Dat vind ik knap, ik heb heel weinig geduld dus het zou niks voor mij zijn denk ik. Bovendien kan ik niet meten.quote:Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef freecell het volgende:
Hallo!
Das nog wel heel weinig dagen!
Niet online geweest het weekend, nog iets gebeurd?
Ik heb zaterdag samen met een vriendin bij vrienden het laminaat gelegd in de woonkamer![]()
Zonder 1 foutje, barstje of kiertje. En dat met het allergoedkoopste IKEA laminaat en een kamer met veel hoekjes.
We waren best trots!
(en nu nog spierpijn in m'n billen, hihi)
Hmmm, dat zijn toch ook niet mijn sterkste punten, hahaquote:Op maandag 21 november 2011 09:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, ik heb heel weinig geduld dus het zou niks voor mij zijn denk ik. Bovendien kan ik niet meten.
Fijnquote:Op maandag 21 november 2011 09:08 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij heb ik nog last van de narcose, ik weet heel niet of er iets gebeurd is dit weekend. Nou ja, het gaat beter met me.
Gewoon een goed team dus.quote:Op maandag 21 november 2011 09:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, dat zijn toch ook niet mijn sterkste punten, haha
Ochtoch....quote:Op maandag 21 november 2011 09:12 schreef freecell het volgende:
Hum, peuter met rode wangen zegt net: 'mijn keel doet zeer!'
Mjah, zo ziet hij er ook wel uit
En er moest een kusje op
Alleen TU techneuten van deze uni, besloten beursquote:Op maandag 21 november 2011 11:21 schreef AnneX het volgende:
Steer, gisteravond vroeg ik je naar de link van de carrierebeurs...wie-wat-waar enzo.
Is het ook voor werkzoekenden hbo + ? Of alleen techneuten?
Nee joh! Eindhovenquote:Op maandag 21 november 2011 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben je dan weer op zoek Annex?? Nee toch?
Ik schrok alquote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee joh! EindhovenHeb ik al eens twee jaar gewoond.
Nichtje is zonder werk toen Philips besloot te reorganiseren.
Wat ik vooral hoor is dat er een behoorlijk gebrek aan techneuten gaat ontstaan, dus wat dat betreft zit Steer gewoon goed.quote:Op maandag 21 november 2011 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja je hebt het geluk dat aan hoger opgeleiden altijd wel een soort van gebrek is.. Zeker in de technische hoek meen ik toch?
Als MBO'er en bepaalde HBO richtingen heb je het lastiger momenteel.. Al zal het wel ff zoeken zijn ja
Het is misschien lastiger als je erg kieskeurig bent..quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ja dat is ook zo. En met een negatieve inslag gaan solliciteren heeft verder geen zin
Liever iets langer wachten op een hele goede baan dan iets halfshalfs snel aannemen denk ik... kan mezelf financieel nog wel ff redden...quote:Op maandag 21 november 2011 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is misschien lastiger als je erg kieskeurig bent..
Als je die luxe hebt is dat natuurlijk prima. En ik zou ook niet voor een baan gaan die je eigenlijk niet wilt als dat niet nodig is. Maar zoals het 10-15 jaar geleden er aan toe ging, waarbij de banen met leasebakken en allerlei extra's je om de oren vlogen en bedrijven je haast uit de schoolbanken trokken om aan de slag te gaan, dat is wel echt over. Dat bedoel ik eigenlijk meerquote:Op maandag 21 november 2011 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Liever iets langer wachten op een hele goede baan dan iets halfshalfs snel aannemen denk ik... kan mezelf financieel nog wel ff redden...
Ik schrok ook even toen ik terug aan het tellen was.. maar ja.. zo lang is dat al geledenquote:
Dankjewelquote:Op maandag 21 november 2011 10:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gezellig geweest of zomaar?erop!
Dus ga je binnen bezig.quote:
Pffffff, da's hard werken!quote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef freecell het volgende:
Lekker
Ik nu onder andere:
- Gordijnen er af, in de wasmachine en nu aan het drogen (En dan straks strijken nog)
- Dekentjes van de kinderen gewassen en gedroogd
- luiers gespoeld en gewassen
- Huis gezogen, inclusief de bank (en onder de kussens) en onder de bank
- Kattenbak (brrrr)
- Vuilnisbak
- Vensterbank+planten water+planten allemaal even onder de kraan
- Keuken + fornuis schoon
- Vaatwasser in-uit-in en het filter schoongemaakt.
- Lopende zaken en kinderen voorlezen enzo
TO do: luiers op drooglijn hangen, gordijnen strijken en ophangen, Kaartje posten, WC schoonmaken en benedenverdieping dweilenEn als ik er aan toe kom gaat er nog een wasje doorheen.
Ow, en koken natuurlijk
Ook hard aan het werk dus!quote:Op maandag 21 november 2011 13:32 schreef Sunnythesun het volgende:
hard aan het werk dus!
Ik heb weer 4 rapporten geschreven. Zo nog even wat eten, Sam uitlaten, naar de winkel fietsen en dan kijken of ik er nog 4 kan schrijven. Hoef ik er morgen nog maar 8
Heb je vergeten de krant te bewaren?quote:Op maandag 21 november 2011 13:34 schreef golfer het volgende:
Ook maar even naar de supermarkt om wat triviale, maar erg nodige zaken, zoals WC-papier te kopen.
Vanavond neemt B. dönerkebab mee van het station uit Beverwijk.
Groot gelijk!quote:Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
Toch maar niet naar mijn ex-collega's geredenDe mist is me iets te heftig.
Nee, die hebben we altijd nog als reservemateriaal.quote:Op maandag 21 november 2011 13:36 schreef krakkemieke het volgende:
Heb je vergeten de krant te bewaren?
Snap ik.quote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Sarabi het volgende:
Bleh mijn vriend gaat vanavond naar zijn vrienden in Leiden
Vind het helemaal niet leuk dat hij met dit weer voor de fun 3 uur gaat rijden
Ja, maar wel jammer. Had er zin inquote:
Ik loop nog in mijn tshirtje en trainingsbroek zonder sokkenquote:Op maandag 21 november 2011 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Brrr.. verwarming loeit, het is hier 20 graden, heb een warme trui aan, maar heb het ook nog steeds behoorlijk koud
Ik ook hoor! Ik heb zelfs een legging extra aan.quote:Op maandag 21 november 2011 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Brrr.. verwarming loeit, het is hier 20 graden, heb een warme trui aan, maar heb het ook nog steeds behoorlijk koud
Ook leuke dingen doen hoor!quote:Op maandag 21 november 2011 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Ja, maar wel jammer. Had er zin inNou ja, dan ga ik zo de keuken maar lekker opruimen en schoonmaken en boodschappen doen en wasjes draaien en meer van zulks
Oh, en kookboeken lezen
ik zit nu Manowar te luisterenquote:
Helemaal goed!quote:Op maandag 21 november 2011 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ik zit nu Manowar te luisterenLeuk genoeg?
Tja.. ik woon niet in een flat én ik heb maar weinig isolatie meer over hequote:Op maandag 21 november 2011 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik loop nog in mijn tshirtje en trainingsbroek zonder sokkenNiet koud
quote:Op maandag 21 november 2011 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. ik woon niet in een flat én ik heb maar weinig isolatie meer over he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef borisz het volgende:
En dat was dexter ep 8.Staat hier voor vanavond op het programma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Hij heeft gelukkig besloten thuis te blijven, maar hij vind het niet leukquote:Op maandag 21 november 2011 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Ja, maar wel jammer. Had er zin inNou ja, dan ga ik zo de keuken maar lekker opruimen en schoonmaken en boodschappen doen en wasjes draaien en meer van zulks
Oh, en kookboeken lezen
Trein geen optie?quote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij heeft gelukkig besloten thuis te blijven, maar hij vind het niet leuk
Een van die vrienden gaat voor een paar maanden naar Australie dus was dit wel een leuk afscheid geweest
Nope, dan komt ie niet meer terugquote:
Dankjewelquote:
De strijk is lange broeken, shirts, overhemden, pyamabroeken, theedoeken, de slopen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef freecell het volgende:
Annex: nee, dat is niet te spreiden over een week, ofja, het kán wel, maar wanneer doe ik dan de rest?
Strijk jij veel ja? Ik eigenlijk niks, Ja de gordijnen nu dus!
Fijn dat de boel weer aan kant is!
Hang ik net de gordijnen weer op: is er 1 tien centimeter gekrompen en de andere niet
Dus ik kijk beter: heb ik 1 verkeerde meegewassenDus nu mag ik straks nog een gordijn wassen, strijken en ophangen, LOL
Dik verdiend. Doorzetter!quote:Op maandag 21 november 2011 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en als beloning mag ik een stukje pure chocoladeletter![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 15:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
De strijk is lange broeken, shirts, overhemden, pyamabroeken, theedoeken, de slopen.
Niet: lakens en dekbedhoezen en onderbroeken.![]()
Valt wel mee toch?
Ha! Ja! En ik schrijf er bij iedereen nog iets leuks bij ook (althans, bij sommigen iets motiverends omdat ze beter hun best moeten doen van mequote:
Omdat ik een versgestreken sloop en pyamabroek en theedoek heerlijk vind om te gebruiken en omdat het lekker voelt als fris en strak en omdat het makkelijk in de kast past op platte stapeltjes.quote:
wat was jij een stoute leerling!quote:Op maandag 21 november 2011 15:32 schreef AnneX het volgende:
Het is jaren later als ze groot zijn en de rapporten zijn bewaard...
Altijd leuk om terug te lezen.
A. moet beter haar best doen...
A. kan het wel en doet het niet...
A. Niet zoveel kletsen tijdens de les...![]()
Oh! Lekker zeg! Ze denken vast dat je later een koksopleiding hebt gedaan.quote:Op maandag 21 november 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiesmiddags!
Iedereen is lekker bezig zo te zienIk ben al sinds vanochtend 10u bij ouders, pony is geknipt.. wel erg kort maar gelukkig is dat over een paar dagen al niet meer te zien.
Verder receptjes uitgezocht want donderdag komt een meidenclubje eten van de Toerisme-opleiding, super gezellig weer! Ik ga donderdag de hele dag koken en bakken en ga maken:
- Groentenquiche van Bluezz
- Bladerdeegdriehoekjes met feta, champignons en prei
- Mexicaanse minitortilla's
- Rookvleesbonbons met roomkaas en uienchutney
- Kaaskroketjes
- Hammousse (op amuselepels)
- Pesto
- Kruidenboter/Knoflookboter
- Monchoutaart
Daarbij een zooi (stok)brood kopen. We zijn met zn 5-en dus dit is weer meer dan genoeg. Morgenmiddag weer een afspraak met een 'nieuw' UZB.
maar moet.
de Fok-koksopleidingquote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh! Lekker zeg! Ze denken vast dat je later een koksopleiding hebt gedaan.
Whut? Is dit cynisch bedoeld??quote:Op maandag 21 november 2011 15:40 schreef freecell het volgende:
Ow, tof die rapportenZo lekker positief ook....
Bepaald percentage van de uren afhalen en doorberekenen naar de kosten levert dan toch automatisch een bepaald percentage reductie in kosten op?quote:Op maandag 21 november 2011 16:03 schreef borisz het volgende:
Mensen met statistiekkennis
Ik heb 48 data punten met kosten en uren. Nu moet ik met een model komen dat een %verandering in uren leidt tot %verandering in de kosten. Iemand een idee wat ik moet doen ?
Data aanpassen en dan een regressie draaien? Maar ja hoe pas ik die data dan aan?
Whehehe.....overkillquote:Op maandag 21 november 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiesmiddags!
Iedereen is lekker bezig zo te zienIk ben al sinds vanochtend 10u bij ouders, pony is geknipt.. wel erg kort maar gelukkig is dat over een paar dagen al niet meer te zien.
Verder receptjes uitgezocht want donderdag komt een meidenclubje eten van de Toerisme-opleiding van 10 jaar terug, super gezellig weer! Ik ga donderdag de hele dag koken en bakken en ga maken:
- Kaaskroketjes
- Pesto
- Monchoutaart
Daarbij een zooi (stok)brood kopen. We zijn met zn 5-en dus dit is weer meer dan genoeg.
Er komt een heel weeshuis bij je eten?quote:Op maandag 21 november 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiesmiddags!
Verder receptjes uitgezocht want donderdag komt een meidenclubje eten van de Toerisme-opleiding van 10 jaar terug, super gezellig weer! Ik ga donderdag de hele dag koken en bakken en ga maken:
- Kaaskroketjes
- Pesto
- Monchoutaart
Daarbij een zooi (stok)brood kopen. We zijn met zn 5-en dus dit is weer meer dan genoeg. Morgenmiddag weer een afspraak met een 'nieuw' UZB.
maar moet.
Fles port, kaneelstokje, steranijs, beetje suiker, stukje citroenschil, koken maarquote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, heeft iemand een briljant recept voor stoofpeertjes? Ik heb nu tijd dus ik dacht vanavond wel ff 2 kilo stoofperen te maken
Op 2 kg een hele fles port? Geen water?quote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Fles port, kaneelstokje, steranijs, beetje suiker, stukje citroenschil, koken maar
Afvullen tot het onder staat met waterquote:Op maandag 21 november 2011 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op 2 kg een hele fles port? Geen water?
Checkquote:Op maandag 21 november 2011 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Afvullen tot het onder staat met water
Bij benaderingquote:Op maandag 21 november 2011 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckEn dan een uurtje of 2 laten pruttelen of zo?
Dit gaat goed komenquote:Op maandag 21 november 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij benaderinggewoon tot ze zacht en donker roodpaars zijn
Echtquote:Op maandag 21 november 2011 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit gaat goed komenWordt de eerste keer stoofpeertjes zelf maken voor mij in die 9 jaar dat ik nu voor mezelf kook
Uhuh.... echtquote:Op maandag 21 november 2011 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echthoog tijd dan!!
![]()
Ohja, en het vocht nadertijd in laten koken tot siroop
Ja dat is de standaard oplossing. Gewoon een regressietje en klaar maar dat ìs het antwoord bij vraag A en niet op deze vraagquote:Op maandag 21 november 2011 16:11 schreef Felagund het volgende:
Ik zou een scatterplot maken van kosten tegen het aantal uren. Dan er een rechte lijn door heen fitten. (Dus Kosten = A*Uren +B)
Waarbij je A en B dan uit de fit krijg.
Maar ik ben geen econoom.
Dan snap ik de vraag niet. Misschien moet je alles indexeren naar percentages, bijv. de laagste kosten/uren op 100 zetten en de rest proportioneel groter, maar volgens mij kom je op een vergelijkbaar antwoord uit als je hier een regressie op los laat.quote:Op maandag 21 november 2011 16:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat is de standaard oplossing. Gewoon een regressietje en klaar maar dat ìs het antwoord bij vraag A en niet op deze vraag.
ja! Jij klinkt alsof je erg goed bezig bent juist!quote:Op maandag 21 november 2011 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut? Is dit cynisch bedoeld??![]()
Oh wacht.. had je het over wat Annex schreef?
Maar goed, rapport 20 van 24 is klaarMorgen de laatste 4 dus *opgelucht is*
Ik dacht al dat ik het in 1e instantie compleet verkeerd begreepquote:Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef freecell het volgende:
[..]
ja! Jij klinkt alsof je erg goed bezig bent juist!
Ik lees even meequote:Op maandag 21 november 2011 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de Fok-koksopleiding
Wilde overigens ook pindasoep als voorafje maken maar ben bang dat het dan te gek wordt en ik met een zooi eten thuis zit.
Gazpacho vind ik echt iets voor warme zomerse dagen en niet als soepje in de winter.quote:Op maandag 21 november 2011 17:10 schreef foodlover het volgende:
Ik lees even meeZie dat je al heel veel hebt maar ik had laatst ook zo'n borrel/dinertje en toen viel een knoflooksoepje (kleine glaasjes) erg in de smaak. Gazpacho zou ook wel passen denk ik.
laat me er vanavond even over nadenken, ik geef nu les in statistiek, dus theoretisch gezien zou ik het antwoord moeten weten. Nu moet ik alleen eerst zweeds leren!quote:Op maandag 21 november 2011 16:03 schreef borisz het volgende:
Ik heb 48 data punten met kosten en uren. Nu moet ik met een model komen dat een %verandering in uren leidt tot %verandering in de kosten. Iemand een idee wat ik moet doen ?
Data aanpassen en dan een regressie draaien? Maar ja hoe pas ik die data dan aan?
Zou fijn zijnquote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
laat me er vanavond even over nadenken, ik geef nu les in statistiek, dus theoretisch gezien zou ik het antwoord moeten weten. Nu moet ik alleen eerst zweeds leren!
Vraagt u maar!quote:Op maandag 21 november 2011 17:12 schreef Joysa het volgende:
Kan ik hier iets vragen over een soort koek waar ik van wil weten hoe het heet of kan ik beter een topic openen?
Jouw avatarquote:Op maandag 21 november 2011 17:10 schreef foodlover het volgende:
[..]
Ik lees even meeZie dat je al heel veel hebt maar ik had laatst ook zo'n borrel/dinertje en toen viel een knoflooksoepje (kleine glaasjes) erg in de smaak. Gazpacho zou ook wel passen denk ik.
Dus eigenlijk twee gelinkte variabelen, neem aan dat de kosten relateren aan uren en je wilt kijken op welke manier?quote:Op maandag 21 november 2011 16:03 schreef borisz het volgende:
LOL!quote:
Mocht Jagar er niet uitkomen kan ik woensdag nog wel even mijn statistieksamenvatting erbij pakken.quote:Op maandag 21 november 2011 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Ik kan je de data ook wel ff PM'men.
Ik ben niet de enige die problemen heeft met die vraag terwijl ik diverse statistiek en M&T vakken heb gehad.
Nee hoor, klopt wel. Cockers (het lijkt iig op een Cocker) zijn nu eenmaal foodloversquote:Op maandag 21 november 2011 17:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL!![]()
Maarreh... In combinatie met de nick zou ik een beetje bezorgd worden.
Peperkoek lijkt me. Iets uit Duitsland. Pfefferkuchen dus. Het is net iets anders dan ontbijtkoek.quote:Op maandag 21 november 2011 17:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sorry, mijn geduld is ver te zoeken vandaag, maar: Ontbijtkoek met chocolade?
Andersom! Dat cockers lekker smaken ofzo.quote:Op maandag 21 november 2011 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor, klopt wel. Cockers (het lijkt iig op een Cocker) zijn nu eenmaal foodlovers![]()
You're right, lebkuchen it isquote:Op maandag 21 november 2011 17:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Peperkoek lijkt me. Iets uit Duitsland. Pfefferkuchen dus. Het is net iets anders dan ontbijtkoek.
Nee joh! Veel te taaiquote:Op maandag 21 november 2011 17:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Andersom! Dat cockers lekker smaken ofzo.
Assignment 5: Consulting Services plcquote:Op maandag 21 november 2011 17:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dus eigenlijk twee gelinkte variabelen, neem aan dat de kosten relateren aan uren en je wilt kijken op welke manier?
Moet vanavond af.quote:Op maandag 21 november 2011 17:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mocht Jagar er niet uitkomen kan ik woensdag nog wel even mijn statistieksamenvatting erbij pakken.
Komt helemaal goed, mits port en kaneel!quote:Op maandag 21 november 2011 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
Operatie Stoofpeer is begonnen. Alleen citroen en steranijs vergeten
Het ligt eraan wanneer ze werken. De dierenarts waar mijn zus solliciteerde deed het ook na het avond spreekuur.quote:Op maandag 21 november 2011 17:26 schreef Sarabi het volgende:
Is 21.00 niet een beetje laat voor een sollicitatiegesprek? Begin opeens heel erg te twijfelenterwijl ik gewoon zeker weet dat het wel klopt
Doet mij een klein beetje denken aan de taxi-problematiek die ik had (hoger verbruik bij bepaalde taxi - chauffeurs combinaties).quote:Op maandag 21 november 2011 17:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Assignment 5: Consulting Services plc
Consulting Services is an advisory firm for small and medium sized companies in Ireland. It
is a small company itself, employing around 12 consultants. The market is volatile and oscilates between a low 1,026 and a high 1,663 monthly consulting hours sold. A monthly overview of consulting hours sold and corresponding Consulting Services’ operational costs is iven in the following table.
Datatabel met
Maand, kosten, uren
en dan zijn dit de vragen
Required:
a. Analyse Consulting Services’ direct cost function. Please pay special attention to the error
terms. What do the different error term displays suggest?
b. Try to improve Consulting Services’ cost function.
c. Is it possible to come up with a model that predicts percentual changes in costs as a result
of changes in volume? (this is the cost-elasticity of contract hours).
d. What would you recommend Consulting Services management to do, based on your regression analyses found under b and c?
A. is een standaard regressie.. B geneuzel en dan vraag C... Ik kom er niet uit.
[..]
Moet vanavond af.. Maar goed het is geen ramp als de opdracht fout is. Bij een serieuze poging krijg je je punten al. Morgen wordt het tijdens het HC besproken.
Zit er allebei in, net als wat extra suikerquote:Op maandag 21 november 2011 17:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, mits port en kaneel!
Das waarquote:Op maandag 21 november 2011 17:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het ligt eraan wanneer ze werken. De dierenarts waar mijn zus solliciteerde deed het ook na het avond spreekuur.
Dan gaat in dit geval de eerste keer vast geen pijn doen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit er allebei in, net als wat extra suiker
Heerlijk! Bruine bonen met stroop!quote:Op maandag 21 november 2011 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....avondeten wordt ook lekkerbruine bonen met gehakt en spekjes en een lepel stroop
ik snij peren in kwarten en laat ze dan een hele middag stoven... (in een flinke hand suiker en wat kaneel)quote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, heeft iemand een briljant recept voor stoofpeertjes? Ik heb nu tijd dus ik dacht vanavond wel ff 2 kilo stoofperen te maken
Port! Je vergeet de port! En nee, die alcohol proef je echt niet meer, het wordt een soort siroop.quote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik snij peren in kwarten en laat ze dan een hele middag stoven... (in een flinke hand suiker en wat kaneel)
succes! ik hoop dat het lukt, vast welquote:Op maandag 21 november 2011 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit gaat goed komenWordt de eerste keer stoofpeertjes zelf maken voor mij in die 9 jaar dat ik nu voor mezelf kook
vind ik zelf niet zo lekker, koude tomatensoepquote:Op maandag 21 november 2011 17:10 schreef foodlover het volgende:
[..]
succes Sarabi!!quote:Op maandag 21 november 2011 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das waarhier werken ze ook tot minimaal 19.00 volgens mij
en uitgebakken spek met een beetje spekvet over de bruine bonenquote:Op maandag 21 november 2011 17:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heerlijk! Bruine bonen met stroop!
Hehehe, je mag blij zijn dat er nog een filiaal is.quote:Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef borisz het volgende:
Bieb: In het kader van een bezuiniging service mag je nu zelf je boeken inchecken ipv dat de heren en dames van de bieb dat moeten doen. Normaal deed je je boeken in de brievenbus en was het klaar. Nu een aantal extra handelingen.
nog maar 1x in mn hele leven gegeten, weet niet eens meer hoe het smaaktquote:Op maandag 21 november 2011 17:52 schreef golfer het volgende:
Ik hoop dat de borrel die B. en de rest van de blauwe smurfenbrigade op haar werk als dank voor alle verzette converteerarbeid krijgt, niet al te lang gaat duren, want ik begin trek te krijgen in de Döner Kebab die ze na afloop zou meenemen.
Vroeger had iedere kern van Velsen zijn eigen bieb. Nu nog twee filialen en de bieb is er in de laatste bezuinigingsronde redelijk vanaf te komen hebben ze mazzel mee gehad.quote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hehehe, je mag blij zijn dat er nog een filiaal is.![]()
Echt, Hier in het dorp zit een openbare bibliotheek met veel leden. En het valt nog te bezien of er een filiaal blijft. Met een beetje pech kan je voortaan boeken bestellen bij de C1000 ofzo.
Fijngemalen gehakt.quote:Op maandag 21 november 2011 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog maar 1x in mn hele leven gegeten, weet niet eens meer hoe het smaakt
Erg lekkerquote:Op maandag 21 november 2011 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoeveel inwoners heeft Velsen?quote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Vroeger had iedere kern van Velsen zijn eigen bieb. Nu nog twee filialen en de bieb is er in de laatste bezuinigingsronde redelijk vanaf te komen hebben ze mazzel mee gehad.
Ik één keer, op werkweek in Parijs met Havo 4. De nacht/dag erna hing de helft van de groep boven de wcquote:Op maandag 21 november 2011 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat heb ik met avocado, maar dat was oorzaak drank.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik één keer, op werkweek in Parijs met Havo 4. De nacht/dag erna hing de helft van de groep boven de wc
Het lag daar niet aan waarschijnlijk, maar die associatie heb ik nog steeds
haha hoop het niet want nogal veel mensen eten kebab. falafel moet ik ook nog een keer etenquote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik één keer, op werkweek in Parijs met Havo 4. De nacht/dag erna hing de helft van de groep boven de wc
Het lag daar niet aan waarschijnlijk, maar die associatie heb ik nog steeds
67.000quote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoeveel inwoners heeft Velsen?
Was lekker jaquote:Op maandag 21 november 2011 17:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heerlijk! Bruine bonen met stroop!
Nee hoor. Döner Kebab is afgesneden plakjes lam- of kalfsvlees met sla en sausjes erbij in een soort wrap.quote:
Oh. Uit de diepvries was het geen vlees, maar heel fijn gehakt. Ik heb erop gegoogled, maar dat was ook wat ik vond. Gehakt, geen vlees.quote:Op maandag 21 november 2011 18:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Döner Kebab is afgesneden plakjes lam- of kalfsvlees met sla en sausjes erbij in een soort wrap.
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/D%C3%B6ner_kebabquote:Op maandag 21 november 2011 18:22 schreef krakkemieke het volgende:
Oh. Uit de diepvries was het geen vlees, maar heel fijn gehakt. Ik heb erop gegoogled, maar dat was ook wat ik vond. Gehakt, geen vlees.
Nee, lijkt mij ook niet lekker. Ik neem meestal Döner Kebab van afgesneden kalfsvleeslapjes. (Knoflook- en sambalsaus erbij)quote:Op maandag 21 november 2011 18:28 schreef krakkemieke het volgende:
"Een ander veel gebruikte vorm is ingevroren gekruid kalfsgehakt. "
Dan zal ik dat wel gehad hebben. Niet lekker.
Ik leef met je mee.quote:Op maandag 21 november 2011 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook niet lekker. Ik neem meestal Döner Kebab van afgesneden kalfsvleeslapjes. (Knoflook- en sambalsaus erbij)![]()
En nu heb ik echt trek en is B. er nog steeds niet.
Moet je wel een toastje voor in huis hebben en dat is niet te vinden.quote:Op maandag 21 november 2011 18:31 schreef krakkemieke het volgende:
Ik leef met je mee.Toastje een optie?
Ocherm......quote:Op maandag 21 november 2011 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je wel een toastje voor in huis hebben en dat is niet te vinden.
Je huis wordt er gewoon leuker van he.quote:Op maandag 21 november 2011 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
Verdorie, die stoofpeertjes staan heerlijk te pruttelen in de keuken en het begint me toch heerlijk te ruiken in huis![]()
Uhuhquote:Op maandag 21 november 2011 18:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je huis wordt er gewoon leuker van he.
Zijn ze al mooi rood?quote:Op maandag 21 november 2011 18:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UhuhNet ff een stukje geproefd
Nu al goed
Maar ik geef ze nog een kwartiertje denk ik
Lam of desnoods varken, ik wil iets te kauwen. Dat was net gebraden gehakt voor op brood, zo fijngemalen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Doner kebab in gehaktvorm lijkt me nou echt helemaal niksKende dat niet eens. Ik ken alleen die broodjes met gegrild vlees en die zijn hier bij 1 kebabzaak heel erg lekker
Laatste keer met Lein een broodje gehaald, wel heel lang geleden dusMaar goed dat dat ver van mijn huis vandaan is
Yupquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 19:07 schreef golfer het volgende:
De döner kebab is onderweg naar huis.
Oh ja, B. ook.
Iemand aangenomen of volgen er nog meer gesprekken?quote:Op maandag 21 november 2011 19:03 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Overleefd. Leuke gesprekken, maar ben nu wel kapot.
Die stem ja. Teksten zijn af en toe hilarisch, zeker als je ze letterlijk vertaalt.quote:Op maandag 21 november 2011 19:14 schreef TAV74 het volgende:
Krak gaat hier vast tevreden mee zijn: ben sinds dit weekend uit jeugdsentiment weer af en toe naar Dio aan het luisteren. Niet helemaal mijn genre, maar de stem van die man blijft toch wel geweldig.
Dio is een heldquote:Op maandag 21 november 2011 19:14 schreef TAV74 het volgende:
Krak gaat hier vast tevreden mee zijn: ben sinds dit weekend uit jeugdsentiment weer af en toe naar Dio aan het luisteren. Niet helemaal mijn genre, maar de stem van die man blijft toch wel geweldig.
Manowar vind ik een stukje hilarischers overigensquote:Op maandag 21 november 2011 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die stem ja. Teksten zijn af en toe hilarisch, zeker als je ze letterlijk vertaalt.
Oh en nu mis ik dat mijn pc geen geluid heeft.quote:Op maandag 21 november 2011 19:14 schreef TAV74 het volgende:
Ronnie James Dioquote:Op maandag 21 november 2011 19:14 schreef TAV74 het volgende:
QFTquote:
Deze?quote:Op maandag 21 november 2011 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Manowar vind ik een stukje hilarischers overigens
Grootste misserquote:
Alles van Manowar. Het is prima muziek, maar de teksten moet je met een grote zoutmijn tot je nemenquote:
Welnee. Eindelijk een versie zonder die rare versieringen.quote:Op maandag 21 november 2011 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grootste misserComplete verkrachting van Nessun Dorma
Nog meer gesprekken, zie verder DMquote:Op maandag 21 november 2011 19:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand aangenomen of volgen er nog meer gesprekken?
Bekendquote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lam of desnoods varken, ik wil iets te kauwen. Dat was net gebraden gehakt voor op brood, zo fijngemalen.
manowar is echt te ver over the top voor mij.quote:Op maandag 21 november 2011 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Manowar vind ik een stukje hilarischers overigens
Ik kan heel goed zonder vlees, als het maar lekker en hartig is. Maar dat fijngemalen spul is gewoon niet lekker.quote:Op maandag 21 november 2011 19:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Bekend
Ik houd ook van vlees en ook van veel vlees.
En ik probeer uit rationele overwegingen minder vlees te eten, maar mijn smaak is het er niet mee eens
Ik kan ook wel zonder vlees.quote:Op maandag 21 november 2011 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan heel goed zonder vlees, als het maar lekker en hartig is. Maar dat fijngemalen spul is gewoon niet lekker.
Ja, PM maar even! Ben nu thuis, maar eerst even eten...quote:Op maandag 21 november 2011 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Ik kan je de data ook wel ff PM'men.
Ik ben niet de enige die problemen heeft met die vraag terwijl ik diverse statistiek en M&T vakken heb gehad.
Donequote:Op maandag 21 november 2011 19:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, PM maar even! Ben nu thuis, maar eerst even eten...
Je kunt ze warm in een schone pot doen, soort van wecken.quote:Op maandag 21 november 2011 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
Sun, bedankt heStoofpeertjes klaar
Ik weet niet hoe lang die 1,3 kilo gaat overleven
Ja. En hoe lang denk je dat ze dan leven?quote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je kunt ze warm in een schone pot doen, soort van wecken.
Ik denk sowieso dat ze al dood zijn inmiddelsquote:Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En hoe lang denk je dat ze dan leven?
Vreetzak!quote:Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon besluiten om ze dan niet direct op te eten.quote:Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ja. Ik probeer je te beschermen tegen jezelf!quote:Op maandag 21 november 2011 19:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon besluiten om ze dan niet direct op te eten.
Geef het maar op, hij wil niet beschermt wordenquote:Op maandag 21 november 2011 19:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat ja. Ik probeer je te beschermen tegen jezelf!
Ik heb ook zo mijn behoefte om te zorgen.quote:Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Geef het maar op, hij wil niet beschermt worden
Wat heb je voor PC en geluidskaart?quote:Op maandag 21 november 2011 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
Ja verdorie, nu wil ik geluid.![]()
Ik wil S.O.D. weer eens horen.
Ik ga zoeken......quote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heb je voor PC en geluidskaart?
voor je neus staat iequote:
Je wilde toch hier komen wonen?quote:Op maandag 21 november 2011 19:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn behoefte om te zorgen.
Dat sowiesoquote:Op maandag 21 november 2011 19:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat ze al dood zijn inmiddels
Dus wat je wilt is een predictie van de verandering in kosten als het volume verandert. Je normale regressie is Y=a+biXi[/sub (Y is depdent, a is intercept, b is amount, X is independent). Om elasticiteit te berekenen (let wel, ik ben geen econoom!) doe je b[sub]i keer de mean van Xi gedeeld door de Y die je kreeg in de standaard OLS regressie.quote:Op maandag 21 november 2011 17:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Assignment 5: Consulting Services plc
Consulting Services is an advisory firm for small and medium sized companies in Ireland. It
is a small company itself, employing around 12 consultants. The market is volatile and oscilates between a low 1,026 and a high 1,663 monthly consulting hours sold. A monthly overview of consulting hours sold and corresponding Consulting Services’ operational costs is iven in the following table.
Datatabel met
Maand, kosten, uren
en dan zijn dit de vragen
Required:
a. Analyse Consulting Services’ direct cost function. Please pay special attention to the error
terms. What do the different error term displays suggest?
b. Try to improve Consulting Services’ cost function.
c. Is it possible to come up with a model that predicts percentual changes in costs as a result
of changes in volume? (this is the cost-elasticity of contract hours).
d. What would you recommend Consulting Services management to do, based on your regression analyses found under b and c?
A. is een standaard regressie.. B geneuzel en dan vraag C... Ik kom er niet uit.
[..]
Moet vanavond af.. Maar goed het is geen ramp als de opdracht fout is. Bij een serieuze poging krijg je je punten al. Morgen wordt het tijdens het HC besproken.
Te makkelijkquote:Op maandag 21 november 2011 19:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon besluiten om ze dan niet direct op te eten.
Jawel hoorquote:Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Geef het maar op, hij wil niet beschermt worden
Volgende keer potjes sparen van groente en jam. Goed schoonmaken, hete peren erin, dan kan je ze bewaren.quote:Op maandag 21 november 2011 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te makkelijk
Wel jammer dat je die dingen niet makkelijk in kunt vriezenMaar goed...morgen in de yoghurt
En als toetje morgenavond na de frittatta (als ik nog trek mocht hebben
)
Hoe kom ik achter de naam van de geluidskaart?quote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heb je voor PC en geluidskaart?
Hoe lang dan denk jequote:Op maandag 21 november 2011 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgende keer potjes sparen van groente en jam. Goed schoonmaken, hete peren erin, dan kan je ze bewaren.
Als het goed is een jaar.quote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe lang dan denk jeWel een optie
Wat leuk!quote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef Bluezz het volgende:
![]()
We kregen bubbels en toespraken, veren en nog meer klopjes
2 dagen vrij, deze dag voelde als een week
Doen je kont en je schouders nu geen zeer?quote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Gaafquote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Stoofpeertjes? Die kun je heel goed invriezen!quote:Op maandag 21 november 2011 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te makkelijk
Wel jammer dat je die dingen niet makkelijk in kunt vriezenMaar goed...morgen in de yoghurt
)
Volgens mij doen wij dat ook gewoon idd.quote:Op maandag 21 november 2011 20:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stoofpeertjes? Die kun je heel goed invriezen!
De codec werkt wel. De codec zorgt alleen niet dat je geluidskaart werkt.quote:Op maandag 21 november 2011 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kom niet verder dan dat het een Microsoft codec is en het werkt correct. Yeah right.
Coolquote:Op maandag 21 november 2011 20:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stoofpeertjes? Die kun je heel goed invriezen!
Het stuurprogramma schijnt te werken.quote:Op maandag 21 november 2011 20:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De codec werkt wel. De codec zorgt alleen niet dat je geluidskaart werkt.
leuk! en ook nog 2 dagen vrij, en kebab.. wat wil je nog meerquote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Kijk eens met: http://www.piriform.com/speccy/download/portable . Daar staat een zip file en als je het programma opent vind je links ergens Audio. Die zegt wat voor chip je hebt e.d. en wat voor driver je nodig hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
In de lijst staat Atapi voor dvd en cd en Realtek.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef Sarabi het volgende:
Nou ik ben blij dat mijn vriend niet naar Leiden is gaan rijden
Die 5 minuutjes naar mijn werk was al hell
Fietsen is misschien beter te doenquote:Op maandag 21 november 2011 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik twijfel ff om naar mijn ouders te fietsen. Ik sprak mijn moeder net en die kreeg trek van de stoofpeertjes
Hij zegt dat ik een Realtek High Definition Audio heb, maar waar zie ik dan de driver?quote:Op maandag 21 november 2011 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kijk eens met: http://www.piriform.com/speccy/download/portable . Daar staat een zip file en als je het programma opent vind je links ergens Audio. Die zegt wat voor chip je hebt e.d. en wat voor driver je nodig hebt.
Hierzo: http://www.realtek.com/do(...)peID=3&GetDown=falsequote:Op maandag 21 november 2011 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik een Realtek High Definition Audio heb, maar waar zie ik dan de driver?
Ik voel me erg blont, maar wat moet ik daar kiezen?quote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hierzo: http://www.realtek.com/do(...)peID=3&GetDown=false
I accept en dan Next.quote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik voel me erg blont, maar wat moet ik daar kiezen?
Ehm, wat doe ik daarmee?quote:Op maandag 21 november 2011 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ftp://95.130.192.218/pc/audio/WDM_R266.exe
Dat zou inderdaad de truc, na opnieuw opstarten moeten doen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
Downloaden, dubbelklikken en het zou moeten installeren. En tot zover kan ik je helpen want verder heb ik geen flauw idee meer hoe WIndows werkt daarmee.
Knappe Isa!quote:Op maandag 21 november 2011 20:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa heeft vanmiddag telefonisch mijn computer gemaaktHet beeldscherm kreeg geen signalen door van de pc, en toen ze zei dat ik de videokaart een beetje moest aandrukken en de schroefjes strakker moest draaien, deed 'ie t weer
Hier stond trouwens stamppot boerenkool () met spekjes (
) en rookworst smoor op het menu. Recept voor rookworst smoor:
1 gesnipperde ui en 2 teentjes knoflook in plakjes fruiten in 2 eetlepels plantaardige olie. 100 ml ketjap, 100 ml water, 3 kruidnagels en ongeveer 1 theelepel versgeraspte nootmuskaat toevoegen. Aan de kook brengen, rookworst (bij voorkeur van de slager, niet van Unox) erbij en dan minstens 20 minuten laten smoren op een laag pitje. Lekker joh! Maar stamppot boerenkool zou niet bij mijn galgenmaal zitten
Ja! Leve de CUL-SC!quote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef golfer het volgende:
haha, Annie heeft gedaan wat ik je ook wilde laten doen. Belangrijkste: het werkt weer!
Nee hoor, lang niet alles. heel veel niet, maar ook veel dingen wel.quote:Op maandag 21 november 2011 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz wat leukLange, maar toffe dag dus! Alles verloopt dus naar wens?
Ik had vanavond een bonenschotel van de goedkoopste ingrediënten uit de supermarkt gemaakt. Maar dat proef je dus welHeb maar een half bordje op.
Probeer dit eens:quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
Volgende keer uitvinden hoe ik een dvd kan zien, Windows mediaplayer doet het niet. "Kan de dvd niet afspelen omdat er geen compatibele dvd-decoder op de computer is geïnstalleerd."
Ook al goed doorgewerkt.quote:
En daarna eventueel nog http://www.video-buzz.com(...)6591&adid=6778888640 installeren.quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef golfer het volgende:
Probeer dit eens:
http://www.softwarepatch.com/windows/windowsdvdmpeg.html
Bedankt, ik heb ze opgeslagen. Ik ben echt moe, best veel gedaan vandaag.quote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
En daarna eventueel nog http://www.video-buzz.com(...)6591&adid=6778888640 installeren.
En het wordt nog een héééle lange week, van ongeveer 20 dagenquote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook al goed doorgewerkt.
Het is pas maandag mensen!
Ligt eraan of ze elkaar leuk vindenquote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef Bluezz het volgende:
SunTav krijgen jullie Polly al snel?
En weet Miko het ook al
ik zag ook een opname van seasick steve op een zekere usenet community verschijnenquote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef TAV74 het volgende:
Goede kwaliteit filmpjes schieten mensen tegenwoordig toch bij concerten. Leuk om even terug te zien.
Whut?quote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik zag ook een opname van seasick steve op een zekere usenet community verschijnen
Dat klinkt best goed!quote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef Sarabi het volgende:
Dat was erg kort maar wel een fijn gesprek
Ik hoor snel meermisschien a.s. donderdag al een tweede gesprek want ze hebben haast
snelheid is altijd fijnquote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef Sarabi het volgende:
Dat was erg kort maar wel een fijn gesprek
Ik hoor snel meermisschien a.s. donderdag al een tweede gesprek want ze hebben haast
Nee, geen goede berichten zeg. Wat is er aan de hand met die schoonzus en kan ze wel zonder die beademing of is het dan snel einde oefening voor haar?quote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb inmiddels contact gehad met de zus van F. Ze hebben geen idee waar hij op het laatst verbleef en weten dus ook niet waar ze moeten zoeken. Zo kut want ik kan me voorstellen dat ze het liefst zelf willen zoeken. Verder had ik training vnv maar agent belde vanmiddag dat ze in het zhuis zat omdat de beademing van haar al een jaar zieke schoonzus eraf zou worden gehaald. Geen leuke dingen dus vandaag helaas.
agent's moeder en broer waren vorig jaar doodziek. haar moeder heeft het toen niet gered en haar broer op t nippertje. maar ook tegelijkertijd kreeg zijn vrouw kanker (agent's schoonzus dus) dus 3 zieken tegelijk. schoonzus heeft heel veel chemo's en bestralingen gehad en ik heb haar een paar keer gezien. heel mager en constant sondevoeding en een darmzakje (?) om aan te sterken voor een volgende bestraling. vanmiddag toen agent belde was net voordat de beademing eraf zou gaan en dus overleden... klotetijd voor agent en haar broer.quote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, geen goede berichten zeg. Wat is er aan de hand met die schoonzus en kan ze wel zonder die beademing of is het dan snel einde oefening voor haar?
En was F helemaal alleen daar? Op vakantie of was er een ander doel wat een aanknopingspunt kan zijn? Was er ook iets bekend over hotels of dingen waar hij nog naar toe wilde en wanneer zou hij thuis komen?
Ik hoorde dat Seasick Steve op Crossing Border rondliep de 19equote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef TAV74 het volgende:
Goede kwaliteit filmpjes schieten mensen tegenwoordig toch bij concerten. Leuk om even terug te zien.
Hier heb ik mooi nog een bakje in de vriezerquote:Op maandag 21 november 2011 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te makkelijk
)
Ja. Er werd al van twee kanten gemeld dat het kon dus er staan nu twee bakjes af te koelen voor de vriezerquote:Op maandag 21 november 2011 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier heb ik mooi nog een bakje in de vriezer
Ik heb Miko vanmiddag verteld dat we morgen kennis gaan maken met Pollyquote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef Bluezz het volgende:
SunTav krijgen jullie Polly al snel?
En weet Miko het ook al
quote:Op maandag 21 november 2011 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb Miko vanmiddag verteld dat we morgen kennis gaan maken met Polly
waarom over mezelf? ik heb ook tijd voor anderen..quote:Op maandag 21 november 2011 22:16 schreef Den_Haag het volgende:
FFT, niet te veel inzitten over F. maar vooral jezelf
Het is echt heel erg jaquote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Wat een heerlijk familiediner weer, met een echte tokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |