SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
[ Bericht 0% gewijzigd door Smoofie op 21-11-2011 00:12:03 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
Hoezo? Misschien is het waar wat hij zegt? Als het gezegd is. Als we dit als racisme gaan bestempelen zijn we nog erger dan die mongolen aan de andere kant van de oceaanquote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef Pedroso het volgende:
Als Cruijff het daadwerkelijk gezegd heeft (en het te bewijzen is) dan is het einde oefening voor Johan in Amsterdam.
Iedereen mag hem van mij openen, alleen Ajacied422 niet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik open ook nooit meer topics gewoon als ik een lapo krijg, altijd wel iemand die het graag wil doen.
het verklaart wel waarom Davids Cruijff een dolk in den rug wil zetten.quote:
Ze proberen hun positie te behouden.quote:
quote:The racism card is always played by weak people in an organization, in order to hide their own failure.
Ik geloof eigenlijk wel dat het is gezegd, maar dat het volledig uit context wordt getrokken en het na een lange ruzie/woordenwisseling eruit is gefloept, maar het is sowieso zielig hoe het nu naar buiten wordt gebracht, en bevestigd wordt door vriendje Ten Have bij zijn vriendjes Arno en Sjek.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien is het waar wat hij zegt? Als het gezegd is. Als we dit als racisme gaan bestempelen zijn we nog erger dan die mongolen aan de andere kant van de oceaan![]()
Niemand is groter dan AFC Ajax, ook niet Davids zijn gekrenkte egoquote:Op zondag 20 november 2011 23:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het verklaart wel waarom Davids Cruijff een dolk in den rug wil zetten.
Zodat ze in Afrika blijven?quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom opent Cruijff, Cruijff Courts in Afrika als hij zwarten haat?
Hij houdt van lachende negers, niet van boos kijkende negers zoals Davidsquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Kunnen ze mooi Ajax-shirtjes naaien.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat die kiddo al ligt te tukken, hij is morgen spontaan depressief omdat hij de discussie op Fok! hierover heeft moeten missen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen mag hem van mij openen, alleen Ajacied422 niet.
Hij hangt daar altijd stiekum zijn lul in de pan met soepquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Om die Cruijff Courts zit altijd een hekwerk dat afsluitbaar is.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |