Nou meid, het is wat. Heb je ook een kort pittig kapsel toevallig? Lekker gek...quote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]ik drink wijn terwijl ik morgen moet werken
Whinen waarover? Volg SV eens zou ik zeggen, en kom dan terug hier. Snap je misschien nog waar het over gaat.quote:
Nee toevallig niet en ik ben niet lekker gek. Alhoewel, als je hier post moet je wel een beetje gek zijnquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou meid, het is wat. Heb je ook een kort pittig kapsel toevallig? Lekker gek...
Ik vind je altijd vaak maar een zeikerd, maar hier moest ik om lachenquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou meid, het is wat. Heb je ook een kort pittig kapsel toevallig? Lekker gek...
Hij is niet de enige.quote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Arno ergert zich kapot aan het domme gelul van Mulder
quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Humberto, Davids en Bogarde de ontdekkers van racisme in elke blanke
En de kijker aan dat van Arno.quote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Arno ergert zich kapot aan het domme gelul van Mulder
Peutertje.quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Whinen waarover? Volg SV eens zou ik zeggen, en kom dan terug hier. Snap je misschien nog waar het over gaat.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef tong80 het volgende:
Jack van Gelder :
'P&W hadden wel een kritische vraag aan Cruijff mogen stellen.'
Wie het zegt.
Dat was gewoon zelfspot van Sjekquote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef tong80 het volgende:
Jack van Gelder :
'P&W hadden wel een kritische vraag aan Cruijff mogen stellen.'
Wie het zegt.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij je moeder al geïnformeerd dat je je eerste borsthaartje hebt ?quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Steven begrijpt de buitenspel sinds vorige week dus hij mag zich nu met recht Ajax supporter noemen!quote:Op zondag 20 november 2011 22:33 schreef TheGeneral het volgende:
'je moet nu ajacied zijn ' aldus ten Have...![]()
Zou je kunnen kappen met die persoonlijke beledigingen, of anders via DM/PM verder?quote:
Hihihi borst met tepelsquote:Op zondag 20 november 2011 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jij je moeder al geïnformeerd dat je je eerste borsthaartje hebt ?
Eens. 2 tegen 1. En wees blij dat Caland het niet achter je rug om doet. (Zou ik trouwens niet eens willen.)quote:Op zondag 20 november 2011 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je kunnen kappen met die persoonlijke beledigingen, of anders via DM/PM verder?
Neen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:35 schreef PLAE@ het volgende:
Heeft iemand van Halst ooit nog op een positieve opmerking over Ajax kunnen betrappen nadat ie weg mocht?
Zou hij die hebben? Denk het nietquote:Op zondag 20 november 2011 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jij je moeder al geïnformeerd dat je je eerste borsthaartje hebt ?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Sjek moet als VVD PVV-stemmer niet zo hypocriet doen.
Racist.quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef rubbereend het volgende:
Mooi opzetje om Cruijff zwart te maken
quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
Cruijff.. wtf , ik geloof er eigenlijk niks van van Vermeulen.. maar als het waar is.. wtf
quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
Cruijff.. wtf , ik geloof er eigenlijk niks van van Vermeulen.. maar als het waar is.. wtf
Dan nog niet. Edgar moet niet zo janken.quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik geloof er geen fuck van, als het zo is mag Cruijff oprotten van mij. Maar Davids is een vieze leugenaar.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef Geo3kant het volgende:
Bandje niet klaar.. toevallig, terug naar Ajax.
Ik denk dat ie wel een moeder heeft.quote:
Er waren toch volop getuigen bij?quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dan nog niet. Edgar moet niet zo janken.
zeg ik altijdquote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
wat doet het ajax logo in beeld jongens
Lijkt me toch niet raar als het programma omgedoopt is naar Studio Ajax.quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
wat doet het ajax logo in beeld jongens
Lekker laten brandenquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Evertjan het volgende:
gaan we het nu over 2 provincie clubs praten terwijl de Arena in de fik staat?
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Evertjan het volgende:
gaan we het nu over 2 provincie clubs praten terwijl de Arena in de fik staat?
Hopelijk wel het OUDE logo danquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk verandert het NOS logo nog naar het Ajax logo
Het zou me niets verbazenquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk verandert het NOS logo nog naar het Ajax logo
quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef Muto het volgende:
Duarte speelt bij Heracles alleen maar omdat hij zwart is. Geef maar toe, Smitje. Net als Fer bij Twente overigens.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel een moeder heeft.
Dat Caland geadopteerd is door een homostel sluit ik gezien zijn zuigende postgedrag niet uit.
Vindt het zulks een bullshit.quote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
En toch blijven de analyses van Jan van Halst wel interessant om te volgen
Dat is het al... kijk maar in de linkerbovenhoek.quote:
Voor voetbal-leken en huismoeders vast wel ja.quote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
En toch blijven de analyses van Jan van Halst wel interessant om te volgen
Leugendetector.. Ik zeg het je!!!quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
Davids zie je toch niet blozen, dus je weet niet of hij liegt..
quote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef Smoofie het volgende:
Weer ff zeggen dat Heracles gezond is..
Kloptquote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor voetbal-leken en huismoeders vast wel ja.
Captain Hindsight in het kwadraat.
Die excuusneger bij Het Spijt Me ook.quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef Muto het volgende:
Duarte speelt bij Heracles alleen maar omdat hij zwart is. Geef maar toe, Smitje. Net als Fer bij Twente overigens.
Je wordt gedisst door tong mang.quote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor voetbal-leken en huismoeders vast wel ja.
Captain Hindsight in het kwadraat.
Heerlijk man een mislukte steekbal, en voor de rest momentjes die tientallen keren ziet in een wedstrijd.quote:
omdat hij op de vrije universiteit van Adam heeft gezetenquote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Los van het neger zijn, kan iemand mij uitleggen waarom Davids bij de RvC zit?
Verrek, Cruijff heeft weer gelijkquote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef Cracka-ass het volgende:
En als hij blank was geweest, wat dan ?quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heerlijk man een mislukte steekbal, en voor de rest momentjes die tientallen keren ziet in een wedstrijd.
Praktisch onmogelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je wordt gedisst door tong mang.
Schijnt heel intelligent te zijn, las altijd filosofen in de bus naar wedstrijden enzo.quote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Ajax-icoon en 3 CL-finales gespeeld...quote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Als dakdekker?quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omdat hij op de vrije universiteit van Adam heeft gezeten
hahaquote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef Panthera. het volgende:
Studio Heracles. Hier zijn nog minder mensen in geinteresseerd dan in Ajax
Lulverhaal natuurlijk, net zoals dat van Basten niet kwam door de adviescomissie, terwijl het door die brief kwam.quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef Smoofie het volgende:
En wtf, Cruijff een racist noemenVuile arno en Ten have.
Racist, je noemt expres zijn aantal interlands er niet bij omdat hij zwart isquote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ajax-icoon en 3 CL-finales gespeeld...
Dus 3-0 ipv 5-0.quote:
hij vroeg stiekum of het ajax logo weer in beeld mochtquote:Op zondag 20 november 2011 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Werd Jack nou weer kwaad toen het bandje startte?
Ja.quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Scholden ze 'm nou uit voor kankerjood
Hoorde je toch op het einde?quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
dat ze kankerjood naar koeman roepen wordt maar niet verteld :x
Wtf?quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
dat ze kankerjood naar koeman roepen wordt maar niet verteld :x
Ik hoorde laatst dat jij daadwerkelijk op school hebt gezeten.quote:
Sowieso een kut tijd jaquote:Op zondag 20 november 2011 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon geen wedstrijden meer om half 5.
rly?quote:Op zondag 20 november 2011 22:47 schreef kalinhos het volgende:
Wat is er in godsnaam achterhaald aan? Was mist in 1965 anders dan mist in 2011?
In de wintertijd niet iig.quote:Op zondag 20 november 2011 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon geen wedstrijden meer om half 5.
Dit zijn goede beeldenquote:
Goed van je dat je mijn grap hebt kunnen ontleden.quote:Op zondag 20 november 2011 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat jij daadwerkelijk op school hebt gezeten.
Maar er niet meer vanaf durfde wegens hoogtevrees.
Maar wel reëelquote:
Mertens, Strootman, Boerigter, Chadli.quote:Op zondag 20 november 2011 22:49 schreef Snuf. het volgende:
Clubs moeten meer kijken in de Jupiler League, er loopt daar een aantal voetballers rond die zo in de middenmoot van de Eredivisie kunnen instappen en kunnen uitgroeien tot een hele grote.
Volgens mij is Tong verlievdquote:Op zondag 20 november 2011 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed van je dat je mijn grap hebt kunnen ontleden.
Sticker op je hand morgen van je begeleider.
Ado staat er ook vol mee, al heb je het dan over Eredivisie waardige spelers en geen toppers.quote:Op zondag 20 november 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mertens, Strootman, Boerigter, Chadli.
Het is maar wat je hele grote wilt noemen, maar zijn er een aantal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |