Dat vind ik knap, ik heb heel weinig geduld dus het zou niks voor mij zijn denk ik. Bovendien kan ik niet meten.quote:Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef freecell het volgende:
Hallo!
Das nog wel heel weinig dagen!
Niet online geweest het weekend, nog iets gebeurd?
Ik heb zaterdag samen met een vriendin bij vrienden het laminaat gelegd in de woonkamer![]()
Zonder 1 foutje, barstje of kiertje. En dat met het allergoedkoopste IKEA laminaat en een kamer met veel hoekjes.
We waren best trots!
(en nu nog spierpijn in m'n billen, hihi)
Hmmm, dat zijn toch ook niet mijn sterkste punten, hahaquote:Op maandag 21 november 2011 09:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, ik heb heel weinig geduld dus het zou niks voor mij zijn denk ik. Bovendien kan ik niet meten.
Fijnquote:Op maandag 21 november 2011 09:08 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij heb ik nog last van de narcose, ik weet heel niet of er iets gebeurd is dit weekend. Nou ja, het gaat beter met me.
Gewoon een goed team dus.quote:Op maandag 21 november 2011 09:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, dat zijn toch ook niet mijn sterkste punten, haha
Ochtoch....quote:Op maandag 21 november 2011 09:12 schreef freecell het volgende:
Hum, peuter met rode wangen zegt net: 'mijn keel doet zeer!'
Mjah, zo ziet hij er ook wel uit
En er moest een kusje op
Alleen TU techneuten van deze uni, besloten beursquote:Op maandag 21 november 2011 11:21 schreef AnneX het volgende:
Steer, gisteravond vroeg ik je naar de link van de carrierebeurs...wie-wat-waar enzo.
Is het ook voor werkzoekenden hbo + ? Of alleen techneuten?
Nee joh! Eindhovenquote:Op maandag 21 november 2011 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben je dan weer op zoek Annex?? Nee toch?
Ik schrok alquote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee joh! EindhovenHeb ik al eens twee jaar gewoond.
Nichtje is zonder werk toen Philips besloot te reorganiseren.
Wat ik vooral hoor is dat er een behoorlijk gebrek aan techneuten gaat ontstaan, dus wat dat betreft zit Steer gewoon goed.quote:Op maandag 21 november 2011 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja je hebt het geluk dat aan hoger opgeleiden altijd wel een soort van gebrek is.. Zeker in de technische hoek meen ik toch?
Als MBO'er en bepaalde HBO richtingen heb je het lastiger momenteel.. Al zal het wel ff zoeken zijn ja
Het is misschien lastiger als je erg kieskeurig bent..quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ja dat is ook zo. En met een negatieve inslag gaan solliciteren heeft verder geen zin
Liever iets langer wachten op een hele goede baan dan iets halfshalfs snel aannemen denk ik... kan mezelf financieel nog wel ff redden...quote:Op maandag 21 november 2011 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is misschien lastiger als je erg kieskeurig bent..
Als je die luxe hebt is dat natuurlijk prima. En ik zou ook niet voor een baan gaan die je eigenlijk niet wilt als dat niet nodig is. Maar zoals het 10-15 jaar geleden er aan toe ging, waarbij de banen met leasebakken en allerlei extra's je om de oren vlogen en bedrijven je haast uit de schoolbanken trokken om aan de slag te gaan, dat is wel echt over. Dat bedoel ik eigenlijk meerquote:Op maandag 21 november 2011 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Liever iets langer wachten op een hele goede baan dan iets halfshalfs snel aannemen denk ik... kan mezelf financieel nog wel ff redden...
Ik schrok ook even toen ik terug aan het tellen was.. maar ja.. zo lang is dat al geledenquote:
Dankjewelquote:Op maandag 21 november 2011 10:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gezellig geweest of zomaar?erop!
Dus ga je binnen bezig.quote:
Pffffff, da's hard werken!quote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef freecell het volgende:
Lekker
Ik nu onder andere:
- Gordijnen er af, in de wasmachine en nu aan het drogen (En dan straks strijken nog)
- Dekentjes van de kinderen gewassen en gedroogd
- luiers gespoeld en gewassen
- Huis gezogen, inclusief de bank (en onder de kussens) en onder de bank
- Kattenbak (brrrr)
- Vuilnisbak
- Vensterbank+planten water+planten allemaal even onder de kraan
- Keuken + fornuis schoon
- Vaatwasser in-uit-in en het filter schoongemaakt.
- Lopende zaken en kinderen voorlezen enzo
TO do: luiers op drooglijn hangen, gordijnen strijken en ophangen, Kaartje posten, WC schoonmaken en benedenverdieping dweilenEn als ik er aan toe kom gaat er nog een wasje doorheen.
Ow, en koken natuurlijk
Ook hard aan het werk dus!quote:Op maandag 21 november 2011 13:32 schreef Sunnythesun het volgende:
hard aan het werk dus!
Ik heb weer 4 rapporten geschreven. Zo nog even wat eten, Sam uitlaten, naar de winkel fietsen en dan kijken of ik er nog 4 kan schrijven. Hoef ik er morgen nog maar 8
Heb je vergeten de krant te bewaren?quote:Op maandag 21 november 2011 13:34 schreef golfer het volgende:
Ook maar even naar de supermarkt om wat triviale, maar erg nodige zaken, zoals WC-papier te kopen.
Vanavond neemt B. dönerkebab mee van het station uit Beverwijk.
Groot gelijk!quote:Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
Toch maar niet naar mijn ex-collega's geredenDe mist is me iets te heftig.
Nee, die hebben we altijd nog als reservemateriaal.quote:Op maandag 21 november 2011 13:36 schreef krakkemieke het volgende:
Heb je vergeten de krant te bewaren?
Snap ik.quote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Sarabi het volgende:
Bleh mijn vriend gaat vanavond naar zijn vrienden in Leiden
Vind het helemaal niet leuk dat hij met dit weer voor de fun 3 uur gaat rijden
Ja, maar wel jammer. Had er zin inquote:
Ik loop nog in mijn tshirtje en trainingsbroek zonder sokkenquote:Op maandag 21 november 2011 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Brrr.. verwarming loeit, het is hier 20 graden, heb een warme trui aan, maar heb het ook nog steeds behoorlijk koud
Ik ook hoor! Ik heb zelfs een legging extra aan.quote:Op maandag 21 november 2011 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Brrr.. verwarming loeit, het is hier 20 graden, heb een warme trui aan, maar heb het ook nog steeds behoorlijk koud
Ook leuke dingen doen hoor!quote:Op maandag 21 november 2011 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Ja, maar wel jammer. Had er zin inNou ja, dan ga ik zo de keuken maar lekker opruimen en schoonmaken en boodschappen doen en wasjes draaien en meer van zulks
Oh, en kookboeken lezen
ik zit nu Manowar te luisterenquote:
Helemaal goed!quote:Op maandag 21 november 2011 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ik zit nu Manowar te luisterenLeuk genoeg?
Tja.. ik woon niet in een flat én ik heb maar weinig isolatie meer over hequote:Op maandag 21 november 2011 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik loop nog in mijn tshirtje en trainingsbroek zonder sokkenNiet koud
quote:Op maandag 21 november 2011 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. ik woon niet in een flat én ik heb maar weinig isolatie meer over he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef borisz het volgende:
En dat was dexter ep 8.Staat hier voor vanavond op het programma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Hij heeft gelukkig besloten thuis te blijven, maar hij vind het niet leukquote:Op maandag 21 november 2011 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Ja, maar wel jammer. Had er zin inNou ja, dan ga ik zo de keuken maar lekker opruimen en schoonmaken en boodschappen doen en wasjes draaien en meer van zulks
Oh, en kookboeken lezen
Trein geen optie?quote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij heeft gelukkig besloten thuis te blijven, maar hij vind het niet leuk
Een van die vrienden gaat voor een paar maanden naar Australie dus was dit wel een leuk afscheid geweest
Nope, dan komt ie niet meer terugquote:
Dankjewelquote:
De strijk is lange broeken, shirts, overhemden, pyamabroeken, theedoeken, de slopen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef freecell het volgende:
Annex: nee, dat is niet te spreiden over een week, ofja, het kán wel, maar wanneer doe ik dan de rest?
Strijk jij veel ja? Ik eigenlijk niks, Ja de gordijnen nu dus!
Fijn dat de boel weer aan kant is!
Hang ik net de gordijnen weer op: is er 1 tien centimeter gekrompen en de andere niet
Dus ik kijk beter: heb ik 1 verkeerde meegewassenDus nu mag ik straks nog een gordijn wassen, strijken en ophangen, LOL
Dik verdiend. Doorzetter!quote:Op maandag 21 november 2011 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en als beloning mag ik een stukje pure chocoladeletter![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 15:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
De strijk is lange broeken, shirts, overhemden, pyamabroeken, theedoeken, de slopen.
Niet: lakens en dekbedhoezen en onderbroeken.![]()
Valt wel mee toch?
Ha! Ja! En ik schrijf er bij iedereen nog iets leuks bij ook (althans, bij sommigen iets motiverends omdat ze beter hun best moeten doen van mequote:
Omdat ik een versgestreken sloop en pyamabroek en theedoek heerlijk vind om te gebruiken en omdat het lekker voelt als fris en strak en omdat het makkelijk in de kast past op platte stapeltjes.quote:
wat was jij een stoute leerling!quote:Op maandag 21 november 2011 15:32 schreef AnneX het volgende:
Het is jaren later als ze groot zijn en de rapporten zijn bewaard...
Altijd leuk om terug te lezen.
A. moet beter haar best doen...
A. kan het wel en doet het niet...
A. Niet zoveel kletsen tijdens de les...![]()
Oh! Lekker zeg! Ze denken vast dat je later een koksopleiding hebt gedaan.quote:Op maandag 21 november 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiesmiddags!
Iedereen is lekker bezig zo te zienIk ben al sinds vanochtend 10u bij ouders, pony is geknipt.. wel erg kort maar gelukkig is dat over een paar dagen al niet meer te zien.
Verder receptjes uitgezocht want donderdag komt een meidenclubje eten van de Toerisme-opleiding, super gezellig weer! Ik ga donderdag de hele dag koken en bakken en ga maken:
- Groentenquiche van Bluezz
- Bladerdeegdriehoekjes met feta, champignons en prei
- Mexicaanse minitortilla's
- Rookvleesbonbons met roomkaas en uienchutney
- Kaaskroketjes
- Hammousse (op amuselepels)
- Pesto
- Kruidenboter/Knoflookboter
- Monchoutaart
Daarbij een zooi (stok)brood kopen. We zijn met zn 5-en dus dit is weer meer dan genoeg. Morgenmiddag weer een afspraak met een 'nieuw' UZB.
maar moet.
de Fok-koksopleidingquote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh! Lekker zeg! Ze denken vast dat je later een koksopleiding hebt gedaan.
Whut? Is dit cynisch bedoeld??quote:Op maandag 21 november 2011 15:40 schreef freecell het volgende:
Ow, tof die rapportenZo lekker positief ook....
Bepaald percentage van de uren afhalen en doorberekenen naar de kosten levert dan toch automatisch een bepaald percentage reductie in kosten op?quote:Op maandag 21 november 2011 16:03 schreef borisz het volgende:
Mensen met statistiekkennis
Ik heb 48 data punten met kosten en uren. Nu moet ik met een model komen dat een %verandering in uren leidt tot %verandering in de kosten. Iemand een idee wat ik moet doen ?
Data aanpassen en dan een regressie draaien? Maar ja hoe pas ik die data dan aan?
Whehehe.....overkillquote:Op maandag 21 november 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiesmiddags!
Iedereen is lekker bezig zo te zienIk ben al sinds vanochtend 10u bij ouders, pony is geknipt.. wel erg kort maar gelukkig is dat over een paar dagen al niet meer te zien.
Verder receptjes uitgezocht want donderdag komt een meidenclubje eten van de Toerisme-opleiding van 10 jaar terug, super gezellig weer! Ik ga donderdag de hele dag koken en bakken en ga maken:
- Kaaskroketjes
- Pesto
- Monchoutaart
Daarbij een zooi (stok)brood kopen. We zijn met zn 5-en dus dit is weer meer dan genoeg.
Er komt een heel weeshuis bij je eten?quote:Op maandag 21 november 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiesmiddags!
Verder receptjes uitgezocht want donderdag komt een meidenclubje eten van de Toerisme-opleiding van 10 jaar terug, super gezellig weer! Ik ga donderdag de hele dag koken en bakken en ga maken:
- Kaaskroketjes
- Pesto
- Monchoutaart
Daarbij een zooi (stok)brood kopen. We zijn met zn 5-en dus dit is weer meer dan genoeg. Morgenmiddag weer een afspraak met een 'nieuw' UZB.
maar moet.
Fles port, kaneelstokje, steranijs, beetje suiker, stukje citroenschil, koken maarquote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, heeft iemand een briljant recept voor stoofpeertjes? Ik heb nu tijd dus ik dacht vanavond wel ff 2 kilo stoofperen te maken
Op 2 kg een hele fles port? Geen water?quote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Fles port, kaneelstokje, steranijs, beetje suiker, stukje citroenschil, koken maar
Afvullen tot het onder staat met waterquote:Op maandag 21 november 2011 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op 2 kg een hele fles port? Geen water?
Checkquote:Op maandag 21 november 2011 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Afvullen tot het onder staat met water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |