Dat zeggen ze altijd, totdat ze een echt goeie zien.quote:Op maandag 21 november 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
Horror vind ik altijd zo leuk, ik moet er meestal om lachen.
Omdat faye zegt dat ze van een film 3 dagen wakker lag.quote:Op maandag 21 november 2011 17:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Overigens is er nog geen horrorfilm genoemd hier, dus ik snap niet hoe je er opkomt.
Ik vind It zo engquote:Op maandag 21 november 2011 17:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd, totdat ze een echt goeie zien.
Hoinquote:
Jij bent vroeg thuis?quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Horror, Thriller.. bohhhh. Ik slaap dagenlang niet of heel erg slecht
Ik kijk ook geen goede maar meestal die toevallig voorbij komt met heel veel functioneel naakt.quote:Op maandag 21 november 2011 17:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd, totdat ze een echt goeie zien.
Was je het zat?quote:
Zo irritant als iemand gaat lachen. Ik vind horror heerlijk, maar ik wil er ook wel echt geconcentreerd naar kijken en in het verhaal zitten. Geen storende afleidingen die de sfeer weghalen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
Horror vind ik altijd zo leuk, ik moet er meestal om lachen.
xDquote:
Eh hallo!quote:Op maandag 21 november 2011 17:03 schreef ValHallen het volgende:
Wel jammer trouwens dat er in dit topic geen mede liefhebber van Horrorfilms zit. Dat is het genre waarover ik het langst kan praten.
1 wel. Die was nogal kut.quote:Op maandag 21 november 2011 17:04 schreef Zokunen het volgende:
The human centipede 1 & 2 al gezien VH?
Saw 1 is best goed. Daarna werd het te veel gehyped.quote:Op maandag 21 november 2011 17:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen goede maar meestal die toevallig voorbij komt met heel veel functioneel naakt.
Oh ja en natuurlijk Saw maar dat ik gewoon pure ranzigheid en slapstick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |