Dat is wel weinig, waarschijnlijk is je geheugen gewoon vol en dat vertraagt erg inderdaad. Met het programma Activiteitenweergave kan je zien hoeveel geheugen je vrij hebt (vrij en inactief geheugen optellen).quote:Op maandag 21 november 2011 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is wat er staat: Processor: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo; Geheugen: 1 GB 667 MHz DDR2 SDRAM.
Wat is de SMARTstatus in het Nederlands? Ik vind hem niet in Disk Utility?
LaCie maakt zelf geen harddisks, ze kopen goedkope partijen van anderen op. Met een echt harddiskmerk zoals Western Digital ben je veel zekerder van een goede disk.quote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef TimCook het volgende:
Wat is nou een goed merk voor externe harde schijven? Ik gebruik nu steeds LaCie maar 2 ervan zijn al aan het overlijden. Of komt dat doordat ik continu torrents aan het down- en uploaden ben?
Whehehe.quote:Op maandag 21 november 2011 16:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
LaCie maakt zelf geen harddisks, ze kopen goedkope partijen van anderen op. Met een echt harddiskmerk zoals Western Digital ben je veel zekerder van een goede disk.
Bedankt. Er staat 320,07 GB WDC WD3200…quote:Op maandag 21 november 2011 16:02 schreef Tijn het volgende:
Hier check je je SMART-status in Disk Utility:
[ afbeelding ]
Dan is je harddisk niet aan het stuk gaan.quote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Er staat 320,07 GB WDC WD3200…
S.M.A.R.T.-status: gecontroleerd.
Hoe krijg je dat klepje open? En steekt dat er dan uit of plaats je dat erin? En kan ik dat gewoon zelf doen? En ten slotte: wat moet ik dan vrage in de Applewinkel? (Sorry voor de vragen, maar ik ben bepaald geen digibeet.)quote:Op maandag 21 november 2011 16:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is wel weinig, waarschijnlijk is je geheugen gewoon vol en dat vertraagt erg inderdaad. Met het programma Activiteitenweergave kan je zien hoeveel geheugen je vrij hebt (vrij en inactief geheugen optellen).
Zet er 1 of 2 GB bij en je zult zien dat hij weer vliegt. Gaat heel makkelijk met een klepje aan de onderkant. Kosten: niet meer dan ¤ 25.
Kan dat alleen met het plaatsen van een geheugenkaart (heet dat zo?) in je pc?quote:Op maandag 21 november 2011 16:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan is je harddisk niet aan het stuk gaan.
Ik denk dat je gewoon te weinig intern geheugen hebt om soepel te kunnen werken. 1 GB is anno 2011 echt heel weinig. Als je daar wat meer van maakt (hoe meer, hoe beter) dan loopt je computer een stuk lekkerder.
Voor mij bedoel je of was het ergens anders een reactie op?quote:Op maandag 21 november 2011 16:11 schreef Jarno het volgende:
Een eigen behuizing kopen en daar de disk in dan van het merk waar jij zelf een goed gevoel bij hebt is ook nog een optie natuurlijk. Macally heeft wel leuke behuizing, ook met FW800 interface bijv.
Ja. Als ik jou was, zou ik je Mac meenemen naar een computerwinkel en daar vragen of ze het voor je willen doen. Betaal je een paar tientjes meer, maar dan heb je er verder geen gedoe aan.quote:Op maandag 21 november 2011 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan dat alleen met het plaatsen van een geheugenkaart (heet dat zo?) in je pc?
Wel een gedoe met zo'n 27 inch-scherm.quote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja. Als ik jou was, zou ik je Mac meenemen naar een computerwinkel en daar vragen of ze het voor je willen doen. Betaal je een paar tientjes meer, maar dan heb je er verder geen gedoe aan.
Nee ik ben nog wel eens te lui om te quotenquote:Op maandag 21 november 2011 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor mij bedoel je of was het ergens anders een reactie op?
Geen probleem.quote:Op maandag 21 november 2011 16:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee ik ben nog wel eens te lui om te quoten. Was voor iemand anders dus.
Met een kruiskop-schroevendraaier, is echt extreem simpel. Zie http://support.apple.com/kb/ht1423. Daar heb je geen expert-hulp bij nodig. Er passen waarschijnlijk 2 modules in je iMac, en ik denk dat er nu 1 gebruik is en 1 vrij, maar dat moet je maar even kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat klepje open? En steekt dat er dan uit of plaats je dat erin? En kan ik dat gewoon zelf doen? En ten slotte: wat moet ik dan vrage in de Applewinkel? (Sorry voor de vragen, maar ik ben bepaald geen digibeet.)
Phew.quote:
Er is vast wel iemand te vinden die het voor je thuis wil doen. Maar op zich kun je ook wel proberen het zelf te doen, hoor. Ik zou dan even een filmpje op YouTube ofzo opzoeken over hoe het moet.quote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wel een gedoe met zo'n 27 inch-scherm.Doen ze dat ook aan huis, voor nog en paar tientjes meer?
Bedankt, maar kan het zijn dat de link die in je post staat niet werkt?quote:Op maandag 21 november 2011 16:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Met een kruiskop-schroevendraaier, is echt extreem simpel. Zie http://support.apple.com/kb/ht1423. Daar heb je geen expert-hulp bij nodig. Er passen waarschijnlijk 2 modules in je iMac, en ik denk dat er nu 1 gebruik is en 1 vrij, maar dat moet je maar even kijken.
Het geheugen zelf kan je overal kopen (de link die ik hierboven postte was het goede type), en anders weten ze bij een Apple Reseller wel wat erin moet en geven ze het meteen mee.
Ik heb een Western Digital Elements van 1TB. Bevalt mij prima en gaat vanzelf aan wanneer de USB ingeplugd wordt.quote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef TimCook het volgende:
Wat is nou een goed merk voor externe harde schijven? Ik gebruik nu steeds LaCie maar 2 ervan zijn al aan het overlijden. Of komt dat doordat ik continu torrents aan het down- en uploaden ben?
Werkt bij mij gewoon. Probeer deze eens:quote:Op maandag 21 november 2011 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, maar kan het zijn dat de link die in je post staat niet werkt?
Bepaald wel, denk ikquote:Op maandag 21 november 2011 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat klepje open? En steekt dat er dan uit of plaats je dat erin? En kan ik dat gewoon zelf doen? En ten slotte: wat moet ik dan vrage in de Applewinkel? (Sorry voor de vragen, maar ik ben bepaald geen digibeet.)
Hier ben ik het mee eens. Externe harde schijven houden het bij mij nooit lang uit, welk merk het ook is...quote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef nietzman het volgende:
In mijn ogen is er geen goed merk externe harde schijven. Overlijden doen ze allemaal op den duur en het is enorm afhankelijk van welke serie aan HDs een producent in zo'n externe casing ramt.
Het was een grap.quote:
Bedankt, ik ga ernaar kijken.quote:Je kan het in de Apple-winkel laten doen, maar dat kost duur.
Je kan ook zelf RAM bestellen en het erin prikken. Hoe dat moet staat hier:
http://www.ifixit.com/Gui(...)3-and-2210-RAM/990/1
Welk RAM je moet hebben vind je hier:
[ afbeelding ]
Let op dat je laptop-RAM koopt, ook al heb je een desktop. De iMac maakt nl gebruik van die kleine bankjes.
Wozniak heeft nauwelijks iets met het Apple van nu te maken.quote:Op maandag 21 november 2011 16:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Aaah gay je hebt Wozniak uit de OP gehaald.
Bedankt, deze werkt wel. Klopt het dat je hem met die procedure vervangt? Of is het de bedoeling dat je er een toevoegt?quote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Werkt bij mij gewoon. Probeer deze eens:
http://support.apple.com/kb/HT1423?viewlocale=nl_NL
Je iMac heeft ruimte voor 2 modules. Als er al 2 inzitten zal je er 1 of 2 moeten vervangen. Als er pas 1 inzit kan je er een tweede bijplaatsen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, deze werkt wel. Klopt het dat je hem met die procedure vervangt? Of is het de bedoeling dat je er een toevoegt?
Je hebt gelijk, er hoort wel een foto bijquote:Op maandag 21 november 2011 16:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Aaah gay je hebt Wozniak uit de OP gehaald.
hehequote:Op maandag 21 november 2011 16:25 schreef remlof het volgende:
Ja, geef die trol ook nog eens extra aandacht in de TT
Vind ik niet.quote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef TimCook het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er hoort wel een foto bij
Oke, bedankt. Hoeveel RAM heb ik dan eigenlijk? Weet niet wat SDRAM betekent.quote:Op maandag 21 november 2011 16:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je iMac heeft ruimte voor 2 modules. Als er al 2 inzitten zal je er 1 of 2 moeten vervangen. Als er pas 1 inzit kan je er een tweede bijplaatsen.
Op zich wel. Het is ook wel nuttig om te weten dat je nu "1 GB 667 MHz DDR2 SDRAM" hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oke, bedankt. Hoeveel RAM heb ik dan eigenlijk? Weet niet wat SDRAM betekent.
Is het voldoende als ik deze informatie meeneem nar de Applestore?
Modelnaam: iMac
Modelaanduiding: iMac7,1
Processornaam: Intel Core 2 Duo
Processorsnelheid: 2,4 GHz
Aantal processors: 1
Totaal aantal cores: 2
L2-cache: 4 MB
Geheugen: 1 GB
Bussnelheid: 800 MHz
Opstart-ROM-versie: IM71.007A.B01
quote:Op maandag 21 november 2011 16:33 schreef TimCook het volgende:
[..]
Jawel, wel van Tim. Hij is immers onze nieuwe Leider.
quote:
Bedankt, die aanvullende gegevens heb ik er ook bij gezet.quote:Op maandag 21 november 2011 16:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Op zich wel. Het is ook wel nuttig om te weten dat je nu "1 GB 667 MHz DDR2 SDRAM" hebt.
Je hebt nu 1 GB (gigabyte) aan geheugen (SDRAM is een vorm van RAM = intern geheugen).
Jammer, jij houdt het niveau altijd wel hoog hierquote:Op maandag 21 november 2011 16:35 schreef Godtje het volgende:
Wat een kneuzen TT![]()
Topic kan ook wel weer uit de MyAt met het gemiddelde niveau.
Bedoelde je soms hier te zeggen dat je wél een digibeet bent?quote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan ik trouwens geen geheugen deleten van mijn huidige RAM of werkt dat helemaal niet zo?
quote:Op maandag 21 november 2011 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
(Sorry voor de vragen, maar ik ben bepaald geen digibeet.)
Ja, maar ik had het verpakt als grap.quote:Op maandag 21 november 2011 16:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedoelde je soms hier te zeggen dat je wél een digibeet bent?
[..]
Geheugen gaat automatisch helemaal leeg als je je computer uitzet. Er valt dus niets te backuppen. In principe kan je er gewoon een tweede bij als je de eerste laat zitten, soms kan het voorkomen dat ze niet compatible zijn. Meer GB is beter, maar 4 GB (2x2GB) is meer dan genoeg voor die iMac (en waarschijnlijk ook het maximum dat ie ondersteunt).quote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, die aanvullende gegevens heb ik er ook bij gezet.
Nog een vraagje, als er al een geheugenkaart in zit en er is plaats voor een tweede, laat ik die eerste dan zitten en plaats ik die tweede erbij? En als er plaats is voor één, kan ik die bestaande er dan gewoon uithalen en vervangen (weet niet of daar nog gegevens op staan die ik moet backuppen? En ten slotte, hoeveel GB moet ik idealiter nemen? Wat het kost, maakt me niet zo heel veel uit; het is me veel waard dat hij wat sneller wordt.
Kan ik trouwens geen geheugen deleten van mijn huidige RAM of werkt dat helemaal niet zo?
En als er maar 1 zit kan ik hem dus gewoon vervangen?quote:Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Geheugen gaat automatisch helemaal leeg als je je computer uitzet. Er valt dus niets te backuppen. In principe kan je er gewoon een tweede bij als je de eerste laat zitten, soms kan het voorkomen dat ze niet compatible zijn. Meer GB is beter, maar 4 GB (2x2GB) is meer dan genoeg voor die iMac (en waarschijnlijk ook het maximum dat ie ondersteunt).
Maar blijkbaar draai ik dan veel programma's tegelijkertijd waardoor hij het niet aankan? Meestal heb ik Safari, Firefox (voor Betfair, dat niet goed werkt op Safari), iTunes, Entourage en Word open staan. eet niet of dat veel is of dat het gewoon zo is dat de 1 GB die ik heb sowieso weinig is?quote:Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef Tijn het volgende:
Maar goed, om je vraag te beantwoorden: intern geheugen (ook wel RAM genoemd) wordt automatisch gewist als je je computer uitzet. Je besturingssysteem maakt ook automatisch RAM vrij op het moment dat het nodig is. Je hoeft je daar zelf dus niet mee bezig te houden.
Intern geheugen of RAM is iets heel anders dan opslagruimte, zoals je harddisk. Op je harddisk sla je bestanden op die daar blijven staan tot je het zelf weg haalt. In je RAM staan alleen tijdelijke dingen die de programma's nodig hebben die je op dit moment draait.
Ja.quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En als er maar 1 zit kan ik hem dus gewoon vervangen?
Exact.quote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar blijkbaar draai ik dan veel programma's tegelijkertijd waardoor hij het niet aankan?
1 GB is in deze tijd gewoon erg weinig, dus de kans is groot dat als je al deze programma's tegelijkertijd draait, het simpelweg niet past. Daardoor wordt je computer traag. Meer geheugen zorgt ervoor dat je meer programma's tegelijkertijd kunt draaien zonder dat je computer traag wordt.quote:Meestal heb ik Safari, Firefox (voor Betfair, dat niet goed werkt op Safari), iTunes, Entourage en Word open staan. eet niet of dat veel is of dat het gewoon zo is dat de 1 GB die ik heb sowieso weinig is?
quote:
Bedankt, ik snap het.quote:Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Exact.
[..]
1 GB is in deze tijd gewoon erg weinig, dus de kans is groot dat als je al deze programma's tegelijkertijd draait, het simpelweg niet past. Daardoor wordt je computer traag. Meer geheugen zorgt ervoor dat je meer programma's tegelijkertijd kunt draaien zonder dat je computer traag wordt.
3,1 GHz i5? Welke is dat?quote:Op maandag 21 november 2011 16:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bepaald wel, denk ik
Je kan het in de Apple-winkel laten doen, maar dat kost duur.
Je kan ook zelf RAM bestellen en het erin prikken. Hoe dat moet staat hier:
http://www.ifixit.com/Gui(...)3-and-2210-RAM/990/1
Welk RAM je moet hebben vind je hier:
[ afbeelding ]
Let op dat je laptop-RAM koopt, ook al heb je een desktop. De iMac maakt nl gebruik van die kleine bankjes.
Die heb ik ook, en bij mij is hij nog steeds 2,4.quote:Op maandag 21 november 2011 17:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zo te zien het huidige "mid 2011" model.
Dat jaquote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die heb ik ook, en bij mij is hij nog steeds 2,4.
Edit: Ah, het is een iMac.
4GB geheugen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat bevordert je snelheid meer, 4 gig geheugen erbij of een SSD schijf?
1GB toch.quote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel geheugen hij al heeft, denk ik.
4quote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel geheugen hij al heeft, denk ik.
Handbrakequote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef nils7 het volgende:
Wie weet er een goede DVDripper?
Ik gebruik nu iVL maar die hangt gewoon na een tijd.
Als ik op google zoek krijg ik er tig maar wie weet heeft iemand een bonne idee?
thnxquote:
die halve millimeter kun je nu net zo goed met een hamer dichtslaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:24 schreef Federer-fan het volgende:
Hebben jullie zin om even te lachen?Ik heb twee geheugenbankjes gekocht voor mijn iMac. Ik had alle instructie gevolgd, maar toen ik die lipjes opzij had geschoven van het RAM-geheugenklepje kreeg ik die bankjes er niet uit. Toen heb ik er met een tangetje voorzichtig aan getrokken en toen zat het scheef.
Vervolgens ging ik gillen en huilen en de Applehelpdesk bellen toen ik opeens tot de conclusie kwam dat ik ook nog aan dat lipje had moeten trekken. Vervolgens lukte het me om het bankje terug te duwen en toen heb ik het er alsnog aan het lipje uitgetrokken.
Positief: hij is nu sneller dan voorheen. Wat me wel opviel, is dat het klipje niet voor 100% goed sluit. De onderkant van de pc is dus niet glad maar het steekt een halve millimeter ofzo uit. Kan dat kwaad?
Klacht: ik ben dom.
Maar wel slimmer dan eerst, dus hoera. Voor je het weet vervang je zelf je logicboard,quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:24 schreef Federer-fan het volgende:
Hebben jullie zin om even te lachen?Ik heb twee geheugenbankjes gekocht voor mijn iMac. Ik had alle instructie gevolgd, maar toen ik die lipjes opzij had geschoven van het RAM-geheugenklepje kreeg ik die bankjes er niet uit. Toen heb ik er met een tangetje voorzichtig aan getrokken en toen zat het scheef.
Vervolgens ging ik gillen en huilen en de Applehelpdesk bellen toen ik opeens tot de conclusie kwam dat ik ook nog aan dat lipje had moeten trekken. Vervolgens lukte het me om het bankje terug te duwen en toen heb ik het er alsnog aan het lipje uitgetrokken.
Positief: hij is nu sneller dan voorheen. Wat me wel opviel, is dat het klipje niet voor 100% goed sluit. De onderkant van de pc is dus niet glad maar het steekt een halve millimeter ofzo uit. Kan dat kwaad?
Klacht: ik ben dom.
Met een koevoetquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar wel slimmer dan eerst, dus hoera. Voor je het weet vervang je zelf je logicboard,
quote:
Alles ging verder goed; ik had alleen niet begrepen dat dat bankje eruit zou komen als ik aan het lipje zou trekken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:42 schreef Jarno het volgende:
Soms moet je weten waar je grenzen liggen denk ik dan maar...
4 GB.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:42 schreef Jarno het volgende:
Wat zegt About This Mac nu? Hoeveel geheugen er in zit dus?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Met een tangetje. Voortaan de instructies beter lezen
.
[ afbeelding ].
Nee, vind ik zonde. Ik heb het maar zo gelaten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
die halve millimeter kun je nu net zo goed met een hamer dichtslaan.
De overkill had je al met de tang gedaan..
Ik ben er beter uitgekomen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar wel slimmer dan eerst, dus hoera. Voor je het weet vervang je zelf je logicboard,
Ik snap je smiley niet. Dat zou inderdaad denk ik mijn keus zijn geweest.quote:
Da's waar. Volgende keer doe ik het beter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef mitchelll0181 het volgende:
Noobs slopen alles
[ afbeelding ]
Tis echt zo
Fantastisch bedrijf. Zij snappen het.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef Tijn het volgende:
Wtf Dell, check hun nieuwste aanwinst. Ik kwam erop door een review bij Tweakers. Uit die review blijkt dat dit apparaat (ga even zitten) zo'n beetje 4600 euro kost
Waar slaat dit op? Ik bedoel... kijk nou
[ afbeelding ]
Zo te zien zit er een accu voor 30 uur in?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef Tijn het volgende:
Wtf Dell, check hun nieuwste aanwinst. Ik kwam erop door een review bij Tweakers. Uit die review blijkt dat dit apparaat (ga even zitten) zo'n beetje 4600 euro kost
[ afbeelding ]
Ondanks dat 'ie een accu heeft van maar liefst 97 watt-uur (de 15" MBP heeft een accu van 77,5 watt-uur) is 'ie toch een uur eerder leeg dan een 15" MBP. Dus dat is het logge formaat wel waardquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:59 schreef Aether het volgende:
[..]
Zo te zien zit er een accu voor 30 uur in?
Zitten er ook wieltjes onder?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk wel een lelijk performance monster...quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ondanks dat 'ie een accu heeft van maar liefst 97 watt-uur (de 15" MBP heeft een accu van 77,5 watt-uur) is 'ie toch een uur eerder leeg dan een 15" MBP. Dus dat is het logge formaat wel waard
Ik snap best dat je performance uit een laptop zou willen halen. En ik snap ook best dat daar een prijskaartje aan vast zit. Maar dat betekent toch niet dat het er zó uit hoeft te zien? Het is bijna alsof ze er extra moeite in hebben gestoken om het lelijk te maken. Die kleur ook enzo, echt, wtf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een lelijk performance monster...
2.5GHz dualcore i5 voor 1800 dollar. De MBP heeft voor diezelfde prijs een 2.2GHz quadcore i7.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat is er mis mee dan? Ik zie het serieus niet.
En heeft die MBP dezelfde prestaties als deze? Nee zeker? Want dat hij een uur later leeg is maar bv 3 x langzamer dan is dat nogal wiedes he.
Ze hebben iig hier een team van Tweakers op gezet en niet een zogenaamd een "design" team die gewoon klakkeloos het ontwerp van de MBP overneemt. HP Envy anyone?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap best dat je performance uit een laptop zou willen halen. En ik snap ook best dat daar een prijskaartje aan vast zit. Maar dat betekent toch niet dat het er zó uit hoeft te zien? Het is bijna alsof ze er extra moeite in hebben gestoken om het lelijk te maken. Die kleur ook enzo, echt, wtf.
Toch zou ik veel liever die HP Envy hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze hebben iig hier een team van Tweakers op gezet en niet een zogenaamd een "design" team die gewoon klakkeloos het ontwerp van de MBP overneemt. HP Envy anyone?
Mwah, die Envy ziet er best goed uit. Ik zou er alleen niet voor betalen, als ik ook een MBP kan kopen. Als ik voor een niet-Mac zou gaan, zou ik voor de Sony Vaio Z gaan. Alleen is die belachelijk duurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |