Ik zat gedekt achter een muurtje, had nog maar 17% dus het is niet dat ik ontsterfelijk ben ofzoquote:Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]
no shit sherlock, als ik een halve magazijn van een 249 en een grenate in je reet moet stoppen en je bent nog niet dood ben ik weg
ok, bazaar is sowieso beetje gay dus rage quit in kwadraatquote:Op maandag 21 november 2011 16:58 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik zat gedekt achter een muurtje, had nog maar 17% dus het is niet dat ik ontsterfelijk ben ofzo
Rank 45 man!quote:
Ja maar zit op school en weinig hw dus jaquote:Op maandag 21 november 2011 17:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Rank 45 man!
Heb je naast BF nog een leven?
Ik heb 2 kinderen, werk en een sociaal leven.quote:Op maandag 21 november 2011 17:01 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja maar zit op school en weinig hw dus ja![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb 2 kinderen, werk en een sociaal leven.
Wees inderdaad maar blij met je huidige status
Vooral doen. Mijn leven was namelijk 10 jaar geleden een stuk simpeler dan nu.quote:Op maandag 21 november 2011 17:03 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Inderdaad.
Voor mij moet het nog komen allemaal dus ik geniet er dik van.
quote:Op maandag 21 november 2011 17:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vooral doen. Mijn leven was namelijk 10 jaar geleden een stuk simpeler dan nu.
Ik ben juist blij als ik tijd kan vrijmaken voor een onvervalst potje BF
MBO?quote:Op maandag 21 november 2011 17:01 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja maar zit op school en weinig hw dus ja![]()
Alles unlockenquote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Domme vraag, maar
Hoe kom je eigenlijk aan de service stars voor je class?
Voor je wapen is logisch, genoeg kills maken met specifieke wapen.
Moet je voor je class dan een bepaald aantal punten halen, of echt specifieke dingen doen?
Ja ik ben er. Maar die wiki is helemaal vaag nu.. sowieso kunnen er wel een paar dingen uit.quote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Staat er ook bij
Ik update ze ook in de wiki maar het moet nog "goedgekeurd" worden..![]()
Wie gaat dit doen, of hoe werkt dit?
Als Mike nu reageert kan hij ze in de OP plakken samen met ons mooie logo:
[ afbeelding ]
En hoe zit het dan daarna, want ik heb bijna mijn 2e support service star. Gaat het daarna met punten of met kills ofzo?quote:
Gewoon in puntenquote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef Auti het volgende:
[..]
En hoe zit het dan daarna, want ik heb bijna mijn 2e support service star. Gaat het daarna met punten of met kills ofzo?
Ook alweer bijna 7e service star voor de m249.. verslavend lekker. M27 IAR heeft eigenlijk een drummagazijn nodig.
Vanavond ook nog even de volgende medals bijschrijven;
4e Conquest medal
2e Anti Vehicle medal
5e Resupply medal
Het gaat vooral door punten te behalen door het spelen met de class en ook door specifieke dingen te doen die gelden voor de betreffende class.quote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Domme vraag, maar
Hoe kom je eigenlijk aan de service stars voor je class?
Voor je wapen is logisch, genoeg kills maken met specifieke wapen.
Moet je voor je class dan een bepaald aantal punten halen, of echt specifieke dingen doen?
gewoon x aantal uur spelen met die class.. thats itquote:Op maandag 21 november 2011 18:51 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Het gaat vooral door punten te behalen door het spelen met de class en ook door specifieke dingen te doen die gelden voor de betreffende class.
Het heeft dus niet alleen te maken met het unlocken zoals dennis3d aangaf.
Dennis heeft wel gedeeltelijk gelijk maar hij vergeet een boel.quote:Op maandag 21 november 2011 18:51 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Het gaat vooral door punten te behalen door het spelen met de class en ook door specifieke dingen te doen die gelden voor de betreffende class.
Het heeft dus niet alleen te maken met het unlocken zoals dennis3d aangaf.
En ook zat mensen die niet moeten werken, ik bedoel ook niet alleen vanuit hier uit dit topic hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 19:29 schreef JK het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die moeten werken...
Vind ik nog erg laag eerlijk gezegd. Hoop binnenkort wel wat hoger te zitten. Maar goed, k/d kan je sowieso niet echt serieus nemen in BF.quote:Op maandag 21 november 2011 20:07 schreef Longcat. het volgende:
[..]
1.7 Jezus christus. Je word me nieuwe mentor in bf3
En ik maar denken dat ik met mijn 0.8 kd slecht bezig wasquote:Op maandag 21 november 2011 20:04 schreef 1-of-6Billion het volgende:
über-n00b reprezent
[ afbeelding ]
Je had 'm al een keer gepost hoorquote:Op maandag 21 november 2011 20:10 schreef Catch_me het volgende:
niet te stoppen kale koppen
[ link | afbeelding ]
Héé, ik moet het ook maar leren. Zit in hetzelfde schuitje als jij. Getrouwd/kids lalala weinig tijdquote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik met mijn 0.8 kd slecht bezig was
En net als ik, geen ervaring met BF/MW?quote:Op maandag 21 november 2011 20:30 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Héé, ik moet het ook maar leren. Zit in hetzelfde schuitje als jij. Getrouwd/kids lalala weinig tijd
En bij 30 kills scoor je een foregripquote:The bullpup configuration prevents the A-91 from mounting either a bipod or a foregrip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |