Die man die we net zagen tochquote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is die ´klokkenluider´ dan?
Oud rechercheur.quote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is die ´klokkenluider´ dan?
Nee, hij maakt het altijd zo moeilijk.quote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor
Vertel dan!quote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
pas in het derde deel van het drieluik, cliffhangerquote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er komt tenminste wel weer een confrontatie
ze is ook geen politievrouwquote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is toch niet serieus een drieluikquote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
pas in het derde deel van het drieluik, cliffhanger
PWNEDquote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef donald_dick het volgende:
Your comment will be visible after approval.
Helaas!quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef donald_dick het volgende:
Wat had je geplaatst danquote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef donald_dick het volgende:
iig geen paardenlulquote:
Ik heb Goatse geplaatst maar dat werd em nietquote:
hij kan niet meer bukken!quote:Op zondag 20 november 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom gaat Peter niet under kuffer
En niet achterin een busjequote:Op zondag 20 november 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom gaat Peter niet under kuffer
waar het hart vol van isquote:
Ja, eigenlijk wel. Ik loog tegen je.quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt geen eens een TV
je had haar moeten uitnodigen om peter te kijken!quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt geen eens een TV
Heb ik gedaan, alst goed is kijkt ze nu meequote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je had haar moeten uitnodigen om peter te kijken!
Gezellig samen op de bank?quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, alst goed is kijkt ze nu mee
bij jouw op de bank?quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, alst goed is kijkt ze nu mee
We zaten wel vrijdagochtend gezellig samen op de bank na Radio 49 meetquote:
een meet op vrijdagochtendquote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We zaten wel vrijdagochtend gezellig samen op de bank na Radio 49 meet
Vrijdagavond/nachtquote:Op zondag 20 november 2011 21:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een meet op vrijdagochtendWat de neuk, wie kan dan
Ja wat is het nouquote:
Wat was het nou?quote:Op zondag 20 november 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vrijdagavond/nacht
Zaterdagnacht dus
Maar ik kan em niet programmeren. Dus heb maar een zender of 5 nu. Geen Peter.quote:
Dat zou wel kunnenquote:Op zondag 20 november 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vrijdagavond/nacht
Zaterdagnacht dus
Zaterdagochtend.quote:
maar nog geneukt?quote:
Ik vond die stuiterballen ook wel tegenvallen je zag ze bijna nietquote:
Er is nu een reddingsplan wegens slechte kijkcijfersquote:
Al bijna een maand nietquote:
ahh poepie toch.Sinterklaas schijnt een grote leuter te hebbenquote:
Reclame is net afgelopen dus nu praten we weer verderquote:Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef SiIk het volgende:
Hé maar ik dacht dat het hier over Peter ging. Niet over mijn seksleven.
Ik ben bezet, anders hadden we wellicht gezoend maar geen sexquote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ahh poepie toch.Sinterklaas schijnt een grote leuter te hebben
*WinkWink*
Sinterklaas heeft het deze periode veel ste drukquote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ahh poepie toch.Sinterklaas schijnt een grote leuter te hebben
*WinkWink*
er is een vrouwelijke sinterklaaskapoentjequote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben bezet, anders hadden we wellicht gezoend maar geen sex
Opgezochtquote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef donald_dick het volgende:
De verjaardag was uitgerekend ook de verjaardag van zijn tweelingbroer??
NO SHIT SHERLOCK!
nee, want hij praat wel goed engelsquote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef ouderejongere het volgende:
wordt deze man de opvolger van prdv?
Zou vet zijnquote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef ouderejongere het volgende:
wordt deze man de opvolger van prdv?
laffin out lautquote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, want hij praat wel goed engels
Ik vind John wel grappig.quote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou vet zijn
Beter dan die lullo van een John v/d Heuvel
Are you jerked of the pot??? John is een Das Baas!quote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou vet zijn
Beter dan die lullo van een John v/d Heuvel
alberto ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij kan voor geen fuck confronteren
Hij loste wel zaakjes op met DAS.quote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij kan voor geen fuck confronteren
PARDON!?quote:
ik denk niet dat er een ledenmaat uit stakquote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef ouderejongere het volgende:
yeah right, een lijk in je badkamer niet opmerken
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben bezet, anders hadden we wellicht gezoend maar geen sex
Niet altijd soms geven zich zelf over!quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
PARDON!?
Alberto kan juist geweldig confronteren, enige is dat hij mensen weg laat lopen
please let the boel the boel! iedereen nows dat Rob echt shizzel voor elkaar krijgt!quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
PARDON!?
Alberto kan juist geweldig confronteren, enige is dat hij mensen weg laat lopen
samen douchenquote:Op zondag 20 november 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
wel romantisch, kunnen ze nog samen douchen
kon ze alsnog ff het zeepje vasthoudenquote:
Vooral als het op de grond is gevallenquote:Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kon ze alsnog ff het zeepje vasthouden
Zal wel dikker zijnquote:Op zondag 20 november 2011 21:57 schreef donald_dick het volgende:
wat is landbouwplastic ? Plastic is toch plastic
Is ovlgens mij een stuk dikker, dat ligt altijd over die weilanden.quote:Op zondag 20 november 2011 21:57 schreef donald_dick het volgende:
wat is landbouwplastic ? Plastic is toch plastic
quote:Documentaire Eén moord en drie roofovervallen in zeven dagen tijd. En de man die erachter zit, is wel de laatste van wie je dit zou verwachten: Philip Markoff. Hij was een van de meest veelbelovende geneeskunde studenten van de Universiteit van Boston, hij zou gaan trouwen en hij was volgens zijn verloofde iemand die nog geen vlieg kwaad zou doen. Desondanks is hij op vrijdag 10 april 2009 in Boston onderweg naar een erotische afspraak met een callgirl, een vrouw die hij opgespoord zou hebben via een internetsite. Philip Markoff heeft duct tape, tie raps en een pistool bij zich.
Lekker fris ja, vind je een lijk!quote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef WcPot het volgende:
En waarom in een badkamer daar kom je vroeg of laat wel een keer achter als je gaat verhuizen de nieuwe bewoners kunnen het dan ontdekken. Of het huis moet gesloopt worden van de gemeente voor nieuwbouw
ik heb niet de betonnen fundering open gebroken toen ik me huis kochtquote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef WcPot het volgende:
En waarom in een badkamer daar kom je vroeg of laat wel een keer achter als je gaat verhuizen de nieuwe bewoners kunnen het dan ontdekken. Of het huis moet gesloopt worden van de gemeente voor nieuwbouw
Nee oke maar het kan zijn dat de nieuwe bewoners wat willen aanpassenquote:Op zondag 20 november 2011 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb niet de betonnen fundering open gebroken toen ik me huis kocht
Wat een wetboek wat is dat zegt Peter!quote:Op zondag 20 november 2011 22:02 schreef ouderejongere het volgende:
"Een verdachte is niet verplicht mee te werken aan zijn eigen veroordeling"
dit staat letterlijk ergens in het Wetboek van Strafrecht, moet prdv toch weten
Ja ik wil ook wel eens onzichtbaar zijnquote:Op zondag 20 november 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Ik wil ook wel weten hoe je iemand onzichtbaar kunt maken...
verbranden....quote:Op zondag 20 november 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Ik wil ook wel weten hoe je iemand onzichtbaar kunt maken...
Dat mocht best wel even in een spoilertjequote:
Verpest het verhaaltje nu niet voor peterquote:Op zondag 20 november 2011 22:06 schreef ouderejongere het volgende:
hoezo ongebruikelijk? ik heb mijn oma ook in de oven gestopt, ongeveer 10% van de nabestaanden wil dat, volgens de PC
en smaakte ze lekkerquote:Op zondag 20 november 2011 22:06 schreef ouderejongere het volgende:
hoezo ongebruikelijk? ik heb mijn oma ook in de oven gestopt, ongeveer 10% van de nabestaanden wil dat, volgens de PC
Nee. En toch.quote:
Straks zien we piet niet meer door de mistquote:
dat is een prima piet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Straks zien we piet niet meer door de mist
welk kind mag schoenzetten op zondagavond? piet heeft niet veel te doen komende nachtquote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Straks zien we piet niet meer door de mist
lukt vast wel meestal is het vanaf post 80quote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef ouderejongere het volgende:
ik blijf nog even doorposten, ik wil weer eens een keer in de top 100 terecht komen
redcoon, wehkamp, allemaal 1 pot natquote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef ouderejongere het volgende:
Saturndat is gewoon hetzelfde als MediaMarkt, zelfde eigenaar, zelfde formule
tyrips ook!quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef ouderejongere het volgende:
ach, tv is een prima alternatief voor kinderoppas
nah, simpsons did itquote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef ouderejongere het volgende:
misschien heeft de baby de oppas wel vermoord
of juist slim!quote:
Peter gebruikt alleen termen als 'vreemd', 'merkwaardig' en 'ongebruikelijk' , wij moeten daar zelf conclusies uittrekken.quote:
Peter weet de regels erg goed natuurlijk!quote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Peter gebruikt alleen termen als 'vreemd', 'merkwaardig' en 'ongebruikelijk' , wij moeten daar zelf conclusies uittrekken.
Liever niet!quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef donald_dick het volgende:
gut, ze moeten eens in mijn medicijnkast kijken
donald slikt vitamin C!quote:
de sneeuwbanner kan je uitzetten!quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef ouderejongere het volgende:
klotebannermisschien gaat mijn accu niet het einde van deze uitzending halen?
hoe dan?quote:Op zondag 20 november 2011 22:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de sneeuwbanner kan je uitzetten!
einde van de wereldquote:
in meer beroepsgroen kan je aan interessante chemicaliën komenquote:Op zondag 20 november 2011 22:33 schreef donald_dick het volgende:
artsverklaringrecept bedoel je, ouwe lul
Denk 't welquote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gaan we zo nog repo kijken?
Waar gaat het over?quote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gaan we zo nog repo kijken?
met alleen een touw kan het ookquote:
aduh, en in ander elanden kan je het gewoon kopenquote:Op zondag 20 november 2011 22:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
in meer beroepsgroen kan je aan interessante chemicaliën komen
zeg nooit nooitquote:
movember hequote:
mocro snor?quote:
Kut ik heb weggezaptquote:
maar het was zo saaiquote:
Wat een onzinnige redenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |