abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104646828
Het grote geile geld:

http://www.geenstijl.nl/m(...)ecteert_voor_ma.html

Linkerhand ophouden, rechterhand strooien...voor zichzelf
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_104647907
Graag de complete PVV uitzetten naar het oosten van Duitsland. Daar bakt men ze het bruinst.
pi_104648061
De goede doelen industrie, de salarissen in 2009. Wat raar dat ze na die tijd niet meer publiceren

http://www.stichtingmilie(...)an-goede-doelen.html
pi_104648273
Greenpeace is toch een behoorlijk terroristische organisatie. Tja het land uit is een beetje raar, want naar welk land zou je ze dan willen sturen. Echter, optreden tegen terrorisme lijkt me prima. arresteren en opsluiten dus
pi_104648796
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gek he? Voor een organisatie die op non profit basis werkt.

Of vind jij dat het verboden moet zijn voor private organisaties om geld te geven aan andere private organisaties.
Kijk..vrienden van je, even gezocht op google: Staatsloterij directeur Yvonne van Oort verdient 420.000 euro.

Ken je de uitdrukking: de linkerhand wast de rechterhand ? Als ik jouw rug krab, krab jij dan de mijne ? Vriendjes onder elkaar ?
  maandag 21 november 2011 @ 20:57:19 #106
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_104649105
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:47 schreef mrkrul het volgende:
Greenpeace is toch een behoorlijk terroristische organisatie. Tja het land uit is een beetje raar, want naar welk land zou je ze dan willen sturen. Echter, optreden tegen terrorisme lijkt me prima. arresteren en opsluiten dus
Greenpeace activisten die de wet overtreden dienen inderdaad gewoon onder de wet gestraft te worden. Lijkt me ook gewoon logisch. Overigens niet meer logisch dat PVV-er Hernandez voor openbare geweldpleging van zijn functie in de 2e kamer wordt ontheven, en gaat brommen in de bak.

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef cempexo het volgende:

[..]

Kijk..vrienden van je, even gezocht op google: Staatsloterij directeur Yvonne van Oort verdient 420.000 euro.

Ken je de uitdrukking: de linkerhand wast de rechterhand ? Als ik jouw rug krab, krab jij dan de mijne ? Vriendjes onder elkaar ?
Zoek ook even op wat de Premier van jouw huidige woonland verdiend tegenover de Premier van dit land, en vergelijk dan ook even de grootte van de landen.

Tevens mag duidelijk aangegeven worden dat de Staatsloterij winstgevend is uit loterij inkomsten, en er geen enkele cent aan belastingen aan betaald wordt. Wederom, hier heb je de vrije keus om te kiezen: Wel of geen staatslot kopen.

Bij salarissen die WEL door belastingen betaald worden heb je dat niet.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_104649531
Heb je wel, als je niet werkt hoef je (bijna) geen belasting te betalen.
pi_104649631
Pedofielenvereniging Martijn laten bestaan, maar Greenpeace weg laten gaan
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_104649711
Beter elkaar af laten maken.
pi_104649748
Voor de leeuwen walvissen met Greenpeace
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 21 november 2011 @ 21:14:04 #111
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_104650549
Goed plan van de PVV. Dat linkse tuig dat spoorrails vernield en de zee volstort met rotsblokken ben ik liever kwijt dan rijk.
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn
pi_104651424
Wat een onzalig plan.
pi_104651973
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef Blitzkrieger het volgende:
Goed plan van de PVV. Dat linkse tuig dat spoorrails vernield en de zee volstort met rotsblokken ben ik liever kwijt dan rijk.
Dit
pi_104652121
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef cempexo het volgende:

[..]

De staatsloterij en postcodeloterij zijn bepaald niet hetzelfde :).

Maar goed dit topic wordt niks meer, ga maar verder in het centrale PVV topic.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')