Yup, mét een kat!quote:
Wat denk je zelf? Iemand met een vergelijkbaar genenpakket als ik. Natuurlijk is 'ie niet single.quote:
Nope, helaas. Het aanbod is voldoende zeldzaam om ons gewild te houden.quote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Tegan het volgende:
Damn. Waarom maakte je me dan helemaal lekker!
Heb je nog meer siblings (er zou een Nederlands woord daarvoor moeten zijn!)?
Brusjequote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Tegan het volgende:
Damn. Waarom maakte je me dan helemaal lekker!
Heb je nog meer siblings (er zou een Nederlands woord daarvoor moeten zijn!)?
ooh misschien komt ie wel terug?quote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik mis mijn kat. Ik had hem Buddy genoemd.
Nou, ik ken mensen waar die term wel bij past.quote:
Van die onzijdige mensen om te zien.quote:
Zal ik je opwarmen?quote:
quote:
Ik was aan het wachten op een berichtje dat je klaar was om mijn warmte te ontvangen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef Tegan het volgende:
Waar blijf je?
Nu heeft de deken het meeste werk al gedaan.
Nu je het zo zegt...quote:
Ik kruip er gewoon bij.quote:
schreeuwlelijk.quote:
HALLO KUUKSKE.quote:
Que?quote:
Ik las "kinderbillen"quote:Op maandag 21 november 2011 18:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ook kinderbrillen Teeg. Alle andere zijn te breed. Maarre, je moet je boom prolly nog in elkaar schuiven
Nou heeft kuuks ook in haar buik dus dat kanquote:
Ze zei ooit wel dat ze een beetje psycho was dus wie weetquote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou heeft kuuks ook in haar buik dus dat kan
T niet zo ver ik weet dus dat zou wat vreemd zijn
of misschien heeft ze een vriezer vol afgehakte kinderbipsen?
quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zei ooit wel dat ze een beetje psycho was dus wie weet
quote:
Dat deden we toch al welquote:Op maandag 21 november 2011 18:22 schreef Tegan het volgende:
Haha, wat slim.
[ afbeelding ]
Van Postsecret dus, voor jullie denken dat ik een pervert ben.
Goed slapen dus!quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Zo'n avondje schaatsen heeft wel een voordeel: Dan ben je ten minste gewoon moe op een normale tijd!
Idd, mijne ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Onze katten hebben ook geen halsband, maar die komen ook niet buiten...
Sloot een optie? Oh wacht, niet nog een kittengate...quote:
Weet je wel hoeveel rommel het maakt als je continu het asiel verzuipt in de sloot?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sloot een optie? Oh wacht, niet nog een kittengate...
De PVV wil ze terugsturen, dat gaat ook niet werken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel rommel het maakt als je continu het asiel verzuipt in de sloot?
zo'n roze met diamantjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik mag de kat geen halsbandje geven
vind vriendje stom
Ja precies! zoietsquote:
Gewoon je vriend een halsbandje gevenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:00 schreef rhubarbje het volgende:
vind vriendje stom
In de sloot verzuipen dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De PVV wil ze terugsturen, dat gaat ook niet werken.
De PVV? prima.quote:
Ik had moeite om een harde lach in te houdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
Aaah nee het is echt een schat!
Zelfs mijn oma (lees: satan zelf) vind hem lief! En mijn mama is nog steeds verbaasd dat ie met mij is haha
Ziel verkocht?quote:
Maar Zem komt ook niet buiten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:00 schreef rhubarbje het volgende:
vind vriendje stom
Dan mag ze toch nog wel mooi zijn?quote:
Mja ok, dat snap ik wel. Maar als ze dus buiten zijn kan je nooit weten van wie ze zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:06 schreef Anthraxx het volgende:
Wij doen het ook niet, maar meer met het oog op dat ze zichzelf kunnen verhangen aan die krengen.
Mja, misschien wil ik dat wel doenquote:
Asielkat van een oud vrouwtje nemen, heeft die weer aandacht en die zijn vaak gewend om binnen op de vensterbank te liggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, misschien wil ik dat wel doen. Een oudere kat, want twintig jaar investeren is misschien niet handig zo zonder toekomstplannen. Maar dan zit ik nog met dat hij nooit naar buiten kan en meeste asielkatten die ik zag willen dat wel. En mama natuurlijk, die allergisch is.
Ik ook. Laat ze eerst maar eens 300 gaan rijden voor die toeslag.quote:
Nee hoor! asielkatten heb je voor binnen en buiten en dat weten ze daar precies aan te wijzenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, misschien wil ik dat wel doen. Een oudere kat, want twintig jaar investeren is misschien niet handig zo zonder toekomstplannen. Maar dan zit ik nog met dat hij nooit naar buiten kan en meeste asielkatten die ik zag willen dat wel. En mama natuurlijk, die allergisch is.
Ik zit twee hoog he. En maar een raam met (kleine) vensterbank.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Asielkat van een oud vrouwtje nemen, heeft die weer aandacht en die zijn vaak gewend om binnen op de vensterbank te liggen
Ik moest naar Rotterdam laatst om die Thalys te pakken. Moet je nog extra betalen omdat je ergens 2 minuten eerder bentquote:
Zit 3 hoog en die van mij ligt daar ook het liefstquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit twee hoog he. En maar een raam met (kleine) vensterbank.
Mja, dat is waar. Maar vind ze het niet erg om alleen te zijn als ik een hele dag werk? Twee katten gaat te ver.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor! asielkatten heb je voor binnen en buiten en dat weten ze daar precies aan te wijzen
als een katje 15 jaar op een flat heeft gewoond wil ie de laatst paar jaar ook best binnen slijten hoor
en tja hoe vaak komt je mama nou eenmaal langs?
als je het wil moet je het gewoon doen
jou huis jou leven voortaan etc
Q heeft ook twee tweedehands binnenkatten die het liefst in het zonnetje liggen en hij werkt 40 uur ofzo en heeft een appartement, moet je even aan hem vragen als je advies wilquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit twee hoog he. En maar een raam met (kleine) vensterbank.
Belachelijk ja. Hoewel ik dacht dat het toch wel een half uur scheelde op het hele traject...quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest naar Rotterdam laatst om die Thalys te pakken. Moet je nog extra betalen omdat je ergens 2 minuten eerder bentDat verrek ik, dan maar over Tilburg. Fyra
Nee hoor katten kunnen prima alleen zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, dat is waar. Maar vind ze het niet erg om alleen te zijn als ik een hele dag werk? Twee katten gaat te ver.
Haren heb je altijd wel, mensen verliezen ook haren, katten verliezen stukken minder haren dan de honden moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:06 schreef Tegan het volgende:
En hoe zit dat met haren, zitten die dan overal? En met kabels knabbelen?
Stoute katten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Q's katten hebben wel een keer mijn oordopjes van m'n MP3 doorgeknaagd
Stuk vloerbedekking tegen de tafelpoot plakkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef Tegan het volgende:
Mijn vijf minuten kat ging allemaal aan de stoelpoten krabben.
kwestie van een paar dagen lang elke keer als ie het doet met de plantenspuit sprayenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef Tegan het volgende:
Mijn vijf minuten kat ging allemaal aan de stoelpoten krabben.
nee dat vind ik ook het grote nadeel van katten: ze springen overal opquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:11 schreef Tegan het volgende:
De kat van een vriendin van me sprong altijd op het aanrecht enzo, dat vind ik dan ook weer niet zo hygienisch.
Denk dat je daar alleen maar aan ontkomt als je de keukendeur dichtmaakt, als je weg bent doen ze toch dingen die je liever niet hebt...quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:11 schreef Tegan het volgende:
De kat van een vriendin van me sprong altijd op het aanrecht enzo, dat vind ik dan ook weer niet zo hygienisch.
Maar wat als je een open keuken hebt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk dat je daar alleen maar aan ontkomt als je de keukendeur dichtmaakt, als je weg bent doen ze toch dingen die je liever niet hebt...
Gewoon er af meppen of sprayenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:11 schreef Tegan het volgende:
Dan heb je pech.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat als je een open keuken hebt?
En als je weg bent doen ze het alsnog. Hier komen ze zo ook niet op het aanrecht als wij thuis zijn, ik zie wel pootjes op het aanrecht als ik thuis kom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gewoon er af meppen of sprayen
Die van mij doet dat echt nooit
en ook niet op tafels en de schouw (staan te veel spullen op) terwijl ze wel op de bank en vensterbank mag bijvoorbeeld maar dat onderscheid kan ze echt prima maken
kwestie van een weekje energie in steken en je bent klaar
misschien bij een heel domme koppige kat wat langer
Hier doet ze dat echt maar zeldenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En als je weg bent doen ze het alsnog. Hier komen ze zo ook niet op het aanrecht als wij thuis zijn, ik zie wel pootjes op het aanrecht als ik thuis kom.
Klinkt als Bruce. Lijkt me het zelfde type ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:24 schreef Tegan het volgende:
Deze is wel tof.
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=228018
Hier ook, ze lusten geen kaas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hier doet ze dat echt maar zelden
kan een stuk kaas laten liggen en ze blijft er gewoon af
oh nee die van mij is gek op kaasjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier ook, ze lusten geen kaas.Vlees echter of gewoon brood vinden ze wel lekker.
Bruce?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Klinkt als Bruce. Lijkt me het zelfde type ook.
Gewoon doen dus!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:34 schreef Tegan het volgende:
Las trouwens dit.
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=235340
Eén glas. Het eerste glas was van onze chocolademelklurkende katerquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stoute katten.
Hier hebben ze hooguit eens een vaas of lamp omgestoten. Tessa zorgt voor meer schade met haar staart over de tafel. Dit weekend al twee glazen.
Joep is lief.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eén glas. Het eerste glas was van onze chocolademelklurkende kater.
Chipquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja ok, dat snap ik wel. Maar als ze dus buiten zijn kan je nooit weten van wie ze zijn.
Lasers. Met bewegingsdetectoren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat als je een open keuken hebt?
Dan zou ik haar eerder laten chippen. Zo'n chip kan ze niet verliezen en sommige katten weten zich te verhangen aan hun bandje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:43 schreef Tegan het volgende:
Ik zou haar wel een penning geven met mijn adres ofzo. Als ze ooit buiten kwam.
Dat kán gewoon niet de meest diervriendelijke manier zijn om een cavia te castreren...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef CherryLips het volgende:
ugh ik wil eigenlijk wel zo'n gecastreerde caaf erbijiemand met een auto lief aankijken
Maar je weet wel zeker dat ie zich niet meer voortplant.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kán gewoon niet de meest diervriendelijke manier zijn om een cavia te castreren....
Waar moet je heen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef CherryLips het volgende:
ugh ik wil eigenlijk wel zo'n gecastreerde caaf erbijiemand met een auto lief aankijken of me gewoon inhouden
Die andere heet Schaap, maar ik noem d'r ook weleens Kuukskequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe is het met de caafs CL? Heeft die andere al een naam?
Heeft het haast?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overvecht.
Maar dan moet ik ook weer een grotere kooi
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Die andere heet Schaap, maar ik noem d'r ook weleens Kuukske![]()
Ja maar, dan moet je eerst naar de dierenarts voor dat hij weer thuis is. En er is niet aan hem te zien dat hij geen zwerfkat is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik haar eerder laten chippen. Zo'n chip kan ze niet verliezen en sommige katten weten zich te verhangen aan hun bandje.
Maargoed, sommige katten krijgen het voor elkaar om dood te gaan in een kantelraam
Maar ze komen wel hun huisje al uit?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die andere heet Schaap, maar ik noem d'r ook weleens KuukskeZe zijn nog steeds heel bang en schichtig en vinden oppakken en knuffelen niet tof
Hun nachthokje nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar ze komen wel hun huisje al uit?
Ik wil je best een keer helpen. Maar help het mij wel herinnerenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, het mannetje mag pas in december bij de wijven
Hm, in die context klinkt bovenstaand wel heel erg als een seksueel gefrustreerde opmerking.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer helpen. Maar help het mij wel herinneren.
De vrouwen niet dan met al die seksuele frustratie die naar boven drijftquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
Arme mannen hier, ze hebben het zo erg.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer helpen. Maar help het mij wel herinneren.
Welke frustratie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De vrouwen niet dan met al die seksuele frustratie die naar boven drijft.
jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
Arme mannen hier, ze hebben het zo erg.
Dank u!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef JDude het volgende:
Best willen helpen wanneer het mannetje bij de wijven mag. Zo'n uitspraak had ik nou eerder van KT verwacht.
Mijn broer heeft een hamster, en als ze die loslaten gaat ze regelrecht op de keukendeur af, om te kijken of er écht niet een mogelijkheid is om daar naar binnen te komen. Snugger beestquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:36 schreef JDude het volgende:
We hadden vroeger thuis een cavia. Dat beest wist precies wanneer er a) witlof aankwam en dat b) door m'n vader werd gebracht. Alleen dán begon 'ie herrie te maken als een malle.
Als ik die van mij loslaat, gaan ze in een hoekje zitten bibberenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een hamster, en als ze die loslaten gaat ze regelrecht op de keukendeur af, om te kijken of er écht niet een mogelijkheid is om daar naar binnen te komen. Snugger beest
Je moet ze ook niet op anderhalve meter hoogte loslatenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik die van mij loslaat, gaan ze in een hoekje zitten bibberen
oh ja dat soort dingen zijn ook altijd kei ergquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef JDude het volgende:
Doet me denken aan de tijd dat ik nog vrijstelling voor de gemeentelijke belastingen kon aanvragen. Dan was ik eerst een halve dag kwijt met het bijeenzoeken van het benodigde "bewijsmateriaal"
Meh... Dat whiepen is half the fun van heel het caaf-gebeuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hun nachthokje nietDus die haal ik er overdag uit en dan zet ik er een houten bruggetje in, dan zijn ze actiever. Maar ze whiepen nog niet om voer ofzo, dat vind ik wel jammer. Al weten ze het donders goed als er wat aankomt.
Geen ideequote:
Bleghquote:Op woensdag 23 november 2011 08:57 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is het ook niet. Het begon met een verstopt toilet. Kan ik vanmiddag uiteraard gaan oplossen.
Ik begin op Grrrr te lijkenquote:Op woensdag 23 november 2011 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik weet niet wat jij onder "kwakkelen" verstaat, maar als je toilet er verstopt van raakt wil ik het niet weten ook!
quote:
You are lucky.quote:
GNU Compiler Collection? Hebben ze daar tegenwoordig ook al een subforum voor?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kuukske het volgende:
Hé Pheen, mag die TT in GCC iets meer werkproof?.
Doekje nodig? Of word je daar niet blij van?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
GNU Compiler Collection? Hebben ze daar tegenwoordig ook al een subforum voor?
Liefquote:
Een echte nerd fapt tegenwoordig op LVM en niet op GCC.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doekje nodig? Of word je daar niet blij van?
Ja, en ik snap er alles!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
GNU Compiler Collection? Hebben ze daar tegenwoordig ook al een subforum voor?
Wie?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Beterschap lieve Daniel1976. Geef mij je FOK!-inloggegevens maar, dan modereer ik het forum wel, zodat jij lekker kan uitrusten.
[ afbeelding ]
Berenvel doet wonderen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel een mooi kampvuurtje maken. Anders krijg je het koud.
R&P-moderator Daniel1976 is ziek.quote:
ZIjn er moderators? Oh wacht, dit is de SC, daar komen ze niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
R&P-moderator Daniel1976 is ziek.
Dus wens hem beterschap!
Beterschap, maar dat is geen van de kliek hier, dus hij leest dit toch niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dus wens hem beterschap!
Oh, hij gaat het heus wel lezen!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
Beterschap, maar dat is geen van de kliek hier, dus hij leest dit toch niet.
Q heette QyRoZ?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb alleen Q eens gespot. Ooit, toen deze reeks nog niet bestond en hij nog Qyroz heette
Eens, het is zo'n dag. Maar vandaag is al half voorbijquote:Op woensdag 23 november 2011 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geen idee
het is gewoon zo'n dag
wahebtie?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Beterschap lieve Daniel1976. Geef mij je FOK!-inloggegevens maar, dan modereer ik het forum wel, zodat jij lekker kan uitrusten.
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dus wens hem beterschap!
Zieke mannenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De griep heerst, dus waarschijnlijk als echte vent bijna "doot" op de bank.
Dat met die login gegevens zullen we maar niet doenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
<br/> is een nieuwe regel in HTML.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Hoe verschijnt <br/> in tekst? wat is het?
<br/> snap ik, maar ik had eerst een andere code waar Fok vanzelf <br/> van maakte en toen snapte ik hetquote:Op woensdag 23 november 2011 15:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
<br/> is een nieuwe regel in HTML.
Maakt niet uit, ik heb je mailbox net gehackt.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat met die login gegevens zullen we maar niet doen
Het aardige is, ik weet mijn eigen FOK! wachtwoord niet.
Dan is het nog altijd in HTML:quote:
1 | <br> |
1 | <br /> |
Zwarte pels en vlijmscherpe lange hoektanden?quote:
Als we dan toch gaan mierenneuken: Met of zonder spatie maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd in HTML:
[ code verwijderd ]
(Zonder slash dus.)
en in XHTML:
[ code verwijderd ]
(Met spatie voor de slash.)
Het heeft inderdaad hetzelfde effect, maar officieel moet het met een spatie.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Als we dan toch gaan mierenneuken: Met of zonder spatie maakt niet uit hoor
Officieel maakt het niet uit, maar IE8 of zo'n andere faalbrowser ging geloof ik over zijn nek als er geen spatie in staat.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad hetzelfde effect, maar officieel moet het met een spatie.
Oh, dat wist ik eerlijk gezegd niet, nooit uitgeprobeerd, maar bedoel je niet gewoon dat de meeste versies van Internet Explorer sowieso niet goed kunnen omgaan met een XHTML-doctype?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:34 schreef KomtTijd... het volgende:
maar IE8 of zo'n andere faalbrowser ging geloof ik over zijn nek als er geen spatie in staat.
Vertel?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ah nevermind, Fok gaf me het antwoord
Het is niet jouw verantwoordelijkheid om hun probleem op te lossen.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hiiiiii, werk belt net.Problemen met de bezetting, nu voel ik me al weer verantwoordelijk en zit ik al weer te denken of ik niet een dag van mijn lange weekend in moet leveren
Niets ernstigs. Hou geen eten binnen zie sterretjes en heb wat koorts, that's it.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vertel?
Oh, ik dacht dat dat over Daniel ging. Wat heeft hij?
Beterschap!quote:Op woensdag 23 november 2011 18:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niets ernstigs. Hou geen eten binnen zie sterretjes en heb wat koorts, that's it.
Don't worry.
Dat is zo natuurlijk. Ik heb alleen een beetje medelijden met mijn baas en collega's.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het is niet jouw verantwoordelijkheid om hun probleem op te lossen.
Ik heb een periode gehad dat ik al bijna op mijn werk was op het moment dat ik gebeld werd, voelde me net als jij verantwoordelijk. Maar de tent draait echt wel door als je nee zegt.
FUS RO DAH!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is zo natuurlijk. Ik heb alleen een beetje medelijden met mijn baas en collega's.![]()
Maar goed, ik kan er ook weinig aan doen dat het al eeuwen een bende bij ons is idd. Het idee om toch maar een dag te komen werken heb ik dan ook al van me afgezet. Goed hè?
Imperial of Stormcloak Air?quote:
Nog niet gekozen, maar het wordt Imperial.quote:
Ik vind het allebei maar een stelletje rukbuffels eigenlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet gekozen, maar het wordt Imperial.
Eens. Daarom heb ik nog geen keus gemaakt. Tot nu toe gaat dat goed. dat met al 50 uur op de teller.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind het allebei maar een stelletje rukbuffels eigenlijk
quote:De NTR zal gaan onderzoeken of de hacker daadwerkelijk toegang heeft gekregen tot de opgeslagen e-mailadressen, al zou de bouwer van 'het grote boek' hebben gezegd dat dit onmogelijk is.
Nog erger:quote:Op woensdag 23 november 2011 20:21 schreef Tegan het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)erklaasjournaal.html
[..]
'Niets ernstigs' zegt ie...quote:Op woensdag 23 november 2011 18:51 schreef Daniel1976 het volgende:
Niets ernstigs. Hou geen eten binnen zie sterretjes en heb wat koorts, that's it.
Don't worry.
Ik heb mijn dochtertje er ingeschreven maar ik heb geen adresgegevens moeten opgeven hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Bengeltje het volgende:
Er staat in dat nieuwsbericht dat ze naam en adres moesten opgeven. Dat gaat toch wel wat ver.
Nouja. Als er iemand bij jou inbreekt en alleen een oude jas jat, is het dan minder erg?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Tally het volgende:
Ach dan hebben ze een mailadres. Boehoe. Je kan ook zeiken om het zeiken hoor.
Geen enkel persoon die enigszins weet waar ze het over hebben in dit vakgebied kan die uitspraak doenquote:al zou de bouwer van 'het grote boek' hebben gezegd dat dit onmogelijk is.
Ook wel een mooie faal jaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nog erger:
http://www.ouders.nl/mnie2011-sinterklaasjournaal.htm
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik kom echt alleen maar ff zeiken
het was inderdaad zo´n dag
ik ga minder werken vanaf volgende week, deel van mijn baan gaat weg zeg maar
bijna de heflt
Maak ik cupcakes voor je!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je krap zit trakteer ik wel een keer op friet
Ja dan zou ik het minder erg vinden. Al blijft het feit dat er iemand in je huis is geweest. Zie ik toch iets andrs dan iemand die je database heeft gehackt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja. Als er iemand bij jou inbreekt en alleen een oude jas jat, is het dan minder erg?
Het is gewoon treurig dat het sowieso kan, en een bestand van 1,5 miljoen emailadressen is veel geld waard.
Plus, de enige reden dat ik het quote was om deze zin (en niet deze discussie dus).
[..]
Geen enkel persoon die enigszins weet waar ze het over hebben in dit vakgebied kan die uitspraak doen.
De link naar deze post ga ik even opslaan voor toekomstig gebruikquote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
'Niets ernstigs' zegt ie...
En ik maar mijn best doen om naakt voor je te koken. Kotst ie het gewoon weer uit.
Ik wil er verder niet op ingaan omdat het daar niet om ging, maar ik ben het niet eens met jequote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dan zou ik het minder erg vinden. Al blijft het feit dat er iemand in je huis is geweest. Zie ik toch iets andrs dan iemand die je database heeft gehackt.
En idd kan je dat niet zeggen.
Oh, da's grappig, in TRU was het juist altijd het tegenovergestelde. Mijn posts daar werden direct in de prullenbak gegooid zodat ze nooit meer teruggelezen konden worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef Daniel1976 het volgende:
De link naar deze post ga ik even opslaan voor toekomstig gebruik
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
Wij in R&P geloven in tweede kansen van kutopmerkingen.
Ik maak nooit kutrotopmerkingen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
Wij in R&P geloven in tweede kansen van kutopmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |