Van Gaal veranderd nooit van mening. Vraag maar aan Hoenessquote:Op maandag 21 november 2011 23:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
onzin om dat er nu bij te pakken. Andere tijdgeest van toen en wie weet veranderen mensen wel hun mening.
Aha, daarom zei ie vorig jaar ook dat ie nooit meer zou terugkeren bij Ajax.quote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Van Gaal veranderd nooit van mening. Vraag maar aan Hoeness
Nou, dan kan hij nu dus ook de visie van JC over de Toekomst aanhangen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, daarom zei ie vorig jaar ook dat ie nooit meer zou terugkeren bij Ajax.
Ik zie niet in waarom niet. Je hebt de beste trainer van ajax ooit en de beste voetballer van ajax ooit in je gelederen. Doe er wat mee.quote:Op maandag 21 november 2011 23:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou, dan kan hij nu dus ook de visie van JC over de Toekomst aanhangen.
En faciliteren als CEO
Theoretisch heb je gelijk maar ik zie dat niet gebeurenquote:Op maandag 21 november 2011 23:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou, dan kan hij nu dus ook de visie van JC over de Toekomst aanhangen.
En faciliteren als CEO
Maar het klopt toch ook wat Cruijff zegt? Op advies van Rijkaard is Davids erin gekomen omdat opvallend veel Antillianen tegenwoordig vroegtijdig de ajax opleiding verlaten/afvallen. En omdat Davids één van de wel succesvolle is is hij erbij ingezet in de hoop dat hij met oplossingen op dat gebied zou kunnen komen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:39 schreef Speed1971 het volgende:
Hij heeft dus weldegelijk tegen Davids gezegd dat hij daar zit omdat hij zwart is. Nu gaan we weer recht praten wat krom is. Hij komt dan aan met redenen zoals; Tegen een brildrager zeg je toch ook scheluh. Of iemand die roodhaar heeft zeg je ook rooie. WTF!? ROFL!
Hij is Nederlandse Surinamer maar goed verder klopt het wel aardig wat je zegtquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:48 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Maar het klopt toch ook wat Cruijff zegt? Op advies van Rijkaard is Davids erin gekomen omdat opvallend veel Antillianen tegenwoordig vroegtijdig de ajax opleiding verlaten/afvallen. En omdat Davids één van de wel succesvolle is is hij erbij ingezet in de hoop dat hij met oplossingen op dat gebied zou kunnen komen.
Ajax kan het helemaal niet betalen om van de beurs te gaan volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:52 schreef Zweefkaak het volgende:
De oplossing is:
1. Van de beurs afgaan.
2. Cruijff aan het roer.
3. Bedrijfsman met Ajax hart voor de bedrijfszaken.
4. Messi kopen.
Cruijff zegt dit, Jaap de Groot ook en Molenaar ook. Zal dus wel kloppen denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:48 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Maar het klopt toch ook wat Cruijff zegt? Op advies van Rijkaard is Davids erin gekomen omdat opvallend veel Antillianen tegenwoordig vroegtijdig de ajax opleiding verlaten/afvallen. En omdat Davids één van de wel succesvolle is is hij erbij ingezet in de hoop dat hij met oplossingen op dat gebied zou kunnen komen.
Nee klopt, gaat nooit lukken. Is zon ~60 miljoen voor nodig dacht ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajax kan het helemaal niet betalen om van de beurs te gaan volgens mij
Is ook geen reden voor want kost alleen maar geld en zo'n enorm probleem zijn die beursregels ook niet, de problemen zitten meer in de combinatie vereniging en bedrijf, dat maakt de besluitvorming enorm traagquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee klopt, gaat nooit lukken. Is zon ~60 miljoen voor nodig dacht ik.
rond de 33 miljoen volgens mij, maar 2/3e van de aandelen die zijn uitgegeven zitten vast bij twee beleggers die zullen ze nooit voor deze prijs verkopen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee klopt, gaat nooit lukken. Is zon ~60 miljoen voor nodig dacht ik.
Inderdaad dom dat mensen niet weten..Wilfried Genee zei gisteren dat bij hun ook vaak gebeurt opnieuw doen het interview tijdens de repetities en dat zei Jan Joost van Gangelen ook.quote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Mensen die niet weten dat dit vaker gebeurt.
Dat weet iedereen hoor, wel was duidelijk dat hij het eerst niet wou zeggen en uiteindelijk er toch maar heeft uit gegooid.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad dom dat mensen niet weten..Wilfried Genee zei gisteren dat bij hun ook vaak gebeurt opnieuw doen het interview tijdens de repetities en dat zei Jan Joost van Gangelen ook.
Schavuit schoft schurk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat weet iedereen hoor, wel was duidelijk dat hij het eerst niet wou zeggen en uiteindelijk er toch maar heeft uit gegooid.
In de strijd om opperjudas mag je good old Danny Blind zeker niet vergetenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:42 schreef stevenmac26 het volgende:
waarom heeft iedereen het over Cruijff tegen van Gaal??
Het is niet Cruijff tegen van Gaal maar Cruijff tegen die ratten van de RvC
ten Have en die smerige snol Olfers en die opperjudas Davids
Echt om te kotsen die smeerlappen
nee die prijs gaat echt naar Davidsquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de strijd om opperjudas mag je good old Danny Blind zeker niet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |