Nee, gelukkig niet! Anders had ik hem er nooit ingestoken hoorquote:
Die bestaan niet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:38 schreef Meloewa het volgende:
Vervolg maar lelijke vrouwen pakken met een frisse kut dan!
Hoe schoon ben jij daar onder dan?quote:Op zondag 20 november 2011 23:38 schreef Meloewa het volgende:
Zoals jij?quote:Op zondag 20 november 2011 23:38 schreef Meloewa het volgende:
Ow heyquote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heel schoon want ik ben namelijk kk lelijk.
Even de zure room van de taco aflikken dan?quote:Op zondag 20 november 2011 23:46 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Bijten? Dat klinkt wel als een erg hoog risico op complicaties
Oké, stop daarmee.quote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Even de zure room van de taco aflikken dan?
Een pik zit ook vol bacterien, weet je?quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef ounsciz het volgende:
Een zure sloot beffenZo'n grot vol met bacteriën.
Nee chilly pocket juist.quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef superdrufus het volgende:
Misschien moet je ze wat lactacyd aanbevelen ts
Lactacyd!quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef superdrufus het volgende:
Misschien moet je ze wat lactacyd aanbevelen ts
Ik heb geen idee ik heb ook geen zure sloot hoorde wel van een meisje dat ze die chilly gel had gebruikt, vertelde dat haar kut in brand stond tenminste zo voelde ze het.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Werkt dat beter ? Ik heb namelijk geen zure sloot.
Nee ik zag het op reclame en had lol meer niet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Die heb jij standaard in de handtas?
Nee maar ik hoef hem wel niet meer.quote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef DrBiemel het volgende:
Meloewa, heb je die Asus al binnengeflikkerd?
Oke. Goed nieuws dus.quote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik zag het op reclame en had lol meer niet.
Nee hoor gelijk beffen, heerlijk zo'n zweterig doosje.quote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef RickoKun het volgende:
Vrouwen na het uitgaan beffen is dan ook not donedie moet je meteen een veeg geven, pas na t douchen beffen nigga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |