Je moet ze ook niet op anderhalve meter hoogte loslatenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik die van mij loslaat, gaan ze in een hoekje zitten bibberen
oh ja dat soort dingen zijn ook altijd kei ergquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef JDude het volgende:
Doet me denken aan de tijd dat ik nog vrijstelling voor de gemeentelijke belastingen kon aanvragen. Dan was ik eerst een halve dag kwijt met het bijeenzoeken van het benodigde "bewijsmateriaal"
Meh... Dat whiepen is half the fun van heel het caaf-gebeuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hun nachthokje nietDus die haal ik er overdag uit en dan zet ik er een houten bruggetje in, dan zijn ze actiever. Maar ze whiepen nog niet om voer ofzo, dat vind ik wel jammer. Al weten ze het donders goed als er wat aankomt.
Geen ideequote:
Bleghquote:Op woensdag 23 november 2011 08:57 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is het ook niet. Het begon met een verstopt toilet. Kan ik vanmiddag uiteraard gaan oplossen.
Ik begin op Grrrr te lijkenquote:Op woensdag 23 november 2011 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik weet niet wat jij onder "kwakkelen" verstaat, maar als je toilet er verstopt van raakt wil ik het niet weten ook!
quote:
You are lucky.quote:
GNU Compiler Collection? Hebben ze daar tegenwoordig ook al een subforum voor?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kuukske het volgende:
Hé Pheen, mag die TT in GCC iets meer werkproof?.
Doekje nodig? Of word je daar niet blij van?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
GNU Compiler Collection? Hebben ze daar tegenwoordig ook al een subforum voor?
Liefquote:
Een echte nerd fapt tegenwoordig op LVM en niet op GCC.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doekje nodig? Of word je daar niet blij van?
Ja, en ik snap er alles!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
GNU Compiler Collection? Hebben ze daar tegenwoordig ook al een subforum voor?
Wie?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Beterschap lieve Daniel1976. Geef mij je FOK!-inloggegevens maar, dan modereer ik het forum wel, zodat jij lekker kan uitrusten.
[ afbeelding ]
Berenvel doet wonderen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel een mooi kampvuurtje maken. Anders krijg je het koud.
R&P-moderator Daniel1976 is ziek.quote:
ZIjn er moderators? Oh wacht, dit is de SC, daar komen ze niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
R&P-moderator Daniel1976 is ziek.
Dus wens hem beterschap!
Beterschap, maar dat is geen van de kliek hier, dus hij leest dit toch niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dus wens hem beterschap!
Oh, hij gaat het heus wel lezen!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
Beterschap, maar dat is geen van de kliek hier, dus hij leest dit toch niet.
Q heette QyRoZ?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb alleen Q eens gespot. Ooit, toen deze reeks nog niet bestond en hij nog Qyroz heette
Eens, het is zo'n dag. Maar vandaag is al half voorbijquote:Op woensdag 23 november 2011 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geen idee
het is gewoon zo'n dag
wahebtie?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Beterschap lieve Daniel1976. Geef mij je FOK!-inloggegevens maar, dan modereer ik het forum wel, zodat jij lekker kan uitrusten.
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dus wens hem beterschap!
Zieke mannenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De griep heerst, dus waarschijnlijk als echte vent bijna "doot" op de bank.
Dat met die login gegevens zullen we maar niet doenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
<br/> is een nieuwe regel in HTML.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Hoe verschijnt <br/> in tekst? wat is het?
<br/> snap ik, maar ik had eerst een andere code waar Fok vanzelf <br/> van maakte en toen snapte ik hetquote:Op woensdag 23 november 2011 15:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
<br/> is een nieuwe regel in HTML.
Maakt niet uit, ik heb je mailbox net gehackt.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat met die login gegevens zullen we maar niet doen
Het aardige is, ik weet mijn eigen FOK! wachtwoord niet.
Dan is het nog altijd in HTML:quote:
1 | <br> |
1 | <br /> |
Zwarte pels en vlijmscherpe lange hoektanden?quote:
Als we dan toch gaan mierenneuken: Met of zonder spatie maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd in HTML:
[ code verwijderd ]
(Zonder slash dus.)
en in XHTML:
[ code verwijderd ]
(Met spatie voor de slash.)
Het heeft inderdaad hetzelfde effect, maar officieel moet het met een spatie.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Als we dan toch gaan mierenneuken: Met of zonder spatie maakt niet uit hoor
Officieel maakt het niet uit, maar IE8 of zo'n andere faalbrowser ging geloof ik over zijn nek als er geen spatie in staat.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad hetzelfde effect, maar officieel moet het met een spatie.
Oh, dat wist ik eerlijk gezegd niet, nooit uitgeprobeerd, maar bedoel je niet gewoon dat de meeste versies van Internet Explorer sowieso niet goed kunnen omgaan met een XHTML-doctype?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:34 schreef KomtTijd... het volgende:
maar IE8 of zo'n andere faalbrowser ging geloof ik over zijn nek als er geen spatie in staat.
Vertel?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ah nevermind, Fok gaf me het antwoord
Het is niet jouw verantwoordelijkheid om hun probleem op te lossen.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hiiiiii, werk belt net.Problemen met de bezetting, nu voel ik me al weer verantwoordelijk en zit ik al weer te denken of ik niet een dag van mijn lange weekend in moet leveren
Niets ernstigs. Hou geen eten binnen zie sterretjes en heb wat koorts, that's it.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vertel?
Oh, ik dacht dat dat over Daniel ging. Wat heeft hij?
Beterschap!quote:Op woensdag 23 november 2011 18:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niets ernstigs. Hou geen eten binnen zie sterretjes en heb wat koorts, that's it.
Don't worry.
Dat is zo natuurlijk. Ik heb alleen een beetje medelijden met mijn baas en collega's.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het is niet jouw verantwoordelijkheid om hun probleem op te lossen.
Ik heb een periode gehad dat ik al bijna op mijn werk was op het moment dat ik gebeld werd, voelde me net als jij verantwoordelijk. Maar de tent draait echt wel door als je nee zegt.
FUS RO DAH!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is zo natuurlijk. Ik heb alleen een beetje medelijden met mijn baas en collega's.![]()
Maar goed, ik kan er ook weinig aan doen dat het al eeuwen een bende bij ons is idd. Het idee om toch maar een dag te komen werken heb ik dan ook al van me afgezet. Goed hè?
Imperial of Stormcloak Air?quote:
Nog niet gekozen, maar het wordt Imperial.quote:
Ik vind het allebei maar een stelletje rukbuffels eigenlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet gekozen, maar het wordt Imperial.
Eens. Daarom heb ik nog geen keus gemaakt. Tot nu toe gaat dat goed. dat met al 50 uur op de teller.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind het allebei maar een stelletje rukbuffels eigenlijk
quote:De NTR zal gaan onderzoeken of de hacker daadwerkelijk toegang heeft gekregen tot de opgeslagen e-mailadressen, al zou de bouwer van 'het grote boek' hebben gezegd dat dit onmogelijk is.
Nog erger:quote:Op woensdag 23 november 2011 20:21 schreef Tegan het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)erklaasjournaal.html
[..]
'Niets ernstigs' zegt ie...quote:Op woensdag 23 november 2011 18:51 schreef Daniel1976 het volgende:
Niets ernstigs. Hou geen eten binnen zie sterretjes en heb wat koorts, that's it.
Don't worry.
Ik heb mijn dochtertje er ingeschreven maar ik heb geen adresgegevens moeten opgeven hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Bengeltje het volgende:
Er staat in dat nieuwsbericht dat ze naam en adres moesten opgeven. Dat gaat toch wel wat ver.
Nouja. Als er iemand bij jou inbreekt en alleen een oude jas jat, is het dan minder erg?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Tally het volgende:
Ach dan hebben ze een mailadres. Boehoe. Je kan ook zeiken om het zeiken hoor.
Geen enkel persoon die enigszins weet waar ze het over hebben in dit vakgebied kan die uitspraak doenquote:al zou de bouwer van 'het grote boek' hebben gezegd dat dit onmogelijk is.
Ook wel een mooie faal jaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nog erger:
http://www.ouders.nl/mnie2011-sinterklaasjournaal.htm
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik kom echt alleen maar ff zeiken
het was inderdaad zo´n dag
ik ga minder werken vanaf volgende week, deel van mijn baan gaat weg zeg maar
bijna de heflt
Maak ik cupcakes voor je!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je krap zit trakteer ik wel een keer op friet
Ja dan zou ik het minder erg vinden. Al blijft het feit dat er iemand in je huis is geweest. Zie ik toch iets andrs dan iemand die je database heeft gehackt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja. Als er iemand bij jou inbreekt en alleen een oude jas jat, is het dan minder erg?
Het is gewoon treurig dat het sowieso kan, en een bestand van 1,5 miljoen emailadressen is veel geld waard.
Plus, de enige reden dat ik het quote was om deze zin (en niet deze discussie dus).
[..]
Geen enkel persoon die enigszins weet waar ze het over hebben in dit vakgebied kan die uitspraak doen.
De link naar deze post ga ik even opslaan voor toekomstig gebruikquote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
'Niets ernstigs' zegt ie...
En ik maar mijn best doen om naakt voor je te koken. Kotst ie het gewoon weer uit.
Ik wil er verder niet op ingaan omdat het daar niet om ging, maar ik ben het niet eens met jequote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dan zou ik het minder erg vinden. Al blijft het feit dat er iemand in je huis is geweest. Zie ik toch iets andrs dan iemand die je database heeft gehackt.
En idd kan je dat niet zeggen.
Oh, da's grappig, in TRU was het juist altijd het tegenovergestelde. Mijn posts daar werden direct in de prullenbak gegooid zodat ze nooit meer teruggelezen konden worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef Daniel1976 het volgende:
De link naar deze post ga ik even opslaan voor toekomstig gebruik
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
Wij in R&P geloven in tweede kansen van kutopmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |