![media_xl_1016569.jpg]()
De Britse Emiliana Silvestri heeft heel wat ervaring met ontrouwe mannen, want ze verdiende ooit haar geld door ontrouwe mannen te betrappen. Nu lokt ze echter heel wat reacties uit met haar omstreden relatietips.
De 32-jarige Emiliana Silvestri schreef het controversiële boek '101 Ways To Keep A Man'. Door 'niet te zeuren, goed te koken en geweldige seks te hebben' zorg je ervoor dat je man niet vreemd gaat.
'Mannen bedriegen hun vrouwen niet omdat ze dat kunnen, maar omdat hij thuis niet tevreden is. Ik ben gewoon eerlijk. Een man heeft drie basisbehoeften: eten, onderdak en seks. Als je als partner hem hierin voorziet, hoeft hij zijn geluk niet bij een ander te gaan zoeken.'
Onderdanige vrouwenEmiliana werd vroeger betaald door achterdochtige vrouwen die wilden testen of hun man hen zou bedriegen, ze lokte hen in de val. Nu werkt ze als relatietherapeute. Tegenstanders kraken haar tips af, Emiliana zou vrouwen terugbrengen tot onderdanige wezens. 'Ik wil dames heel wat leed van bedrog en achterdocht besparen,' verdedigt ze zichzelf.
Niet roddelen en stalken'Mannen houden niet van geroddel, ze willen een lief meisje, niet eentje dat anderen bekritiseert. Een heer met een bittere, ongelukkige partner wordt steeds stiller, tot hij een zachtaardige vrouw ontmoet en vertrekt', aldus de relatietherapeute.
Ook meent Emiliana dat je je partner niet moet achtervolgen met tientallen berichtjes wanneer hij alleen op stap is. 'Hij ziet het als een belediging dat je hem niet vertrouwt, ze vinden jaloerse partners ook niet leuk.'
Naakt koken'Het klinkt ouderwets, maar door te koken voorzie je een man in een van zijn basisbehoeften. Ik kook elke woensdag in mijn lingerie. Het is een sexy extraatje en mijn vriend kijkt er elke week naar uit,' aldus de deskundige. Ook meent ze dat vrouwen zichzelf interessanter moeten maken. 'Zoek een hobby, en liefst iets boeiender dan tv-kijken of shoppen. Een man houdt van een vrouw die over veel kan meepraten', raadt ze aan.
SlaapkamerBlijf actief en fit, drink genoeg water en neem genoeg vitamine B door kalkoen, tonijn, aardappelen en bananen te eten, zo zal je seksleven gezonder en actiever zijn. Silvestri verklaart: 'Je moet je gezond voelen om te kunnen genieten van seks. Na een vettige maaltijd voel je je niet sexy. Het is makkelijk om deze kleine veranderingen door te voeren om je man bij jou te houden. Ze houden van hun familie, veiligheid en een gelukkig thuis.'
KritiekTegenstanders van dit huwelijk zeggen dat dit boek nogal een eenzijdige aanpak van huwelijksproblemen biedt. Je hebt als vrouw niet alles in de hand, ook niet het verloop van je relatie, je man draagt mede de verantwoordelijkheid. Aan een relatie bouw je namelijk met twee. Andere relatie-experts zeggen dat het belangrijker is je grenzen te stellen. Het idee dat elke ontrouwe man verwaarloosd wordt door zijn vrouw vinden ze eerder bespottelijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)naakt-te-koken.dhtmlAls dit in cul moet dan mag het verplaatst worden