SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
Ja nee
lijkt me niet, dan is nog steeds die breuk er.quote:Op maandag 21 november 2011 06:33 schreef Devv het volgende:
Als ze dinsdag gewoon winnen dan is alles vergeven en vergeten.
quote:Op maandag 21 november 2011 07:29 schreef Neuroscience het volgende:
Ik zie nu pas dat 'Ludo Sanders' naast die Swarte zit
link?quote:Op maandag 21 november 2011 07:45 schreef Neuroscience het volgende:
Ik neem aan dat het filmpje met het onversneden interview met Davids (staat iig in VI topic) hier al voorbij gekomen is? Wat een vertoning. En het haalt Ten Have zijn verhaal bij SV ook behoorlijk onderuit.
Daarom wegblijven van Voetbalzone. Of in ieder geval de reacties daar niet lezen.quote:Op maandag 21 november 2011 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een vieze troll die davids en ten have. nu gaan er nog kleuters op voetbalzone geloven dat cruijff het idd gezegd heeft
Cruijff zou zoiets nooit doen.
Wat is er qua JC zo bijzonder aan het filmpje dan?quote:Op maandag 21 november 2011 07:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
daarom moet iedereen dit filmpje opslaan op zijn eigen computer en dit door sturen naar alle andere media/radio's, fansites, kranten, vi die dit moeten uitzenden dit zorgt namelijk voor het verschil tussen wel redden of niet voor JC kamp.
Nee, alleen het verhaal van Ten Have.quote:Op maandag 21 november 2011 08:35 schreef Scribent het volgende:
Haha geniaal die sukkels hier die doen alsof ze de moord op Kennedy in een nieuw daglicht hebben geplaatst met die 'onversneden videotape'
Leg eens uitquote:Op maandag 21 november 2011 08:43 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nee, alleen het verhaal van Ten Have.
Ten Have beweert dat Ajax geen rol heeft geen gehad in de bewering van Davids over racisme, terwijl de perschef tegen Davids zegt 'vertel eens hoe Cruijff je benadert heeft'. En toen kwam dat verhaal over racisme.quote:
Lazer op man. Vermeer staat ook alleen maar in het doel omdat hij zwart is!quote:Op maandag 21 november 2011 07:49 schreef roepdeman het volgende:
Ik mis hier niks van! Mijn club, wat the hell!? En trouwens Kenneth blijft de man in mijn ogen, hij heeft met die almaar falende verdediging meer punten moeten redden dan de jaren met Vermaelen.
Ik heb het filmpje al reeds gedownload en op youtube gezet als mirror, komt goed.quote:Op maandag 21 november 2011 07:49 schreef Neuroscience het volgende:
Als de NOS of Ajax hier lucht van krijgen gaan ze het zeker proberen off line te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |