quote:
Op maandag 21 november 2011 20:47 schreef mrkrul het volgende:Greenpeace is toch een behoorlijk terroristische organisatie. Tja het land uit is een beetje raar, want naar welk land zou je ze dan willen sturen. Echter, optreden tegen terrorisme lijkt me prima. arresteren en opsluiten dus
Greenpeace activisten die de wet overtreden dienen inderdaad gewoon onder de wet gestraft te worden. Lijkt me ook gewoon logisch. Overigens niet meer logisch dat PVV-er Hernandez voor openbare geweldpleging van zijn functie in de 2e kamer wordt ontheven, en gaat brommen in de bak.
quote:
Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef cempexo het volgende:[..]
Kijk..vrienden van je, even gezocht op google: Staatsloterij directeur Yvonne van Oort verdient 420.000 euro.
Ken je de uitdrukking: de linkerhand wast de rechterhand ? Als ik jouw rug krab, krab jij dan de mijne ? Vriendjes onder elkaar ?
Zoek ook even op wat de Premier van jouw huidige woonland verdiend tegenover de Premier van dit land, en vergelijk dan ook even de grootte van de landen.
Tevens mag duidelijk aangegeven worden dat de Staatsloterij winstgevend is uit loterij inkomsten, en er geen enkele cent aan belastingen aan betaald wordt. Wederom, hier heb je de vrije keus om te kiezen: Wel of geen staatslot kopen.
Bij salarissen die WEL door belastingen betaald worden heb je dat niet.
Proud to be American.
Hier woon ik."Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin