Jeanine is eeen echte MILFquote:Op maandag 21 november 2011 23:27 schreef betyar het volgende:
[..]
En zo plakken ze er maar wat voor, net wat ze uitkomen. Als ze sociaal-liberaal willen overkomen schuiven ze die hypocriete kut Jeanine Hennis naar voren.
haha en daarna ophangen in prikkeldraad gevolgd door een zoutzuurbadquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen zouden ze van boven en onderen dicht moeten hechten met staaldraad.
Ja, want een land draait alleen maar op belastinggeld.quote:Op maandag 21 november 2011 23:21 schreef LXIV het volgende:
Iemand met een IQ van 120 kan net zo goed geen enkel benul van politiek hebben. Misschien moet je daar dan wel op selecteren. Of je selecteert gewoon op belastingafdrage. Stemrecht vanaf 25K belasting betalen per jaar.
dit dus..quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, want een land draait alleen maar op belastinggeld.
Geld op zich is waardeloos papier. Wat dacht je van dienstverlening? We hebben al weinig loodgieters en andere vaklui, als je ze ook nog eens het stemrecht afneemt gaat helemaal niemand meer zo'n opleiding doen. Jij kijkt neer op de mensen in de arbeidersklasse die weinig verdienen en weinig belasting afdragen en dus automatisch ''lui'' zijn, maar zonder die mensen zou het land op zijn gat liggen..
Dus dan hebben we een groeiende middenklasse en een krimpende onderklasse. Wat is dan de oplossing, meer buitenlanders aantrekken? Hebben we dat een aantal decennia geleden niet al eens geprobeerd? Is niet helemaal gelopen zoals men gehoopt had.
Logisch als het gaat om de besteding van het geld. Maar niet zo logisch om in het algemeen het stemrecht daarop aan te passen. Wetgeving is niet per definitie een kwestie van geld uitgeven.quote:Op maandag 21 november 2011 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel logischer inderdaad. Als je meer belasting betaald, is het eigenlijk logisch dat je er ook meer zeggenschap over hebt.
Hihihihihihihihquote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef NLRuben het volgende:
wat zouden jullie er van vinden als alleen mensen met een iq van boven de 120 zouden mogen stemmen, zodat je geen partijen krijgt als pvda, sp en pvv, maar meer partijen als d66, vvd enzo.
Politiek is dan ook een soap voor henk en ingrid volk, wat zou je daar nou te zoeken hebben met enig verstand van zaken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef speknek het volgende:
Ik ken weinig mensen die wereldvreemder in het (politieke) leven staan dan mijn collega wetenschappers. Als ik niet zo clientelistisch was zou ik een bovengrens voor IQ willen instellen.
Dat zou eigenlijk een criterium moeten worden om jezelf politicus te mogen noemen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef BeffJeck het volgende:
Stemmen wanneer je een penis hebt van minimaal 26 cm. De eikel moet een omtrek hebben van minimaal 10 cm. De eikel wordt in de rode inkt gedoopt en dan op stembiljet geslagen.
net zo'n domme stelling als van TS.
Kunnen vrouwen ook niet stemmen want die zijn ook dom!
quote:Op woensdag 23 november 2011 05:11 schreef Mishu het volgende:
Mijn iq is 121 125 en ik stem SP. Stelling weerlegd. Ergo: slotje.
mijn IQ is 145 en ik stem PVVquote:Op woensdag 23 november 2011 05:11 schreef Mishu het volgende:
Mijn iq is 121 en ik stem SP. Stelling weerlegd. Ergo: slotje.
quote:Op woensdag 23 november 2011 05:11 schreef Mishu het volgende:
Mijn iq is 121 en ik stem SP. Stelling weerlegd. Ergo: slotje.
dat zegt niks over het gemiddelde van mensen met een iq van boven de 120...quote:Op woensdag 23 november 2011 09:03 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
mijn IQ is 145 en ik stem PVV
mijn piemol is trouwens ook 25 cm
vind je die HSL van 600 miljoen onder de koeien door dan geen geweldig idee en de mensen tien kilometer verder op wonen naast de herriequote:Op woensdag 23 november 2011 15:37 schreef Truffelvarken het volgende:
Ik ben meer voor stemrecht dat alleen voor mensen met een IQ van 80-95 geld.
Dan hadden we de Betuwe lijn of HSL nooit gehad. En ook de Amsterdamse metro was dan geschrapt.
Ik ben een arme van geest dus ik snap eigenlijk maar weinig. Dit in tegenstelling tot sommige grote geesten boven ons.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:29 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
vind je die HSL van 600 miljoen onder de koeien door dan geen geweldig idee en de mensen tien kilometer verder op wonen naast de herrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |