Zal ik nu een extra zak kopen en naar je sturen als kraamcadeauquote:Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef octopussy het volgende:
Had mij ook wel lekker geleken om in de zomer hoogzwanger te zijnMaar ja, toen Hannah werd geboren lag er sneeuw en nu ben ik uitgerekend op 1 januari dus weer een winterkindje. Ergens ook wel heel knus om te cocoonen met warme chocomelk en kruidnootjes
Aangezien wij snel zwanger waren is het ook niet niet lukken maar (nog) niet willen beginnen.quote:Op maandag 21 november 2011 13:28 schreef leonieke het volgende:
Ik wil eigenlijk niet weten hoeveel van mijn mede-zwangeren er opnieuw zwanger zijn. Ik vind het eerlijk gezegd nogal confronterend![]()
En voor alle duidelijkheid: ik vind het voor iedereen heel fijn dat ze opnieuw zwanger zijn (gefeliciteerd trouwens als ik iemand gemist heb), maar ik zou zelf zó graag opnieuw zwanger zijn (onafhankelijk van wie er nu wel of niet zwanger is), dat ik het soms moeilijk heb met volgen in Z&G. Maar hier is het niet van het niet lukken, maar van het niet willen beginnen
En het seizoen kan me gestolen wordenDesnoods moet ik een koude winter én een snikhete zomer door
Wat ontzettend jammer leoquote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef leonieke het volgende:
De 6 IUI's zijn op, dus moeten we over naar IVF en dat ziet P. niet zitten (hij heeft ook altijd gezegd dat IVF voor hem de stap te ver was).
Dat de IUI's op waren is in juni als een grote schok gekomen. Ik had P. net kunnen overtuigen om contact op te nemen met het ziekenhuis om eens een eerste gesprek te hebben om te zien wat de stappen gingen zijn en toen kregen we een brief dat de 4 hormoonbehandelingen zonder inseminatie ook als IUI worden aanzien.
Ik zou zelf heel graag terug beginnen, gewoon omdat we weten dat het nog een tijdje zal duren vooraleer ik zwanger zou kunnen zijn (de intake voor IVF duurt gewoon al een tijd). Maar je moet er toch écht voor met twee zijn![]()
Voor wat het leeftijdsverschil betreft, kijk ik niet echt naar de mensen rondom mij. Iedereen moet daarin doen waar ze zich goed bij voelen (en ik zou me zo goed voelen bij een tweede![]()
)
Ik zal vanavond nog eens zien voor een foto. Op mijn facebook staan er alleszins wel nog een aantal recente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Troeta, gefeliciteerd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon al te gek dat ze de medicijnen niet willen terugbetalen als het voor IUI is, maar dat ze wel dezelfde (en waarschijnlijk in hogere dosissen) medicijnen willen terugbetalen als het voor IVF is.quote:Op maandag 21 november 2011 15:36 schreef Orea het volgende:
Leoik begrijp het heel goed... 't is gewoon zuur!! en ik vind wat dat betreft het Belgische stelsel ook raar... Het is bewezen dat IUI bij jullie werkt.. dat is een veel minder belastende en minder kostende behandeling dan IVF....
quote:Op maandag 21 november 2011 21:18 schreef becky27 het volgende:
Cooki, als het zou kunnen, zou je het dan doen. Als het zomaar ineens raak zou kunnen zijn?
Sinds dit weekend weer als een roosje...quote:Op maandag 21 november 2011 21:18 schreef becky27 het volgende:
Slaapt Oona wel een beetje nu Reilain?
ik laat doorgaans dingen gewoon ff uitbloeden en boen dan zo eens watquote:Op maandag 21 november 2011 21:18 schreef becky27 het volgende:
oei Ravi. Dat is niet zo fijn, ik zou me rotschrikken Simmu, je hebt het nog laten plakken oid? En Selene wel meteen een lieve grote zus!
Hebben jullie toevallig de speen al aan een spenenkoord aan een knuffel? Sinds we dat hebben (2 a 3 maanden) hoeven we helemaal niet meer te lopen om te speenploppen bij de muppet... (wat een verademing...) daarvoor werkte het niet, maar we bleven proberen, en nu gaat het prima. Maar ze slaapt inmiddels ook halve nachten zonder speenquote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef becky27 het volgende:
Ik hoop het ook Asy, er komt een tijd. Het is nu ook weer 's nachts speentje terugploppen helaas. Het komt wel een keer.
Cooki, ik vind het best lastig en ben blij met mijn flexibele werkgever, ik het 'r al zo vaak ziek van het kdv af moeten halen. Maar ja, eigen keuze om beide 34 uur of meer te werken. Als ik de hoofdprijs zou verdienen zo vent zo stoppen met werken. Maar das helaas niet het geval.
Ik kan je geen foto laten zien van het verffestijn, maar ter compensatie heb ik wel deze voor jequote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef Asyniur het volgende:
Davinia, leuk hè?
Zijn er foto's gemaakt?![]()
Reilain, heerlijk toch dat je meisje weer lekker in d'r vel zit?
Leonie, ik vind het zo moeilijk en zo niet eerlijk voor je...
Morretje, dan kun je nog even lekker hard rammelen totdat de verbouwchaos achter de rug is
becky, ik redeneerde 'gewoon' zo: moe ben ik nu toch al incl gebroken nachten. Liever dan nu meteen door dan strakjes als alles weer rustig is opnieuw beginnen. En zeker als je nu nog werk hebt wat lekker 'meewerkt'.
Ow en leeftijdsverschil: mijn man heeft een collega met kinderen dicht op elkaar die als advies gaf 'nooit doen, 1 groot drama'. Andere collega van hem heeft ze veel verder uit elkaar en die zegt 'altijd ruzie thuis, ik zou ze kort op elkaar doen'. Zoveel mensen, zoveel meningen.
Ik denk dat je alleen maar kan doen wat bij je eigen situatie en wensen past.
Als ik Harry vraag waar de baby in de buik is, dan wijst hij achteloos op mijn buik (of borsten). De baby schopt altijd tegen Harry als hij op mijn buik ligt. Heel gezellig. Ik ben benieuwd als hij straks de baby kan voelen, wat hij er dan van vindt
wat nou niet de meest geweldige foto? ze heeft superschattige pretoogjes hierquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:49 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik kan je geen foto laten zien van het verffestijn, maar ter compensatie heb ik wel deze voor je
[ afbeelding ]
Niet de meest geweldige foto, maar ach.
Zo, nu verder teruglezen.
Dit is voor mij juist de reden geweest om voor een tweede kindje te gaan. Ik wil graag een opleiding gaan doen voor anesthesieassistent en dan is het niet handig om te moeten onderbreken voor zwangerschapsverlof. Het plan is dus om na mijn verlof te beginnen met die opleiding. Het is alleen wel onder voorbehoud dat ik ook daadwerkelijk aangenomen wordquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:04 schreef Piekie81 het volgende:
Zo, weer even bijgelezen.
Leuk, die verschillende ideeën over of en zo ja wanneer een volgend kindje! Hier willen weer eerst weer een periode beter kunnen slapen voor we aan een tweede beginnen en dan blijft meespelen dat het met de sterke winterdepressies van manlief niet handig is om in het najaar een kindje te krijgen (alhoewel het dit jaar tot nu toe goed gaat met dank aan een andere lichttherapielamp). En ik zit er ook nog mee dat ik liefst iets totaal anders qua werk zou willen doen (met mogelijk ook eerst een nieuwe opleiding, terugval in salaris ed) wat niet heel handig is in combi met een zwangerschap/baby...
We zijn gelukkig niet de enige!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:04 schreef Piekie81 het volgende:
Zo, weer even bijgelezen.
...
Arme Ravi met zijn bloedbad. Volgens mij is het met dat soort dingen zo dat mamma er meer last van heeft dan het kind. Dus eigenlijk: arme Simmu! En dan ook nog eens een snee over het hoofd zien, schandeHier gebeurt het ook af en toe dat Ruben 's ochtend wakker wordt met een blauwe bult op zijn hoofd, even niet door gehad dat hij zich echt hard had gestoten
![]()
Vanmorgen begon het feesten hier om 5 uur, uiteindelijk om 6.15 uur hem bij ons in bed gelegd (konden we nog een beetje doezelen/spelen tot 6.30), valt Ruben weer in slaapUiteindelijk heb ik hem tegen achten wakker gemaakt, anders waren we echt te laat op het werk. Waarom pakt hij die slaap niet gewoon om 5 uur? Da's toch veel makkelijker? Maar ja, hoe gaan we hem dat uitleggen?
Wat tof zeg!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dit is voor mij juist de reden geweest om voor een tweede kindje te gaan. Ik wil graag een opleiding gaan doen voor anesthesieassistent en dan is het niet handig om te moeten onderbreken voor zwangerschapsverlof. Het plan is dus om na mijn verlof te beginnen met die opleiding. Het is alleen wel onder voorbehoud dat ik ook daadwerkelijk aangenomen word
Dat doet floris sinds kort dus ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef becky27 het volgende:
jeetje die Harry! Wat knap zeg.
Hier ook zo'n kleine etterbak, er alles doen wat niet mag, als ik er wat van zeg me dan heel ondeugend aankijken en gewoon doorgaan. Of oostindisch doof zijn, tien keer haar naam roepen als ze schoenen oid aan moet en gewoon net doen alsof ze je niet hoort.
Je kan Noortje trouwens echt allerlei opdrachtjes geven, ze wil vaak ook 'hellupen', zegt ze dan ook, vooral met koken en tafel dekken. Hysterie als ik niets meer voor d'r te doen heb. En ze gooit van alles in de prullenbak als ik het vraag.
ze komt ook regelmatig met gescheurde koffiepas terug
ms zeg jij wel meus ofzeu...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
En hij snapt t verschil tussen neus en muis niethij heeft een boekje dat we tijdens t verschonen met m lezen en koe, bloem, varken, kip alles weet (plus geluiden zo nodig), maar als k vraag waar is de muis wijst ie mn neus aan
Yo Cooki, da's geen tijd om te gaan zitten fok!ken he!quote:
Ik heb denk een splaakgeblek...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |