quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef Crohnjurist het volgende:
Waar waren nou eigenlijk die solo's vanavond? Dat heb ik wel gemist
fuckquote:
TMI, dat in ieder geval.quote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef Misstique het volgende:
Wat is dit? Behalve 5 minuten te laat om te zappen.
15-jarig coverzangeresje met een piano waarvan 95% van de bevolking niet doorheeft dat ze een cover zingt.quote:
Het is zo heerlijk onder mijn tektonische plaatquote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef F_JD het volgende:
Die neppe cover van Skinny Love volgende week? Walgelijk
Ik denk niet dat ik 't ken en ik denk ook niet dat ik 't wil kennenquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
15-jarig coverzangeresje met een piano waarvan 95% van de bevolking niet doorheeft dat ze een cover zingt.
Virgil heeft nu ook al een singletje opgenomen?quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zo heerlijk onder mijn tektonische plaat
En het origineelquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
15-jarig coverzangeresje met een piano waarvan 95% van de bevolking niet doorheeft dat ze een cover zingt.
Ik kan er niks aan doen, ik vind 'm leukquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh je kent het wel, het is al tig keer gebruikt in dit programma.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik 't ken en ik denk ook niet dat ik 't wil kennen
Geen idee. Ik luister nooit radio, dus al dat geneuzel krijg ik niet mee.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Virgil heeft nu ook al een singletje opgenomen?
Dit.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het origineel. Veel krachtiger.
Misschien heb ik het verdrongenquote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oh je kent het wel, het is al tig keer gebruikt in dit programma.
Ik vind hem ook niet slecht.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik vind 'm leuk
M'n tektonische plaat grap, wat doe je?quote:Op zondag 20 november 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik luister nooit radio, dus al dat geneuzel krijg ik niet mee.
Het is me in ieder geval niet opgevallen als een briljant stuk of zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |