Veel logischer inderdaad. Als je meer belasting betaald, is het eigenlijk logisch dat je er ook meer zeggenschap over hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:21 schreef LXIV het volgende:
Iemand met een IQ van 120 kan net zo goed geen enkel benul van politiek hebben. Misschien moet je daar dan wel op selecteren. Of je selecteert gewoon op belastingafdrage. Stemrecht vanaf 25K belasting betalen per jaar.
En zo plakken ze er maar wat voor, net wat ze uitkomen. Als ze sociaal-liberaal willen overkomen schuiven ze die hypocriete kut Jeanine Hennis naar voren.quote:
Jeanine is een liberaal. Is het niet logisch dat veel mensen binnen een partij er andere standpunten op nahouden?quote:Op maandag 21 november 2011 23:27 schreef betyar het volgende:
[..]
En zo plakken ze er maar wat voor, net wat ze uitkomen. Als ze sociaal-liberaal willen overkomen schuiven ze die hypocriete kut Jeanine Hennis naar voren.
Wegaan wel erg off-topic maar de politietrainingsmissie in Kunduz was bijna precies wat er in het GL-verkiezingsprogramma stond. Zij volgen wel hun programma, de VVVD, kuch weigerambtenaar, kuch koopzondag, kuc etc, kuch heeft daar wat meer moeite meequote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jeanine is een liberaal. Is het niet logisch dat veel mensen binnen een partij er andere standpunten op nahouden?
Ik zal maar niet over de PvdA beginnen, of Groenlinks met hun "vredesmissie".
Onzin.. dat is het kopen van politieke macht, een vorm van corruptie, dictatuur van de poenhebbers.quote:Op maandag 21 november 2011 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel logischer inderdaad. Als je meer belasting betaald, is het eigenlijk logisch dat je er ook meer zeggenschap over hebt.
Wie betaalt, bepaalt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Onzin.. dat is het kopen van politieke macht, een vorm van corruptie, dictatuur van de poenhebbers.
Zo zou het niet moeten zijn, maar zo is het wel.quote:
Dan maar een vlaktaks of lagere belasting voor de topinkomens.quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Onzin.. dat is het kopen van politieke macht, een vorm van corruptie, dictatuur van de poenhebbers.
Niet off-topic dit, want dit zijn directe gevolgen van de democratie.quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wegaan wel erg off-topic maar de politietrainingsmissie in Kunduz was bijna precies wat er in het GL-verkiezingsprogramma stond. Zij volgen wel hun programma, de VVVD, kuch weigerambtenaar, kuch koopzondag, kuc etc, kuch heeft daar wat meer moeite mee
Misschien snap je ze niet?quote:Op maandag 21 november 2011 11:17 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat mensen met een iq van 120 nou vaak zo ontzettend helder zijn overigens.
Leg de grens dan bij iedereen die minimaal 10K belasting betaalt of zo.quote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef Franknfurter het volgende:
Nou, aangezien de 'onderlaag' ook gewoon belasting betaalt hebben zij ook stemrecht. Daarbij is een systeem waarin bepaalde groepen worden uitgesloten onwenselijk omdat er uiteindelijk teveel misbruik kan worden gemaakt van de machtspositie. Als de 'slimme' mensen teveel te zeggen hebben over de 'domme' mensen, krijg je dan niet gewoon een grote groep slaven die wel moet betalen voor het (misschien wel helemaal niet zo geweldige) beleid van een elite (ja, het gemiddelde IQ ligt onder de 120, hierdoor zou alles boven de 120 dus bovengemiddeld zijn en naar alle waarschijnlijkheid dus ook een minderheid). En mocht je het idee achter waarom een elite met meer macht dan een andere groep slecht is voor een land dan moet je even googlen op evenredige vertegenwoordiging, staan vast ook wel een paar argumenten bij.
ik denk dat je toch best slim bent als 93 procent dommer isquote:Op maandag 21 november 2011 23:46 schreef LXIV het volgende:
Een IQ van 120 is overigens echt niets bijzonders. Zonder gekheid zal 80% van de FOK!ers dat wel hebben. Het is geloof ik iets van 7% van de bevolking. Dan ben je niet uitgesproken slim.
Ja, maar het is niks bijzonders. Op ieder HBO en universiteit zijn er volop van deze mensen. Pas boven de 150 wordt het iets aparts.quote:Op maandag 21 november 2011 23:48 schreef NLRuben het volgende:
[..]
ik denk dat je toch best slim bent als 93 procent dommer is
uhhh dus jij wil zeggen dat de oh oh cherso cast wel mag stemmen maar iemand die bijvoorbeeld mensen van een eetstoornis afhelpt of bijvoorbeeld een huisarts nietquote:Op maandag 21 november 2011 23:21 schreef LXIV het volgende:
Iemand met een IQ van 120 kan net zo goed geen enkel benul van politiek hebben. Misschien moet je daar dan wel op selecteren. Of je selecteert gewoon op belastingafdrage. Stemrecht vanaf 25K belasting betalen per jaar.
25K betaal je al vlug hoor! Een huisarts zeker. Verder mag van mij iedereen stemmen, want er wordt nauwelijks invloed mee uitgeoefend. Wat maakt mij het uit wie het EU-beleid uitvoert?quote:Op maandag 21 november 2011 23:54 schreef NLRuben het volgende:
[..]
uhhh dus jij wil zeggen dat de oh oh cherso cast wel mag stemmen maar iemand die bijvoorbeeld mensen van een eetstoornis afhelpt of bijvoorbeeld een huisarts
Een huisarts verdient over het algemeen best veel.quote:Op maandag 21 november 2011 23:54 schreef NLRuben het volgende:
[..]
uhhh dus jij wil zeggen dat de oh oh cherso cast wel mag stemmen maar iemand die bijvoorbeeld mensen van een eetstoornis afhelpt of bijvoorbeeld een huisarts niet
Je bent nog steeds met corruptie bezig.quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan maar een vlaktaks of lagere belasting voor de topinkomens.
Het is geven of nemen.
Ik snap je punt hoor, maar vraag me wat er gebeurd als alleen de rijken aan de macht komen, Of als er alleen naar inkomen gekeken wordt. dat betekent namelijk dat al die mosselvissers hier het voor het zeggen krijgen en dat zijn nou niet bepaald de slimste. daarbij denk ik dat slimme mensen af en toe een stap terug doen om zo meer bij hun familie te zijn of bijvoorbeeld te rentenieren en dan heb je ook nog de groep mensen die ipv bank directeur de politiek waar ze zwaar worden onder betaald met dank aan het volk.quote:Op maandag 21 november 2011 23:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een huisarts verdient over het algemeen best veel.
De cast van Oh Oh Cherso is een hele kleine minderheid tussen de "rijken".
beetje triest hoor maar kennelijk snap je de intentie van dit topic niet maak je niet zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:14 schreef Rechterbal het volgende:
wat zouden jullie er van vinden als alleen mensen met een huidskleur, lichter als de gemiddelde duitser zouden mogen leven, zodat je geen .... maar .....
Doodmaken die lui!
Eens kijken hoe lang dat topic openblijft.
beetje triest ook dat je naar Hitler refereert terwijl je ondertitel naar Stalin verwijst. Hitler heeft iig nog gezorgd voor een economisch sterk land.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:14 schreef Rechterbal het volgende:
wat zouden jullie er van vinden als alleen mensen met een huidskleur, lichter als de gemiddelde duitser zouden mogen leven, zodat je geen .... maar .....
Doodmaken die lui!
Eens kijken hoe lang dat topic openblijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |