel bedrijf zal zichzelf niet snel in negatief daglicht zetten omdat ze anders gewoon de deuren kunnen sluiten.
Die houden zulke praktijken meestal bewust geheim, wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Sterker nog ik denk dat 'normale' commerciele bedrijven regelmatig deals sluiten die het daglicht niet kunnen verdragen.

quote:
een "goed doel" koopt schijnbaar gewoon militanten om en komt ermee weg , onder het mom van dan kunnen we toch mensen wat helpen .
Maar ze durven het wel op te biechten het eerste commerciele bedrijf dat uit zichzelf met zo'n schuldbekentenis komt moet ik nog tegenkomen.

quote:
( uiteraard is niet elk doel zo , maar ik brand liever mn vingers aan geen enkel "goed doel" ik heb geen behoefte de dure BMW / Boot / kantoor pand / vlieg reisjes / omkoperijen / reclame campagne's te betalen.
Maar zodra het bedrijf geen goede doelen bedrijf is maakt dat allemaal ineens niet meer uit?

Goede doelen zijn inmiddels netzo commercieel als niet goede doelen bedrijven, enige verschil is dat goede doelen bedrijven geld verdienen aan het uitvoeren van goede doelen en niet goede doelen bedrijven voor jou toffe gadgets oid maken.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_104728049
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hele hoop natuurlijk. Greenpeace, Giro 555 en alle samenwerkende hulporganisaties (enorme sommen geld die nooit aangekomen zijn voor de Tsunami-slachtoffers, Haiti usw). Rode Kruis die zijn directeur een kwart miljoen betaalde etc etc etc
Wat is er precies mis met een goed doel wat zijn bestuur goed betaalt?
pi_104749991
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat is er precies mis met een goed doel wat zijn bestuur goed betaalt?
Alles...daar anderen dat geld geven ! Als je kiest voor een principiėle organisatie dan moet die kontekst ook invullen !!
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_104750335
Er wordt wel een hoop onzin geluld over goede doelen. De SHO die giro 555 runt bv heeft een overhead van max 7% als doel, dus 93% (of meer) wordt daadwerkelijk aan hulp uitgegeven. Dat wordt alleen niet in een keer naar Haiti toegegooid, maar wordt verspreid over een aantal jaren. Juist om te voorkomen dat het geld verkeerd terecht komt. Wat is daar het probleem mee?
pi_104750518
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 08:31 schreef kipknots het volgende:
Er wordt wel een hoop onzin geluld over goede doelen. De SHO die giro 555 runt bv heeft een overhead van max 7% als doel, dus 93% (of meer) wordt daadwerkelijk aan hulp uitgegeven. Dat wordt alleen niet in een keer naar Haiti toegegooid, maar wordt verspreid over een aantal jaren. Juist om te voorkomen dat het geld verkeerd terecht komt. Wat is daar het probleem mee?
Dit blijkt uit onderzoek van Berenschot. Overhead is hier gedefinieerd als managers plus staf en ondersteunend personeel. Behalve gemeenten hebben ook HBO-instellingen (25,2%) en goede doelen organisaties (24,5%) relatief veel overhead, maar de lokale overheid spant toch de kroon.

http://www.z24.nl/economi(...)s_bij_gemeenten.html

Vele vele vele goede doelen laten hun cijfers niet zien...zwijgen als het graf...manipuleren hun boekhouding !!
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  donderdag 24 november 2011 @ 08:46:57 #74
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_104750556
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 08:44 schreef cempexo het volgende:

[..]

Dit blijkt uit onderzoek van Berenschot. Overhead is hier gedefinieerd als managers plus staf en ondersteunend personeel. Behalve gemeenten hebben ook HBO-instellingen (25,2%) en goede doelen organisaties (24,5%) relatief veel overhead, maar de lokale overheid spant toch de kroon.

Vele vele vele goede doelen laten hun cijfers niet zien...zwijgen als het graf...manipuleren hun boekhouding !!
Dat doen niet goede doelen bedrijven ook.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_104750671
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 08:44 schreef cempexo het volgende:

[..]

Laat eens een bewijsje daarvan zien dan? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')