Nee, gelukkig niet! Anders had ik hem er nooit ingestoken hoorquote:
Die bestaan niet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:38 schreef Meloewa het volgende:
Vervolg maar lelijke vrouwen pakken met een frisse kut dan!
Hoe schoon ben jij daar onder dan?quote:Op zondag 20 november 2011 23:38 schreef Meloewa het volgende:
Zoals jij?quote:Op zondag 20 november 2011 23:38 schreef Meloewa het volgende:
Ow heyquote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heel schoon want ik ben namelijk kk lelijk.
Even de zure room van de taco aflikken dan?quote:Op zondag 20 november 2011 23:46 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Bijten? Dat klinkt wel als een erg hoog risico op complicaties
Oké, stop daarmee.quote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Even de zure room van de taco aflikken dan?
Een pik zit ook vol bacterien, weet je?quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef ounsciz het volgende:
Een zure sloot beffenZo'n grot vol met bacteriën.
Nee chilly pocket juist.quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef superdrufus het volgende:
Misschien moet je ze wat lactacyd aanbevelen ts
Lactacyd!quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef superdrufus het volgende:
Misschien moet je ze wat lactacyd aanbevelen ts
Ik heb geen idee ik heb ook geen zure sloot hoorde wel van een meisje dat ze die chilly gel had gebruikt, vertelde dat haar kut in brand stond tenminste zo voelde ze het.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Werkt dat beter ? Ik heb namelijk geen zure sloot.
Nee ik zag het op reclame en had lol meer niet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Die heb jij standaard in de handtas?
Nee maar ik hoef hem wel niet meer.quote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef DrBiemel het volgende:
Meloewa, heb je die Asus al binnengeflikkerd?
Oke. Goed nieuws dus.quote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik zag het op reclame en had lol meer niet.
Nee hoor gelijk beffen, heerlijk zo'n zweterig doosje.quote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef RickoKun het volgende:
Vrouwen na het uitgaan beffen is dan ook not donedie moet je meteen een veeg geven, pas na t douchen beffen nigga
Deze man weet het!quote:Op zondag 20 november 2011 23:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee hoor gelijk beffen, heerlijk zo'n zweterig doosje.
Ikzelf heb altijd een potje bij me om het zuur in op te sparen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee hoor gelijk beffen, heerlijk zo'n zweterig doosje.
Lol, gaan we ruilen?quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ikzelf heb altijd een potje bij me om het zuur in op te sparen.
Ik heb nog een paar potjes te ruil maar dat is geen halalsap, is dat erg?quote:Op maandag 21 november 2011 00:01 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Lol, gaan we ruilen?
Ik heb nog twee potjes Marokkaans sap
Nee man, is chill.quote:Op maandag 21 november 2011 00:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar potjes te ruil maar dat is geen halalsap, is dat erg?
Klopt, maar die is uitwendig en nét wat makkelijker regelmatig schoon te houden dan kut.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Een pik zit ook vol bacterien, weet je?
Ja maar ouwe als zij elke dag soppen jweet, is er niets aan de hand toch?quote:Op maandag 21 november 2011 00:05 schreef ounsciz het volgende:
[..]
Klopt, maar die is uitwendig en nét wat makkelijker regelmatig schoon te houden dan kut.
Toch horen ze dat gewoon in orde te hebben, zeker als ze uitgaan en er kans is dat ze hun snee aan een scharrel gaan laten zien.quote:Op maandag 21 november 2011 00:05 schreef ounsciz het volgende:
[..]
Klopt, maar die is uitwendig en nét wat makkelijker regelmatig schoon te houden dan kut.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je zusje houdt het ook prima schoon, dus dat verkies ik boven rubber.
Sommige vrouwen schamen zich echt nergens voor. Een vriend vertelde mij ooit alles uitgekotst te hebben ná het beffen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Toch horen ze dat gewoon in orde te hebben, zeker als ze uitgaan en er kans is dat ze hun snee aan een scharrel gaan laten zien.
Niets jonge, heb ik mee naar huis door me skill moves op die dansvloer ouwe gek!quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef RozeRat het volgende:
En hoeveel moest TS achteraf betalen?
Heeft ze niet mattie, ze heeft namelijk een mooie kop zonder pukkels!quote:
Kotste hij die doos vol?quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef ounsciz het volgende:
[..]
Sommige vrouwen schamen zich echt nergens voor. Een vriend vertelde mij ooit alles uitgekotst te hebben ná het beffen.
Oh ze heeft nog niet gezegd dat haar lichaam niet gratis is?quote:Op maandag 21 november 2011 00:14 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Niets jonge, heb ik mee naar huis door me skill moves op die dansvloer ouwe gek!
Nee maat, ik heb de prijs betaald toen ik d'r kutje rook.quote:Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef RozeRat het volgende:
[..]
Oh ze heeft nog niet gezegd dat haar lichaam niet gratis is?
Geen zorgen, 50 euro is genoeg volgens kees.
Gewoon likken, net of je falus schoon isquote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ikzelf heb altijd een potje bij me om het zuur in op te sparen.
Soms net of je in een haringstal bent, een viskraam.quote:Op maandag 21 november 2011 00:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Gewoon likken, net of je falus schoon is
Jawel, die laat ik ze altijd eerst even schoonzuigen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Gewoon likken, net of je falus schoon is
Ik niet hoor, vies-vies=schoon.quote:Op maandag 21 november 2011 00:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jawel, die laat ik ze altijd eerst even schoonzuigen.
QFTquote:
Heb jij nou werkelijk de "quote:Op maandag 21 november 2011 00:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je aan bondage doet, als ze instemmen bind je ze vast, en dan de brandslang erop tot die geur weg is.quote:Op maandag 21 november 2011 00:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2011 23:35 schreef DrBiemel het volgende:
Dan denk je, nou lekkere meid!
Waarom gaat die in godsnaam met MIJ mee naar huis?
Trek je d'r broek uit en voel je al zo'n zure, alles-op-zijn-weg-verterende geur op je afkomen, aciditeit heel hoog!
KLAAG: knappe vrouwen met een kutje vol zuurafval
Nee.quote:Op maandag 21 november 2011 01:08 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Heb jij nou werkelijk de ""-smiley als standaard pi?
Ieuwquote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Alsof je je tong tegen een 9 volt batterij duwt
Faal.quote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef LittleCthulhu het volgende:
Dat krijg je als mensen tegenwoordig maar eens per 2 dagen douchen en nooit van vaginazeep hebben gehoord.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Faal.
Vaginazeep is juist slecht en brengt de zuurgraad uit balans waardoor het juist zuur wordt.
Weet niet hoe vies het bij jou dan wel niet is dat wassen met water niet voldoende is?
Die doe je ook niet IN de vagina maar er om heen. Je zweet daar meer dus het is wel extra fris.quote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Faal.
Vaginazeep is juist slecht en brengt de zuurgraad uit balans waardoor het juist zuur wordt.
Weet niet hoe vies het bij jou dan wel niet is dat wassen met water niet voldoende is?
Dat dit kan op youtube...quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef rolfson het volgende:
Daarom druk ik er van te voren altijd eerst een pepermuntje in.
WTFquote:Op maandag 21 november 2011 22:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat dit kan op youtube...
Ohjah... en mensen die denken: lekker wijf = lekkere kut
quote:Op maandag 21 november 2011 22:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik wist het wel.quote:Op zondag 20 november 2011 23:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik heb ook geen zure sloot hoorde wel van een meisje dat ze die chilly gel had gebruikt, vertelde dat haar kut in brand stond tenminste zo voelde ze het.
WTF dat ze dat op youtube laten staanquote:Op maandag 21 november 2011 22:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |