sory maja heb net crenartine bestelt heb gehoort dat je met die shit nog harder gaat ma niet langer dan 4 weke gebruike anders maak je eige lichaam geen crenartines meer aan en krijg je maagbloedinge en alles dit dat zus zoquote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
je krijgt alleen maar nepspieren van die shakies is gewoon cosmetika doe jij maar eens 30 situps stakker
oh echt waar nou kheb monno (??) besteld had ik die andere moeten hebben ezechiel esther?? ongekende pomp staat erquote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
sory maja heb net crenartine bestelt heb gehoort dat je met die shit nog harder gaat ma niet langer dan 4 weke gebruike anders maak je eige lichaam geen crenartines meer aan en krijg je maagbloedinge en alles dit dat zus zo
quote:Resultaat kenmerken Super Creatine;
-Hardcore bodybuilding creatine!
-Extreem krachtig, spiermassa!
-7 sterkste soorten creatine!
-Enorme explosieve spierkracht
-Extreem sterke trainingen en prestaties
-Pomp spieren vol voedingsstoffen
-Ramt spieren letterlijk vol creatine
-Herstel zelfs al tussen de sets
Je ziet het al aan die beschrijving! Met die shit hoef je zelfs niet eens meer naar de gym te gaan om spieren te kweken.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef 16meter het volgende:
je moet de supper creatine van body en fithsiop hebbe beste annerbool die der is kijk ma:
[..]![]()
![]()
Jezus, zo'n beschrijving is al een reden om dat spul niet te kopen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef 16meter het volgende:
je moet de supper creatine van body en fithsiop hebbe beste annerbool die der is kijk ma:
[..]![]()
![]()
Het ging er natuurlijk om dst je deze producten 'arm' moest eten gans...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef samuel94 het volgende:
normale reacties kan ooken eet eigelijk al genoeg vet en suiker
Lijkt mij sterk dat je een sixpack hebt eerlijk gezegd. Weinig vet wil niet zeggen dat je een sixpack hebt.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef samuel94 het volgende:
moetsowieso wat vet en suiker eten anders ben ik helemaal dun :p ben 17 jaar 1.67 en weeg maaar 55 kilo als ik geen vet ofzo eet ben ik nog dunner :p
55 kg?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef samuel94 het volgende:
moetsowieso wat vet en suiker eten anders ben ik helemaal dun :p ben 17 jaar 1.67 en weeg maaar 55 kilo als ik geen vet ofzo eet ben ik nog dunner :p
Serieus? Mag ik vragen hoeveel je nu weegt?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
Haha ik was dat ook, 10cm langer zelfs. Je kunt prima aankomen zonder te vervallen in die junk.
Tussen de 75 en 78 kg.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Serieus? Mag ik vragen hoeveel je nu weegt?
Hoe lang train je al?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef samuel94 het volgende:
boskameel heb al sixpack :p als ej wil zal ik eens foto hierop zetten
ik wil graag 8-pack maar komt maar niet :pen denk zeker niet dat het aan mijn gewicht ligt xp
+ train ook 5X in de week fitness 4x thaiboks 3x joggen en 2x zwemmen in de week
Netjes. Maar je woog dus 55 kg op 1.77 m?quote:
16meter is dit jouw LIF-troll account?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef samuel94 het volgende:
panzemaus ik heet heeeeeeel erg veel.... in ochtend eet ik 2 volle kommen havermout om 10 uur banaan en nog een botherham in de middag 12 uur 8 botherhammen ern dan soms nog chips ofzo om 3 uur 3 mandarijntjes en een banaan en in avondeten eet ik altijd 3 borden vol met vanalles... dus ja..
Zomer 2010, juli, 57 kg, toevallig gewogen bij tas inpakken, weet ik nog goed en ook wel eens foto's gepost. 61 kg in begin april dit jaar na sinds december te hebben aangerommeld in een healthgym. Echt, je kunt heel veel aankomen wanneer je dagelijks boven je behoefte eet, dag in, dag uit.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Netjes. Maar je woog dus 55 kg op 1.77 m?Ik weet niet wat mijn stats waren voordat ik begon, maar ik woog wel iets meer denk ik. Zal 70 kg op 1.80 geweest zijn of zo
quote:geregistreerd op: donderdag 24 november 2011 @ 17:40
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef samuel94 het volgende:
pfft wat zitten jullie allemaal te praten xo ik wil gewoon hulp hoe ik 8-pack kan krijgen is dat zoveel gevraagt? :s
En nu ga je zelf maar wat onderzoek doen, we blijven je niet alles aanreiken. Doe bovenstaande wel in overleg met een arts, zeker als je overgevoelig bent voor natrium uit pindakaas. Je kunt ook een hele droge huid ervan krijgen, dus veel bodylotion smeren voor je gaat slapen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef Weissman het volgende:
Pindakaas smeren. Wel van Calve, niet van die Lidl pindakaas.
Ok; ik weet dat het een troll is maar toch zou ik adviseren om vet, suiker en vooral zout arm te eten.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
16meter is dit jouw LIF-troll account?
[..]
Zomer 2010, juli, 57 kg, toevallig gewogen bij tas inpakken, weet ik nog goed en ook wel eens foto's gepost. 61 kg in begin april dit jaar na sinds december te hebben aangerommeld in een healthgym. Echt, je kunt heel veel aankomen wanneer je dagelijks boven je behoefte eet, dag in, dag uit.
AINT NOTHING TO IT BUT TO DO IT
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Panzermaus het volgende:
Jou kennende heeft die klamme dot van je dan een goede workout gekregen. Helemaal confuus en hypertrofie all over the place.
Subtiel die panzer.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Panzermaus het volgende:
Jou kennende heeft die klamme dot van je dan een goede workout gekregen. Helemaal confuus en hypertrofie all over the place.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |