Nou meid, het is wat. Heb je ook een kort pittig kapsel toevallig? Lekker gek...quote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]ik drink wijn terwijl ik morgen moet werken
Whinen waarover? Volg SV eens zou ik zeggen, en kom dan terug hier. Snap je misschien nog waar het over gaat.quote:
Nee toevallig niet en ik ben niet lekker gek. Alhoewel, als je hier post moet je wel een beetje gek zijnquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou meid, het is wat. Heb je ook een kort pittig kapsel toevallig? Lekker gek...
Ik vind je altijd vaak maar een zeikerd, maar hier moest ik om lachenquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou meid, het is wat. Heb je ook een kort pittig kapsel toevallig? Lekker gek...
Hij is niet de enige.quote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Arno ergert zich kapot aan het domme gelul van Mulder
quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Humberto, Davids en Bogarde de ontdekkers van racisme in elke blanke
En de kijker aan dat van Arno.quote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Arno ergert zich kapot aan het domme gelul van Mulder
Peutertje.quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Whinen waarover? Volg SV eens zou ik zeggen, en kom dan terug hier. Snap je misschien nog waar het over gaat.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef tong80 het volgende:
Jack van Gelder :
'P&W hadden wel een kritische vraag aan Cruijff mogen stellen.'
Wie het zegt.
Dat was gewoon zelfspot van Sjekquote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef tong80 het volgende:
Jack van Gelder :
'P&W hadden wel een kritische vraag aan Cruijff mogen stellen.'
Wie het zegt.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij je moeder al geïnformeerd dat je je eerste borsthaartje hebt ?quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Steven begrijpt de buitenspel sinds vorige week dus hij mag zich nu met recht Ajax supporter noemen!quote:Op zondag 20 november 2011 22:33 schreef TheGeneral het volgende:
'je moet nu ajacied zijn ' aldus ten Have...![]()
Zou je kunnen kappen met die persoonlijke beledigingen, of anders via DM/PM verder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |